• Śledzenie przesyłki GearBest

    Sprawdź status swojej przesyłki z GearBest

    Co to jest GearBest?

    Platforma GearBest to chiński serwis internetowy, za pośrednictwem którego chińskie firmy mogą sprzedawać swoje produkty na rynki całego świata. Pierwotnie platforma pośredniczyła w sprzedaży wyłącznie elektroniki, jednak z biegiem czasu oferta stopniowo się rozszerzała. Obecnie na GaearBest możemy zakupić przedmioty z najróżniejszych kategorii – od ubrań, po małe AGD i gadżety. 

    Zakupy na GearBest są możliwe w polskiej wersji językowej. Wersja globalna ma jednak znacznie bogatszą ofertę produktową. Jest jednak jedna zaleta, która wynagradza tę trudność. Mianowicie, za zakupy na platformie zapłacisz z użyciem PayPala. Dlaczego jest to tak ważne? Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz podawać numeru swojej karty, co z kolei wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji. 

    Jak kupować na GearBest? Sklep automatycznie wykrywa IP z Polski i przedstawia ceny w złotówkach. Aby móc zrobić zakupy, musisz mieć konto na GearBest. Pierwszym krokiem jest zatem zarejestrowanie się na platformie. Pamiętaj o podaniu maila, gdyż to właśnie na ten adres przyjdzie wiadomość weryfikacyjna oraz hasło, za pomocą którego się zalogujesz. Po potwierdzeniu adresu email możesz zrobić zakupy. Aby szybciej otrzymać zamówienie możesz wybrać dostawę z jednego z magazynów zlokalizowanych w Polsce. Jak to zrobić? Możesz już na etapie wyszukiwania zawęzić filtr do przedmiotów dostępnych właśnie w tych magazynach. 

    Śledzenie przesyłki GaerBest

    Śledzenie paczki GearBest to przede wszystkim możliwość bieżącej kontroli statusu przesyłki. Dzięki temu możesz sprawdzić m.in. dokładną datę i godzinę nadania paczki. Obawiasz się, że przesyłka nie dotrze na czas? Wykorzystaj tracking GearBest do oszacowania terminu doręczenia.  

    Dzięki opcji śledzenie paczki GearBest w GlobKurier.pl, masz możliwość sprawdzania statusu przesyłki bezpośrednio z naszej platformy. Aby skorzystać z tej możliwości, nie musisz się rejestrować na stronie internetowej. Musisz jednak posiadać numer paczki, który znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia lub w wiadomości od sprzedawcy. Otrzymany ciąg cyfr wklej w wyszukiwarce umieszczonej u góry strony, na której się znajdujesz a następnie kliknij “Zlokalizuj”. Teraz możesz sprawdzić:

    • Datę i godzinę przyjęcia paczki
    • Datę i godzinę jej zarejestrowania
    • Datę i godzinę odebrania paczki przez przewoźnika,
    • Datę i godzinę przekazania jej do transportu,
    • Notkę o tym, że paczka ciągle jest w transporcie,
    • Datę i godzinę dostarczenia przesyłki do magazynu,
    • Datę i godzinę dostarczenia paczki do odbiorcy.
    Sprawdź status przesyłek:

     

     

    WYSYŁASZ WIĘCEJ NIŻ 15 PRZESYŁEK MIESIĘCZNIE?
    SKONTAKUJ SIĘ Z NAMI: