• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Aktualności > Stwórz stronę produktową, która sprzedaje
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 09lut 2022

    Stwórz stronę produktową, która sprzedaje

    Strona produktowa to bilet do sprzedaży. Przy budowaniu sklepu e-commerce, warto pomyśleć o stronach produktowych, jak o substytucie warunków panujących w sklepie stacjonarnym. Oprócz tego, że są atrakcyjne i przyciągające uwagę, strony produktów powinny również dawać pełny i jasny obraz Twoich produktów.

    Spis treści

    • Asystent sprzedaży
    • Unikalny opis produktu — jak go stworzyć?
    • Jak zrobić zdjęcie produktu?
    • Nie tylko zdjęcie, postaw na content wideo 
    • Społeczny dowód słuszności w sklepie internetowym 
    • Sugestie innych produktów- zwiększ wartość koszyka! 
    • Tani kurier — czy przesyłka kurierska musi być droga? 

    Asystent sprzedaży

    W tradycyjnych sklepach nie bez znaczenia jest asysta sprzedawcy, który realnie wspiera kupującego w podjęciu decyzji. Podpowiada, który rozmiar, kolor, model mógłby zainteresować odbiorcę. Zastanów się, czy Twoja strona produktowa jest wsparciem dla kupującego. Prawidłowo wykonana strona produktu wyjaśni kupującym Twoją ofertę, zmotywuje ich do zakupu i sprawi, że nie oprą się przyciskowi dodania do koszyka. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak tworzyć strony produktów. 

    Unikalny opis produktu — jak go stworzyć?

    Urozmaicaj opisy produktów! Nie kopiuj opisów ze stron producentów. Zatrudnij profesjonalnego copywritera, który stworzy unikalny tekst dla każdego produktu.  Opis produktu podtrzymanie życie i widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Ważne, aby każdy opis był zoptymalizowany pod SEO i algorytmy, ale też czytelny dla użytkownika. Treść powinna podkreślać cechy i zalety Twojego produktu, nie będąc zbyt sprzedażowym lub zbyt technicznym przekazem. Powinna również odpowiadać na wszelkie pytania i zastrzeżenia, jakie mogą mieć potencjalni klienci: Co składa się na Twój produkt? Jakie są jego zalety? Dlaczego jest lepszy od tańszej alternatywy? Szczegółowe, ale zwięzłe copy, użycie słów kluczowych dopasowanych do rankingu wyszukiwarek i element, który przyciągnie uwagę, składają się na dobry opis produktu.

    Jak zrobić zdjęcie produktu?

    Jako społeczeństwo konsumujemy obrazy, w erze Instagrama i nawyku scrolowania często kupujemy wyłącznie na bazie tego, co zobaczymy. Przy zakupach online klient nie może dotknąć ani poczuć danego produktu, opiera się wyłącznie na aspekcie wizualnym. Dlatego warto dopieścić zdjęcia produktu. Firmy często decydują się na zatrudnienie profesjonalnych fotografów produktowych. Ci dysponują odpowiednim warsztatem i umiejętnościami technicznymi, które pozwalają uchwycić produkt w najlepszym wymiarze. Zdjęcie powinno ukazywać detale i charakter produktu. Dla większości właścicieli sklepów e-commerce oznacza to zatrudnienie profesjonalnego fotografa, który potrafi uchwycić każdy najmniejszy szczegół. Wszystko po to, by jak najlepiej pokazać produkt i maksymalizować współczynnik konwersji.

    Nie tylko zdjęcie, postaw na content wideo 

    Filmy to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi i zwiększenie współczynnika konwersji Twojego sklepu. Wiele firm używa krótkich filmów, w przekazach reklamowych, ale zastosowanie tego formatu na stronach produktowych nabiera coraz większej skali. Za pomocą filmu możesz podkreślić funkcje i specyfikacje swojego produktu. Możesz również dołączyć krótki samouczek dotyczący tego, jak to działa i jak kupujący mogą z niego korzystać. To świetne medium do wydobywania informacji i odpowiadania na obawy klientów w pouczający i angażujący sposób. W ankiecie przeprowadzonej przez Wyzowl (firma tworząca materiały wideo) 83% marketerów stwierdziło, że filmy pomogły zwiększyć średni czas spędzany przez klientów na ich stronie. Co więcej, 94% deklarowało, że filmy pomogły zwiększyć zrozumienie ich produktu lub usługi.  Dodatkowo, analizy przeprowadzone przez Martech Zone wskazują, że dzięki przekazom wideo możesz 53 razy zwiększyć swoje szanse na znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Sprawdź, czy warto! 

    Społeczny dowód słuszności w sklepie internetowym 

    Istnieje grupa odbiorców, których nie przekona chwytliwy opis produktu, zdjęcie ukazujące detale, czy nawet profesjonalny format wideo. Do takiej grupy najbardziej trafiają rekomendacje innych użytkowników. Zbieraj społeczne dowody słuszności, gromadź pozytywne oceny produktu. Zachęcaj zadowolonych klientów do wystawiania opinii! Być może nawet rabat dla ambasadorów Twojej marki będzie finalnie przynosił zysk dla Twojego sklepu. Polecenia i rekomendacje uspokajają i zachęcają niezdecydowanych. Nie lekceważ tego aspektu, bo nawet przy najbardziej kreatywnym przekazie komunikacyjnym, to właśnie rekomendacja może przesądzić o skuteczności Twojej strony produktowej.

    Sugestie innych produktów- zwiększ wartość koszyka! 

    Wykonałeś tytaniczną pracę i zachęciłeś klienta do zakupu właśnie w Twoim sklepie? To czas, aby dodatkowo wykorzystać uwagę użytkownika. Upselling w koszyku, może realnie zwiększyć dochody firmy. Kategorie i prawidłowe otagowanie produktów jest w tym przypadku kluczem. Możesz przetestować różne wigety do rekomendacji produktów. Zakładając, że masz dane i wiedzę technologiczną, które sprawią, że komunikat „Możesz być zainteresowany także… ” działa we właściwy sposób, pokazywanie powiązanych produktów przyniesie realne korzyści i zwiększy wartość koszyka. Aby to robić dobrze, musisz testować. Ciekawym pomysłem jest podpowiadanie bestsellerów Twojego sklepu. Zasugeruj najlepiej sprzedające się przedmioty ze sklepu, bazując na historii sprzedaży. Sprawdź, ile % użytkowników zwróci uwagę na takie rekomendacje.

    Tani kurier — czy przesyłka kurierska musi być droga? 

    Proponuj produkty dodatkowe, ale też różne formy dostawy. Daj wybór! Wielu klientów będzie interesował wyłącznie tani kurier, część zdecyduje się, aby przesyłka kurierska została dostarczona jak najszybciej, nawet przy większej cenie. Niektórzy wybiorą dostawę do Paczkomatu czy Punktu Odbioru, inni preferują dostawę pod domowy adres. Oczekiwania co do czasu i kosztów dostawy stale rosną i sprzedawcy nie mogą bagatelizować tego aspektu. Wiele dochodowych platform e-commercowych skupia się właśnie na pozytywnym doświadczeniu dostawy. Jeśli szukasz partnera w zakresie obsługi kurierskiej, zapoznaj się z ofertą dostępną na GlobKurier.pl. Proponujemy wygodne integracje z narzędziami, obsługę czołowych firm kurierskich z poziomu jednego panelu, a także rabaty dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się i nadawaj paczki nawet o 70% taniej.

    Zamów kuriera: https://www.globkurier.pl/


    Uber Connect

    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

    black friday przygotowania


    Poprzedni wpis << Transport morski – skróty i najważniejsze pojęcia w pigułce
    Następny wpis Sprzedaż w internecie — z jakich portali aukcyjnych warto skorzystać? >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    5 1 vote
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

    Czym jest kod CN?

    Czym jest kod celny?

    Czy kurierzy pracują w sobotę?

    DPD Pickup — jak działa?

    Spóźniona paczka – co zrobić, gdy przesyłka nie dotrze na czas?

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    7
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz