Menu

Opinie InPost

 

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy InPost? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

 

Kurier InPost

Logo
3.9
Ocena na podstawie 860 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3.9
Ocena na podstawie 860 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Zastanawiasz się, że czy warto zamówić kuriera InPost? Poznaj opinie o InPost osób, które skorzystały z jego usług. Doręczenie przesyłki to wieloetapowy proces, w którym dużą rolę odgrywa kurier. Przekonaj się, jakie opinie o kurierze InPost mają klienci. Sprawdź, jak firma wypada na tle konkurencji. Zamówiłeś kuriera? Możesz dodać opinie o InPost. Nie musisz być klientem GlobKurier.pl, aby ocenić firmę kurierską InPost.

Kurier InPost opinie

Filtruj

InPost KurierNumer przesyłki: 65980065841930013329
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Dzień dobry, Zamówiłem przesyłkę za pośrednictwem paczkomatu InPost. Niestety sprzedający nie przewidział, iż gabaryty paczki zostaną przekroczone. W tej sytuacji nie widziałem problemu gdyż wiedziałem, że InPost skontaktuje się ze mną w sprawie przesyłki. W dniu 27 maja 2024 roku skontaktowała się ze mną pani z biura InPost z siedzibą w Ełku. Poinformowała mnie o tym, że moja paczka trafi na mój adres zamieszkania. W trakcie rozmowy wspomniałem, iż w wyznaczonym przez nią terminie nie będzie mnie w miejscu zamieszkania. Zapewniono mnie, że paczka trafi na drugi adres, który podałem w trakcie rozmowy z pracownicą państwa firmy. W dniu 28 maja 2024 roku z numeru abonenckiego 507141568 skontaktował się ze mną kurier InPost. Oświadczył mi, że znajduje się pod moim miejscem zamieszkania. Byłem zdziwiony całą sytuacją gdyż zapewniono mnie, że paczka trafi na drugi adres. W związku z powyższym poprosiłem kuriera aby zawiózł przedmiotowa paczkę na drugi adres, który znajdował się 150 m od mojego miejsca zamieszkania. Tam czekała osoba upoważniona przeze mnie do odbioru. Kurier w rozmowie oświadczył mi, że paczki nie dostarczy we wskazane przeze mnie miejsce gdyż nikt go o tym nie poinformował. Dodał, że jest mu nie po drodze, że paczka trafi na wskazany przeze mnie adres w dniu 29 mają 2024 roku, po czym rozłączył się. To była bardzo nieprzyjemna rozmowa ze strony Waszego kuriera. W dniu 29 maja 2024 roku skontaktował się ze mną z numeru 511553778 kurier InPost. Oświadczył, że znajduje się pod drugim adresem, który wskazałem do doręczenia. Został poproszony aby doręczył paczkę do pokoju nr 12. Odmówił twierdząc, że nie ma czasu. W związku z powyższym oświadczyłem dla kuriera, iż zaraz ktoś do niego zejdzie odebrać przesyłkę. W odpowiedzi usłyszałem, że przesyłka zostanie pozostawiona pod drzwiami. Nadmieniam, że faktycznie przesyłka została pozostawiona pod drzwiami, bez opieki,w miejscu ogólnodostępnym, po czym dostałem powiadomienie, że przedmiotowa paczka została skutecznie doręczona. Cała sytuacja mocno mnie zbulwersowała. Zachowanie kurierów Waszej firmy jest karygodne. Dodam, że po raz pierwszy spotkałem się z podobną sytuacją. Pomijając zachowanie kurierów, należy nadmienić, że powierzona zostaje Waszej firmie piecza nad przesyłką i powinniście dokładać wszelkich starań aby dotarła ona bezpiecznie do właściciela. Cała sytuacja pokazuje, że nie zawsze tak jest. Liczę, że wyciągnięcie Państwo wnioski z zachowania Waszych pracowników gdyż skutecznie zniechęca ono do korzystania z Waszych usług. Z wyrazami szacunku Dawid Werno
Dawid Werno , 29 maja 2024
InPost KurierNumer przesyłki: 63072775841612404945
Ocena Ogólna: 1.3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nie wiem czy to odpowiednie miejsce do takiego typu sprawy, jak nie to trudno. We środę wieczorem nadałam paczkę zaadresowaną do mojego domu rodzinnego oddalonego o 60km od miejsca umieszczenia przesyłki w automacie paczkowym. Z wielką nadzieją, że przesyłka zostanie dostarczona do piątku (włącznie) wyruszyłam nadać paczkę do najbliższego punktu. W piątek rano zaobserwowałam na aplikacji owej firmy informacje o planowanym doręczeniu paczki, który miał odbyć się w piątek. W oczekiwaniu na paczkę, o ok godz 16 postanowiłam skontaktować się z kurierem. Jak się okazało numer do kuriera okazal się błędny, ponieważ obsługiwał on inny rejon. Skontaktowałam się z infolinią... i tu zaczely się schody.. osoba po drugiej stronie poinformowała mnie ze kurier się ze mną skontaktuje bądź zostanie mi przesłany nr do kuriera, abym to ja mogła to zrobić..żadnego numeru nie otrzymałam ani nikt się ze mną nie skontaktował.. zniecierpliwiona czekaniem ponownie zadzwoniłam do obsługi klienta. Tam Pani poinformowała mnie, że kurier może dostarczyć mi paczkę nawet o 23. Zdziwiło mnie to, ponieważ kurier zazwyczaj jak dostarczał paczkę to w okolicach godziny 13. Skąd taka rozbieżność czasu? Ok, jesteśmy ludźmi, starałam się być wyrozumiala. Rozmowa wzbudziła we mnie niepewność i zdezorientowanie.. już wtedy wiedziałam że coś jest nie tak, tym bardziej że mój dom rodzinny znajduje się w niewielkiej aglomeracji gdzie kurierzy uwijają się szybko z "robotą". Wiedzialam ze to klamstwo. Ale to jeszcze nic. O 22 zadzwoniłam ponownie, aby dopytać gdzie jest ten wielce zapracowany kurier. Nie podważam, firma inpost robi dobrą robotę i tego im nie odejmuję. Wiem, że czasem jest dużo pracy i zrozumiem ale po co wprowadzać klienta w błąd? Ale wróćmy do toku wydarzeń. Pan, który odebrał o 22 telefon poinformował mnie, że nic straconego i że paczka zostanie dostarczona następnego dnia w SOBOTĘ. Robiąc duże oczy, dopytałam czy na pewno w sobotę. Z doświadczenia wiem i nie trzeba być wielce uczonym, aby wiedzieć że firma dostarcza paczki do domów od pon-pt, zrozumiem obsługę paczkomatu w sobotę... ponownie zapytałam czy Pan jest pewien że kurierzy dostarczają paczki do domów. Przecież to niemożliwe, aby coś takiego miało miejsce. Pan przeprowadzil pranie mózgu i aby się kulturalnie pozbyć klienta oraz mieć wolny wieczor w pracy poinformował że paczka na pewno dojdzie w sobotę. Można łatwo odesłać klienta? Można! Po co sobie utrudniać życie! Bylam przekonana, że paczka nie dojdzie w sobotę i jaki rezultat? Chyba każdy się domyśli.. okej, po takiej historii, pewna że w poniedziałek wszystko będzie załatwione dzwonie do domu rodzinnego. Znowu paczka niedostarczona. Kolejny dzień! Znowu kontakt z infolinią. Opowiedziałam sytuacje pracownikowi. Pani zszokowana potwierdziła, że kurierzy nie jeżdżą do domów o 23 oraz że nie dostarczają paczek w SOBOTY do domów... nie muszę pracować w tej firmie, aby wiedzieć takie rzeczy. Ostatecznie paczka we wtorek została dostarczona. Prawie po tygodniu......... Konsultanci do wywalenia. Po co taki pracownik skoro wprowadza w błąd? Czy firmie nie powinno zależeć na klientach i na ich zaufaniu? Moje zaufanie utracili przez taką sytuację i na pewno wysyłając paczkę kolejny raz nie wybiorę firmy Inpost. Opóźnienie paczki jestem w stanie zrozumieć, ale zachowania osób po drugiej stronie telefonu już nie. Brak poszanowania i szacunku do klienta. Czy to taktyka na olanie klienta? I nie, nie oszukała mnie jedna osoba, ale dwie.. ciekawe ilu klientów już w taki sposób oszukali. Lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwo. Żałuję wydanych pieniędzy na opłacenie paczki. Nie skorzystam już z usług tej firmy. Jest mi jedynie przykro, że zostałam oszukana i to dwa razy. Śmiać się czy płakać? A teraz Ty, drogi czytelniku mojej niebalalnej i jakże emocjonującej historyjki, jak Ty byś się czuł na moim miejscu? Niestotna już jest paczka, a sposób postępowania z klientami. Taka jest polityka firmy? Kto takich pracowników szkoli. Z chęcią podam dokładne godziny, chociaż myślę że nr paczki wystarczy, aby dotrzeć do zapisów nagrań i nazwisk osób, które mają gdzieś klienta i sprzedają ładną bajeczkę, aby tylko klient się rozłączył. A co najwazniejsze- jestem spokojna osobą i absolutnie, w żadnym wypadku nie byłam w stosunku do konsultantów nieuprzejma. Z chęcią, jeśli jest możliwość, otrzymam wiadomość zwrotną w tej sprawie. Niech poniosą konsekwencje, bo dalsze takie postępowanie tylko zaszkodzi firmie Inpost, a chyba nie o to chodzi.
Angela Wysocka , 28 maja 2024
InPost KurierNumer przesyłki: 52000001146220002942
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
W ciągu dwóch dni moje zdanie na temat tej pato firmy kurierskiej jaką od teraz jest dla mnie InPost zmieniło się o 180°. Kurier, który od dwóch dni ma wydaną paczkę do doręczenia na paczkomat tego nie robi, choć inną przesyłkę w dniu dzisiejszym mi tam zostawił co dziwne. Bo skoro świeżą paczkę zostawił to dlaczego nie tą z poprzedniego dnia?! Zero możliwości skontaktowania się z tym osłem! Na infolinii za każdym razem gdy rozmawiałem z innym konsultantem, każdy na temat historii przesyłki mówił co innego! A jedna Pani otwarciemie kłamała, że przesyłka jest zostawiona na oddziale, bo kurier ją zdał, choć żadnej takiej informacji nie ma ani w aplikacji śledzenia ani na stronie internetowej! I to do dzisiaj! Stwierdziła, że ona widzi więcej statusów ode mnie, a gdy pytałem dlaczego ja tego nie widzę to nie wiedziała co powiedzieć. Podobno też nie ma możliwości skontaktowania się z oddziałem na, którym niby była zdana przesyłka, bo NIE MAJĄ TAM PONOĆ TELEFONÓW! W XI WIEKU! A pytając wujka Google ewidentnie przy wyświetlanych w wyszukiwaniu oddziałach numery telefonu były podane! A ten ich BOT to jakaś żenada! Prostych komend nie rozumie! Ponadto podczas połączenia, sam z siebie złożyl wniosek do rozpatrzenia co z moją przesyłką choć nie prosiłem o to! WIĘC MAMY JUŻ PIĄTEK, KURIER OD ŚRODY MA WYDANĄ PACZKĘ DO DORĘCZENIA, A NADAL NIE MA JEJ TAM GDZIE BYĆ POWINNA! A oddział w, którym rzekomo jest ta przesyłka dwukrotnie(rano i popołudniu) obiecywał, że dzisiaj przesyłka na pewno już będzie w paczkomacie! I co?! I gówno! Przesyłki nadal nie ma!
Tomasz Gniezno, 17 maja 2024
InPost Kurier
Ocena Ogólna: 1.3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nadałem paczkę 17.12.2023r (prezent świąteczny dla przyjaciółki), przy czym 20.12.2023 zauważyłem, że tego 17 grudnia trafiła do jakiegoś oddziału i nic się z nią nie dzieje. No to zaniepokojony zadzwoniłem: nikt z infolinii nic nie wie. Napisałem na chatbota: "wystąpił problem techniczny, przez który nie można dostarczyć paczki, proszę czekać na informacje z oddziału.". Czekam. Oddział się nie odzywa. No to napisałem maila: jednego....drugiego....potem znowu na Messenger. Ogólnie miejsca by brakło, na opisanie całego mojego pierdzielenia się z InPostem, aby dostać jakieś informacje co z tą paczką. Jedyną odpowiedzią było "problem techniczny". Ostatecznie udało mi się przebłagać, by bezpośrednio doręczyli do odbiorcy. Dzisiaj ta paczka dotarła- w sumie cud, bo byłem pewny, że przepadła. Ale wiecie co było tym "problemem technicznym", o którym nigdzie nie chcieli napisać i powiedzieć mi wprost? Paczka została totalnie rozwalona. Piękne i solidne pudełko w które zapakowałem prezent zostało zgniecione a w niektórych miejscach pocięte. W dziurawym stanie dotarło do odbiorcy a przez to jedna rzecz z zawartości przepadła (albo została skradziona, bo definitywnie ktoś z premedytacją zdarł całe opakowanie z papieru i siłowo otworzył pudełko, niszcząc je). To jest skandal. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w żadnej firmie kurierskiej. Od tej pory omijam InPost szerokim łukiem.
Dracula, 3 stycznia 2024
InPost Kurier
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
To najgorsza firma przewozowa jaka może istnieć u nas . Ostatnio przesłałem paczkę koledze z prezentem wartości 550 zł. + 17 zł. przesyłka. Jakie było moje rozczarowaniu kiedy otrzymałem informację z tej pożal się Boże firmy przewozowej. Aż mi zabrakło tchu w piersiach gdy poinformowano mnie, że moja paczka uległa zniszczeniu . To mało powiedziane została zmiażdżona z całą zawartością dosłownie całkowicie nic nie zostało w całości. Szkoda, że nie ma możliwości załączyć zdjęć - tragedia. Złożyłem reklamację. Po kilku dniach " ktoś " raczył odpisać podając się jako " zespół inPost " zażądał abym dosłał im dodatkowe dokumenty w postaci : fakturę VAT zakupu - dołączyłem do reklamacji paragon , danych personalnych odbiorcy, umowę kupna - sprzedaży ??? - prezent, na jakiej platformie sprzedany, dokumentację mailową pomiędzy nami i jeszcze inne bzdury ni mających nic wspólnego z uszkodzonym przedmiotem. Odpisałem co o tym wszystkim myślę i czekam na dalsze " kłody " jakie rzucą mi pod nogi. Porównując inPost do naszej rodzimej Poczty Polskiej - umywa się do niej bo obecnie znacznie podniosła swój ranking . Zdarzyła i mi się raz reklamacja z pocztą i została załatwiona szybko z pełnym zwrotem poniesionych kosztów . DLATEGO TEŻ ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACY Z TYM BEZNADZIEJNYM PRZEWOŹNIKIEM . Pewnie są inni zadowolenie lecz do czasu pierwszej reklamacji się przekonają jak to jest.
Bardzo zniesmaczony i zawiedziony, 31 grudnia 2023
InPost Kurier
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Moja paczka która najpierw z winy sprzedawcy opóźniła się tydzień, teraz jest opóźniona z waszej winy - i naprawdę trzymałbym frustrację w sobie gdyby to była tylko kwestia szczerego opóźnienia, a nie tego, że dziś na infolinii konsultantka po prostu mnie oszukała. W skrócie, zamówienie miało dotrzeć wczoraj, od godzin porannych miało status w doręczeniu - niestety nie zostało doręczone, o 19:33 przeszło spowrotem w status "Przyjete w oddziale InPost" prawdopodobnie okres świąteczny czy inne przeszkody, rozumiem i nie mam żalu. Dziś rano sprawdziłem status, i zobaczyłem że niezmiennie (na obecną chwilę nadal) ma status "w oddziale" - zadzwoniłem na Infolinię, połączyłem się z Panią Konsultant której imienia nie zapamiętałem (ale myślę, że u was łatwo sprawdzić) i poprosiłem o weryfikację, czy jest jakiś błąd czy naprawdę nikt mojej paczki nie przekazał dziś do doręczenia, Pani zadzwoniła do oddziału w Kielcach (tak twierdziła) i przekazała mi, że Oddział w Kielcach informuje iż to błąd, i moja paczka jest w doręczeniu i będzie dziś (2 razy mnie zapewniano), około godziny 17 zadzwoniłem ponownie, zapytać czy można ponownie to zweryfikować - inna Konsultantka poinformowała mnie, że zweryfikowała i moja paczka nie została przekazana do doręczenia... Rozumiem, że to dla was normalna polityka? Wprowadzanie w błąd, zamiast szczerze przyznać się do błędu/problemu? Gratuluje, i liczę dalszych sukcesów z takim podejściem do klienta, PRowo wychodzicie obronną ręka. 👋
Marcin R, 21 grudnia 2023
InPost Kurier
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Jestem ich klientem od dluższego okresu czasu(kilka dobrych lat), zwykle byłem zadowolony z uslug ale co się dzieje w mojej okolicy Jaworznie Ciężkowicach od kilku miesięcy to zaczyna przyprawiać o ból głowy . Po pierwsze pracuję z domu, mam CCTV i mieszkam w takich okolicach że problemem byłoby nie zauważyć kuriera. Oczekiwałem na kuriera Inpost który powinien doręczyć paczkę do domu, paczki nie doręczył ale oczywiście wpisal że klienta nie było w domu. O czym się dowiedziałem z aplikacji, po kilku godzinach uważnego nasłuchiwania kuriera, nie wspominam nawet o tym iż sprawdziłem nagrania i kurier musial mieć chyba czapkę niewidkę. Po całej tej sytuacji zgłosiłem reklamację, po czym dziwnym trafem w kilku sytuacjach gdy miałem kilka malutkich paczuszek mieszczących się razem nawet w skrytce A, nie wspominając nawet B to np nie mogły one trafić do jednej zbiorowej skrytki. Kurier w ramach rewanżu(domniemam), postanowił je sobie rozlokować po różnych skrytkach. A żeby tego było mało to czasem w takich sytuacjach umieszczał ostatnią paczkę w paczkomacie oddalonym kilka kilometrów. Nie dużo bo 3-4 km dalej ale jednak. W międzyczasie nastąpiło kolejne nieporozumienie z wysyłka paczki i umieszczeniem jej w skrytce, gdzie po deklaracji zwrotu funduszy na kartę pieniążki dalej sobie wesoło "gniją" na koncie Inpost. Nie ważne że to niewiele, ważne natomiast jest to iż nie zyczę sobie żeby zostały one przez Inpost przetrzymywane. Dziś natomiast nastąpiło apogeum ich braku profesjonalizmu, miałem otrzymać dziś przesyłkę do domu, ale w międzyczasie otrzymałem informację o możliwości przekierowania przesyłki do skrytki . Biorąc pod uwagę wcześniejsze przygody z kurierem wybrałem opcję przekierowania. Tu nadmienię iż w sms-ie nie było podanej żadnej informacji że wybierając tą opcję nastąpi jakiekolwiek opóźnienie. Czekając tak do 16 (zwykle kurier nie przyjezdża póżniej ), stwierdziłem iż zadzwonię na infolinię, wiadomo idą święta więc różnie to może być. Konsultant którego danych zapomniałem zapisać wesoło stwierdził iż paczka jest w doręczeniu i powinna być doręczona dzisiaj . No tozstak sobie czekalem i marnowałem czas ale minęła 18 a doręczenie paczki było dla mnie istotne dziś stwierdziłem że upewnię się i zadzwonie jeszcze raz. No i następny pan konsultant, niejaki Jan Goł...ko poinformowal mnie, a zarazem zarozumiale pouczył iż w momencie kiedy wybrałem przekierowanie czas doręczenia może się wydłużyć do 48 godzin, a jego kolega miał prawo się pomylić. To ja się pytam gdzie jest jakikolwiek profesjonalizm, gdzie uprzednio podana informacja w sms o takiej ewentualnośći. Dla mnie Inpost jest skończony, zamawiałem u nich wiele paczkek, korzystałem z aplikacji Inpost Fresh ale po takich numerach i lekceważeniu klienta mam dosyć i z ochotą skorzystam z usług innych firm kurierskich .
Sławek, 20 grudnia 2023
InPost Kurier
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Same problemy z kurierami, nie odbierają telefonów, zadzwonił kurier że ma dla nas paczke gdzie z samego rana zadzwoniliśmy wcześniej żeby poinformować że nas cały dzień nie ma oczywiście po paru próbach nie odebrał...nagle dzwoni że ma paczkę a my poprosiliśmy żeby przywiozl na następny dzien bo nikogo cały dzień nie ma a on że jutro nie przywiezie bo nie ma czasu.... a my że dzwoniliśmy wcześniej żeby go poinformować a on że nie dostał żadnego telefonu....po czym powiedział że zostawi paczkę w punkcie odbioru i podał adres, rano mąż pojechał po paczkę do punktu po czym okazało że się naszej paczki tam nie a w aplikacji jest informacja że odebrana. A więc zero kontaktu z kurierem i nie mamy paczki.... gdzie jest ?? Nie mam pojęcia a paczka opłacona zadzwoniliśmy z reklamacją na infolinię i mam nadziejr że oddadzą nasza paczkę... Ta paczka idzie do nas od 3 tyg I dojść nie może.. po drodze uszkodzili więc czekaliśmy na nową.... Drugi kurier... Dzwoni dzisiaj że ma paczkę dla mnie i że ona waży ok 19kg i że mam po nią zejść bo on tego nie wyniesie...a ja mówię że jestem sama w domu z miesiecznym dzieckiem j nie mam jak po nią zejść i żeby przyniósł po czym powiedział że nie ma takiego obowiązku... W końcu po awanturze powiedziałam że w bloku jest winda i bardzo go proszę żeby przywiózł bo nie wyjdę z małym dzieckiem.... Po 40 minutach dostaje sms że paczka pod drzwiami nawet nie raczył zapukać tylko zostawił i poszedł...a jakby ktoś wziął ta paczkę?? Jestem bardzo zniesmaczony ta firma kurierska... zawsze z nimi problemy i nigdy nie odbierają telefonów...
Paulina, 15 grudnia 2023
InPost Kurier
Ocena Ogólna: 3.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Witam. Od dłuższego czasu dostaję paczki do innego paczkomatu niż ten, który wybrałem. Zdaję sobie sprawę, że jest bardzo popularny i nie ma problemu w tym, że jest ona przekierowana, problem w tym gdzie jest jest za każdym razem przekierowana, na terenie akademików, zewsząd są szlabany (oczywiście zamknięte), dookoła strefa płatnego parkowania a I tak jest duży problem, żeby gdzieś stanąć, a do paczkomatu jest kawałek. A są to często paczki ciężkie/ wiele paczek, bez samochodu nie ma jak ich zabrać. Po wielu próbach dodzwonienia się do żywej osoby prosiłem pana o to by dali do jakiegokolwiek paczkomatu, do którego da się podjechać autem, byle nie tego. Pan powiedział „ nic nie możemy zrobić, kurier sam wybiera lokalizację, ale to tylko doba, potem wróci z powrotem do miejsca gdzie pan wybrał .” Po pierwsze - czekam dłużej niż doba, po drugie - nie po to wybieram i dopłacam szybsze wysyłki, żeby zalegało to w paczkomacie gdzie mam problem z odbiorem paczek. Po trzecie - wiadomo dlaczego kurier przekierowuje do tego paczkomatu, nikt poza studentami nie wybiera tak dennej lokalizacji. Przykre jest to, że tak wielka korporacja nie ma wpływu na swoich kurierów a także wykazuje się niską wiedzą na temat lokalizacji swoich paczkomatów. Gdyby jednak ktoś z waszej firmy chciałby pochylić się nad sprawą, podaje lokalizację paczkomatu OPO14A. Rozmowa moja z państwa pracownikiem jest przez was nagrana, możecie napewno sobie ją odsłuchać. Pisałem. Także do was ale odpowiadał bot podpisujący się imieniem i nazwiskiem, oczywiście w niczym nie pomógł.
Michał Opole, 14 listopada 2023