• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty?
17lis 2021

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty?

Firmy, które prowadzą sprzedaż swoich produktów zarówno online, jaki i stacjonarnie, dokładają wszelkich starań, aby cały proces zakupowy przebiegał sprawnie. Jednym z etapów tych działań jest także zwrot towaru. W sklepie internetowym, jak i galeriach handlowych, każdy kupujący ma szansę na dostarczenie rzeczy, którą nabył i oczekiwania zwrotu poniesionych środków. Jak to wygląda w przypadku zwrotu towaru do Deichmann? Wszystko dokładnie wyjaśnimy w artykule!

Spis treści

  • Deichmann – o marce słów kilka
  • Zwrot towaru do Deichmann
  • Salon czy kurier?
  • Potwierdź zakup
  • Zgłoś odstąpienie od umowy
  • Określ sposób zwrotu kosztów
  • Przygotuj zwracany towar
  • Jak przygotować paczkę ze zwracanym towarem?
  • Opakowanie
  • Stan produktu
  • Zabezpieczenie
  • Jak wybrać odpowiedniego kuriera?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Deichmann – o marce słów kilka

Deichmann to niemiecka firma, która zajmuje się głównie sprzedażą obuwia niemal na cały świecie. W asortymencie znajdują się także torebki, czapki oraz paski i portfele. Początki marki sięgają aż 1913 roku. Co ciekawe – właścicielami sieci sklepów obuwniczych nadal są potomkowie założycieli. Obecnie siedziba firmy mieści się w niemieckim Essen.

Deichmann to ponad cztery tysiące sklepów w trzydziestu krajach na całym świecie: od Turcji, przez całą Europę, aż po Stany Zjednoczone Ameryki Północnej. Nie dziwi więc, że tak duża organizacja posiada szeroki wachlarz produktów w ofercie, ale także dba o swoich klientów, także tych decydujących się na zwrot towaru.

Zwrot towaru do Deichmann

Bez względu na to, czy zakupu dokonujesz w sklepie internetowym, czy też stacjonarnym – czas na zwrot aż 30 dni. W tym okresie masz okazję na dokładne przemyślenie swojego wyboru i ostateczne zdecydowanie, czy dane buty, czapka, lub torebka są odpowiednie dla Ciebie. Jeśli dojdziesz do wniosku, że produkty zamówione online, czy zakupione w galerii handlowej, nie spełniają jednak Twoich oczekiwań – żaden problem. W kilku krokach dokładnie przedstawiamy, jak wyglądają Twoje prawa i obowiązki związane z procesem zwrotu!

Salon czy kurier?

Bez względu na to, czy zakupu dokonałeś w sklepie stacjonarnym lub też online – zwrotu produktu może dokonać na dwa sposoby: osobiście lub z pomocą firmy kurierskiej. Wybór należy do Ciebie. Jeśli nigdzie w okolicy nie znajduje się salon Deichmann, śmiało możesz zwrócić zakupiony towar zdalnie, bowiem sklep nie narzuca z góry określonych rozwiązań (dla przykładu: kupujesz w sklepie stacjonarnym? Nie musisz oddawać produktu na miejscu!).

Potwierdź zakup

W Deichmann zwroty są możliwe tylko wtedy, kiedy potwierdzisz odpowiednim dokumentem zakup towaru. Może to być paragon lub faktura (jeśli dokonałeś zakupu w dowolnym sklepie stacjonarnym) bądź potwierdzenie mailowe (w przypadku nabycia butów czy torebki online). Bez tych dokumentów niemożliwe będzie dokonanie zwrotu czapki czy paska, czy innych gadżetów.

Zgłoś odstąpienie od umowy

W sklepach Deichmann masz aż 30 dni na odstąpienie od umowy i zwrot produktu. Jest to spory ukłon w stronę klientów, ponieważ zgodnie z polskim prawem czas na dokonanie tej decyzji to 14 dni. Oczywiście jeśli w danym sklepie internetowym czy stacjonarnym ten czas jest wydłużony – kupującego obowiązuje regulamin danej firmy. Jednakże należy zauważyć, że owe 30 dni liczone są nie od dnia odebrania przesyłki, daty dostarczenia towaru w paczce do Paczkomatu InPost, ale od daty zakupu. Aby zgłosić rezygnację, musisz pobrać dokumenty odstąpienia od umowy i wyplenić w nich najważniejsze dane. Jeśli masz z tym problemy, zgłoś się z prośbą o pomoc do pracownika w dowolnym sklepie stacjonarnym lub skontaktuj się telefonicznie z działem Obsługi Klienta.

Określ sposób zwrotu kosztów

W przypadku płatności kartą kredytową, czy debetową, zwrot kosztów dokonany zostanie również tą samą drogą. Jeśli kupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym za gotówkę – w taki sposób również otrzymasz należne pieniądze. W momencie, kiedy doszło do opłaty za pobraniem, w formularzu zwrotu wpisz numer konta, na którym mają znaleźć się środki.

Przygotuj zwracany towar

Korzystają z pomocy firmy kurierskiej, nadaj pakunek, ale najpierw pamiętaj o zabezpieczeniu przesyłki. Jest to na tyle ważny aspekt, że pozwoliliśmy sobie rozwinąć ten temat szerzej, w osobnym akapicie. Sprawdź nasze porady!

Jak przygotować paczkę ze zwracanym towarem?

Chociaż wcześniej już wspomnieliśmy pokrótce o tym etapie, jest on na tle ważny, że warto go trochę szerzej rozwinąć w osobnym wątku. Jeśli towar zwracasz w sklepie stacjonarnym, przygotowanie pakunku nie będzie skomplikowane. Wystarczy jedynie dostarczyć produkt w oryginalnym opakowaniu. Z kolei nadawanie i odsyłanie produktów nabytych w sklepie internetowym to dodatkowe (ale absolutnie nieskomplikowane) kroki, które musisz przejść.

Opakowanie

Buty czy torebki najlepiej zwracać w oryginalnych opakowaniach i koniecznie z metkami. Jeśli dojdzie jednak do zepsucia pierwotnego pudełka, postarajmy się tak przygotować produkt, aby bez uszkodzenia dostarczyć go do jednego ze sklepów Deichmann lub wrocławskiej centrali marki (w tym przypadku z pomocą firmy kurierskiej).

Stan produktu

Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, w porównaniu z jego pierwotnym stanem. Nie mogą się tam znajdować ślady użytkowania, zniszczenia, czy też zabrudzenia. W przeciwnym wypadku firma może odmówić dokonania zwrotu, my z kolei nie mamy podstaw prawnych, aby dokonać zwrotu.

Zabezpieczenie

W przypadku nadawania paczki kurierskiej do wrocławskiej centrali sklepów Deichmann koniecznie odpowiednio zabezpiecz przesyłkę. Paczka z butami czy torebką zazwyczaj będzie regularnych rozmiarów (oczywiście jeśli wysyłasz w oryginalnym opakowaniu). Dla pewności możesz całość owinąć folią bąbelkową, która zamortyzuje uderzenia. Całość zabezpiecz folią stretch oraz taśmami. Zostaw na zewnątrz również miejsce, gdzie znajdzie się list przewozowy (w widocznym dla kuriera obszarze).

Jak wybrać odpowiedniego kuriera?

Dokonanie zwrotu będzie wykonane nie w sklepie stacjonarnym, a online? Żaden problem! Skorzystaj z pomocy przewoźnika, a w wyborze idealnego rozwiązania pomogą brokerzy kurierscy (tacy, jak chociażby GlobKurier). Są to swego rodzaju pośrednicy oferujący rozwiązania niemal wszystkich kurierów na rynku i to w jednym miejscu! Sprawia to, że nie musisz odwiedzać poszczególnych stron internetowych przewoźników, szukać odpowiednich rozwiązań. System wygeneruje najkorzystniejsze opcje, spersonalizowane właśnie dla Ciebie! Dzięki temu, do sklepu Deichmann, zwroty może dokonywać z pomocą dowolnej firmy.

W sklepie Deichmann, bez względu na to czy zakupu dokonałeś online, czy w sklepach stacjonarnych, zawsze masz prawo odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionego produktu. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i przekazać tam najważniejsze informacje. Następnie odwiedzasz salon marki w galerii handlowej lub nadajesz pakunek z pomoc kuriera. Pamiętaj, aby zawsze załączyć dokument potwierdzający zakup butów bądź torebki. Na zwrot masz 30 dni od daty dokonania zakupu. W przypadku płatności online całą kwotę otrzymujesz na konto, z którego dokonałeś płatności, z kolei możliwość zwrotu gotówki jest dostępna jedynie stacjonarnie. Nie da się ukryć, że marka Deichmann do minimum ograniczyła wszelkie formalności, a sam proces zwrotu jest naprawdę bardzo prosty! Wszystko z korzyścią dla klientów!


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


Poprzedni wpis << Podsumowanie konferencji Lunch z e-commerce
Następny wpis Jak zamówić kuriera Hellmann? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
5 2 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Natalia
3 miesięcy temu

.

Last edited 3 miesięcy temu by Natalia
0
Odpowiedz

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Paczka do Korei Południowej

Co można wysyłać na paletach kurierskich?

Transport drobnicowy – niezbędne informacje

Bezpieczny transport przesyłek paletowych

Przesyłki kurierem w Europie

Największe wyzwania logistyki kontraktowej i potencjał usługi

Czym jest transport intermodalny?

Wietrzenie magazynów na czym polega i jakie daje szanse sklepom e-commerce

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube

Zapisz się na newsletter

Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
Newsletter
Newsletter
Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
      • Spedycja
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
al. Wojciecha Korfantego 138a
40-156 Katowice,
Icon formularz kontaktowy
Icon kontakt@globkurier.pl
Icon +48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
| Odpowiedz