
AliExpress – nadchodzą zmiany podatkowe?
Większości z nas z pewnością zdarzyło się zrobić zakupy z pomocą platformy AliExpress. Przewaga serwisu nad innymi polega przede wszystkim na tym, że kupujący mogą

Czy sklepy internetowe wyprą stacjonarne?
Mamy 2021 rok, a pandemia nadal trwa… W wielu krajach sklepy stacjonarne wciąż zamykają się na klientów. Niektóre marki zrezygnowały z fizycznych placówek, koncentrując się

Bezpieczne zakupy w Internecie. Nie daj się nabrać!
“Czy z pewnością dostanę swój produkt, a pieniądze nie przepadną?”, “czy ktoś nie wykorzysta moich danych przeciw mnie?” – to zapewne jedne z wielu pytań,

Jak ułatwić klientowi robienie zakupów online?
Prowadzenie sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem. Liczba warunków, które trzeba spełnić, aby w ostateczności przyciągnąć i zadowolić Klienta jest szalenie długa. Nie wspominamy tutaj

Czy warto postawić na outsourcing?
Outsourcing dla firm może być atrakcyjny zarówno dla małych, jak i dla dużych podmiotów. Zlecanie działań na zewnątrz pozwala zostać elastycznym i budować przewagi konkurencyjne.

Jak walczyć z porzuconym koszykiem?
Świat e-commerce przeżywa swój globalny boom, zapotrzebowanie, ale też i konkurencja na rynku jest duża. Wygrywają Ci sprzedawcy, którzy mają jak najlepiej zoptymalizowane procesy. Walczą

Jak przygotować e-sklep na Walentynki?
Nadchodzące Walentynki to idealna okazja, aby obdarować swoich klientów promocjami. Jednak przygotowanie swojego e-sklepu na takie wydarzenia, należy rozpocząć znacznie wcześniej. Same rabaty mogą nie

Darmowy Kalendarz E-commerce na 2021 rok od GlobKurier!
Rok 2020 pod względem nieprzewidywalności pobił wszelkie normy. Najpierw pandemia, później lockdowny, zamykanie i otwieranie galerii, sklepów stacjonarnych… to zdecydowanie wpłynęło na zarządzanie biznesów w

Jak zyskać lojalność klienta sklepu internetowego?
Bez względu na to, czy prowadzisz sklep stacjonarny, czy internetowy – lojalny klient zawsze jest na wagę złota. Powracający kupujący utwierdzają w fakcie, że oferujemy przydatny i

Dla e-commerce – jak napisać opis produktu, który sprzedaje?
Opisy produktów w sklepie internetowym to rzecz, bez której ciężko odnieść sukces w sprzedaży online. Choć naturalnie naszych potencjalnych klientów powinien przyciągać asortyment czy cena,

Co sprzedawać w sklepie internetowym w 2020 i 2021 roku
2020 dobiega końca… Sprzedawcy wyrwani ze znanej im do tej pory rzeczywistości czują się zagubieni, ale większość z nich próbuję się dostosować i w aktualnych

6 porad jak przygotować skuteczną kampanię świąteczną
Święta Bożego Narodzenia to dla wielu najbardziej oczekiwany okres w roku. Jedni wyczekują spotkań z rodziną, prezentów oraz świątecznych potraw, inni czekają na zwiększone obroty