• Opinie DHL

    Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy DHL? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

    Kurier DHL

    Logo
    2.5
    Ocena na podstawie 1512 opinii
    Terminowość dostaw
    Poleć kuriera
    Cena
    Logo
    2.5
    Ocena na podstawie 1512 opinii
    Terminowość dostaw
    Poleć kuriera
    Cena

    Doręczenie przesyłki to wieloetapowy proces, za który odpowiada wiele osób. Na etapie pierwszej i ostatniej mili najważniejszy jest kurier. Dlatego warto wybrać najlepszego. Poniżej znajdziesz opinie o DHL od osób, które skorzystały z usług tej firmy. Przekonaj się, czy DHL będzie również najlepszym wyborem dla Ciebie.

    Kurier DHL opinie

    Filtruj

    DHLNumer przesyłki: 27539923331
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Witam bardzo proszę o pomoc i interwencję w sprawie mojej paczki. Wybrany niestety przewoźnik DHL. nr przesyłki 27539923331. Paczka z Pl Do Niemiec. Wszystko sprawdziliśmy było dobrze zaadresowane. Na infolini okłamują a nie mają pojęcia, nawet nie sprawdzają co się dzieje. Zaczynając,że po paczkę przyjechał kurier budzący podejrzenia co do jego stanu psychoaktywne go to jeszcze był wulgarny. Paczka planowo miała być 04.04. Dostałem informacje, że przez pomyłkę pojechała gdzie indziej i będzie 05.04.(nie dotarła). Kolejny raz infolinia. Pani mnie zapewnia, że już wszystko jest dobrze jest prawidłowy adres i w poniedziałek będzie paczka...tymczasem 06.04 tj. sobota ,dostaje powiadomienie,że dzisiaj kurier podejmie próbę....po paru godzinach dostaje powiadomienie,że doręczenie nie możliwe bo ja nie odebrałem paczki, gdzie byłem w domu i nikt nawet nie zadzwonił. Kolejny raz telefon na infolinię tym razem 3 i chyba najzabawniejsza wersja. Rzekomo w Niemczech jest tak,że jak, nie ma na liście skrzynek nazwiska mojego to kurier nawet nie musi dzwonić na telefon??? Na statusie paczki zaraz pokazało się,że źle zaadresowana. Czyli już nie ja nie odebrałem tylko nagle źle zaadresowana. Gdzie na infolini wcześniej pani zarzekała się ,że wszystko już jest odnalezione adresy się zgadzają i w pon paczka dotrze. Druga sprawa dlaczego DHL nie informuje wcześniej, że muszę być na skrzynkach...zresztą to kolejna bzdura bo akurat jestem. Teraz paczka wraca do nadawcy. Proszę o interwencję w tej sprawie tam są dokumenty które są mi pilnie i zniezbedne tutaj na miejscu a one krążą po Niemczech tylko nikomu nie chce się wykonać jednego telefonu by wyjaśnić tą sprawę.
    Paweł, 7 kwietnia 2024
    DHLNumer przesyłki: 27489597832
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    W poniedziałek 11 marca 2024 roku zlozylam zamowienie w jednym ze sklepów,wybralam opcję dostawy towaru kurierem do domu ,niestety jedyna firma kurierska do dostarczenia paczki bylo dhl . Paczka miala byc dostarczona w czwartek 14 marca ,caly dzień bylismy w domu,czekajac az kurier dostarczy przesylke, niestety w ogóle nawet sie nie pofatygowal zeby przyjechac pod adres mojego zamieszkania ,w systemie pojawila się informacja ze odbiorcy nie bylo w domu co jest absolutnym klamstwem ,gdyż jak wspomniałam caly dzień bylismy w domu a kurier nie przyjechal(mamy kamery na domu ) Natychmiast probowalam się z tym człowiekiem skontaktować to odbieral telefon i w ogóle się nie odzywal a kiedy bliska mi osoba zadzwonila z innego numeru i probowala mowic mu że bylismy od rana w domu to po chamsku rozlaczyl się i wylaczyl telefon. Zaraz po naszych nieskutecznych próbach skontaktowania się z kurierem w systemie pojawila się informacja ze odbiorca zmienil adres dostawy na inny co jest kompletnym absurdem i miejsca nie mialo. Jestem wsciekla bo po to zamawiam przesylke do domu zeby mi ją tam dostarczono a nie, kaza mi ją odbierać z zabki na drugi dzień ( jestem osobą niepełnosprawna ruchowo i czasami wygodniej zamowic mi cos do domu )Pytam się za co ten człowiek ma płacone skoro nie spełnia swoich obowiązków,w dodatku traktuje klientów po chamsku? Apropo w styczniu tez mielismy podobna sytuacje ,zamówienie mialo dostarczyć dhl na adres zamieszkania i tez caly dzień czekalismy w domu, po czym przyszla informacja ze paczka czeka w zabce bo nikogo w domu nie bylo... Ostatni raz skorzystałam z usług dhl ,szkoda moich nerwów bo ile tych nerwów zjadlam w czwartek i piątek to moje...,kazdemu odradzam drodzy Państwo korzystanie z uslug tej firmy i z usług niewychowanego Pana kuriera ktory jezdzi po Szczecinie i obsluguje gumience pod ich szyldem. Innym firmom kurierskim to dhl moze jedynie czyścić buty. Nigdy więcej dhlu. (Celowo nazwa firmy z malej litery)
    wkurzona klientka, 17 marca 2024
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Absolutnie nie polecam firmy DHL, nie dość, że kurier zgubił moją przesyłkę, a Firma totalnie olała problem to do dnia dzisiejszego nie dostałam nawet zwrotu opłaty za wysyłkę, nie mówiąc już o ubezpieczeniu. Wykupiłam usługę transportową ubezpieczoną z gwarancją dostawy następnego dnia. Kurier paczkę wyciągnął z paczkomatu ale zostawił ją obok (dzięki dobrej woli ludzi, którzy ją znaleźli, paczkę odzyskałam). Zadzwoniłam do firmy, aby poinformować o zaistniałej sytuacji i poprosić aby kurier wrócił po przesyłkę, ponieważ do piątku miała być dostarczona do odbiorcy. Firma i kurier potraktowali mnie bardzo nieodpowiedzialnie (kurierowi nie chciało się przyjechać po paczkę, ponieważ był po godzinach pracy i mieszkał w innej dzielnicy (zaznaczam, że było to po godz.15-tej) a firma stwierdziła, że oni nic z tym nie mogą zrobić i jeśli chcę wysłać paczkę to muszę wykupić!!! ponownie usługę ale paczka do piątku już nie dotrze. Totalnie nie poczuwają się do odpowiedzialności, przy pierwszej reklamacji po okresie 1,5 miesiąca zamknęli ją pisząc, że interwencja została zakończona - bez podania przyczyny. Gdy udało mi się dodzwonić do Firmy otrzymałam informację, że nie złożyłam reklamacji tylko interwencję, gdzie na maila otrzymałam potwierdzenie z ich serwisu, że moja reklamacja została złożona!!! BEZCZELNOŚĆ. Kazano mi jeszcze raz złożyć reklamację (absurd i totalne nie szanowanie klienta), którą rozpatrzyli odmownie!!! NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z ICH USŁUG I WSZYSTKIM GDZIE TYLKO BĘDĘ MOGAŁA BĘDĘ ODRADZAŁA TĘ FIRMĘ!!!
    Rozczarowany klient, 23 stycznia 2024
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Dnia 23.10.2023r nadałam w punkcie paczkę, która do dnia 26.10.2023r ( 3 dni robocze) nie została odebrana przez przewoźniczkę DHL w Łasku. Paczka nie miała wydrukowanego listu przewozowego, a napisany odręcznie, wyraźnie numer przesyłki.( Zaznaczyłam tę opcję z dostępnych w Państwa formularzu podczas składania zamówienia kuriera) Pracownicy sklepu ŻABKA poinformowali mnie, że kurierka odmówiła przyjęcia moich paczek ze względu na to, że nie miały wydrukowanych listów przewozowych. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana przez firmę DHL, że moje paczki nie zostały odebrane. Jak również nie zostałam poinformowana i nie zawiera tego regulamin, że kurier nie może przyjąć paczki, która nie ma wydrukowanego listu przewozowego, pomimo, że został napisany numer przesyłki. W konsekwencji zabiedbań firmy DHL i nieterminowości poniosłam stratę w wysokości wartości nadanej paczki o kwocie 150zł. Ponieważ klient zrezygnował z zamówienia. Proszę o uznanie reklamacji i porozmawianie z pracownikami, którzy lekceważą swoją pracę. Łącznie, po złożeniu oświadczenia w punkcie Żabki odebrałam 4 przesyłki, ktorych wasz pracownik nie odebrał.( 2 nadane 23.10.23 i 2 nadane 25.10.23) Kazdy poszczegolny przypadek będę zgłaszać osobno. Strata poniesiona z Państwa winy łącznie wynosi 650zł. Z powodu tej sytuacji nie skorzystam nigdy więcej z Państwa usług.
    Natalia, 26 października 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    DHL to zdecydowanie najgorsza firma kurierska jaka istnieje w przestrzeni. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Konsultanci zamiast rozwiązywać problem dyskutują ze mną powtarzając bezwiednie jak owieczki swoje wyuczone formułki. Może lepiej nie wydawać kasy i zrobić bota bo niczym nie różniłby się od waszych konsultantów. Kurierka nie lepsza. Jeśli masz do niego numer to nic nie zmieni bo kurier zawsze dopowiada, że nie wie o której będzie i podaję godzinę do której danego dnia rozwozi paczki więc nie licz na to że jeśli robisz zakupy internetowo to możesz funkcjonować normalnie. Nie możesz po. prostu siedź na tyłku i czekaj aż kurier zapuka do drzwi. Byle szybko. Kurier dzwoni raz domofonem. Jeśli jesteś np. w toalecie to nie licz na to że zdążysz. Odjeżdża i wrzuca paczkę do punktu. Brak jakikolwiek powiadomień. Paczka sobie leży później wraca na sortownię, a następnie do nadawcy bez jakiegokolwiek śladu. Gdybym miała więcej czasu poszłabym chyba do sądu. Czterokrotnie zdarzyło mi się zamawiać paczkę przez firmę DHL i czterokrotnie był problem z przesyłką. Po prostu skuteczność firmy DHL oceniam na ZIOBRO%. Przyrzekłam sobie dzisiaj że choćby nie było innej opcji już nigdy nie zamówię paczki realizowanej przez DHL, a przez kolejne 3 miesiące będę wszędzie pisać o swoich doświadczenich tak aby nikt inny nie musiał się wkvrwiać jak ja.
    LOLA, 24 października 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam!
    Kris, 18 lipca 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Kolejny raz firma DHL zachowała się bardzo nie profesjonalnie!!!! W przeszłości już miałam z nimi bardzo nie przyjemne sytuacje ale myślałam, że po 2 latach coś się zmieniło w tej firmie, ale to dalej dno dna! Wyrzucone pieniądze w błoto! Czas zwrotu pieniędzy na konto oczywiście opóźniony. Pani kurier nie odebrała paczki "bo była niestandardowa". Muszę wspomnieć, że wymiary paczki się zgadzały wszytko było poprawnie tylko niosąc karton dosłownie rożek się wygiął. To była bardzo nieznacząca rzecz praktycznie bardzo nie zauważalna. . Powiedziałam z odległości, że obok mam nowy karton jeśli ten jest zły według niej, ale nawet nie usłyszałam odpowiedzi bo po prostu uciekła. Nie dała mi szansy nawet podejść i porozmawiać. Odjechała bez żadnego dowidzenia czy niczego. Ta sama Pani kurier tydzień wcześniej nie wydała mi reszty za przesyłkę pobraniowa. W prawie polskim oczywiście nie miała obowiązku wydać mi reszty, ale nią miała prawa pobrać pieniędzy i zostawić paczki bez wydania owej reszty. Oczywiście zanim jakkolwiek zdążyłam zareagować Pani już sobie odjechała, nie zwracając uwagi na moje proszenie jej o oddanie reszty lub poczekanie na zapłatę kartą płatniczą. Dzwoniłam na infolinie, ale tam jeszcze gorzej! Tłumacząc sytuacje Pani przez telefon wcale mnie nie słuchała tylko mówiła jakąś wyuczoną frazę jak robot. Zapłaciłam za usługę która w ogóle nie została zrealizowana a reklamacje czy inne tego typu rzeczy graniczą z cudem bo jedyna możliwość to złożenie reklamacji przez formularz na stronie. A bądźmy szczerzy nic takie formularze nie dają bo w przeszłości próbowałam tej metody. Pani przez telefon mało tego, że nie mówiła nic sensownego to była bardzo nie uprzejma. Żadna z tych osób nie zareagowała jak człowiek, żeby dojść do jakiegoś porozumienia. Pani na infolinii kiedy zaproponowałam, żeby kurier przyjechał następnego dnia odpowiedziała mi tylko, że dostanę zwrot kosztów bez żadnej propozycji dokończenia usługi. Cała ta sytuacja bardzo opóźniła nadanie mojej paczki. Musiałam wybrać inną firmę, która podeszła bardzo szybko, sprawnie i profesjonalnie do usługi którą zleciłam. Szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z firmą DHL.
    MW, 27 czerwca 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Zamówiłam paczkę z Douglas 24.12.2022. Jak się okazało paczka miała być nadana z Niemiec przez DHL (o czym dowiedziałam się po zakupie). 2.01.2023 paczka miała zostać dostarczona pod wskaznay adres, cały dzień pozostawałam w domu oczekując na paczkę, co jakiś czas sprawdzając jej status na stronie DHL - jakie było moje zdziwienie gdy znalazłam tam komunikat o 17:12, że nie zastano mnie w domu (brak kontaktu ze strony kuriera, w tym telefonicznego, cały czas byłam w domu). Z uwagi na długie oczekiwanie na paczkę i nieprawdę stwierdzoną w statusie, próbowałam dodzwonić się na oficjalną infolinię DHL - brak możliwości porozmawiania z konsultantem, próbowałam wobec tego podać nr paczki botowi? na infolinii i uzyskać informację na jej temat, jednakże łącznie 4 próby skończyły się niepowodzeniem. Znalazłam kontakt do DHL poprzez profil "DHL pomoc" - po podaniu potrzebnych danych otrzymałam informację, że kurier otrzymał błędne dane, tj. nie zgadzała się jedna cyfra w kodzie pocztowym (nadal jest to teren obok siebie). Następnego dnia 3.01.2022 otrzymałam telefon z obsługi klienta, że pomyłka była w adresie, ale dotyczyła jednak numeru mieszkania (sprawdziłam na stronie Douglas zamówienie i wszystkie dane podałam prawidłowo) i albo otrzymam paczkę 4.01.2023 na adres pierwotny albo mogę przekierować paczkę. Przekierowałam ją na inny adres i w godzinach 10-12 w dniu 4.01.2023 miała zostać dostarczona. 4.01.2023 o godz 10:22 otrzymałam telefon od kuriera, że stoi pod klatką. Proszę, aby wybrał wobec tego numer mieszkania i mu otworzę. Otrzymałam informację, że stoi pod klatką, ale pierwotnego adresu. Poprosiłam, aby zadzownił wobec tego do swojej bazy/centrali, ponieważ wczoraj zostałam zapewniona na infolinii, że paczka zostanie dostarczona na adres przekierowania. Po wymianie zdań, z której wynikało, że Pan nie zna telefonu do swojej centrali (???) oraz, że mogę sama sobie zadzwonić, stwierdziłam, że podjadę na adres pierwotny i poszukam Pana, na co ten przystał. W międzyczasie zadzwonilam na numer, z którego w dniu poprzednim otrzymałam informację o przekierowaniu - tam Pani mnie poinformowała, że nie wie czemu kurier pojechał na pierwotny adres, ponieważ dane o adresie do przekierowania paczki zostały prawidłowo przekazane i jedyną opcją jaką może mi zaproponować jest dostawa kolejny raz na poprawny adres. Powiedzialam że odezwę się jeśli nie znajdę kuriera, ponieważ czekam na te paczkę już prawie 2 tygodnie! (12 dni). Po znalezieniu kuriera na osiedlu przywitałam się i podziękowałam za paczkę. Obejrzalam ją i nie było tam adresu przekierowania, a jedynie wewnętrzna korespondencja firmy DHL między pracownikami, aby poprawić dane i dostarczyć paczkę na ADRES PIERWOTNY (tu podany dokładnie tak sam adres jak na paczce) w dniu 04.02?? Kolejny raz spytałam na infolinii, jak kurier miał dostarczyć paczkę na adres przekierowania, skoro nie ma adresu przekierowania na paczce, a jedynie powtórzony adres pierwotny. Dostałam iformację, że najwyraźniej ktoś na magazynie nie nakleił prawidłowego adresu, który został przekazany. Na paczce są okleiny - łącznie 3, na żadnej śladu przekierowania na adres prawidłowy. Na kogo mogę złożyć skargę? Na niewykonanie usługi na DHL24. Jakę będą konsekwencje? To wewnętrzna sprawa firmy. No więc tyle, nie polecam usług tego przewoźnika, po paczkę najpewniej i tak pofatygujesz się sam, mimo włożonego wysiłku w jej otrzymanie. Jakkolwiek dziękuję za pomoc profilowi DHL Pomoc na Facebooku.
    Lilly, 4 stycznia 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Na pewno różne krążą opinie o firmie dhl. Ja akurat nie miałem pozytywnego doświadczenia. Było kilka takich spraw, a mianowicie najpierw nie dostałem kodu odbioru paczki na pocztę internetową i paczka trafiła do nadawcy. Drugim razem była taka sama sytuacja, nie dostałem kodu odbioru a paczkę widziałem w punkcie dhl pop w żabce. Mało tego, tutaj była to wina kuriera, dlatego że nie chciało mu się iść na trzecie piętro i dostarczyć do mnie paczki( UWAGa: byłem w domu, a kurier zaznaczył że nikogo nie było i nie miał możliwości dostarczenia do mnie paczki). Kolejne sytuacje to: kurier zadzwonił do mnie, że ma dla mnie paczkę do dostarczenia, powiedziałem dobrze, dziękuję za informację, po czym dzwoni i powiedział że zostawił ją w punkcie dhl(uwaga: byłem w domu i po raz kolejny kurierowi nie chciało się wejść na trzecie miejsce z paczką dla mnie. Poszedłem do żabki i usłyszałem, że kurier zostawił paczkę po za systemem, po co? Żeby nie ponieść odpowiedzialności za to, że nie dostarczył paczki do domu? Nie mam pojęcia. Kolejna sytuacja: widzę samochód dhl na swoim osiedlu, więc podszedłem do pana, który UWAGA już odjeżdżał,a miał moją paczkę i we wcześniejszej rozmowie telefonicznej poinformował mnie, że dostarczy do domu. Co by było gdybym nie podszedł do samochodu dhl? Po raz kolejny nie dostałbym swojej paczki mimo tego że w domu był ktoś kto by ją odebrał? Nie mam pojęcia, ale firma dgl jest żenująca. Serdecznie NIE polecam.
    Mar, 8 grudnia 2022
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Już drugi raz DHL pokazał swoją ignorancję w stosunku do klienta. Firma przesyła powiadomienie, że Kurier zgłosi się w danym dniu tak jak np. dzisiaj 05.01.2021 pomiędzy godz. 12:00 A 17:00 a on mało, że się nie pojawia to nawet nie raczy o tym klienta powiadomić. Klient zwalnia się wcześniej z pracy (oczywiście musi ten czas potem odpracować) czeka na kuriera a ten go olewa całkowicie. Kontakt z DHL jest utrudniony tak, że przeciętny klient nie ma szans dokopać się do konsultanta tej Firmy pomimo, że jest na ich Witrynie DHL24.PL E-Formularz to i tak nie masz pewnych danych bez których formularz zostanie i tak odrzucony. Dziś znów nie zjawił się Kurier DHL- przewóz Białystok-Kazimierza Wielka nr przesyłki: 23154930250. Po wielu minutach słuchania automatu odsyłający ponownie do E-Formularza z którego nic nie wynika odezwał się w końcu konsultant, który przekierunkował przesyłkę z 05.01.2021 na 07.01.2021 tyle, że dziś zwolniłem się u szefa z pracy i zmarnowałem czekając od 12:00 do 17:00 bez rezultatu pół dnia i teraz znów będę musiał zamienić się w pracy na inne godziny gdyż kurier ma przyjechać 07.01.2021 do godz. 12:00. Następny dzień w plecy. Jeżeli Firma nie potrafi być uczciwa w stosunku do klienta to powinna zrezygnować z świadczenia takich usług. A perfidią jest to, że mając mój numer telefonu oraz adres mailowy nie raczą nawet powiadomić, że kurier ot tak po prostu nie przyjedzie. Ludzie.... Z daleka od takiej firmy dhl z małej litery bo nie zasługują na dużą.
    goombay, 5 stycznia 2021

    O firmie kurierskiej DHL

    Jedna z najpopularniejszych firm kurierskich realizująca w GlobKurier.pl krajowe wysyłki. Powstała w 1969 roku za sprawą Dalsey’a Hillbloma i Lynna – trzech współzałożycieli. Ze względu na problematyczne działanie poczty w tamtym czasie rozwój tego biznesu był natychmiastowy. Do dzisiaj przewoźnik DHL to jeden z gigantów w swojej branży. Dla DHL najważniejszą, priorytetową wartością była i jest obecnie szybkość (nawet na dalekich destynacjach) w doręczeniu paczki od nadawcy do odbiorcy. Czy rzeczywiście kurier może pochwalić się dbałością o ten aspekt podczas dostawy? Jeżeli korzystałeś z usług i chcesz pozostawić swoją ocenę wystawiając opinię o firmie DHL skorzystaj z naszego formularza.

    Jak dodać opinie o kurierze DHL?

    Chcesz dodać opinie o kurierze DHL? Nic prostszego! Wystarczy, że wypełnisz nasz formularz oceny przewoźnika DHL określając kilka istotnych parametrów takich jak szybkość doręczenia czy koszt transportu. Dodatkowo wskaż rodzaj przesyłki i miejsca skąd i dokąd była ona realizowana. Podziel się z innymi użytkownikami własnym doświadczeniem wysyłkowym. Ocena przewoźnika przyczyni się do zdobycia najistotniejszych informacji o wszystkich usługach firmy DHL. Aby ocenić przewoźnika DHL w rankingu kurierów nie musisz być klientem GlobKurier.pl.

    Przesyłki kurierskie DHL w GlobKurier.pl

    Z przewoźnikiem DHL wyślemy koperty, niewielkie przesyłki, paczki oraz palety (EURO i przemysłowe). Ceny usług w ofercie dla firm rozpoczynają się od 10,95 zł (cena netto bez opłaty paliwowej). Jeżeli chcesz zgłosić się po ofertę dla Twojego biznesu sprawdź cennik i napisz do nas. W ramach usługi oferowane są również różne opcje dodatkowe takie jak pobranie, ubezpieczenie, powiadomienia o doręczeniu itp.

    Jak zamówić kuriera DHL za pośrednictwem GlobKurier.pl?

    Spodobały Ci się opinie o DHL i chcesz skorzystać z usług tej firmy? Wejdź na szybką wycenę paczki z GlobKurier.pl, wpisz destynację, parametry i wybierz przewoźnika z dostępnych opcji. Przejdź przez intuicyjny proces zamówienia paczki i potwierdź chęć realizacji usługi. Kurier DHL realizuje również tak zwane szybkie doręczenie do określonej godziny. Po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia czekaj na kuriera!   

    Śledzenie przesyłki DHL z GlobKurier.pl

    Zamawiając kuriera DHL za pośrednictwem GlobKurier.pl masz możliwość monitorowania swojej przesyłki od momentu złożenia zamówienia aż do chwili dostarczenia paczki do odbiorcy. Więcej informacji o śledzeniu paczki znajdziesz tutaj: Śledzenie paczek DHL, monitorowanie przesyłek | Globkurier.pl

    DHL podsumowanie

    Firma kurierska DHL działa już od ponad 50 lat i obsługuje globalny rynek. Dostarcza przesyłki krajowe oraz międzynarodowe do różnych zakątków świata. Wieloletnie doświadczenie spedycyjne pozwala na realizacje wszelkiego typu zamówień. Firma DHL nieraz wspierała logistykę produkcji filmowych lub pracowała przy innych wymagających projektach. Nie bez powodu doceniana jest przez klientów biznesowych oraz indywidualnych, o czym świadczą liczne nagrody oraz wyróżnieniami. Jeśli chcesz skorzystać z usług DHL w atrakcyjnych cenach, możesz zamówić kuriera za pośrednictwem GlobKurier.pl. Pełna oferta DHL dostępna na stronie: Kurier DHL.