• Opinie InPost

     

    Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy InPost? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

     

    Kurier InPost

    Logo
    3.2
    Ocena na podstawie 621 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Logo
    3.2
    Ocena na podstawie 621 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera

    Zastanawiasz się, że czy warto zamówić kuriera InPost? Poznaj opinie o InPost osób, które skorzystały z jego usług. Doręczenie przesyłki to wieloetapowy proces, w którym dużą rolę odgrywa kurier. Przekonaj się, jakie opinie o kurierze InPost mają klienci. Sprawdź, jak firma wypada na tle konkurencji. Zamówiłeś kuriera? Możesz dodać opinie o InPost. Nie musisz być klientem GlobKurier.pl, aby ocenić firmę kurierską InPost.

    Kurier InPost opinie

    Filtruj

    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1.3
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Nadałem paczkę 17.12.2023r (prezent świąteczny dla przyjaciółki), przy czym 20.12.2023 zauważyłem, że tego 17 grudnia trafiła do jakiegoś oddziału i nic się z nią nie dzieje. No to zaniepokojony zadzwoniłem: nikt z infolinii nic nie wie. Napisałem na chatbota: "wystąpił problem techniczny, przez który nie można dostarczyć paczki, proszę czekać na informacje z oddziału.". Czekam. Oddział się nie odzywa. No to napisałem maila: jednego....drugiego....potem znowu na Messenger. Ogólnie miejsca by brakło, na opisanie całego mojego pierdzielenia się z InPostem, aby dostać jakieś informacje co z tą paczką. Jedyną odpowiedzią było "problem techniczny". Ostatecznie udało mi się przebłagać, by bezpośrednio doręczyli do odbiorcy. Dzisiaj ta paczka dotarła- w sumie cud, bo byłem pewny, że przepadła. Ale wiecie co było tym "problemem technicznym", o którym nigdzie nie chcieli napisać i powiedzieć mi wprost? Paczka została totalnie rozwalona. Piękne i solidne pudełko w które zapakowałem prezent zostało zgniecione a w niektórych miejscach pocięte. W dziurawym stanie dotarło do odbiorcy a przez to jedna rzecz z zawartości przepadła (albo została skradziona, bo definitywnie ktoś z premedytacją zdarł całe opakowanie z papieru i siłowo otworzył pudełko, niszcząc je). To jest skandal. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w żadnej firmie kurierskiej. Od tej pory omijam InPost szerokim łukiem.
    Dracula, 3 stycznia 2024
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    To najgorsza firma przewozowa jaka może istnieć u nas . Ostatnio przesłałem paczkę koledze z prezentem wartości 550 zł. + 17 zł. przesyłka. Jakie było moje rozczarowaniu kiedy otrzymałem informację z tej pożal się Boże firmy przewozowej. Aż mi zabrakło tchu w piersiach gdy poinformowano mnie, że moja paczka uległa zniszczeniu . To mało powiedziane została zmiażdżona z całą zawartością dosłownie całkowicie nic nie zostało w całości. Szkoda, że nie ma możliwości załączyć zdjęć - tragedia. Złożyłem reklamację. Po kilku dniach " ktoś " raczył odpisać podając się jako " zespół inPost " zażądał abym dosłał im dodatkowe dokumenty w postaci : fakturę VAT zakupu - dołączyłem do reklamacji paragon , danych personalnych odbiorcy, umowę kupna - sprzedaży ??? - prezent, na jakiej platformie sprzedany, dokumentację mailową pomiędzy nami i jeszcze inne bzdury ni mających nic wspólnego z uszkodzonym przedmiotem. Odpisałem co o tym wszystkim myślę i czekam na dalsze " kłody " jakie rzucą mi pod nogi. Porównując inPost do naszej rodzimej Poczty Polskiej - umywa się do niej bo obecnie znacznie podniosła swój ranking . Zdarzyła i mi się raz reklamacja z pocztą i została załatwiona szybko z pełnym zwrotem poniesionych kosztów . DLATEGO TEŻ ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACY Z TYM BEZNADZIEJNYM PRZEWOŹNIKIEM . Pewnie są inni zadowolenie lecz do czasu pierwszej reklamacji się przekonają jak to jest.
    Bardzo zniesmaczony i zawiedziony, 31 grudnia 2023
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Moja paczka która najpierw z winy sprzedawcy opóźniła się tydzień, teraz jest opóźniona z waszej winy - i naprawdę trzymałbym frustrację w sobie gdyby to była tylko kwestia szczerego opóźnienia, a nie tego, że dziś na infolinii konsultantka po prostu mnie oszukała. W skrócie, zamówienie miało dotrzeć wczoraj, od godzin porannych miało status w doręczeniu - niestety nie zostało doręczone, o 19:33 przeszło spowrotem w status "Przyjete w oddziale InPost" prawdopodobnie okres świąteczny czy inne przeszkody, rozumiem i nie mam żalu. Dziś rano sprawdziłem status, i zobaczyłem że niezmiennie (na obecną chwilę nadal) ma status "w oddziale" - zadzwoniłem na Infolinię, połączyłem się z Panią Konsultant której imienia nie zapamiętałem (ale myślę, że u was łatwo sprawdzić) i poprosiłem o weryfikację, czy jest jakiś błąd czy naprawdę nikt mojej paczki nie przekazał dziś do doręczenia, Pani zadzwoniła do oddziału w Kielcach (tak twierdziła) i przekazała mi, że Oddział w Kielcach informuje iż to błąd, i moja paczka jest w doręczeniu i będzie dziś (2 razy mnie zapewniano), około godziny 17 zadzwoniłem ponownie, zapytać czy można ponownie to zweryfikować - inna Konsultantka poinformowała mnie, że zweryfikowała i moja paczka nie została przekazana do doręczenia... Rozumiem, że to dla was normalna polityka? Wprowadzanie w błąd, zamiast szczerze przyznać się do błędu/problemu? Gratuluje, i liczę dalszych sukcesów z takim podejściem do klienta, PRowo wychodzicie obronną ręka. 👋
    Marcin R, 21 grudnia 2023
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Jestem ich klientem od dluższego okresu czasu(kilka dobrych lat), zwykle byłem zadowolony z uslug ale co się dzieje w mojej okolicy Jaworznie Ciężkowicach od kilku miesięcy to zaczyna przyprawiać o ból głowy . Po pierwsze pracuję z domu, mam CCTV i mieszkam w takich okolicach że problemem byłoby nie zauważyć kuriera. Oczekiwałem na kuriera Inpost który powinien doręczyć paczkę do domu, paczki nie doręczył ale oczywiście wpisal że klienta nie było w domu. O czym się dowiedziałem z aplikacji, po kilku godzinach uważnego nasłuchiwania kuriera, nie wspominam nawet o tym iż sprawdziłem nagrania i kurier musial mieć chyba czapkę niewidkę. Po całej tej sytuacji zgłosiłem reklamację, po czym dziwnym trafem w kilku sytuacjach gdy miałem kilka malutkich paczuszek mieszczących się razem nawet w skrytce A, nie wspominając nawet B to np nie mogły one trafić do jednej zbiorowej skrytki. Kurier w ramach rewanżu(domniemam), postanowił je sobie rozlokować po różnych skrytkach. A żeby tego było mało to czasem w takich sytuacjach umieszczał ostatnią paczkę w paczkomacie oddalonym kilka kilometrów. Nie dużo bo 3-4 km dalej ale jednak. W międzyczasie nastąpiło kolejne nieporozumienie z wysyłka paczki i umieszczeniem jej w skrytce, gdzie po deklaracji zwrotu funduszy na kartę pieniążki dalej sobie wesoło "gniją" na koncie Inpost. Nie ważne że to niewiele, ważne natomiast jest to iż nie zyczę sobie żeby zostały one przez Inpost przetrzymywane. Dziś natomiast nastąpiło apogeum ich braku profesjonalizmu, miałem otrzymać dziś przesyłkę do domu, ale w międzyczasie otrzymałem informację o możliwości przekierowania przesyłki do skrytki . Biorąc pod uwagę wcześniejsze przygody z kurierem wybrałem opcję przekierowania. Tu nadmienię iż w sms-ie nie było podanej żadnej informacji że wybierając tą opcję nastąpi jakiekolwiek opóźnienie. Czekając tak do 16 (zwykle kurier nie przyjezdża póżniej ), stwierdziłem iż zadzwonię na infolinię, wiadomo idą święta więc różnie to może być. Konsultant którego danych zapomniałem zapisać wesoło stwierdził iż paczka jest w doręczeniu i powinna być doręczona dzisiaj . No tozstak sobie czekalem i marnowałem czas ale minęła 18 a doręczenie paczki było dla mnie istotne dziś stwierdziłem że upewnię się i zadzwonie jeszcze raz. No i następny pan konsultant, niejaki Jan Goł...ko poinformowal mnie, a zarazem zarozumiale pouczył iż w momencie kiedy wybrałem przekierowanie czas doręczenia może się wydłużyć do 48 godzin, a jego kolega miał prawo się pomylić. To ja się pytam gdzie jest jakikolwiek profesjonalizm, gdzie uprzednio podana informacja w sms o takiej ewentualnośći. Dla mnie Inpost jest skończony, zamawiałem u nich wiele paczkek, korzystałem z aplikacji Inpost Fresh ale po takich numerach i lekceważeniu klienta mam dosyć i z ochotą skorzystam z usług innych firm kurierskich .
    Sławek, 20 grudnia 2023
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Same problemy z kurierami, nie odbierają telefonów, zadzwonił kurier że ma dla nas paczke gdzie z samego rana zadzwoniliśmy wcześniej żeby poinformować że nas cały dzień nie ma oczywiście po paru próbach nie odebrał...nagle dzwoni że ma paczkę a my poprosiliśmy żeby przywiozl na następny dzien bo nikogo cały dzień nie ma a on że jutro nie przywiezie bo nie ma czasu.... a my że dzwoniliśmy wcześniej żeby go poinformować a on że nie dostał żadnego telefonu....po czym powiedział że zostawi paczkę w punkcie odbioru i podał adres, rano mąż pojechał po paczkę do punktu po czym okazało że się naszej paczki tam nie a w aplikacji jest informacja że odebrana. A więc zero kontaktu z kurierem i nie mamy paczki.... gdzie jest ?? Nie mam pojęcia a paczka opłacona zadzwoniliśmy z reklamacją na infolinię i mam nadziejr że oddadzą nasza paczkę... Ta paczka idzie do nas od 3 tyg I dojść nie może.. po drodze uszkodzili więc czekaliśmy na nową.... Drugi kurier... Dzwoni dzisiaj że ma paczkę dla mnie i że ona waży ok 19kg i że mam po nią zejść bo on tego nie wyniesie...a ja mówię że jestem sama w domu z miesiecznym dzieckiem j nie mam jak po nią zejść i żeby przyniósł po czym powiedział że nie ma takiego obowiązku... W końcu po awanturze powiedziałam że w bloku jest winda i bardzo go proszę żeby przywiózł bo nie wyjdę z małym dzieckiem.... Po 40 minutach dostaje sms że paczka pod drzwiami nawet nie raczył zapukać tylko zostawił i poszedł...a jakby ktoś wziął ta paczkę?? Jestem bardzo zniesmaczony ta firma kurierska... zawsze z nimi problemy i nigdy nie odbierają telefonów...
    Paulina, 15 grudnia 2023
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 3.7
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Witam. Od dłuższego czasu dostaję paczki do innego paczkomatu niż ten, który wybrałem. Zdaję sobie sprawę, że jest bardzo popularny i nie ma problemu w tym, że jest ona przekierowana, problem w tym gdzie jest jest za każdym razem przekierowana, na terenie akademików, zewsząd są szlabany (oczywiście zamknięte), dookoła strefa płatnego parkowania a I tak jest duży problem, żeby gdzieś stanąć, a do paczkomatu jest kawałek. A są to często paczki ciężkie/ wiele paczek, bez samochodu nie ma jak ich zabrać. Po wielu próbach dodzwonienia się do żywej osoby prosiłem pana o to by dali do jakiegokolwiek paczkomatu, do którego da się podjechać autem, byle nie tego. Pan powiedział „ nic nie możemy zrobić, kurier sam wybiera lokalizację, ale to tylko doba, potem wróci z powrotem do miejsca gdzie pan wybrał .” Po pierwsze - czekam dłużej niż doba, po drugie - nie po to wybieram i dopłacam szybsze wysyłki, żeby zalegało to w paczkomacie gdzie mam problem z odbiorem paczek. Po trzecie - wiadomo dlaczego kurier przekierowuje do tego paczkomatu, nikt poza studentami nie wybiera tak dennej lokalizacji. Przykre jest to, że tak wielka korporacja nie ma wpływu na swoich kurierów a także wykazuje się niską wiedzą na temat lokalizacji swoich paczkomatów. Gdyby jednak ktoś z waszej firmy chciałby pochylić się nad sprawą, podaje lokalizację paczkomatu OPO14A. Rozmowa moja z państwa pracownikiem jest przez was nagrana, możecie napewno sobie ją odsłuchać. Pisałem. Także do was ale odpowiadał bot podpisujący się imieniem i nazwiskiem, oczywiście w niczym nie pomógł.
    Michał Opole, 14 listopada 2023
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    W środę została nadana paczka. W piątek rano kurier InPost zadzwonił do odbiorcy, ale ten nie mógł odebrać. Kurier napisał SMS: "Kurier proszę o kontakt". Odbiorca odpisał SMS: "Witam. W jakich godzinach będzie Pan w moim rejonie?". Bez żadnej odpowiedzi. Dopiero w poniedziałek rano kurier zadzwonił do odbiorcy, ale ten też nie mógł odebrać, więc napisał tę samą wiadomość SMS, co poprzednio, z prośbą o kontakt. Odbiorca mu odpisał: "Jak Pan będzie w mojej okolicy, to proszę o kontakt". I znów to samo: wiadomości, telefonów, ani żadnego innego kontaktu od kuriera znowu nie było. Przyszedł wtorek, a kurier się nie odzywał, więc odbiorca sprawdził pozycję paczki w aplikacji. I tu okazało się, że po dwóch nieudanych próbach doręczenia, bez żadnej informacji, ani ostrzeżenia, paczka została odesłana do nadawcy, na jego koszt! Kiedyś w takich przypadkach, przesyłki zostawiano w punktach obsługi, gdzie adresat mógł odebrać je osobiście. Niestety, od pandemii te punkty zostały zlikwidowane i nie wróciły. Adresat dzwonił na obydwa numery do konsultanta, podane na stronie InPost, ale te odbiera tylko automat, który po podaniu numeru przesyłki informuje o jej statusie. Zgłosił więc reklamację przez formularz internetowy, lecz Biuro Obsługi Klienta odpisało mu tak: "Uprzejmie informuję, że zgodnie z danymi w systemie kurier podął dwukrotną, nieudaną próbę doręczenia przesyłki do Odbiorcy. Paczka została zawrócona do Nadawcy. Na tym etapie proponuję kontakt z Nadawcą w celu ewentualnej ponownej wysyłki paczki. Kwestie kosztów ponownego nadania paczki należy uzgodnić bezpośrednio z Nadawcą. Zgodnie z informacją w systemie przesyłka została już zwrócona do Nadawcy. W celu ustalenia dalszych działań, proszę o kontakt z Nadawcą." Więc nikt nie dotarł do sedna problemu, przez który przesyłka nie doszła do odbiorcy: kurier nie odpowiadał na wiadomości SMS, pomimo, że otrzymywał odpowiedzi na te, które sam wysłał! W wyniku niekompetencji kuriera InPost - odbiorca, nie chcąc rezygnować z towaru - musiał zapłacić 3 razy za przesyłkę (w obydwie strony i z powrotem!) i długo czekać, aż wreszcie dotrze do niego. Wniosek: Unikać przesyłek kurierskich i zamawiać do paczkomatu, gdy tylko się da!
    poszkodowany klient, 1 marca 2023
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Opiniuj24 OPINIUJ24.COM - PODZIEL SIĘ OPINIĄ! Transport / Kurierzy /INPOST /1 OPINIE O INPOST Transport INPOST opinie Cena 1.65 Niezawodność 1.26 Obsługa klienta 1.27 Parametry 1.27 Nie wiem jakim prawem nazywają się doręczycielami skoro nie potrafią dostarczyć przesyłki,paczka(dodam że były w niej buty na wesele,tak że pójdę boso)szczęśliwie dotarła do Bielska-Białej z Chin ale z Bielska już nie trafiła do mnie,dwa dni wydzwaniałam żeby jakoś odebrać paczkę, żeby zostawili u sąsiada albo w punkcie,ale jakby do ściany mówić,słuchają ale nic nie potrafią zrobić,odesłali paczkę do Chin!!! widocznie jak się zamawia paczkę przez kuriera InPost to trzeba wziąć urlop i siedzieć murem i czekać na jaśnie pana kuriera albo się zwolnić z pracy,ja pracuję na zmiany a z nimi nie można się nijak porozumieć,nie ma opcji dostawy po godz.15tej, kompletna niekompetencja,tam chyba pracują roboty a nie ludzie,totalne dno! Unikać jak ognia! Inpost paczkomat jak do tej pory 100% zadowolenia ale InPost kurier to najgorsza firma kurierska na rynku! W innych firmach zawsze telefonicznie ustalałam sposób dostawy i wszystkie paczki do mnie dotarły bez problemu.Odnoszę wrażenie że otrzymują premie za niedostarczenie i zwrot do nadawcy,kłamią w żywe oczy że była próba dostarczenia przesyłki, widzę że nie tylko mi ściemniali! Kompletnie żadnej pomocy ani chęci dostarczenia przesyłki !!! Kurierzy chamscy,aroganccy,pracują jakby za karę albo jakby nam Łaskę robili. Nic nie da się zrobić tylko zwrot. SKANDAL !!! W życiu już nie skorzystam z ich "usług" i tego samego Państwu życzę. Odradzam Szkoda czasu i zdrowia na kuriera InPost, ja straciłam kupę nerwów i ciekawe kto mi zrekompensuje straty moralne i to że pokrzyżowali mi plany na wesele
    Wściekła , 25 czerwca 2022
    InPost Kurier
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Witam, Podzielę się z Państwem swoim dzisiejszym doświadczeniem przy paczkomacie Inpost. Pojechalem samochodem na ul. Mackiewicza 17 w Krakowie w celu nadania paczki w paczkomacie. Podczas wpisywania numeru paczki w międzyczasie przyjechał pan kurier, który był chyba umówiony z kimś na odbiór paczki. W chwili wkładania przeze mnie paczki do skrzynki miałem mały problem by ją tam wcisnąć, bo tektura była trochę za gruba. Usłyszałem komentarze za plecami, coś w stylu "wkładaj, wkładaj, ja se wyciągnę". Zapytałem się o co dzodzi. Kurier w chamski sposób powiedział, że nie może później wyciągnąć paczki. Odpowiedziałem kurierowi, że skoro ją wsadziłem to pewnie będzie mógł ją wyciągnąć. Wyciągnąłem paczkę z paczkomatu i zapytałem kuriera, czy może mi pomóc i pokazać, gdzie się wybiera rozmiar skrzynki. Odburknął i powiedział, że on nie jest od tego, żeby mi pokazywać takie rzeczy. W trakcie rozmowy skrzynka została zamknięta i nie mogłem już nadać paczki.To wszystko to nic bo najgorsze miało dopiero nadejść. Doszedłem do wniosku,że wrócę do paczkomatu później i wyślę ją jeszcze raz po zapoznaniu z instrukcją wyboru rozmiaru skrzynki. Kurier Inpostu nie dawał za wygraną i zwyzywał mnie od baranów i debili. Cały czas zwracał się do mnie na Ty. Kolega kuriera jak zobaczył co się dzieje nagle zniknął, wcześniej próbując uspokoić bezczelnego pracownika Inpost. Poinformowałem kuriera, że jest w pracy i odpowie za zwyzywanie mnie od debili i baranów. Odpowiedział mi, że gów... mu zrobię, bo nie jestem w stanie mu tego udowodnić. Pod koniec chyba zrozumiał swoją sytuację bo zaproponował, że zabierze mi paczkę.... Odmówiłem. Obawiam się,że gdybym nie odjechał spod paczkomat możliwe, że zostałbym pobity przez kuriera Inpost. Piszę to z pełną powagą. Numer rejestracyjny samochodu kuriera to WU1298L. Incydent miał miejsce pod paczkomatem ul. Siewna 17 około godziny 15.20. Słyszałem, że Pan prezes Rafał Brzóska nagrodził kiedyś kuriera, który znalazł portfel w godzinach pracy... Jestem ciekawy jak Pan prezes nagrodzi kuriera za zwyzywanie klienta od debili i baranów nie wspominając już o zwrotach na "Ty". Nie polecam tej firmy. Nie będę korzystał z usług firmy Inpost, biorąc pod uwagę jak niezróważonych emocjonalnie zatrudnia pracowników. Kiedyś może dojść do tragedii. Z wysyłki zrezygnowałem.
    Maciej Ł, 4 maja 2022