Informacja w zakresie przetwarzania danych osobowych w toku rozmów telefonicznych na infolinii.
Wykonując obowiązek informacyjny ustanowiony w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej rozporządzeniem RODO, informujemy, że:
Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1)|(zwanego dalej: RODO) niniejszym informuję, że:
- Administratorem danych osobowych podanych przez Państwa i utrwalonych w czasie rozmowy telefonicznej jest Grupa z Natury sp. z o.o., (adres …………………..). Administrator jest pomiotem właściwym do udzielenia odpowiedzi we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania podanych danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych.
- Dane osobowe przetwarzane w celu realizacji świadczonych usług (wykonania, reklamacji, zwrotów), w szczególności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO oraz obsługi infolinii.
- Podanie danych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi uzyskanie informacji w sprawie.
- Przetwarzane dane: imię nazwisko, numer telefonu, adres mail, adres korespondencyjny, podane loginy, nr konta bankowego, NIP, PESEL.
- Odbiorcami danych mogą być podmioty świadczące usługi przewozowe na Państwa zlecenie, banki w razie dokonania zwrotu środków oraz podmioty wskazane w Polityce prywatności.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeśli zgoda stanowi podstawę przetwarzania. Cofnięcie zgody nie wpływa na ważność czynności dokonanych na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzoru – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie, jeśli uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO.
- Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
- Dane osobowe utrwalone w czasie rozmowy telefonicznej będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie dłuższy niż trzy miesiące. Dane mogą być przechowywane przez dłuższy okres, jeżeli tak będą stanowić przepisy prawa.
- Wobec Państwa nie będą podejmowane decyzje oparte wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu podanych danych, w tym ich profilowaniu.
- Dane nie będą przekazywane do państw trzecich.