Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Jak zwrócić sprzęt do UPC?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
15gru 2021

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

   Czas czytania 5 min.

UPC Polska to jedna z najpopularniejszych firm w Polsce zajmujących się dostawą telewizji cyfrowej, szerokopasmowego dostępu do internetu, a także usług telefonicznych (dotyczy to telefonu stacjonarnego, jak i telefonu komórkowego). Marka działająca od ponad dwudziestu lat na rynku, po licznych zmianach i przekształceniach, nieprzerwanie jest wśród liderów rynku. Nie dziwi więc fakt, że przedsiębiorstwo aż trzykrotnie otrzymało laur Gwiazdy Jakości Obsługi Klienta. To ważne wyróżnienie, które jednoznacznie podkreśla, jak ważne dla UPC są osoby korzystające z przedstawianej oferty. Jednym z elementów, z którym część klientów firmy może mieć styczność, to zwrot sprzętu (spowodowany rozmaitymi powodami, o których więcej powiemy już za chwilę) do UPC.  Co dokładnie musimy odesłać i na jakich zasadach? Jak zwrócić sprzęt UPC? Wszystko dokładnie tłumaczymy w artykule!

Spis treści

  • Sprzęt UPC – co i kiedy należy zwrócić?
  • Zwrot sprzętu do UPC – jak to zrobić?
    • Bezpłatny zwrot z Paczkomatem InPost
    • Przekazanie (za opłatą) technikowi UPC
    • Zwrot na własny koszt.
  • Jak przygotować paczkę ze zwrotem do UPC?
  • Broker kurierski – pomoc w odesłaniu paczki ze zwrotem do UPC!
  • Podsumowanie – jak zwrócić sprzęt UPC?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Sprzęt UPC – co i kiedy należy zwrócić?

Sprzęt do UPC zwracany jest w kilku przypadkach, ściśle określonych przez firmę, a zalicza się do tego:

  • Całkowita rezygnacja z usług UPC przez klienta.
  • Zakończenie obowiązującej umowy lub wypowiedzenie umowy przez UPC (spowodowane na przykład przez nieuiszczone opłaty).
  • Zmiany w usłudze (modyfikacja abonamentu) – podmiana urządzenia ze starego na nowe we własnym zakresie.
  • Zmiany w usłudze – zmiana urządzenia, które zainstaluje monter (w naszym obowiązku i tak jest odesłanie poprzedniego sprzętu).
  • Mówiąc „zwrot sprzętu” mamy tutaj na myśli odesłanie (w razie potrzeby):
  • Dekodera (w tym pilota, wszelkich kabli, zasilaczy oraz karty).
  • Modemu bądź routera (również z zasilaczami i kablami).

Od momentu rozwiązania umowy Twoim obowiązkiem jest zwrot posiadanego sprzętu, który formalnie należy do UPC. Zanim jednak zapakujesz określone elementy i zamówisz kuriera, musisz zwrócić uwagę na to, że wybrane modele i sprzęt określonych firm nie jest poddany obowiązkowi zwrotu do UPC, a my sami jesteśmy zobowiązani zutylizować te urządzenia na własną rękę. Dokładną listę znajdziesz oczywiście bezpośrednio na stronie internetowej UPC.

Na odesłanie produktów mamy 14 dni od  daty rozwiązania umowy abonenckiej.

Zwrot sprzętu do UPC – jak to zrobić?

Zanim zabierzesz się za instalację nowego sprzętu, zwróć elementy używane przez Ciebie wcześniej. Wszystkie koniecznie w jednej paczce! Odesłanie pakunku do UPC może odbyć się na trzy sposoby:

Bezpłatny zwrot z Paczkomatem InPost

Bezpłatny zwrot z pomocą Paczkomatu może nastąpić tylko wtedy, kiedy pakunek nie przekracza rozmiaru 41 x 38 x 64 cm. W przeciwnym wypadku – nie ma fizycznie możliwości zmieszczenia przesyłki w jednej ze skrytek. Wszystkie informacje dotyczące odesłania paczki z pomocą InPost (w tym formularz zwrotu) znajdziesz na stronie firmy UPC. Po wypełnieniu najważniejszych danych otrzymasz kod zwrotu, który będzie potrzebny w momencie nadawania pakunku. Wszelkie informacje związane z tym procesem będą pojawiać się na bieżąca na Twojej skrzynce mailowej lub w postaci wiadomości SMS.

Przekazanie (za opłatą) technikowi UPC

Za kwotę 50 zł możesz dokonać bezpośrednio zwrotu do rąk technika UPC – skontaktuj się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta UPC i umów wizytę!

Zwrot na własny koszt.

Zamów kuriera i nadaj paczkę z adnotacją „Zwrot UPC” i opłać koszty z własnej kieszeni. Jak dokładnie to zrobić i jak przygotować paczkę? Już spieszymy z odpowiedziami!

Jak przygotować paczkę ze zwrotem do UPC?

W przypadku rozwiązania umowy naszym obowiązkiem jest przygotowanie i zabezpieczenie przesyłki ze sprzętem oraz odesłanie na adres: Zwrot UPC Arvato Services Polska, Kopytów 44d, 05-870 Błonie.  Zwrot przekazany paczką do UPC wymaga od nas szczególnej uwagi. W pakunku nadanym na adres firmy znajdują się bowiem elementy, których uszkodzenie może wpłynąć na całkowite zniszczenie danego modemu, routera czy karty. W związku z powyższym musimy dołożyć wszelkich starań, aby do absolutnego minimum ograniczyć potencjalne uchybienia od pierwotnego stanu danego towaru.

W pierwszej kolejności pamiętajmy o zabezpieczeniu wszystkich elementów: zarówno dekoderów, ale również kabli, kart, czy zasilaczy jak i pilotów. Jeśli mamy oryginalne pudełko, w którym otrzymaliśmy wcześniej cały komplet – świetnie! Wykorzystajmy to! W przypadku, kiedy takie opakowanie uległo wcześniejszemu zniszczeniu lub zaginęło, użyjmy innego kartonu, odpowiedniego rozmiarowo do rzeczy, które mają znaleźć się w środku. Każdy produkt szczelnie owińmy folią bąbelkową oraz taśmą. Ewentualne wolne przestrzenie wewnątrz wypełnijmy skrawkami papieru, aby zamortyzować potencjalne uderzenia.

Bez względu na to, czy mamy do czynienia z opakowaniem oryginalnym, czy przygotowanym specjalnie przez nas – zabezpieczmy pakunek na zewnątrz folią stretch co dodatkowo uchroni wnętrze na przykład przed zmiennymi warunkami pogodowymi, jakie może spotkać przesyłka na swojej drodze do UPC.

Broker kurierski – pomoc w odesłaniu paczki ze zwrotem do UPC!

Przy zwrocie sprzętu do UPC musimy pamiętać, że wszelkie koszty związane z nadaniem pakunku i zamówieniem firmy przewozowej pokrywamy z własnej kieszeni lub robimy to bezpłatnie, ale tylko z pomocą Paczkomatów. Kiedy jednak wybierasz rozwiązanie inne niż usługa InPost – warto postawić na rozwiązanie najlepsze dla nas oraz odpowiednie na naszą kieszeń. Z pomocą pojawiają się brokerzy kurierscy (tacy jak GlobKurier).

Na stronach brokerów, dzięki stałej współpracy z kurierami, znajdziesz oferty niemal wszystkich firm w jednym miejscu! Wpisz w formularz najważniejsze dane, między innymi adres odbiorcy i nadawcy czy wielkość i wagę przesyłki, a system wygeneruje listę rozwiązań specjalne dla Ciebie! Dzięki temu możesz dokonać wyboru przewoźnika, biorąc pod uwagę najkorzystniejsze stawki. Istotnym jest fakt, że na stronie brokerów bardzo często można otrzymać lepsze oferty cenowe niż bezpośrednio na stronach internetowych firm kurierskich (wynika to z faktu nawiązania współpracy między omawianymi podmiotami).

Jeśli musisz zwrócić towar kurierem do firmy UPC i szukasz rozwiązania szytego na miarę, idealnego do Twoich potrzeb – skorzystaj z pomocy brokera kurierskiego!

Podsumowanie – jak zwrócić sprzęt UPC?

Kiedy masz do oddania sprzęt dla UPC, ale masz wątpliwości – skontaktuj się z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klientów. Pamiętaj, że zakończenie umowy lub jej modyfikowanie (które niesie ze sobą nowy sprzęt) wymaga zwrotu poprzedniego dekodera czy modemu oraz wszelkich elementów zaliczających się do niego (pilot, kabel HDMI, kabel zasilający itp.). Całość nadaj na adres: Zwrot UPC Arvato Services Polska, Kopytów 44d, 05-870 Błonie lub skorzystaj z Paczkomatu. Przed zamówieniem kuriera zweryfikuj jednak czy rzeczy marki UPC, które posiadasz, wymagają odesłania do firmy. Niektóre z nich należy utylizować we własnym zakresie. Niewykonanie tego procesu wiązać się może z nałożeniem na klienta opłat windykacyjnych, zgodnie z regulaminem firmy.

UPC (jako dumny laureat Gwiazdy Jakości Obsługi Klienta) dokładna jednak wszelkich starań, aby każdy tego typu proceder przebiegał sprawnie i w stałym, regulaminowym kontakcie z klientem.


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jak wysłać choinkę kurierem?
Następny wpis Gwarancja dostawy — kiedy wysłać paczkę, żeby dotarła na święta? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter