Menu

GlobKurier Cross Border - cennik przesyłek transgranicznych

Największy wybór firm kurierskich w jednym miejscu. Niskie ceny.

Dzięki GlobKurier, masz wszystkie opcje transportu w 1 miejscu.

Kliknij na logo i sprawdź cennik:

Cross-border - co to jest?

Cross border używany jest w kontekście e commerce i internetowej sprzedaży zagranicznej. Cross border inaczej nazywany jest handlem transgranicznym. Dotyczy sprzedaży produktów i usług dla zagranicznych klientów oraz wysyłki zakupionych towarów za granicę. Proces najczęściej odbywa się za pośrednictwem sklepów internetowych bądź innych platform takich jak np. marketplace’y.

Cross-border pozwala rozszerzać sprzedaż firmy na zagraniczne rynki. W ramach kompleksowych działań z zakresu logistyki transgranicznej możesz zyskać nie tylko szybkie dostawy przesyłek, ale także doręczenie do punktów odbioru, paczkomatów czy do domu odbiorcy. Sprzedaż międzynarodowa w e commerce jest niezwykle istotna, dlatego warto rozważyć współpracę z Globkurier bez zbędnych formalności!

cross border destynacje

Cross border e-commerce – ekspansja na rynek zagraniczny!


W branży e-commerce sprzedaż i dostawy towarów realizowane są na terenie całego świata. GlobKurier pozwala zorganizować wysyłkę na cały rynek europejski i światowy.

W jakich krajach realizujemy usługi cross-border? Cross Border realizowany jest na terenie całej Europy. Głównie w takich krajach jak: Niemcy, Austria, Belgia, Francja, Holandia, Hiszpania, Portugalia, Włochy, Szwecja, Dania, Finlandia.

Etapy realizacji usługi Cross-border

Jak wygląda cross-border w praktyce?

Krok 1. Nadajesz przesyłkę zbiorczą do naszego magazynu centralnego za pośrednictwem dowolnego przewoźnika.

Krok 2. W magazynie centralnym następuje rozpakowanie towaru oraz załadowanie paczek na odpowiednie linie kierunkowe.

Krok 3. Paczka trafia do kraju docelowego, gdzie jest dostarczana przez lokalnych przewoźników, którzy współpracują z GlobKurier. 

Cross-border to również usługi związane ze zwrotami. Sprawdź, jak w prosty sposób realizujemy zwroty ze sklepów e-commerce!

Jak obsługujemy zwroty?

Nasze magazyny zbiorcze znajdują się w Zgorzelcu oraz w Cieszynie – to tam trafiają przesyłki, które następnie trafiają do centrum dystrybucyjnego za granicą.

Jak nadać przysyłkę zbiorczą?

ikona paczki

Krok 1

Jeśli wysyłasz więcej niż jedną paczkę zagranicę to każdą z nich zapakuj do osobnego kartonu. Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć każdą paczkę, używając do tego solidnych kartonów i wypełniaczy.

etykieta cross-border

Krok 2

Każdą z paczek oklej etykietą zagraniczną przesłaną przez GlobKurier.pl. Pamiętaj, aby każda paczka posiadała swoją własną etykietę z adresem odbiorcy.

Krok 3

Wszystkie paczki włóż do jednego zbiorczego kartonu (oddzielając kierunek na Niemcy w osobnym kartonie zbiorczym oraz pozostałe kraje europejskie wkładając do osobnego kartonu).

karton zbiorczy ikona

Krok 4

Karton zbiorczy oklej etykietą Metaparcel, którą jest dołączona w mailu potwierdzającym zamówienie. Paczkę zbiorczą wysyłasz kurierem krajowym na adres terminalu GlobKurier w Polsce.

Sprzedaż cross-border - sprzedaż transgraniczna dla Twojego biznesu online!


Prowadzisz swój biznes i chcesz rozszerzyć ofertę poza granicę Polski? Nie wiesz jak zacząć lub obawiasz się trudności związanych z transportem transgranicznym? Cross-border to idealna usługa dla Ciebie i Twojego biznesu!

Oferta cross-border skierowana jest głównie do sektora e-commerce, producentów i dystrybutorów. Pozwala zachować najwyższą jakość i transparentność usług przy optymalnym, niższym poziomie kosztów. Usługa oznacza dedykowaną logistykę transgraniczną w oparciu o najlepsze lokalne rozwiązania kurierski i pocztowe. Cross-border opłaca się najbardziej kiedy wysyłamy więcej paczek zagranicę.

Podchodzimy kompleksowo do realizacji każdej przesyłki z nami wyślesz drogą lotniczą, lądową czy morską. 

Usługa cross-border: dla kogo?

Prowadzisz sklep internetowy z branży kosmetycznej, elektronicznej, AGD, sklep z zabawkami, akcesoriami fryzjerskimi lub inny? Postaw na ekspansję zagraniczną, dzięki usłudze cross-border w GlobKurier!

Cross-border – korzyści dla biznesu

Jakie korzyści niesie za sobą cross border e commerce? 

1.Rozwój biznesu w oparci o nowe rynki międzynarodowe.

2.Dotarcie do nowych klientów, które przełoży się na zwiększenie przychodów ze sprzedaży.

3. Oszczędność pieniędzy – konkurencyjne stawki, wygoda, szybka realizacja – dzięki możliwości integracji z największymi platformami zakupowymi w prosty sposób złożysz zlecenie, a my zaopiekujemy się Twoją przesyłką od początku do końca.

Decydując się na usługę cross border możesz przede wszystkim zwiększyć swoją konkurencyjność. Dostępność najlepszych rozwiązań kurierskich i pocztowych pozwala uzyskać korzystne oferty w zakresie wysyłki paczek za granicę. Razem z Globkurier zyskujesz kompleksowe usługi dla przesyłek zagranicznych – z nami zrealizujesz transport morski, lądowy czy lotniczy. Pozwala to zwiększyć popyt w sprzedaży online na przesyłki zagraniczne. Szeroka oferta przewoźników i destynacji, umożliwia otwarcie się na nowe rynki. Ekspansja zagraniczna i zdobycie nowych rynków zbytu to świetny wybór dla firm, którzy mają już ugruntowaną pozycję na krajowym rynku. Zyskujesz także możliwość łatwego dotarcia do nowej bazy klientów z innych rejonów świata. 

Dowiedz się więcej: Cross border – dlaczego warto sprzedawać za granicą?

WSPÓŁPRACA na 5! Zyskujesz z GlobKurier

ŚLEDZENIE Z TERENÓW
ZAGRANICZNYCH

OPTYMALIZACJĘ KOSZTÓW TRANSPORTU

WIELE FORM DORĘCZENIA

SWOJEGO OPIEKUNA

MINIMUM FORMALNOŚCI

Globkurier to wsparcie sklepu internetowego i sprzedaży cross border! Decydując się na usługi cross border w Globkurier, nie musisz martwić się o formalności. Załóż bezpłatne konto lub skontaktuj się z nami za pomocą formularza poniżej. W ramach naszych działań zyskujesz dostęp do jednej platformy, w którym znajdziesz najważniejsze dokumenty i faktury.

Realizujemy wysyłki do krajów UE i na cały świat, aż do 192 krajów. Dysponujemy wieloma rozwiązaniami logistycznymi zarówno pod względem szybkości jak i jakości obsługi w doręczeniach B2B/B2C.

Zoptymalizuj swoje przesyłki międzynarodowe

Wypełnij i wyślij formularz, a nasi eksperci przygotują dla Ciebie najlepszą ofertę. Wysyłaj międzynarodowo z GlobKurier.pl.

Oświadczam, że zapoznałem się z zasadami przetwarzania moich danych osobowych przez Grupę Znatury sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, NIP 2220872890, opisanymi w Polityce prywatności. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Znatury sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, NIP 2220872890 w celu przesyłania informacji handlowych drogą mailową lub telefoniczną. Wiem, że w każdej chwili mogę odwołać zgodę.
Dalej >>
CZAS DORĘCZENIA WEWNĄTRZ DANEGO KRAJU
KRAJOZNACZENIEREALIZACJACZAS DORĘCZENIA WEWNĄTRZ DANEGO KRAJU
*dni robocze
AustriaATDPD
1-2 dni
BelgiaBEBpack
1-2 dni
BułgariaBGSpeedy/Econt/Econtomat
3 dni
ChorwacjaHRHR Post/DPD
3-5 dni
CzechyCZWeDO/DPD/Intime/Packeta
1-2 dni
NiemcyDEHermes/DPD
1-2 dni
DaniaDK Bring
1-2 dni
EstoniaEEOmniva
1-4 dni
FinlandiaFI Posti/ Bring
2-3 dni
FrancjaFRAlfa Direct/Interpost/Colisprive
2 dni
GrecjaGRPacketa ACS
3-5 dni
WęgryHUHU Post/TOF
2 dni
IrlandiaIEFastway
2-3 dni
WłochyITBartolini/STA
1-2 dni
ŁotwaLVOmniva
4-5 dni
LitwaLTOmniva
4 dni
HolandiaNLDHL Parcel
1-2 dni
PortugalPTTourline/CTT Epresso
3-5 dni
RumuniaRODPD/Packeta/Urgent Cargus
1-2 dni
SłowacjaSKRemax/Pack
1-2 dni
Słowenia SIDPD
2 dni
HiszpaniaESZeleris/DPD/Envialia
1-2 dni
SzwecjaSE PUDO Bring
1-2 dni
Od teraz możesz zamówić przesyłkę online w walucie innej niż PLN.

Dowiedz się więcej na: Płatności wielowalutowe. Niech waluta Cię nie ogranicza!

Zainspiruj się - odwiedź naszego bloga

Konferencja Crossborder e-commerce – wielki potencjał i praktyka

7 listopada w Sali pod Kopułą w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie, odbyła się ważna dla branży e-commerce konferencja: „Cross-border e-commerce – wielki potencjał i praktyka”. Wydarzenie zorganizowane zostało przez Izbę Gospodarki Elektronicznej i Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii. 

Spedycja lotnicza w Polsce, co powinien wiedzieć przedsiębiorca?

Cross-border e-commerce rośnie w siłę. Coraz większa grupa polskich przedsiębiorców z powodzeniem sprzedaje swoje towary i wysyła je w różne części świata. Poszerzanie sprzedażowych horyzontów wymaga jednak pewnych inwestycji. Zastanawiasz się jak skutecznie dostarczać przesyłki do zagranicznych klientów?

Otwierasz międzynarodowy sklep? Nie powielaj tych błędów!

Transport międzynarodowy może być polem minowym. Otwierając międzynarodowy sklep błędy popełnia się naprawdę łatwo. Niezrozumienie przepisów celnych, wybór niewłaściwej firmy logistycznej, brak ubezpieczenia towarów lub nawet niewłaściwe ich zapakowanie mogą skutkować poważnymi stratami dla Twojej firmy.