Menu

Sposoby płatności i rozliczeń karty płatnicze na klawiaturze

Sposoby płatności i rozliczeń

Serwis GlobKurier.pl udostępnia kilka popularnych możliwości płatności oraz rozliczania zakupu usług kurierskich. Nasz system zamawiania usługi kurierskiej składa się z 6 kroków, a ostatnim krokiem jest przejście do zapłaty, gdzie należy wybrać sposób płatności.

Zleceniodawca ma do wyboru:

Przelew bankowy zwykły

W treści dokumentu proforma widnieje indywidualny numer rachunku bankowego, na który należy wpłacić kwotę należności wraz z podaniem numeru zlecenia lub numeru proformy (powinny być tożsame). W dokumencie proforma znajduje się także aktywny link, który kieruje bezpośrednio na stronę operatora płatności online i daje możliwość opłacenia zlecenia za pośrednictwem e-przelewu. Płatność za usługę  możliwa jest także na ogólny rachunek Zleceniobiorcy o numerze: 34 1140 1078 0000 5744 9900 1006, prowadzony w mBank. Nadawca przesyłki zleca przelew w banku bezpośrednio ze swojego rachunku. W tytule przelewu należy wpisać swoje imię i nazwisko oraz numer zlecenia lub faktury za które dokonywana jest płatność.

 

Należy pamiętać o tym, że usługa przesyłki zostaje realizowana po zaksięgowaniu wpłaty na rachunek GlobKurier.pl.

 

W przypadku zlecania przelewu w banku środki są rozliczane do następnego dnia roboczego. Proszę zatem zwrócić uwagę, że niniejsza metoda nie gwarantuje natychmiastowego zrealizowania  zlecenia. W celu przyspieszenia realizacji zlecenia Zleceniobiorca sugeruje wybór płatności online.

 

Przelew bankowy  można wygodnie stosować do zasilania konta pre-paid użytkownika.

Płatność kartą on-line

Płatność dokonywana jest kartą płatniczą, umożliwiającą wykonywanie transakcji w Internecie. Pośrednikiem w przyjęciu kwoty zapłaty jest serwis eCard.pl. Przebieg transakcji wygląda podobnie do przelewu bankowego on-line, z tą różnicą, że po wybraniu na stronie eCard.pl karty płatniczej, należy podać wymagane przez serwis dane identyfikacyjne posiadacza karty. W zależności od rodzaju karty, w kolejnym kroku może nastąpić automatyczne przejście do strony logowania bankowości on-line (banku wystawcy karty), gdzie następuje weryfikacja tzw. 3D-Secure. Poprawne dokonanie wymaganych czynności umożliwia powrót do panelu użytkownika w systemie GlobKurier.pl, gdzie następuje realizacja zlecenia.

Do przeprowadzenia płatności mają zastosowanie zasady i regulamin obowiązujący w serwisie eCard.pl.

Przelew bankowy on-line

Rozliczenie przelewu bankowego on-line (tzw. e-przelew)następuje w czasie kilku – kilkunastu minut. Pośrednikiem w przyjęciu kwoty zapłaty jest serwis eCard.pl

Po wskazaniu tej metody, użytkownik zostaje automatycznie przekierowany do systemu operatora płatności, gdzie należy wybrać bank, z którego będzie dokonywana zapłata. Następnie, z serwisu eCard.pl następuje automatyczne przeniesienie do strony logowania banku użytkownika. Logowanie do serwisu bankowości wygląda tak jak zazwyczaj w danym banku. Różnicę widać po zalogowaniu, gdzie użytkownik zostaje od razu przeniesiony do uzupełnionego formularza przelewu. Beneficjentem przelewu jest serwis eCard.pl, kwota i tytuł przelewu są automatycznie wpisane. Użytkownik nie ma możliwości dokonania zmian. Tak uzupełniony formularz należy zaakceptować w sposób właściwy dla danego banku. Po poprawnym podpisaniu dyspozycji, następuje automatyczne wylogowanie z serwisu bankowości on-line i przeniesienie do systemu operatora płatności, skąd następuje powrót do panelu użytkownika w serwisie GlobKurier.pl

Jeżeli użytkownik otrzymał komunikat o poprawnym przebiegu płatności, oznacza to, że jego zlecenie zostanie przekazane do realizacji. Jeżeli transakcja się nie powiodła użytkownik może ponowić próbę. W tym celu należy przejść do Panelu klienta i w zakładce Przesyłki i zamówienia wybrać Zarządzanie zleceniami – otworzy się lista zamówień wraz z możliwością wybrania operacji do opłacenia. Po wskazaniu odpowiedniej operacji użytkownik ponownie zostaje automatycznie przekierowany do systemu operatora płatności i może dokonać przelewu.

Lista obsługiwanych banków oraz czasy realizacji dostępne są na stronie eCard.pl

Szybki przelew online

Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez ING Bank Śląski SA. W ramach bramki imoje dostępne są wszystkie najpopularniejsze metody płatności, by klienci mogli płacić tak jak im wygodnie: BLIK, natychmiastowe przelewy, karty płatnicze.

 

  • E-przelew (imoje) – po wybraniu tej opcji płatności, będziesz mógł zlecić przelew bezpośrednio z Twojego banku. Po pomyślnej realizacji płatności zamówienie zostanie sfinalizowane.
  • Blik (imoje) – przepisz kod Blik z aplikacji swojego banku i kliknij zapłać. Następnie potwierdź transakcję PINem w aplikacji banku.
  • Płatność kartą (imoje) – po podaniu danych karty płatniczej, przepisz kod weryfikacyjny CVC w celu dodatkowej ochrony.

Płatność z konta pre-paid

Jeżeli użytkownik zdecydował się wcześniej zasilić konto pre-paid (przedpłata), wówczas będzie mógł opłacić zlecenie wykorzystując środki z zasilenia.

Płatność odroczona

Klienci którzy podpisali umowę dotyczącą stałej współpracy z Globkurier.pl mogą dokonywać rozliczeń za pomocą wystawianych okresowo faktur za złożone zlecenia usług kurierskich. Faktura wystawiana jest zbiorczo raz w tygodniu na wszystkie zlecenia. Aby uzyskać więcej informacji, bądź zgłosić chęć podpisania umowy, proszę skontaktować się z nami pod adresem kontakt@globkurier.pl

Twisto „Kup teraz, zapłać później!”

To metoda płatności, która pozwala na opóźnienie zapłaty o 3 tygodnie za zakupy do 700zł. Masz 21 dni na zapłacenie za zakupy do Twisto – jeśli zapłacisz w tym terminie, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów. Jeśli będziesz chciał/a zapłacić za swoje zakupy po upływie 21 dni od zakupu, wtedy zostaną naliczone odsetki ustawowe w wysokości 14% w skali roku.

 

Jak skorzystać z TWISTO?

 

1. Podczas składania zamówienia w naszym sklepie wybierz opcję „Kup teraz, zapłać później!”.

2. Przekierujemy Cię do zewnętrznego systemu płatności.

3. W przypadku pierwszych zakupów będzie wymagana weryfikacja kodem SMS.

4. To wszystko! Twoja płatność została od razu zaksięgowana. Masz 21 dni na opłacenie zamówienia.

Dokumenty sprzedaży:

Faktura VAT

Faktury VAT wystawiane są dla klientów, którzy podali NIP.
 
Harmonogram wystawiania faktur w zależności od usługi i rodzaju płatności:
  • Płatność odroczona (umowa z klientem) – Faktury zbiorcze wystawiane są w nocy z poniedziałku na wtorek i obejmują zlecenia realizowane w całym zeszłym tygodniu.
  • Płatność przelewem bankowym, lub online – Wystawiane są faktury pro forma na podstawie, których klient zobowiązany jest uiścićpłatność. W nocy z poniedziałku na wtorek wystawiana jest zbiorcza faktura VAT obejmująca wszystkie opłacone zlecenia z zeszłego tygodnia. W przypadku zleceń, które pozostały nieopłacone, faktura zostanie wystawiona w następnym okresie rozliczeniowym po wpłynięciu należności.
  • Usługi dodatkowe – Faktury VAT za usługi dodatkowe wystawiane są od razu po wpłynięciu należności.

Faktura pro forma

Faktury pro forma wystawiane są dla klientów, którzy podali NIP. Dotyczą tylko pojedynczych usług opłaconych przelewem bankowym, lub online. Faktury pro forma stanowią podstawę do wystawienia (raz w tygodniu) zbiorczej faktury VAT.

Paragon

Paragony są dokumentem sprzedaży wystawianym dla klientów, którzy nie podali numeru NIP. Paragon wystawiany jest osobno dla każdej zamówionej usługi.

Kalkulacja ceny

Wszystkie ceny widoczne w serwisie, jeśli nie zaznaczono inaczej, są cenami netto, bez dodatkowych usług oraz podatku VAT. Na ich podstawie można obliczyć koszty zamówienia, wg schematu:
Dla przesyłek krajowych:
cena netto                 opłata                 usługi                         
za przesyłkę     +      paliwowa     +     dodatkowe      +     VAT
 
Dla przesyłek międzynarodowych:
cena netto                 opłata                 usługi                         
za przesyłkę     +      paliwowa     +     dodatkowe      +     VAT


Są przewoźnicy, którzy stosują inny schemat wyliczania stawki tj, FEDEX kraj oraz międzynarodowy oraz UPS kraj oraz międzynarodowy:


Dla przesyłek krajowych oraz międzynarodowych:


cena netto                 usługi                     opłata                         
za przesyłkę     +      dodatkowe     +     paliwowa      +     VAT
 
Po zalogowaniu przy dokonywaniu wyceny:
  • Klienci indywidualni otrzymują cenę netto za przesyłkę, z wliczoną opłatą paliwową. 
  • Klienci biznesowi (firmy) otrzymują cenę netto za przesyłkę, bez wliczonej opłaty paliwowej.
Cena końcowa za zlecenie będzie się różnić w zależności od wybranych opcji dodatkowych dostępnych podczas składania zamówienia.
 
* VAT doliczany jest do przesyłek międzynarodowych wysyłanych w obrębie państw członkowskich UE.

Wysyłasz regularnie?

Po rejestracji z numerem NIP od razu otrzymasz niższy cennik, a jako klient indywidualny, kody rabatowe po pierwszym zamówieniu.

 

Chcesz wysyłać paczkę, paletę, fracht?

Skorzystaj z kalkulatora kosztów i nadaj przesyłkę już dziś!