Pełna integracja sklepu internetowego WooCommerce
z GlobKurier
GlobKurier.pl to firma kurierska umożliwiająca wygodne dostarczanie przesyłek. Dzięki korzystaniu z naszego modułu masz zagwarantowane najniższe ceny i najwyższą jakość obsługi. WooCommerce to jedna z najbardziej znanych platform do prowadzenia sklepu internetowego, posiadająca intuicyjny panel administracyjny. Dzięki naszej integracji zaoszczędzisz swój czas i całkowicie zautomatyzujesz proces wysyłki. Nie musisz sam uzupełniać formalności – wszystkie dane są automatycznie importowane do panelu, z którego będziesz nadawać przesyłki do klientów. Zobacz wszystkie korzyści, wynikające z integracji GlobKurier.pl i WordPress i rozwijaj z nami swój biznes!

Korzyści:
- zaciąganie danych transakcji w sklepie
- automatyczne wprowadzanie numeru listu przewozowego do karty transakcji
- szybkie wysyłanie przesyłek
- wycena on-line kosztu przesyłki, wybór najtańszego spedytora
- automatyczne pobieranie aktualnej oferty
- możliwość drukowania uzupełnionych listów przewozowych
- wyeliminowanie możliwości popełniania błędów przy ręcznym przepisywaniu adresów (np. kontrola poprawności kodu pocztowego)
Jeśli masz jakieś pytania, dotyczące integracji WordPress, skontaktuj się z nami!
Integracja WooCommerce umożliwi Ci wysyłkę swoich paczek przewoźnikami takimi jak:
- UPS
- DPD
- DHL
- GLS
- TNT
- FedEx
- InPost Paczkomaty
- InPost Kurier
- Meest









Integracja WooCommerce - GlobKurier
INSTRUKCJA KONFIGURACJI
Krok 1: Instalacja wtyczki GlobKurier:
- Pobierz wtyczkę GlobKurier dla platformy WooCoomerce:
https://www.globkurier.pl/integracje/integracja-wordpress/ - Zaloguj się do platformy WooCoomerce / WordPress.
- Przejdź do zakładki: Wtyczki → Dodaj nową.
- Wybierz opcję „Wyślij wtyczkę na serwer”.
- Po wybraniu pliku kliknij „Zainstaluj teraz”, a następnie „Włącz wtyczkę”.

Krok 2: Konfiguracja wtyczki GlobKurier
- Przejdź do zakładki GlobKurier → Konfiguracja.
- Uzupełnij dane autoryzacyjne oraz konfiguracyjne: domyślny adres nadania, parametry
przesyłki, obsługa Paczkomatów InPost oraz Paczki w RUCHu.

Krok 3: Korzystanie z usługi odbioru przesyłki w Paczkomacie InPost:
- Upewnij się, że masz przygotowanego odpowiedniego przewoźnika w sklepie:
Zakładka WooCommerce → Ustawienia → Wysyłka

- Przejdź do panelu konfiguracyjnego GlobKurier:
Zakładka GlobKurier → Konfiguracja:
– Wybierz TAK przy opcji „Włącz obsługę paszkomatów InPost”.
– Kliknij przycisk „Wgraj aktualne punkty InPost”.
– Z rozwijanej listy wybierz wcześniej ustalonego przewoźnika, który będzie oferował klientowi
odbiór w punkcie.
– W tym miejscu możesz także ustalić domyślny paczkomat nadawczy, który będzie się
automatycznie ustawiał podczas zamawiania kuriera.

- Aby na stronie sklepu pojawiła się również możliwość wyboru punktu odbioru z mapki, wpisz w
konfiguracji wtyczki Google Maps API KEY.

- Po zapisaniu zmian klienci podczas składania zamówienia będą mogli wybrać Paczkomat
odbiorczy dla wybranego przewoźnika.

- Kiedy klient złoży zamówienie z odbiorem w punkcie wtyczka GlobKurier poinformuje Cię o tym
podczas składania zamówienia.

Krok 4: Nadanie przesyłki poprzez wtyczkę GlobKurier:
- Aby nadać nową przesyłkę wystarczy kliknąć „Nadaj przez GlobKuriera” lub przejść do
jakiegokolwiek zamówienia i tam skorzystać z opcji „Nadaj przesyłkę z GlobKurier”.
