Menu

Opinie DHL

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy DHL? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Kurier DHL

Logo
3.2
Ocena na podstawie 2282 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3.2
Ocena na podstawie 2282 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Doręczenie przesyłki to wieloetapowy proces, za który odpowiada wiele osób. Na etapie pierwszej i ostatniej mili najważniejszy jest kurier. Dlatego warto wybrać najlepszego. Poniżej znajdziesz opinie o DHL od osób, które skorzystały z usług tej firmy. Przekonaj się, czy DHL będzie również najlepszym wyborem dla Ciebie.

Kurier DHL opinie

Filtruj

DHLNumer przesyłki: 28034797796
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Przesyłka miała być dostarczona do paczkomatu DHL. Czekałem i nic.....zero informacji. Na stronie Global Tracking dowiedziałem się że jest " Odmowa przyjęcia" więc paczka wraca do nadawcy. Dzwoniłem do DHL i nic nie załatwiłem poza numerem do kuriera. Kurier twierdzi że paczkomat był zepsuty( potwierdzam-był zepsuty) ale odmowa przyjęcie spada na mnie. Udało mi się wybłagać DHL żeby ponownie dostarczyli.......czekałem.....zero informacji. Wysłałem maile itd.....zero info. Nie wiedziałem czy rozpatrzyli moją prośbę czy nie itd. Na stronie Global Tracking dowiaduje się że kurier niby był u mnie. Dzwonię ponownie tego samego dnia..... Dostaje info że paczka wraca do nadawcy. Proszę konsultanta o pomoc bo to ważna dla mnie przesyłka.......nic. Mówię że mogę podjechać do magazynu gdzie DHL ja trzyma albo gdziekolwiek i ja odbiorę. Niestety nie mogę. Mało tego......nie dostaje nawet info gdzie jest przesyłka bo nie mają obowiązku podawania takich info. Tragedia.......tragedia! Zamiast przekierować paczkę do dowolnego innego paczkomatu albo poinformowanie mnie że ktokolwiek mi ją dostarczy.......nic. Do DHL dzwoniłem kilka razy, wysłałem dwa maile.......Na infolinii nikogo to nie obchodziło że paczkomat DHL był zepsuty i ja nie ponoszę winy za to. Pisało "Odmowa przyjęcia"....więc odmowa przyjęcia. Cała sytuacja nie trwała tygodniami tylko 2-3 dni. Obecnie 4 dzień dowiedziałem się że paczka jest 22 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie mogę jej odebrać ( mimo że jest zaadresowana do mnie, mimo że zapłaciłem za przesyłkę i mimo że paczka zawiera moja własność za którą zapłaciłem. Każdy ma to gdzieś. Paczka wraca do Chin. Musi wrócić do Chin żeby ponownie mi ją wysłali......
Maciej, 13 lipca 2024
DHLNumer przesyłki: 27961239699
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Paczka miała zostać dostarczona dn. 4.06 - otrzymałam powiadomienie smsem, w których godzinach można się spodziewać kuriera. Kurier nie przyjechał. Dziś, tj. 5.06 również otrzymałam powiadomienie sms, że kurier będzie w godzinach 12-14. Kurier podjechał pod dom o godzinie 14.30. Przerzucił paczkę przez ogrodzenie. A raczej należałoby oddać powagę sytuacji - pier***ł nią ponad płotem i udał się w kierunku samochodu. Nawet nie wszedł na posesję, nie mówiąc o dostarczeniu paczki do rąk własnych - za co ma płacone!!! Na jego nieszczęście byłam obecna na ogrodzie, więc zaistniałą sytuację zobaczyłam. Zawołałam go, na co on udał głupa. Wdałam się z w/w panem w utarczkę słowną, bo pan nic złego w swoim zachowaniu nie widział. "Przecież to ciuchy". Chciałabym zaznaczyć, iż dzień wcześniej przez województwo śląskie przeszły poważne burze, w skutek czego zostały zalane zakłady pracy, drogi, mosty etc uszkodzone lub zniszczone (miejscowość Bielsko-Biała). Więc nawet nie wiedziałam czy paczka dotrze oraz w jakim stanie (czy nie będzie uszkodzona - np. zalana). Pan jak widać nie ma za grosz kultury osobistej - takich macie kurierów - i nawet nie wie (może ich Państwo nie szkolicie?), że ma obowiązek spisania protokołu uszkodzenie paczki w zaistniałej sytuacji. W/w kurier tego nie uczynił. Bo go to nie interesuje. Zatem niech WAS zainteresuje, że równowartość tych "ciuchów" to bez promocji koszt 500zł, ubrania są polskiej marki. To nie jest paczka z TEMU za 15zł!!! Radzę Wam zrobić coś z takimi kurierami. Dzwoniłam już do Was na infolinię, złożyłam również pisemną reklamację. Oczekuję kwoty 50zł - zadośćuczynienia od tego fantastycznego kuriera. Może jak tak zabierzecie mu z wypłaty z każdej paczki, którą dostarcza w taki sposób, to nauczy się szanować pracę oraz ludzi. Oczekuję pilnej odpowiedzi i reakcji z Waszej strony. Wszystkie niezbędne dane Państwo posiadają. A firmy NIE POLECAM! PS. Do nadawcy paczki również napiszę, może przemyślą współpracę z Waszą firmą kurierską. Lub niech mają świadomość jak świadczone są usługi.
Danuta M., 5 czerwca 2024
DHLNumer przesyłki: 1234
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Firma DHL bardzo źle traktuje klientów!!! Przekierowałam paczkę 11.05 do odbioru w paczkomacie .17.05- powinna być w paczkomacie czekam, czekam i czekam na Smsa z kodem do odbioru a tu nic. Wchodzę na stronę śledzenia a tam info że odmówiłam odbioru i że kurier nikogo nie zastał. ALE JAK MIAŁ ZASTAĆ JAK PACZKA JEST PRZEKIEROWANA!!! do paczkomatu więc dzwonię na infolinię po wielkim trudzie konsultant zapewnia mnie że paczka jest zbyt duża i nie zmieściła się do paczkomatu( ŻEBY DODZWONIĆ SIĘ NA INFOLINIĘ TRZEBA DYKTOWAĆ NR PACZKI CYFERKA PO CYFERCE!!!! )NP Cztery, dwa, jeden inaczej nie ma opcji rozmowy z konsultantem.Trochę mi zajęło żeby się zorientować a więc wracając do tematu konsultant obiecał że następnego dnia roboczego czyli 20.05 paczka będzie czekała na odbiór w najbliższej żabce tak jak to miało miejsce w innych przypadkach. Zamawiałam kilka paczek za ich pośrednictwem i jak nie mieściła się w wyznaczonym paczkomacie to była z automatu przekierowywana do najbliższego punktu odbioru czyli Żabki oddalonej o dwa kroki od paczkomatu.Ale nie łatwiej było paczkę zawieźć do magazynu i znowu ta sama sytuacja się powtórzyła paczka wróciła na magazyn ja znowu interweniowałam i znowu to samo. Teraz status tej paczki to powrót do nadawcy mimo licznych interwencji na infolinii i zgłoszeń na maila. Ludzie błagam omijajcie ta firmę szerokim łukiem!!! Ja już jestem po konsultacji z rzecznikiem praw konsumenta i wiem jak mam dalej postępować. Wnioskuje oczywiście o zwrot pieniędzy od sklepu z którego zamawiałam . To sklep odpowiada za to żeby paczka szczęśliwie dotarła nawet jak już jest u nieszczęsnego przewoźnika jakim jest Dhl. Niech to sklep się z nimi męczy skoro taka firmę wybrał a niektóre sklepy nie dają wyboru przewoźnika Najlepiej jeszcze podczas trwania tego cyrku monitować w sklepiez którego zamawianie że DHL tak postępuje Najważniejsze to się nie poddać i walczyć o swoje
Klientka , 22 maja 2024
DHLNumer przesyłki: 27634429798
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
To co się w tej firmie odpier…. jest niepojęte. Dziewczyna zakupiła parę rzeczy na Temu (paczki nie widziałem ale przypuszczam że była większych rozmiarów). Rzeczy przyleciały do Polski po około 10 dniach – jak się okazało do Poznania, bo tam sortują paczki i rozdzielają na całą Polskę. Wszystko fajnie, po 2 dniach miała być dostawa w Krakowie, jak zostało wskazane na konkretny adres, do mieszkania. W tym samym dniu, w którym miała być dostawa i zauważyliśmy zmianę status na stronie śledzenia paczki – „Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia” – myślimy super wszystko się zgadza. Co się okazało, w godzinach popołudniowych został on zmieniony na „Próba doręczenia zakończona niepowodzeniem. Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki”. Oczywiście w tym dniu, w domu była przez cały dzień osoba, która mogła odebrać paczkę od kuriera, jednak sam kurier się nie skontaktował (NIGDY! Jak się później okazało). Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć naprawdę anielską cierpliwość (ogólnie jakieś 3h z życia stracone na infoliniach DHL). Odbiera Pani, a w tle słychać jakby ktoś był na jakimś spotkaniu towarzyskim – śmiechy, hihy i rozmowy o paznokciach – jakiś cyrk, zero profesjonalizmu. Pani na infolinii poinformowała, że wszystkie paczki z Temu są dostarczane do paczkomatu, a nie do rąk (no ciekawe z jakiej racji). Powiedziała, że na pewno jest zbyt duża i w paczkomacie nie ma miejsca, wiec będzie dostarczona na następny dzień. W następnym dniu to samo – zmiana statusu na „Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia” i „Próba doręczenia zakończona niepowodzeniem” i sytuacja powtórzyła się jeszcze jeden raz, zanim paczka została odesłana z powrotem do Chin. Nikt Nam nie chciał i nie potrafił pomoc (brak kompetentnych pracowników zarówno na infolinii jak i kurier, który ma wszystko w du…). Przesłane 4 zgłoszenia interwencyjne, na żadne nie dostaliśmy odpowiedzi. Wystarczył jeden telefon od kuriera, to można by i nawet podjechać po tą paczkę albo rozwiązać to jakoś inaczej. Paczki z magazynu odebrać nie można, nie ma numeru do kuriera (sam też się nie kontaktuje), nie ma możliwości przekierowania, nie została do Nas przesłana choćby jedna wiadomość SMS od DHLu – no GRATULUJĘ podejścia do klienta, to trzeba się postarać żeby w 2024 r. tak działała firma
Cris, 21 maja 2024