Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
27sty 2025

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

   Czas czytania 5 min.

Firmy, które prowadzą sprzedaż swoich produktów zarówno online, jaki i stacjonarnie, dokładają wszelkich starań, aby cały proces zakupowy przebiegał sprawnie. Jednym z etapów tych działań jest także zwrot towaru. W sklepie internetowym, jak i galeriach handlowych, każdy kupujący ma szansę na dostarczenie rzeczy, którą nabył i oczekiwania zwrotu poniesionych środków. Jak to wygląda w przypadku zwrotu towaru do Deichmann? Wszystko dokładnie wyjaśnimy w artykule!

Zwrot produkty na podstawie zarejestrowanego zakupu, reklamacja butów Deichmann

Spis treści

  • Deichmann – o marce słów kilka
  • Zwrot towaru do Deichmann
  • Salon czy kurier? – reklamacja Deichmann
  • Potwierdź zakup
  • Zgłoś odstąpienie od umowy
  • Określ sposób zwrotu kosztów
  • Przygotuj zwracany towar
  • Jak przygotować paczkę ze zwracanym towarem?
  • Opakowanie
  • Stan produktu
  • Zabezpieczenie
  • Jak wybrać odpowiedniego kuriera?

Deichmann – o marce słów kilka

Deichmann to niemiecka firma, która zajmuje się głównie sprzedażą obuwia niemal na cały świecie. W asortymencie znajdują się także torebki, czapki oraz paski i portfele. Początki marki sięgają aż 1913 roku. Co ciekawe – właścicielami sieci sklepów obuwniczych nadal są potomkowie założycieli. Obecnie siedziba firmy mieści się w niemieckim Essen.

Deichmann to ponad cztery tysiące sklepów w trzydziestu krajach na całym świecie: od Turcji, przez całą Europę, aż po Stany Zjednoczone Ameryki Północnej. Nie dziwi więc, że tak duża organizacja posiada szeroki wachlarz produktów w ofercie, ale także dba o swoich klientów, także tych decydujących się na zwrot towaru.

Zwrot towaru do Deichmann

Bez względu na to, czy zakupu dokonujesz w sklepie internetowym, czy też stacjonarnym – czas na zwrot aż 30 dni. W tym okresie masz okazję na dokładne przemyślenie swojego wyboru i ostateczne zdecydowanie, czy dane buty, czapka, lub torebka są odpowiednie dla Ciebie. Jeśli dojdziesz do wniosku, że produkty zamówione online, czy zakupione w galerii handlowej, nie spełniają jednak Twoich oczekiwań – żaden problem. W kilku krokach dokładnie przedstawiamy, jak wyglądają Twoje prawa i obowiązki związane z procesem zwrotu!

Salon czy kurier? – reklamacja Deichmann

Bez względu na to, czy zakupu dokonałeś w sklepie stacjonarnym lub też online – zwrotu produktu może dokonać na dwa sposoby: osobiście lub z pomocą firmy kurierskiej. Wybór należy do Ciebie. Jeśli nigdzie w okolicy nie znajduje się salon Deichmann, śmiało możesz zwrócić zakupiony towar zdalnie, bowiem sklep nie narzuca z góry określonych rozwiązań (dla przykładu: kupujesz w sklepie stacjonarnym? Nie musisz oddawać produktu na miejscu! Możesz to zrobić w dowolnym sklepie Deichmann) – trzeba jednak pamiętać, żeby zwracaną paczkę odesłać na adres podany w dokumentach, lub na stronie internetowej.

Potwierdź zakup

W Deichmann zwroty są możliwe tylko wtedy, kiedy potwierdzisz odpowiednim dokumentem zakup towaru. Może to być paragon lub faktura (jeśli dokonałeś zakupu w dowolnym sklepie stacjonarnym) bądź potwierdzenie mailowe (w przypadku nabycia butów czy torebki online). Bez tych dokumentów niemożliwe będzie odesłanie towaru. Dotyczy to każdego zwracanego produktu: czapki, butów, paska, czy innych gadżetów.

Zgłoś odstąpienie od umowy

W sklepach Deichmann masz aż 30 dni na odstąpienie od umowy i zwrot produktu. Jest to spory ukłon w stronę klientów, ponieważ zgodnie z polskim prawem czas na dokonanie tej decyzji to 14 dni. Oczywiście jeśli w danym sklepie internetowym czy stacjonarnym ten czas jest wydłużony – kupującego obowiązuje regulamin danej firmy. Jednakże należy zauważyć, że owe 30 dni liczone są nie od dnia odebrania przesyłki, daty dostarczenia towaru w paczce do Paczkomatu InPost, ale od daty zakupu. Aby zgłosić rezygnację, musisz pobrać dokumenty odstąpienia od umowy i wyplenić w nich najważniejsze dane. Jeśli masz z tym problemy, zgłoś się z prośbą o pomoc do pracownika w dowolnym sklepie stacjonarnym lub skontaktuj się telefonicznie z działem Obsługi Klienta.

Określ sposób zwrotu kosztów

W przypadku płatności kartą kredytową czy debetową, zwrot kosztów dokonany zostanie również tą samą drogą. Jeśli kupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym za gotówkę – w taki sposób również otrzymasz należne pieniądze. W momencie, kiedy doszło do opłaty za pobraniem, w formularzu zwrotu wpisz numer konta, na którym mają znaleźć się środki. Zwrot może być zrealizowany szybciej dzięki opcji przelewu natychmiastowego, co pozwala na otrzymanie środków w krótszym czasie. W przypadku wymiany towaru konieczne jest dołączenie dokumentów otrzymanych wraz z zakupem, takich jak paragon lub faktura.

Klienci dokonujący zwrotu produktów zakupionych w Deichmann mogą wybrać opcję zwrotu środków na kartę Deichmann Plus. Oznacza to, że zwrócona kwota nie trafia na konto bankowe, lecz zostaje zapisana na karcie lojalnościowej, dzięki czemu można ją ponownie wykorzystać przy kolejnych zakupach na terenie Polski. Jest to wygodne rozwiązanie, zwłaszcza dla osób regularnie kupujących w Deichmann, ponieważ środki zachowują swoją wartość i mogą zostać wykorzystane zgodnie z dotychczasową ceną zwróconego produktu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w sekcji „Najczęściej zadawane pytania” lub kontaktując się z działem obsługi klienta.

Przygotuj zwracany towar

Korzystają z pomocy firmy kurierskiej, nadaj pakunek, ale najpierw pamiętaj o zabezpieczeniu przesyłki. Jest to na tyle ważny aspekt, że pozwoliliśmy sobie rozwinąć ten temat szerzej, w osobnym akapicie. Sprawdź nasze porady!

Jak przygotować paczkę ze zwracanym towarem?

Chociaż wcześniej już wspomnieliśmy pokrótce o tym etapie, jest on na tle ważny, że warto go trochę szerzej rozwinąć w osobnym wątku. Jeśli towar zwracasz w sklepie stacjonarnym, przygotowanie pakunku nie będzie skomplikowane. Wystarczy jedynie dostarczyć produkt w oryginalnym opakowaniu. Z kolei nadawanie i odsyłanie produktów nabytych w sklepie internetowym to dodatkowe (ale absolutnie nieskomplikowane) kroki, które musisz przejść.

Opakowanie

Buty czy torebki najlepiej zwracać w oryginalnych opakowaniach i koniecznie z metkami. Jeśli dojdzie jednak do zepsucia pierwotnego pudełka, postarajmy się tak przygotować produkt, aby bez uszkodzenia dostarczyć go do jednego ze sklepów Deichmann lub wrocławskiej centrali marki (w tym przypadku z pomocą firmy kurierskiej).

Stan produktu

Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, w porównaniu z jego pierwotnym stanem. Nie mogą się tam znajdować ślady użytkowania, zniszczenia, czy też zabrudzenia. W przeciwnym wypadku firma może odmówić dokonania zwrotu, my z kolei nie mamy podstaw prawnych, aby dokonać zwrotu.

Zabezpieczenie

W przypadku nadawania paczki kurierskiej do wrocławskiej centrali sklepów Deichmann koniecznie odpowiednio zabezpiecz przesyłkę. Paczka z butami czy torebką zazwyczaj będzie regularnych rozmiarów (oczywiście jeśli wysyłasz w oryginalnym opakowaniu). Dla pewności możesz całość owinąć folią bąbelkową, która zamortyzuje uderzenia. Całość zabezpiecz folią stretch oraz taśmami. Zostaw na zewnątrz również miejsce, gdzie znajdzie się list przewozowy (w widocznym dla kuriera obszarze).

Jak wybrać odpowiedniego kuriera?

Dokonanie zwrotu będzie wykonane nie w sklepie stacjonarnym, a online? Żaden problem! Skorzystaj z pomocy przewoźnika, a w wyborze idealnego rozwiązania pomogą brokerzy kurierscy (tacy, jak chociażby GlobKurier). Są to swego rodzaju pośrednicy oferujący rozwiązania niemal wszystkich kurierów na rynku i to w jednym miejscu! Sprawia to, że nie musisz odwiedzać poszczególnych stron internetowych przewoźników, szukać odpowiednich rozwiązań. System wygeneruje najkorzystniejsze opcje, spersonalizowane właśnie dla Ciebie! Dzięki temu, do sklepu Deichmann, zwroty może dokonywać z pomocą dowolnej firmy.

W sklepie Deichmann, bez względu na to czy zakupu dokonałeś online, czy w sklepach stacjonarnych, zawsze masz prawo odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego produktu. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i przekazać tam najważniejsze informacje. Następnie odwiedzasz salon marki w galerii handlowej lub nadajesz pakunek z pomoc kuriera. Pamiętaj, aby zawsze załączyć dokument potwierdzający zakup butów bądź torebki. Na zwrot masz 30 dni od daty dokonania zakupu. W przypadku płatności online całą kwotę otrzymujesz na konto, z którego dokonałeś płatności, z kolei możliwość zwrotu gotówki jest dostępna jedynie stacjonarnie. Nie da się ukryć, że marka Deichmann do minimum ograniczyła wszelkie formalności, a sam proces zwrotu jest naprawdę bardzo prosty! Wszystko z korzyścią dla klientów!

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jednostki TEU i FEU w transporcie — co oznaczają?
Następny wpis Czym jest MOQ – minimalna wielkość zamówienia? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 2 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Natalia
2 lat temu

.

Last edited 2 lat temu by Natalia
0
Odpowiedz

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter