• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog GlobKurier > E-commerce
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • E-commerce

    Jak rozliczyć koszt kuriera przy sprzedaży wysyłkowej?

    Jednym z istotnych elementów działalności gospodarczej, który ma znaczący wpływ na poziom konkurencyjności danego przedsiębiorstwa, jest umiejętność skutecznej i sprawnej organizacji wysyłki zakupionych towarów. Im

    Czytaj news »
    E-commerce

    Nadanie przesyłki – błędy przez które tracisz klientów

    Sposób dostarczenia zamówienia i związane z nim opcje to często kluczowe elementy wpływające na decyzję kupującego o nabyciu towaru u danego sprzedawcy. Należy pamiętać, że

    Czytaj news »
    E-commerce

    Koszty prowadzenia sklepu internetowego – jak je obniżyć?

    Branża e-commerce nieustannie się rozwija, na co niemały wpływ ma trwająca pandemia Covid-19. Obecnie coraz większa liczba biznesów przenosi się do sieci a sklepów internetowych

    Czytaj news »
    integracja ebay, integracja Allegro, integracja z GlobKurier.pl
    E-commerce

    Integracja z GlobKurier.pl – zwiększ sprzedaż na Allegro!

    Jak wskazują najnowsze badania, aż 73 proc. ogółu internautów decyduje się na zakupy w internecie. Klienci świadomie szukają najlepszych rozwiązań, które gwarantują nie tylko tanią,

    Czytaj news »
    E-commerce

    Międzynarodowy sklep internetowy – jak rozpocząć wysyłkę za granicę?

    Międzynarodowy sklep internetowy to spore wyzwanie – podatki, przepisy i pakowanie wymagane przy wysyłce za granicę mogą wydawać się przytłaczające… mimo to warto. Przy unikatowym

    Czytaj news »
    Co powinien wiedzieć sprzedawca o zwrocie towaru do sklepu - online?
    E-commerce

    Co powinien wiedzieć sprzedawca o zwrocie towaru do sklepu – online?

    Zakupy online stają się coraz popularniejszą formą nabywania produktów. Bez konieczności wychodzenia z domu, a nawet wstawania z fotela, możemy ubrać się od stóp do

    Czytaj news »
    E-commerce

    Jak pandemia wpłynęła na trendy zakupowe w 2021 roku?

    Polacy coraz chętniej robią zakupy przez internet, także produktów spożywczych. Zmieniły się również ich preferencje zakupowe. Sporo zyskała branża kurierska. Jak zatem będą się kształtowały

    Czytaj news »
    E-commerce

    Co najchętniej kupują Polacy w internecie?

    Zakupy online stały się nieodłączną częścią naszego życia i to bez względu na wiek czy miejsce zamieszkania. Zarówno młodzi jak ich rodzice czy dziadkowie, Ci

    Czytaj news »
    Jakie mogą być przyczyny niskiej sprzedaży w e-sklepie?
    E-commerce

    Jakie mogą być przyczyny niskiej sprzedaży w e-sklepie?

    Liczba sklepów internetowych rośnie niemal lawinowo. Coraz więcej przedsiębiorców (w tym Ci, którzy do tej pory prowadzili sprzedaż głównie stacjonarnie) przekonuje się, że prawdziwa moc

    Czytaj news »
    E-commerce

    Wady i zalety sprzedaży przez Facebook Marketplace

    Facebook wirtualnie łączy ponad 2 miliardy ludzi, a dzięki platformie Marketplace jest też jednym z największych targowisk na świecie. Korzystają z niej reklamodawcy, wielkie korporacje,

    Czytaj news »
    Jak sprzedawać ubrania na Vinted?
    E-commerce

    Jak sprzedawać ubrania na Vinted?

    Nadmiar garderoby w szafach to zmora wielu z nas. Często zostawiamy coś, mówiąc sobie, że przyda się później, na inne okazje lub kolejną porę roku.

    Czytaj news »
    E-commerce

    Jak założyć sklep internetowy?

    Nikt chyba już nie ma wątpliwości, że coraz większa liczba kupujących dokonuje zakupów w internecie. Wiadome też jest, że popyt rodzi podaż. Dlatego liczba nowo

    Czytaj news »
    Strona1 … Strona3 Strona4 Strona5

    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.