• Opinie DHL

    Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy DHL? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

    Kurier DHL

    Logo
    3.2
    Ocena na podstawie 903 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Logo
    3.2
    Ocena na podstawie 903 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera

    Doręczenie przesyłki to wieloetapowy proces, za który odpowiada wiele osób. Na etapie pierwszej i ostatniej mili najważniejszy jest kurier. Dlatego warto wybrać najlepszego. Poniżej znajdziesz opinie o DHL od osób, które skorzystały z usług tej firmy. Przekonaj się, czy DHL będzie również najlepszym wyborem dla Ciebie.

    Kurier DHL opinie

    Filtruj

    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Dnia 23.10.2023r nadałam w punkcie paczkę, która do dnia 26.10.2023r ( 3 dni robocze) nie została odebrana przez przewoźniczkę DHL w Łasku. Paczka nie miała wydrukowanego listu przewozowego, a napisany odręcznie, wyraźnie numer przesyłki.( Zaznaczyłam tę opcję z dostępnych w Państwa formularzu podczas składania zamówienia kuriera) Pracownicy sklepu ŻABKA poinformowali mnie, że kurierka odmówiła przyjęcia moich paczek ze względu na to, że nie miały wydrukowanych listów przewozowych. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana przez firmę DHL, że moje paczki nie zostały odebrane. Jak również nie zostałam poinformowana i nie zawiera tego regulamin, że kurier nie może przyjąć paczki, która nie ma wydrukowanego listu przewozowego, pomimo, że został napisany numer przesyłki. W konsekwencji zabiedbań firmy DHL i nieterminowości poniosłam stratę w wysokości wartości nadanej paczki o kwocie 150zł. Ponieważ klient zrezygnował z zamówienia. Proszę o uznanie reklamacji i porozmawianie z pracownikami, którzy lekceważą swoją pracę. Łącznie, po złożeniu oświadczenia w punkcie Żabki odebrałam 4 przesyłki, ktorych wasz pracownik nie odebrał.( 2 nadane 23.10.23 i 2 nadane 25.10.23) Kazdy poszczegolny przypadek będę zgłaszać osobno. Strata poniesiona z Państwa winy łącznie wynosi 650zł. Z powodu tej sytuacji nie skorzystam nigdy więcej z Państwa usług.
    Natalia, 26 października 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    DHL to zdecydowanie najgorsza firma kurierska jaka istnieje w przestrzeni. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Konsultanci zamiast rozwiązywać problem dyskutują ze mną powtarzając bezwiednie jak owieczki swoje wyuczone formułki. Może lepiej nie wydawać kasy i zrobić bota bo niczym nie różniłby się od waszych konsultantów. Kurierka nie lepsza. Jeśli masz do niego numer to nic nie zmieni bo kurier zawsze dopowiada, że nie wie o której będzie i podaję godzinę do której danego dnia rozwozi paczki więc nie licz na to że jeśli robisz zakupy internetowo to możesz funkcjonować normalnie. Nie możesz po. prostu siedź na tyłku i czekaj aż kurier zapuka do drzwi. Byle szybko. Kurier dzwoni raz domofonem. Jeśli jesteś np. w toalecie to nie licz na to że zdążysz. Odjeżdża i wrzuca paczkę do punktu. Brak jakikolwiek powiadomień. Paczka sobie leży później wraca na sortownię, a następnie do nadawcy bez jakiegokolwiek śladu. Gdybym miała więcej czasu poszłabym chyba do sądu. Czterokrotnie zdarzyło mi się zamawiać paczkę przez firmę DHL i czterokrotnie był problem z przesyłką. Po prostu skuteczność firmy DHL oceniam na ZIOBRO%. Przyrzekłam sobie dzisiaj że choćby nie było innej opcji już nigdy nie zamówię paczki realizowanej przez DHL, a przez kolejne 3 miesiące będę wszędzie pisać o swoich doświadczenich tak aby nikt inny nie musiał się wkvrwiać jak ja.
    LOLA, 24 października 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam!
    Kris, 18 lipca 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Kolejny raz firma DHL zachowała się bardzo nie profesjonalnie!!!! W przeszłości już miałam z nimi bardzo nie przyjemne sytuacje ale myślałam, że po 2 latach coś się zmieniło w tej firmie, ale to dalej dno dna! Wyrzucone pieniądze w błoto! Czas zwrotu pieniędzy na konto oczywiście opóźniony. Pani kurier nie odebrała paczki "bo była niestandardowa". Muszę wspomnieć, że wymiary paczki się zgadzały wszytko było poprawnie tylko niosąc karton dosłownie rożek się wygiął. To była bardzo nieznacząca rzecz praktycznie bardzo nie zauważalna. . Powiedziałam z odległości, że obok mam nowy karton jeśli ten jest zły według niej, ale nawet nie usłyszałam odpowiedzi bo po prostu uciekła. Nie dała mi szansy nawet podejść i porozmawiać. Odjechała bez żadnego dowidzenia czy niczego. Ta sama Pani kurier tydzień wcześniej nie wydała mi reszty za przesyłkę pobraniowa. W prawie polskim oczywiście nie miała obowiązku wydać mi reszty, ale nią miała prawa pobrać pieniędzy i zostawić paczki bez wydania owej reszty. Oczywiście zanim jakkolwiek zdążyłam zareagować Pani już sobie odjechała, nie zwracając uwagi na moje proszenie jej o oddanie reszty lub poczekanie na zapłatę kartą płatniczą. Dzwoniłam na infolinie, ale tam jeszcze gorzej! Tłumacząc sytuacje Pani przez telefon wcale mnie nie słuchała tylko mówiła jakąś wyuczoną frazę jak robot. Zapłaciłam za usługę która w ogóle nie została zrealizowana a reklamacje czy inne tego typu rzeczy graniczą z cudem bo jedyna możliwość to złożenie reklamacji przez formularz na stronie. A bądźmy szczerzy nic takie formularze nie dają bo w przeszłości próbowałam tej metody. Pani przez telefon mało tego, że nie mówiła nic sensownego to była bardzo nie uprzejma. Żadna z tych osób nie zareagowała jak człowiek, żeby dojść do jakiegoś porozumienia. Pani na infolinii kiedy zaproponowałam, żeby kurier przyjechał następnego dnia odpowiedziała mi tylko, że dostanę zwrot kosztów bez żadnej propozycji dokończenia usługi. Cała ta sytuacja bardzo opóźniła nadanie mojej paczki. Musiałam wybrać inną firmę, która podeszła bardzo szybko, sprawnie i profesjonalnie do usługi którą zleciłam. Szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z firmą DHL.
    MW, 27 czerwca 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Zamówiłam paczkę z Douglas 24.12.2022. Jak się okazało paczka miała być nadana z Niemiec przez DHL (o czym dowiedziałam się po zakupie). 2.01.2023 paczka miała zostać dostarczona pod wskaznay adres, cały dzień pozostawałam w domu oczekując na paczkę, co jakiś czas sprawdzając jej status na stronie DHL - jakie było moje zdziwienie gdy znalazłam tam komunikat o 17:12, że nie zastano mnie w domu (brak kontaktu ze strony kuriera, w tym telefonicznego, cały czas byłam w domu). Z uwagi na długie oczekiwanie na paczkę i nieprawdę stwierdzoną w statusie, próbowałam dodzwonić się na oficjalną infolinię DHL - brak możliwości porozmawiania z konsultantem, próbowałam wobec tego podać nr paczki botowi? na infolinii i uzyskać informację na jej temat, jednakże łącznie 4 próby skończyły się niepowodzeniem. Znalazłam kontakt do DHL poprzez profil "DHL pomoc" - po podaniu potrzebnych danych otrzymałam informację, że kurier otrzymał błędne dane, tj. nie zgadzała się jedna cyfra w kodzie pocztowym (nadal jest to teren obok siebie). Następnego dnia 3.01.2022 otrzymałam telefon z obsługi klienta, że pomyłka była w adresie, ale dotyczyła jednak numeru mieszkania (sprawdziłam na stronie Douglas zamówienie i wszystkie dane podałam prawidłowo) i albo otrzymam paczkę 4.01.2023 na adres pierwotny albo mogę przekierować paczkę. Przekierowałam ją na inny adres i w godzinach 10-12 w dniu 4.01.2023 miała zostać dostarczona. 4.01.2023 o godz 10:22 otrzymałam telefon od kuriera, że stoi pod klatką. Proszę, aby wybrał wobec tego numer mieszkania i mu otworzę. Otrzymałam informację, że stoi pod klatką, ale pierwotnego adresu. Poprosiłam, aby zadzownił wobec tego do swojej bazy/centrali, ponieważ wczoraj zostałam zapewniona na infolinii, że paczka zostanie dostarczona na adres przekierowania. Po wymianie zdań, z której wynikało, że Pan nie zna telefonu do swojej centrali (???) oraz, że mogę sama sobie zadzwonić, stwierdziłam, że podjadę na adres pierwotny i poszukam Pana, na co ten przystał. W międzyczasie zadzwonilam na numer, z którego w dniu poprzednim otrzymałam informację o przekierowaniu - tam Pani mnie poinformowała, że nie wie czemu kurier pojechał na pierwotny adres, ponieważ dane o adresie do przekierowania paczki zostały prawidłowo przekazane i jedyną opcją jaką może mi zaproponować jest dostawa kolejny raz na poprawny adres. Powiedzialam że odezwę się jeśli nie znajdę kuriera, ponieważ czekam na te paczkę już prawie 2 tygodnie! (12 dni). Po znalezieniu kuriera na osiedlu przywitałam się i podziękowałam za paczkę. Obejrzalam ją i nie było tam adresu przekierowania, a jedynie wewnętrzna korespondencja firmy DHL między pracownikami, aby poprawić dane i dostarczyć paczkę na ADRES PIERWOTNY (tu podany dokładnie tak sam adres jak na paczce) w dniu 04.02?? Kolejny raz spytałam na infolinii, jak kurier miał dostarczyć paczkę na adres przekierowania, skoro nie ma adresu przekierowania na paczce, a jedynie powtórzony adres pierwotny. Dostałam iformację, że najwyraźniej ktoś na magazynie nie nakleił prawidłowego adresu, który został przekazany. Na paczce są okleiny - łącznie 3, na żadnej śladu przekierowania na adres prawidłowy. Na kogo mogę złożyć skargę? Na niewykonanie usługi na DHL24. Jakę będą konsekwencje? To wewnętrzna sprawa firmy. No więc tyle, nie polecam usług tego przewoźnika, po paczkę najpewniej i tak pofatygujesz się sam, mimo włożonego wysiłku w jej otrzymanie. Jakkolwiek dziękuję za pomoc profilowi DHL Pomoc na Facebooku.
    Lilly, 4 stycznia 2023
    DHL
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Na pewno różne krążą opinie o firmie dhl. Ja akurat nie miałem pozytywnego doświadczenia. Było kilka takich spraw, a mianowicie najpierw nie dostałem kodu odbioru paczki na pocztę internetową i paczka trafiła do nadawcy. Drugim razem była taka sama sytuacja, nie dostałem kodu odbioru a paczkę widziałem w punkcie dhl pop w żabce. Mało tego, tutaj była to wina kuriera, dlatego że nie chciało mu się iść na trzecie piętro i dostarczyć do mnie paczki( UWAGa: byłem w domu, a kurier zaznaczył że nikogo nie było i nie miał możliwości dostarczenia do mnie paczki). Kolejne sytuacje to: kurier zadzwonił do mnie, że ma dla mnie paczkę do dostarczenia, powiedziałem dobrze, dziękuję za informację, po czym dzwoni i powiedział że zostawił ją w punkcie dhl(uwaga: byłem w domu i po raz kolejny kurierowi nie chciało się wejść na trzecie miejsce z paczką dla mnie. Poszedłem do żabki i usłyszałem, że kurier zostawił paczkę po za systemem, po co? Żeby nie ponieść odpowiedzialności za to, że nie dostarczył paczki do domu? Nie mam pojęcia. Kolejna sytuacja: widzę samochód dhl na swoim osiedlu, więc podszedłem do pana, który UWAGA już odjeżdżał,a miał moją paczkę i we wcześniejszej rozmowie telefonicznej poinformował mnie, że dostarczy do domu. Co by było gdybym nie podszedł do samochodu dhl? Po raz kolejny nie dostałbym swojej paczki mimo tego że w domu był ktoś kto by ją odebrał? Nie mam pojęcia, ale firma dgl jest żenująca. Serdecznie NIE polecam.
    Mar, 8 grudnia 2022