SPS logo

Śledzenie przesyłki SPS - przesyłki kurierskie SPS

Sprawdź status przesyłki krajowej i zagranicznej. 

Śledzenie przesyłki SPS

Wybrałeś ogólnopolski serwis GlobKurier.pl do zamówienia usługi przewoźnikiem SPS? Chcesz sprawdzić, co się aktualnie dzieje z Twoim nadaniem? Dzięki naszej funkcjonalności dotyczącej monitorowania przesyłek sprawdzisz jej aktualny status. Dowiesz się, czy dopiero została zarejestrowana w systemie, czy ruszyła już w drogę, czy może jest już u odbiorcy końcowego!

Śledź przesyłkę SPS w GlobKurier.pl

Śledź swoją przesyłkę SPS w serwisie GlobKurier.pl, dzięki bezpłatnemu monitoringowi nadań. Z tego narzędzia może skorzystać każdy z klientów serwisu, posiadający numer zamówienia zaczynający się od liter GK. Trzeba go wprowadzić w pole wyszukiwarki, znajdujące się na górze tej strony, a następnie kliknąć przycisk „Zlokalizuj”. Wyniki pojawią się w ciągu kilku sekund i poinformują, gdzie dokładnie znajduje się obecnie przesyłka – dopiero została zarejestrowana, wciąż jest w magazynie, a może już jedzie do końcowego odbiorcy.

Usługa jest całkowicie bezpłatna i pozwala kontrolować nadawane przesyłki. Jest też szczególnie przydatna, gdy któraś z nich ma opóźnienie w dostawie. Z łatwością znajdziemy punkt, w którym utknęła, co ułatwi podjęcie dalszych działań u przewoźnika. Narzędzie monitorowania cenią sobie przedsiębiorstwa oczekujące na pilną dostawę towarów lub materiałów czy sklepy internetowe, kontrolujące realizację zamówień.

Śledzenie przesyłki - mail transakcyjny
Przykładowy mail potwierdzający dostarczanie przesyłki

Przesyłka kurierem SPS

SPS, a dokładnie Slovak Parcel Services, to słowacki przewoźnik oferujący transport krajowy oraz międzynarodowy. Ekspresowe usługi kurierskie są świadczone od 1992 roku. Przez wiele lat SPS było autoryzowanym przedstawicielem firmy UPS. SPS posiada 27 oddziałów terenowych, flotę ponad 750 pojazdów rozwożących ich paczki oraz 1000 punktów nadania i odbioru Parcel Shop. Wspólnie z siostrzaną spółką Express One Slovakia, SPS jest największym przewoźnikiem przesyłek ekspresowych na Słowacji.

Tracking przesyłki SPS - ważne informacje

Jak monitorować przesyłkę nadaną Slovak Parcel Services? Na stronie internetowej przewoźnika trzeba wpisać 11-cyfrowy numer przesyłki, aby uzyskać podstawowe dane. W przypadku chęci uzyskania bardziej szczegółowych informacji dotyczących przesyłki, niezbędne będą kolejne dane weryfikacyjne – data nadania, numer klienta lub numer referencyjny. Innym sposobem może być kontrola poprzez serwis GlobKurier.pl Na dedykowanej stronie SPS śledzenie przesyłki, należy wprowadzić numer zamówienia GK. Skąd go wziąć? Numer GK znajdziemy np. w panelu klienta wraz z wcześniejszymi zamówieniami lub w mailu potwierdzającym zakup usługi.

WYSYŁASZ WIĘCEJ NIŻ 15 PRZESYŁEK MIESIĘCZNIE?
SKONTAKUJ SIĘ Z NAMI: