Ми підтримуємо Україну
Pomocne artykuły dotyczące nadawania przesyłek oraz działalności w branży e-commerce.
Święta to wyjątkowy czas nie tylko dla najbliższych, ale również dla sklepów. Platformy działające w sektorze ecommerce mają wówczas ręce pełne roboty. Na okres wzmożonego ruchu trzeba się odpowiednio ...
Broker kurierski pośredniczy pomiędzy klientami (zleceniodawcami danego zamówienia) oraz firmą kurierską, która zajmuje się jego realizacją. Broker jest więc pośrednikiem usług handlowych - w tym przypadku ...
W wielu krajach, zwłaszcza w Europie i Stanach Zjednoczonych, automaty paczkowe stały się popularnym rozwiązaniem dla osób poszukujących wygody i elastyczności w odbiorze przesyłek. Firmy kurierskie, w tym DPD, UPS, ...
Przesyłka z deklarowaną wartością to przesyłka pocztowa, której nadawca określa wartość zawartości. Wartość ta jest podstawą do ustalenia wysokości odpowiedzialności operatora pocztowego za uszkodzenie, ...
Przylgi kurierskie to specjalne samoprzylepne kieszenie, najczęściej wykonane z transparentnej folii, które są naklejane na zewnętrzne powierzchnie paczek, pudełek, kopert i innych przesyłek. Służą głównie do ...
Jeśli chcesz zamówić usługę kurierską, masz przed sobą trudny wybór. Na rynku działa wielu przewoźników, a najlepszym sposobem, by wybrać dla siebie idealną opcję, jest skorzystanie z wyszukiwarki usług ...
Jak wysłać paczkę InPost? To nic trudnego! Z propozycji przygotowanej przez InPost korzysta coraz więcej firm i klientów indywidualnych. Wysyłka tym kanałem jest szybka i elastyczna, daje możliwości dostosowania ...
Wypełnianie zawartości przesyłki jest ważnym krokiem, szczególnie w międzynarodowym przesyłaniu paczek. Wszystko po to, aby umożliwić celnikom i firmom kurierskim skuteczne przetwarzanie i dostarczanie przesyłek. ...
Przekierowanie przesyłki to usługa oferowana przez firmy kurierskie, mająca na celu dostarczenie paczki pod wskazany nowy adres. W dzisiejszym szybkim tempie życia, gdzie zmiany miejsca zamieszkania czy pracy są ...
Tani kurier bez umowy — czy to w ogóle możliwe? W dzisiejszym dynamicznym świecie handlu elastyczność i oszczędności są kluczowe dla sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Realia zmieniają się bardzo szybko, a ...
Sprzedaż internetowa z roku na rok staje się coraz bardziej popularna. Nic dziwnego – powszechny dostęp do katalogów kusi nawet tych, którzy nie przepadają za zakupami. Wystarczy zapłacić za produkt zdalnie i ...
Reklamacja to formalne zgłoszenie wady, niezgodności zakupionego towaru z umową lub innego problemu związanego z zakupem. Jest to proces, w ramach którego konsument informuje sprzedawcę o problemie dotyczącym ...