
Kurier DHL - globalny lider
Skorzystaj z porównywarki cen kurierów i wybierz najlepsze rozwiązanie dla siebie.
SPECJALNA OFERTA INDYWIDUALNA!
- WYSYŁASZ WIĘCEJ NIŻ 15 PRZESYŁEK MIESIĘCZNIE?
- NEGUCJUJ Z NAMI CENY
- OBNIŻ KOSZTY WYSŁEK KURIERSKICH, PALETOWYCH I FRACHTOWYCH (LTL, FTL, FCL, LCL)
- TRANSPORTY DROGOWE, LOTNICZE, MORSKIE I KOLEJOWE
ZAREJESTRUJ KONTO FIRMOWE LUB JAKO OSOBA PRYWATNA!
- ZYSKAJ RABATY OD RAZU PO ZALOGOWANIU
- DARMOWA REJESTRACJA
- INDYWIDUALNA WYCENA
ZAREJESTRUJ KONTO FIRMOWE LUB JAKO OSOBA PRYWATNA!
- ZYSKAJ RABATY OD RAZU PO ZALOGOWANIU
- DARMOWA REJESTRACJA
- INDYWIDUALNA WYCENA
SPECJALNA OFERTA INDYWIDUALNA!
- WYSYŁASZ WIĘCEJ NIŻ 15 PRZESYŁEK MIESIĘCZNIE?
- NEGUCJUJ Z NAMI CENY
- OBNIŻ KOSZTY WYSŁEK KURIERSKICH, PALETOWYCH I FRACHTOWYCH (LTL, FTL, FCL, LCL)
- TRANSPORTY DROGOWE, LOTNICZE, MORSKIE I KOLEJOWE
50
Firm kurierskich w jednym miejscu
192
Kraje, które obsługujemy
7,000,000
Wysłanych paczek
GlobKurier.pl – Najszybciej rozwijająca się platforma transportowa z Polski w Europie wg Financial Times!
Jak wysłać paczkę kurierem DHL?
- Cena od 11,97 zł netto za przesyłkę do 5kg bez opłaty paliwowej (klienci zarejestrowani)
- Ubezpieczenie do 50000 zł 3 zł netto
- Doręczenie do osoby indywidualnej oraz firmy za 0 zł
- Pobranie do 6500 zł od 0,99 zł netto
- Powiadomienie o doręczeniu 0 zł netto
- Czas dostawy paczek 1 dzień roboczy
- Czas dostawy palet 1-2 dni robocze
Od teraz możesz zamówić przesyłkę online w walucie innej niż PLN. Dowiedz się więcej na: Płatności wielowalutowe.
Niech waluta Cię nie ogranicza!
Odbierz dedykowaną ofertę!
Ile kosztuje przesyłka DHL?
Sprawdź cennik przesyłek krajowych
Sprawdź parametry przesyłki kurierskiej DHL

Przesyłka standardowa
- maksymalna długość przesyłki krajowej 120 cm
- maksymalna szerokość przesyłki krajowej 60 cm
- maksymalna wysokość przesyłki krajowej 60 cm
- wysokość + szerokość + długość nie mogą przekraczać 260 cm
Przesyłka niestandardowa
- długość paczki powyżej 120 cm maksymalnie do 200 cm
- wysokość + szerokość + długość nie przekraczają 300 cm

- przesyłki do 31,5 kg wagi rzeczywistej

W przypadku, gdy waga gabarytowa, liczona według podanego poniżej wzoru, przekracza wagę rzeczywistą, cena wyliczana jest na jej podstawie.

Parametry palet krajowych

Maksymalne parametry palet
Przez „paletę” rozumie się towar umieszczony na palecie o wymiarach: 1,2 x 0,8m, 1,2 x 1,0m, 1,2 x 1,2m. Paleta stanowi pojedynczy element przesyłki z zastrzeżeniem, że palety 1,2 x 1,0m i 1,2 x 1,2m traktowane są jako element niestandardowy.
Maksymalna wysokość przesyłki wynosi 2,1 m (łącznie z paletą). Limit wagowy towaru wraz z paletą wynosi 1 000 kg. Waga i wymiary palety/opakowania wliczane są do wagi i wymiarów elementów przesyłki.

Maksymalna waga przesyłki wynosi 2 500 kg.
Dostawy do Amazon:
Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zamówić dostawę do Amazon kurierem DHL.
W ramach dostępnej w serwisie usługi DHL Freight możesz wysyłać przesyłki:
• drobnicowe, czyli 1-5 palet o wadze do 2500kg,
• przesyłki paletowe, powyżej 2500kg wagi, które realizowane są w usłudze doładunku (transportu cało-pojazdowego).
Skorzystaj z szybkiej wyceny, podaj wymiary przesyłki i zamów kuriera DHL do Amazon.
Przesyłki drobnicowe, czyli 1-5 palet o wadze do 2500kg realizowane są za pomocą standardowej usługi. W takich przypadkach, klienci, po wprowadzeniu zlecenia do systemu Amazon (CARP) i otrzymaniu od Amazon numeru referencyjnego ASN, od razu mogą złożyć zamówienie. Konieczne jest tylko wpisanie numeru ASN w rubrykę uwagi w formularzu zamówienia. Następnie kurier odbiera palety od klienta i dowozi je do właściwego oddziału DHL. Tam przesyłka jest dalej procesowana do oddziału docelowego, gdzie ostatnim etapem jest awizacja dostawy w systemie Amazon w najbliższym możliwym terminie.
Przesyłki paletowe, powyżej 2500kg wagi realizowane są w usłudze doładunku / transportu cało-pojazdowego. W tym przypadku proces realizacji zamówienia odbywa się w inny sposób:
• klient wprowadza zlecenie w systemie Amazon (CARP) i uzyskuje nr ASN,
• klient przesyła informację o numerze ASN, możliwym terminie załadunku i szczegółach transportu (waga, wymiary, ilość palet),
• spedytor, znając możliwy termin dostawy do Amazon, uzgadnia z klientem preferowaną datę załadunku towaru, tak, aby, jak najsprawniej i najtaniej zrealizować dostawę we wskazany dzień w Amazon.
Ważne!
Amazon nie przyjmuje dostaw paletowych na autach typu BUS (wysokość rampowa), przesyłki nie mogą przekraczać maksymalnych wymiarów i wag wskazanych przez Amazon (nawet jeśli towar wystaje o 1-2 cm poza maksymalny wymiar, Amazon może odmówić przyjęcia towaru).
Przesyłki paletowe DHL
W ofercie GlobKurier.pl kurierem DHL możesz wysłać przesyłki paletowe krajowe i międzynarodowe. Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualny, jak i biznesowy. Obsługujemy palety EURO od 100 kg do 1000 kg. Cenniki wraz ze szczegółami oferty znajdziesz na stronie: Przesyłki Paletowe DHL.
Usługi krajowe:
DHL Parcel
Lider branży logistycznej, który oferuje przesyłki krajowe i międzynarodowe. Firma wyróżnia się globalnym profilem działalności, realizując swoje usługi w ponad 220 krajach. Aktualnie DHL zatrudnia 350 000 pracowników, dzięki czemu stale podnosi jakość świadczonych usług.
Dzięki temu klient może skorzystać z bogatej oferty DHL Precel Polska dostosowanej np. do wymagań branży e-commerce. Istnieje możliwość wyboru przesyłki paczkowej a także paletowej. Cenioną przez klientów funkcjonalnością jest dostawa następnego dnia roboczego. W kwestii przesyłek międzynarodowych terminy doręczenia ustalane są indywidualne wedle wyszczególnionych kryteriów. Wszystkie terminy dostępne są na stronie przewoźnika.
Usługi na terenie kraju
DHL Parcel
DHL oferuje dostawę na terenie kraju przesyłek, które nie przekraczają łącznej wagi 31,5 kg. W przypadku przesyłek ważących więcej DHL Precel pozwala na dostawę w trzech wariantach:
1.Pierwszy wariant do następnego roboczego dnia do południa
2.W godzinach popołudniowych (12:00 a 22:00)
3.Wariant wieczorny (od 22:00 aż do końca następnego dnia)
DHL Parcel MAX
Usługa prezentowana pod nazwą DHL Parcel MAX dedykowana jest Klientom wysyłającym paczki o większych gabarytach, które przekraczają 31,5 kg. Ten rodzaj przesyłki najczęściej dostarczany jest następnego dnia roboczego. W niektórych, szczególnych przypadkach dostawa obejmuje 2 dni. Dostępne jest także ubezpieczenie przesyłki oraz zwrot potwierdzonych dokumentów, dodatkowe opcje można dokupić do każdej usługi z pakietu.
DHL Parcel 9
Przesyłki kopertowe z elementami, które nie ważą więcej niż 31,5 kg można wysyłać w ramach usługi DHL Parcel 9. Przesyłka tego typu realizowana jest w modelu „door to door”, gwarantowany jest też czas dostawy tj. Do 9:00 rano następnego dnia roboczego. W przypadku niewywiązania się z terminu dostawy DHL Polska zwraca Klientowi koszty przesyłki. Usługa nie jest dostępna w każdym miejscu w Polsce. Możliwość skorzystania z tej oferty mają mieszkańcy większych miast. Usługa adresowana jest także do głównych centrów biznesowych w kraju.
DHL Parcel 12
Wyższy wariant usługi Parcel 9 również obejmuje przesyłki kopertowe z elementami nie przekraczającymi wagi 31,5 kg. W tym pakiecie Klient również może liczyć na usługę w systemie z drzwi do drzwi, jednakże kurier zobowiązany jest dostarczyć przesyłkę do południa następnego dnia roboczego. Ta popularna opcja wykorzystywana jest głównie przez firmy i stale współpracujących ze sobą partnerów biznesowych. Usługa realizowana jest na terenie największych miast w Polsce. Szczegóły i konkretne miasta w których możliwe jest nadanie przesyłki „door to door” dostępna jest na oficjalnej stronie DHL Parcel Polska.
DHL Parcel Return Polska
Usługa, w której zwrot przesyłki kopertowej odbywa się następnego dnia roboczego. Usługa dotyczy przesyłek, które nie przekroczyły wymaganej wagi 31,5 kg.
Przekonaj się, jak łatwo możesz zamówić kuriera DHL!
Usługi dodatkowe w DHL Parcel
Powiadomienia e-mail/SMS
DHL Parcel Polska udostępnia swoim klientom pełny system wspomagający lokalizację i monitorowanie przesyłek. Najbardziej pożądanym dodatkiem wśród konsumentów są powiadomienia przesyłane do adresatów drogą mailową bądź za pośrednictwem wiadomości SMS. Dzięki temu klient ma pełną świadomość o statusie swojej przesyłki. Odbiorca wie, gdzie znajduje się jego paczka, co najczęściej odciąża Nadawcę, który nie musi odpowiadać na pytania. Odbiorca poinformowany jest o przewidywanej dacie doręczenia, a także o opóźnieniach i problemach z dostawą. Takie informacje, szczególnie te o dacie i czasie doręczenia są niezwykle istotne dla Odbiorców, stąd popularność tej usługi. Co ważne, w ramach powiadomień Klient otrzymuje również link do strony, za pośrednictwem którego może przekierować przesyłkę w inne miejsce, np. pod adres biura bądź inne dogodne miejsce. W przypadku przesyłek za pobraniem, system monitoringu uwzględnia również wartość pobrania.
Przekierowanie paczki w DHL Parcel
Oferta DHL Precel uwzględnia możliwość przekierowywania paczek. Odbiorca na pewnym etapie realizacji ma możliwość zmiany docelowego adresu dostawy. Korzystając z dodatkowej opcji przekierowania klient może zmienić miejsce, w którym odbierze dostarczoną mu przesyłkę. To wygodna opcji dla zapracowanych użytkowników, którzy mogą dostosować opcję dostawy do swojego aktualnego miejsca pobytu.
Odbiór w punkcie DHL Parcel
Odbiorca może skorzystać także z opcji samodzielnego odbioru w wyznaczonych punktach DHL Precel, w dogodnym terminie, dopasowanym do swojego rytmu dnia. Odbiór jest bardzo prosty i wygodny dla klienta. Do odbioru potrzebny jest tak naprawdę tylko numer telefonu i przesłany kod PIN. Odbiorca może wybrać dowolny punkt odbioru w swoim mieście. Przesyłka będzie czekała na odebranie przez 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie Odbiorca zostanie poinformowany o zwrocie przesyłki.
Doręczenie do sąsiada w DHL Parcel
Jeśli Odbiorca nie ma możliwości, aby przekierować przesyłkę w inne miejsce bądź też odbiór w punkcie jest niemożliwi, przewoźnik oferuje możliwość doręczenia przesyłki pod adres alternatywny. Jeśli adres znajduje się w sąsiedztwie głównego miejsca dostawy, kurier w przypadku niezastania Odbiorcy dostarczy przesyłkę pod drugi adres z listy.
Elektroniczne potwierdzenie doręczenia (ePOD)
Jeśli użytkownik korzysta z aplikacji DHL24 może skorzystać z usługi elektronicznego potwierdzenia ePOD. W tym celu wykorzystywany jest skan dokumentu, który został podpisany przez Odbiorcę. Elektroniczne potwierdzenie wpisane jest w standardową cenę usługi kurierskiej.
Ubezpieczenie przesyłki w DHL Parcel
Każdy nadawca, który chce dodatkowo zabezpieczyć finansowo swoje przesyłki może to zrobić ubezpieczając paczkę na kwotę, która najczęściej uzależniona jest od wartości przesyłanych przedmiotów.
COD w DHL Parcel Polska
Usługą, którą szeroko interesują się przedstawiciele branży e-commerce jest pobranie oraz zwrot należności. W przypadku takiej opcji należność, która pobierana jest przez kuriera trafia na rachunek Nadawcy w momencie dostarczenia przesyłki. W tym przepadku osoba, która odbiera przesyłkę zobowiązana jest do zapłaty w gotówce.
ROD w DHL Parcel Polska
Zwrot potwierdzonych dokumentów (ROD) to usługa w ramach której Nadawca jest w stanie uzyskać potwierdzenie doręczenia, czyli przekazania dokumentów, które była dołączone do głównej przesyłki. W ramach tej opcji Nadawca może otrzymać zwrot do 5 dokumentów.
Zwrot przesyłki do nadawcy
Istnieje kilka szczególnych przypadków w których DHL Parcel zwraca przesyłkę do nadawcy. Dzieje się tak głównie wtedy, gdy odbiorca zgłosił odmowę przyjęcia bądź nie uiścił zapłaty w ramach przesyłki pobraniowej. Paczka wróci do nadawcy także wtedy, gdy kurier podejmie dwukrotną próbę doręczenia. Nadawca może liczyć na zwrot przesyłki także wtedy, gdy dane Odbiorcy zostaną wypełnione niepoprawnie.
POD – potwierdzenie doręczenia
Nadawca może dodatkowo zamówić dokument potwierdzający odbiór, który zawiera podpis Odbiorcy. Przy zamówieniu tej opcji wydrukowany i podpisany dokument zostanie przekazany nadawcy.
Doręczenia po godz. 17:00
W ofercie DHL Parcel znajdziemy także usługę wieczornego doręczenia, dostosowana do grupy osób pracujących, którzy są w stanie odebrać swoja przesyłkę pod domowym adresem dopiero po godzinie 17:00. Przy tej opcji przesyłki doręczane są aż do godziny 22:00.
Infolinia
Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz więcej informacji o firmie DHL zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta:
mail: kontakt@globkurier.pl
telefon: (22) 300 16 21