Menu

Opinie DHL

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy DHL? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Kurier DHL

Logo
3
Ocena na podstawie 2973 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3
Ocena na podstawie 2973 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Doręczenie przesyłki to wieloetapowy proces, za który odpowiada wiele osób. Na etapie pierwszej i ostatniej mili najważniejszy jest kurier. Dlatego warto wybrać najlepszego. Poniżej znajdziesz opinie o DHL od osób, które skorzystały z usług tej firmy. Przekonaj się, czy DHL będzie również najlepszym wyborem dla Ciebie.

Kurier DHL opinie

Filtruj

DHLNumer przesyłki: 27912421109
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Zakupiliśmy towar od Amazon EU SARL z dostawą do domu czyli na adres naszej prywatnej posesji w Aleksandrowie Kujawskim. Niestety kurier w dniu 26 września pomiędzy godziną 14 a 15 sam, bez naszej wiedzy i zgody przekierował paczkę do punktu w Żabce wpisując, że nie dostarczył paczki, bo nikogo nie zastał w domu. Jest to totalną bzdurą, gdyż ja i mąż jesteśmy emerytami i zawsze jesteśmy w domu, a ja dodatkowo jestem osobą niepełnosprawną i rzadko opuszczam posesję. Zagniewana zadzwoniłam do kuriera, który był bardzo niegrzeczny, chamski, arogancki i bezczelnie w "żywe oczy" (w "żywe uszy") skłamał, usiłując mi wmówić, że był w naszym domu oraz iż zadzwonił telefonicznie, co również nie jest prawdą - można sprawdzić bilingi, listę połączeń w tym czasie. Kurier, który w dniu 26 września pomiędzy godz. 14 a 15 dysponował telefonem o numerze 882787315 dwukrotnie skłamał! Po pierwsze: w domu były dwie emerytowane osoby, a trzecia cały dzień pracowała na zewnątrz, na posesji, więc nie było mowy, aby nie odebrać paczki. - Po drugie: nikt z podanego numeru nie dzwonił do nas, co można łatwo sprawdzić. (Wiem, że kurier nie ma obowiązku dzwonić, ale ten kurier skłamał, iż to uczynił. Zresztą żaden telefon nie był potrzebny, gdyż - jak wspomniałam - kilka osób wręcz warowało w domu i przed domem - na posesji w oczekiwaniu na małą paczuszkę.) Wyjaśniam, że dojazd do naszej posesji nie jest skomplikowany. Wysłaliśmy pisemną skargę do DHL w Łodzi.
odbiorca, 26 września 2024
DHLNumer przesyłki: 290169220
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Zazwyczaj jak wszystko dobrze działa to nie ma się czego przyczepić ale jak już coś pójdzie nie tak to DHL ma gdzieś swoich odbiorców. W piątek 13.09.2024 zadzwonił do mnie kurier z informacją że może dostarczyć paczke ja powiedzialam ze mogę być w domu za Godzinę na to kurier odpowiedział że zostawi ja w punkcie zabka. Jeszcze tego samego dnia skontaktowalam sie z infolinia gdzie otrzymałam informacje że ta paczka dojdzie do punktu jeszcze w piątek tylko popołudniu. Nie dotarła więc zadzwoniłam na infolinię w sobotę rano gdzie złożyłam skargę ponieważ z mojej poprzedniej rozmowy zrozumiałam że kurier jej tam poprostu nie zostawił tylko dotarła do magazynu. Dostałam informacje że paczka dojdzie w następny dzień roboczy czyli poniedziałek 16.09.2024. W poniedzialek 16 września o godzinie ok. 5.30 otrzymałam maila że paczka ma opóźnienie następnie sprawdziłam jej status gdzie dowiedzialam się że została ona nadana do nadawcy. Kilkakrotnie kontaktowałam się z infolinia gdzie ostatecznie otrzymałam informacje że paczka do mnie nigdy nie dotrze tylko wróci do nadawcy mimo że została nadana na punkt gdzie nigdy nie dotarła. W dodatku nawet nie było czasu by ta sprawę załatwić bo już z samego rana w dniu roboczym gdzie miała być doręczona do punktu ona została nadana na zwrot. Dodam jeszcze że w aplikacji widniała informacja że ona do mnie idzie więc gdyby nie moje interwencje nawet bym nie wiedziała ze nie będzie podjęta próba dostarczenia jej do punktu. Zaproponowałam że sama pojadę do magazynu po nią ale pani z infolini poinformowała mnie że nie mam takiej mozliwosci. Próbowałam zgłosić to przez stronę DHL a tam wyskakuje komunikat że z moja paczka jest wszystko w porządku i idzie zgodnie z planem. W dodatku sekretarka automatyczną podaje mi że moje zamówienie jest cofnięte bo ja odmówiłam przyjęcia go co jest nieprawdą. Panuje mocna dezinformacja i nie ma gdzie kogos poprosić o pomoc bo wszystkie możliwe kontakty nie dzialaja, jedyne co dobrze funkcjonowało to infolinia ale tamci państwo niestety niewiele mogą zrobic.
Wiktoria, 17 września 2024
DHLNumer przesyłki: 28355094449
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Paczka niedostarczona, kurier dwukrotnie zaznaczył, że nie ma odbiorcy w domu, gdzie zawsze jest min. 1 osoba 24h że względu na wiek (emerytka) plus dodatkowo był mój mąż i czekał jak głupek pół dnia, a niekompetentny kurier nawet nie raczył podjechać pod dom. Sprawdzony monitoring, który mamy, i kierowcy w godzinach plus minus dwie od zaznaczenia, że nie ma odbiorcy, auta kuriera nie ma na filmie. Ściemniacz i leń. Moja paczka wróciła do nadawcy. Być może do tego niszczyciel cudzej własności. Moja ostatnia teoria jest taka, że paczkę uszkodził i naściemniał, że nikt jej nie odebrał żeby zamiast się przyznać i napisać protokół zniszczenia to celowo ją woził dwa dni tak żeby jej nie dostarczyć. Ta cała firma jest g warta. Na infolinię udało mi się dodzwonić cudem, ale jak chciałam drugi raz, żeby dostać numer telefonu na magazyn to odzywa się tylko automat i w kółko gada status twojej przesyłki i się rozłącza. Robią wszystko, żeby nie brać odpowiedzialności za swoją niekompetencje. A to nie pierwszy numer wywinięty mi przez DHL. Ta firma jest już gorsza od poczty polskiej. Totalnie nie polecam. Człowiek musi uczyć się na błędach, więc ja od tego chamskiego numeru jak coś kupię w sklepie internetowym to wybieram każdą dostawę oprócz DHL, a jak nie ma napisane kto to kontaktuję się ze sklepem i jeśli jest dostawa tylko DHL to rezygnuję z zakupu. Nie zamierzam wspierać nic nie wartej pseudo firemki.
MAGDA, 12 września 2024
DHLNumer przesyłki: 28247373691
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Duża przesyłka miała być dziś do mnie dostarczona na adres domowy, na 4. piętro. Paczka ciężka, jeśli nieść ją dłuższy czas, nieporęczna i niewygodna do niesienia. Konieczne 2 osoby lub jedna silna. Właśnie dlatego, żeby nie musieć w osłabieniu po chorobie lecieć osobiście do sklepu i przynosić mebli w zębach, albo wysyłać kogoś starszego specjalnie opłaciłam dostawę w opcji "DHL - dostawa do domu (25,95 PLN Czas dostawy: 2–3 dni robocze)", bo tak właśnie wysyła jysk. Cały dzień czekała na tę przesyłkę w domu jedna osoba, a jak wróciłam z pracy, to czekałyśmy cierpliwie obie w godzinach podanych w SMSie. Potem jeszcze przez kilka kolejnych godzin. (Dla mnie nie ma problemu, spóźnienie, albo czy paczki dostarczane są w 2 dni robocze czy 5, byleby doszła i był kontakt z dostawcą.) W końcu zaczęłam dzwonić, wysłałam też SMSy do kuriera. Zero kontaktu; na SMSy zero odpowiedzi, przy połączeniach włącza się poczta głosowa, a tam 2-3 sekundy na nagranie wiadomości, które nikogo nie obchodzą. Cały dzień nikt nie próbował się ze mną kontaktować. W śledzeniu paczki przyjrzałam się, że przesyłka została dostarczona do jakiejś żabki kilka ulic dalej(??!) I że tak się dzieje w przypadku "nieobecności w miejscu dostarczenia". Jakiej nieobecności?! Jak firma transportowa notorycznie dostarczająca przesyłki do jakichś punktów zamiast na ustalone adresy gdzie czekają odbiorcy może działać na rynku? Takie praktyki są legalne w Polsce? Czytam opinie w internecie - ogrom ludzi ma z nimi ten sam problem. Po całym dniu czekania na paczkę, czy choćby jakikolwiek kontakt ze strony kuriera, dobrze po godz. 19:00 DHL przysłało mi dowcipnego SMSa - że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru, "w celu przyśpieszenia dostawy". Za co ja właściwie zapłaciłam i po co podawałam adres domowy, skoro i tak musiałam lecieć piechotą ze starszą osobą do pomocy targać dużą, ciężką paczkę do domu? Ja już raz zapłaciłam za transport, nie stać mnie na szastanie pieniędzmi! Sprzedawca w żabce jeszcze potwierdził, że takie zagrywki w wykonaniu DHL to u nich już nie pierwszy raz. NIGDY WIĘCEJ DHL!!!
zniesmaczona, 26 sierpnia 2024
DHLNumer przesyłki: 28171862370
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
W mojej opini to zdecydowanie najgorsza firma na polskim rynku. Dziś dostałem maila, że kurier będzie u mnie w godz. 9-11. Czekałem, bo zależało mi na tej przesyłce. O 10.39 dostaję maila o takiej treści: Dzień dobry, nie udało się nam dziś doręczyć przesyłki od .... . Spróbujemy ją ponownie doręczyć w kolejnym dniu roboczym. Wkurzyłem się i pojechałem do ich magazynu na Białystok, gdzie był punkt obsługi klienta. Był, do 1.07.2024. Tam dość miła pani powiedziała mi, że to może jakiś błąd systemu etc. Standardowa gadka. Pokazałem jej maile i powiedziałem, że byłem w domu i nikogo nie było. Pani pwoedziała, że zadzwoni do tego kuriera i weszła do magazynu. Po paru minutach wróciła i powiedziała, że nie może się do niego dodzwonić (sic!). I nie wie co mam robić, najlepiej jednak czekać aż przywiezie może w poniedziałek. Na parę moich uwag, odpowiedziała, że u nich jest straszna rotacja pracowników i nie ma już prawie nikogo, ze "starej szkoły" tj. takich co traktują swoją pracę poważnie. Więc będę czekać. Odradzam zdecydowanie korzystanie z usług tej złodziejskiej firmy. Jedyny kontakt z nimi to obecnie nawet nie infolinia, ale formularze on-line. Jeśli masz cokolwiek do nadania, to lepiej nadaj In-postem lub idź na pocztę. Będzie szybciej, bez nerwów i na czas. ODRADZAM!!!! NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY!!!
Michał, 23 sierpnia 2024
DHLNumer przesyłki: 28148517304
Ocena Ogólna: 0.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
14.8.2024 otrzymałam info SMS, że oczekiwaną przesyłkę kurier DHL dostarczy w godz 9.45-11.45. Niestety, oczekiwanie 2 dorosłych osób okazało się bezcelowe. Ok hgodz 13 zadzwoniłam na nr kuriera podanego w treści smsa. Pan kurier beztrosko oznajmił, że był już dawno przed moim domem i wrzucił przesyłkę przez ogrodzenie. Rzeczywiście, paczkę znaleźliśmy kilka!!! metrów od bramy wjazdowej na naszej drodze wewnętrznej. Po otwarciu paczki okazało się, że od uderzenia o ziemię uszkodzona jest obudowa ochronna przesyłki. Jeszcze gorzej było po dotarciu do urządzenia elektrycznego stanowiącego przesyłkę. Cała jego obudowa była roztrzaskaną, oderwana rączka i rozbity zawias podnoszący górną pokrywę urządzenia 😱 Natychmiast zadzwoniłam do kuriera z żądaniem natychmiastowego powrotu i odebrania z powrotem zmasakrowanego urządzenia. Kurier odmówił i nie przyjechał. Niezwłocznie skontaktowałam się z działem reklamacji sklepu, w którym urządzenie zostało zakupione i opisałam zarówno zachowanie kuriera jak i dokonane przez niego masakryczne uszkodzenie drogiego sprzętu. Reklamację przyjęto i wkrótce otrzymałam info, że w dniu 16.8.2924 pojawi się kurier DHL celem odbioru uszkodzonego towaru. Tym razem, jak się później okazało, kurier zadzwonił do mnie o godz 10.14. niestety, z przyczyn obiektywnych nie mogłam odebrać telefonu. Niezwłocznie, o godz 10.47 oddzwoniłam na numer, który mi się zapisał, niestety, kurier ani nie odebrał mojego telefonu, ani też nie oddzwonił. Zadzwoniłam ponownie o godz 11.29. Tym razem pan kurier łaskawie odebrał, ale tylko po to, żeby mnie ordynarnie zrugać i wydać równie ordynarne polecenie " będę w poniedziałek i wtedy PROSZĘ NOSIĆ TELEFON PRZY TYŁKU,". Na zwróconą uwagę, że proszę grzeczniej słyszałam dalszy ciąg aroganckiego tekstu. Kto zatrudnia takich ludzi?
I.L, 16 sierpnia 2024
DHLNumer przesyłki: 28034797796
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Przesyłka miała być dostarczona do paczkomatu DHL. Czekałem i nic.....zero informacji. Na stronie Global Tracking dowiedziałem się że jest " Odmowa przyjęcia" więc paczka wraca do nadawcy. Dzwoniłem do DHL i nic nie załatwiłem poza numerem do kuriera. Kurier twierdzi że paczkomat był zepsuty( potwierdzam-był zepsuty) ale odmowa przyjęcie spada na mnie. Udało mi się wybłagać DHL żeby ponownie dostarczyli.......czekałem.....zero informacji. Wysłałem maile itd.....zero info. Nie wiedziałem czy rozpatrzyli moją prośbę czy nie itd. Na stronie Global Tracking dowiaduje się że kurier niby był u mnie. Dzwonię ponownie tego samego dnia..... Dostaje info że paczka wraca do nadawcy. Proszę konsultanta o pomoc bo to ważna dla mnie przesyłka.......nic. Mówię że mogę podjechać do magazynu gdzie DHL ja trzyma albo gdziekolwiek i ja odbiorę. Niestety nie mogę. Mało tego......nie dostaje nawet info gdzie jest przesyłka bo nie mają obowiązku podawania takich info. Tragedia.......tragedia! Zamiast przekierować paczkę do dowolnego innego paczkomatu albo poinformowanie mnie że ktokolwiek mi ją dostarczy.......nic. Do DHL dzwoniłem kilka razy, wysłałem dwa maile.......Na infolinii nikogo to nie obchodziło że paczkomat DHL był zepsuty i ja nie ponoszę winy za to. Pisało "Odmowa przyjęcia"....więc odmowa przyjęcia. Cała sytuacja nie trwała tygodniami tylko 2-3 dni. Obecnie 4 dzień dowiedziałem się że paczka jest 22 km od mojego miejsca zamieszkania. Nie mogę jej odebrać ( mimo że jest zaadresowana do mnie, mimo że zapłaciłem za przesyłkę i mimo że paczka zawiera moja własność za którą zapłaciłem. Każdy ma to gdzieś. Paczka wraca do Chin. Musi wrócić do Chin żeby ponownie mi ją wysłali......
Maciej, 13 lipca 2024
DHLNumer przesyłki: 27961239699
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Paczka miała zostać dostarczona dn. 4.06 - otrzymałam powiadomienie smsem, w których godzinach można się spodziewać kuriera. Kurier nie przyjechał. Dziś, tj. 5.06 również otrzymałam powiadomienie sms, że kurier będzie w godzinach 12-14. Kurier podjechał pod dom o godzinie 14.30. Przerzucił paczkę przez ogrodzenie. A raczej należałoby oddać powagę sytuacji - pier***ł nią ponad płotem i udał się w kierunku samochodu. Nawet nie wszedł na posesję, nie mówiąc o dostarczeniu paczki do rąk własnych - za co ma płacone!!! Na jego nieszczęście byłam obecna na ogrodzie, więc zaistniałą sytuację zobaczyłam. Zawołałam go, na co on udał głupa. Wdałam się z w/w panem w utarczkę słowną, bo pan nic złego w swoim zachowaniu nie widział. "Przecież to ciuchy". Chciałabym zaznaczyć, iż dzień wcześniej przez województwo śląskie przeszły poważne burze, w skutek czego zostały zalane zakłady pracy, drogi, mosty etc uszkodzone lub zniszczone (miejscowość Bielsko-Biała). Więc nawet nie wiedziałam czy paczka dotrze oraz w jakim stanie (czy nie będzie uszkodzona - np. zalana). Pan jak widać nie ma za grosz kultury osobistej - takich macie kurierów - i nawet nie wie (może ich Państwo nie szkolicie?), że ma obowiązek spisania protokołu uszkodzenie paczki w zaistniałej sytuacji. W/w kurier tego nie uczynił. Bo go to nie interesuje. Zatem niech WAS zainteresuje, że równowartość tych "ciuchów" to bez promocji koszt 500zł, ubrania są polskiej marki. To nie jest paczka z TEMU za 15zł!!! Radzę Wam zrobić coś z takimi kurierami. Dzwoniłam już do Was na infolinię, złożyłam również pisemną reklamację. Oczekuję kwoty 50zł - zadośćuczynienia od tego fantastycznego kuriera. Może jak tak zabierzecie mu z wypłaty z każdej paczki, którą dostarcza w taki sposób, to nauczy się szanować pracę oraz ludzi. Oczekuję pilnej odpowiedzi i reakcji z Waszej strony. Wszystkie niezbędne dane Państwo posiadają. A firmy NIE POLECAM! PS. Do nadawcy paczki również napiszę, może przemyślą współpracę z Waszą firmą kurierską. Lub niech mają świadomość jak świadczone są usługi.
Danuta M., 5 czerwca 2024
DHLNumer przesyłki: 1234
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Firma DHL bardzo źle traktuje klientów!!! Przekierowałam paczkę 11.05 do odbioru w paczkomacie .17.05- powinna być w paczkomacie czekam, czekam i czekam na Smsa z kodem do odbioru a tu nic. Wchodzę na stronę śledzenia a tam info że odmówiłam odbioru i że kurier nikogo nie zastał. ALE JAK MIAŁ ZASTAĆ JAK PACZKA JEST PRZEKIEROWANA!!! do paczkomatu więc dzwonię na infolinię po wielkim trudzie konsultant zapewnia mnie że paczka jest zbyt duża i nie zmieściła się do paczkomatu( ŻEBY DODZWONIĆ SIĘ NA INFOLINIĘ TRZEBA DYKTOWAĆ NR PACZKI CYFERKA PO CYFERCE!!!! )NP Cztery, dwa, jeden inaczej nie ma opcji rozmowy z konsultantem.Trochę mi zajęło żeby się zorientować a więc wracając do tematu konsultant obiecał że następnego dnia roboczego czyli 20.05 paczka będzie czekała na odbiór w najbliższej żabce tak jak to miało miejsce w innych przypadkach. Zamawiałam kilka paczek za ich pośrednictwem i jak nie mieściła się w wyznaczonym paczkomacie to była z automatu przekierowywana do najbliższego punktu odbioru czyli Żabki oddalonej o dwa kroki od paczkomatu.Ale nie łatwiej było paczkę zawieźć do magazynu i znowu ta sama sytuacja się powtórzyła paczka wróciła na magazyn ja znowu interweniowałam i znowu to samo. Teraz status tej paczki to powrót do nadawcy mimo licznych interwencji na infolinii i zgłoszeń na maila. Ludzie błagam omijajcie ta firmę szerokim łukiem!!! Ja już jestem po konsultacji z rzecznikiem praw konsumenta i wiem jak mam dalej postępować. Wnioskuje oczywiście o zwrot pieniędzy od sklepu z którego zamawiałam . To sklep odpowiada za to żeby paczka szczęśliwie dotarła nawet jak już jest u nieszczęsnego przewoźnika jakim jest Dhl. Niech to sklep się z nimi męczy skoro taka firmę wybrał a niektóre sklepy nie dają wyboru przewoźnika Najlepiej jeszcze podczas trwania tego cyrku monitować w sklepiez którego zamawianie że DHL tak postępuje Najważniejsze to się nie poddać i walczyć o swoje
Klientka , 22 maja 2024
DHLNumer przesyłki: 27634429798
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
To co się w tej firmie odpier…. jest niepojęte. Dziewczyna zakupiła parę rzeczy na Temu (paczki nie widziałem ale przypuszczam że była większych rozmiarów). Rzeczy przyleciały do Polski po około 10 dniach – jak się okazało do Poznania, bo tam sortują paczki i rozdzielają na całą Polskę. Wszystko fajnie, po 2 dniach miała być dostawa w Krakowie, jak zostało wskazane na konkretny adres, do mieszkania. W tym samym dniu, w którym miała być dostawa i zauważyliśmy zmianę status na stronie śledzenia paczki – „Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia” – myślimy super wszystko się zgadza. Co się okazało, w godzinach popołudniowych został on zmieniony na „Próba doręczenia zakończona niepowodzeniem. Odbiorcy nie było w domu w momencie doręczenia przesyłki”. Oczywiście w tym dniu, w domu była przez cały dzień osoba, która mogła odebrać paczkę od kuriera, jednak sam kurier się nie skontaktował (NIGDY! Jak się później okazało). Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć naprawdę anielską cierpliwość (ogólnie jakieś 3h z życia stracone na infoliniach DHL). Odbiera Pani, a w tle słychać jakby ktoś był na jakimś spotkaniu towarzyskim – śmiechy, hihy i rozmowy o paznokciach – jakiś cyrk, zero profesjonalizmu. Pani na infolinii poinformowała, że wszystkie paczki z Temu są dostarczane do paczkomatu, a nie do rąk (no ciekawe z jakiej racji). Powiedziała, że na pewno jest zbyt duża i w paczkomacie nie ma miejsca, wiec będzie dostarczona na następny dzień. W następnym dniu to samo – zmiana statusu na „Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia” i „Próba doręczenia zakończona niepowodzeniem” i sytuacja powtórzyła się jeszcze jeden raz, zanim paczka została odesłana z powrotem do Chin. Nikt Nam nie chciał i nie potrafił pomoc (brak kompetentnych pracowników zarówno na infolinii jak i kurier, który ma wszystko w du…). Przesłane 4 zgłoszenia interwencyjne, na żadne nie dostaliśmy odpowiedzi. Wystarczył jeden telefon od kuriera, to można by i nawet podjechać po tą paczkę albo rozwiązać to jakoś inaczej. Paczki z magazynu odebrać nie można, nie ma numeru do kuriera (sam też się nie kontaktuje), nie ma możliwości przekierowania, nie została do Nas przesłana choćby jedna wiadomość SMS od DHLu – no GRATULUJĘ podejścia do klienta, to trzeba się postarać żeby w 2024 r. tak działała firma
Cris, 21 maja 2024
DHLNumer przesyłki: 27644951176
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nawet przy najbardziej pożądanym przeze mnie towarze, gdy wysyłka będzie przez DHL, rezygnuję z zakupów. Chamstwo i bezczelność z poprzednich opinii są jak najbardziej prawdziwe. W moim przypadku też kurier zaznaczył, że nie było mnie w domu, nawet się do tego domu nie zbliżając (jakimś cudem miałam opcję śledzenia jego drogi, więc wiem, w którym miejscu ten status zaznaczył). Numer telefonu do tego człowieka też jest jakimś mało śmiesznym żartem, nie można się dodzwonić, więc po co istnieje w ogóle opcja "skontaktuj się z kurierem"???? Pisałam na wszystkie adresy mailowe, które znalazłam, dostałam do wypełnienia formularze, których nie da się wypełnić i jedyne co uzyskałam to odpowiedź, że moja sprawa otrzymała numer taki i taki i skontaktują się ze mną najszybciej, jak będą mogli. Mija piąty dzień 😀 Złożyłam skargę na kuriera, też bez odzewu. Na infolinii 50 minut, nawet mnie nie połączono. Traktowanie odbiorców w taki sposób to jest jakiś żart, bardzo luźne podejście do obowiązków widzę i totalne zero wyciągania konsekwencji. Miałabym szansę odebrać tą paczkę tylko w przypadku, gdybym sama tego kuriera swoim samochodem goniła. Skandal, że tylu ludzi spotkało to samo a i tak zwierzchnicy mają to gdzieś i kurierzy mają pełną dobrowolność w działaniu. Żałosne. Mam nadzieję nigdy więcej nie mieć styczności z DHL.
Ania, 13 maja 2024
DHLNumer przesyłki: 27875670877
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kurier z DHL to jakaś pomyłka , paczka w doręczeniu od 29.04 , kurier nie raczył odebrać ani jednego telefonu, po otrzymaniu dwóch sms”ów od firmy DHL z datą kiedy kurier powinien dostarczyć paczkę otrzymałam powiadomienie że próba dostarczenia nie powiodła się , dodzwonienie się na infolinię i zweryfikowanie tego nie było chyba możliwa w żaden sposób ponieważ oczekiwanie na infolinii było niemiłosiernie długie ( po dwóch próbach zrezygnowałam ) , zadzwoniłam na infolinię do nadawcy paczki gdzie przekazano mi że postarają się skontaktować z kurierem i zweryfikować to czy kurier jednak dostarczy paczkę czy wróci ona do nadawcy , usłyszałam również że kurierzy z tej firmy nie są odpowiedzialni i że lepiej korzystać z usług konkurencji jeśli chodzi o doręczanie paczek , po interwencji nadawcy paczki kurier w końcu odebrał telefon , próbował jakkolwiek się tłumaczyć obiecywał że doręczy paczkę ale na obietnicach się skończyło po kolejnym dniu oczekiwania dzwoniłam ponownie i przekazałam że sama ją odbiorę z miejsca w którym się znajduje po czym usłyszałam dalsze kręcenie że paczki nie ma przy sobie , że paczka jest przerzucona innymi i nie ma do niej dostępu .. NIE POLECAM z całego serca użerać się z takimi ludźmi jakimi są kurierzy z DHL , całe szczęście udało mi się odebrać paczkę na której mi bardzo zależało ale nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy kurierskiej.
Katarzyna , 7 maja 2024
DHLNumer przesyłki: 27637384190
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Zamówienie spore, firmowe. Wybrałem DHL ponieważ wg opisu powinienem dostać info o dostawie na maila i SMSa. Nie mam też problemu zadzwonić do dostawcy i się z nim umówić jeśli dostanę nr tel. Dla pewności, w komentarzu dla kuriera zawsze piszę prośbę o wcześniejszy kontakt, ponieważ punkt jest czynny od godz.17:00. I co? Nie dostałem maila ani SMSa, a kurier zadzwonił, że stoi pod drzwiami. Jako, że nie miałem możliwości cudownie zjawić się na miejscu zaproponował zostawienie przesyłki gdzieś obok. Nie zgodziłem się, bo to ciężkie kartony z dość kosztowną zawartością. Po wymianie zdań, że nie dostałem żadnej informacji o przesyłce, nie znam nawet jej numeru, i że to DHL coś skopał, facet odparł, że to nie jego wina, nie jego problem, czekać nie będzie i się rozłączył. Musiałem dzwonić na okrętkę do hurtowni żeby otrzymać numer przesyłki, i tylko po to, żeby nie dodzwonić się na infolinię. Zmiana dyspozycji poprzez ich stronę internetową też nie działa dla mojej przesyłki. Czyli choćbym się zes*** nic nie mogę zrobić prócz czekania następnego dnia od rana w firmie, aż dostawca łaskawie się zjawi. Kolejna firma kurierska której nie da rady zaufać, bo każdym szczeblem obsługi przesyłki zajmuje się ktoś inny i każdy ma koncertowo wywalone jeśli syfu narobi ktoś z innego szczebla, a na koniec i tak uznają, że to ty jesteś winny.
Mariusz, 7 maja 2024
DHLNumer przesyłki: 27614673174
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
MASAKRA!!! Przesyłka nadana 24.04. W dn. 25.04 o godz. 15:57 otrzymuję SMS o treści: dziś w godz. 16:00 - 18:00 kurier doręczy paczkę. Siedzę wraz z żoną w domu. 17:37 sms: nie udało się doręczyć paczki. Próbuję dodzwonić się do kuriera, ale cały czas mnie zrzuca, z drugiego telefonu czekam na połączenie na infolinię DHL. Po ponad godzinie udaje mi się dodzwonić do kuriera. Opowiada mi jakieś historie o awarii auta, to mu powiedziałem że awaria to nie jest nieudana próba doręczenia. Obiecał że doręczyć w dniu następnym do 12.00, nie dotarł, nawet nie miałem informacji że pobrał z magazynu. Dzwonię na infolinię DHL, po blisko czterdziestu minutach wreszcie uzyskałem połączenie. W rozmowie przyjęli zgłoszenie/interwencję, oraz otrzymałem zapewnienie, że będą "monitorować" przesyłkę, w poniedziałek 29.04 kurier się że mną skontaktuje i będę miał przesyłkę. I co i gó.. o prawda. W poniedziałek 29.04 po 50 minutach dodzwoniłem się do infolinii i dowiedziałem się że, co i tak wiedziałem, że przesyłka nie została pobrana z magazynu, będzie w dniu następnym doręczona i co? I powtórka z rozrywki. Dzwonię we wtorek 30.04, udaje mi się dodzwonić po 10 minutach i dowiaduję się coś nowego: "został znacznie przekroczony wolumen przesyłek na tym magazynie". Przesyłka będzie u mnie w czwartek 02.05. Mam już dość tego. NIGDY WIĘCEJ DHL, DZIADOSTWO!!!!!
J.T., 1 maja 2024
DHLNumer przesyłki: Nie chcę podawać
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Z powodu braku numeru mieszkania, przesyłka została u nich. Paczka była zamówiona z chin, niestety nie zawsze jest wpływ na to, jaka firma dostarczy paczkę. Do każdego zamówienia wymagany jest numer telefonu, wielkie firmy zmuszają nas do szastania tym numerem na lewo i prawo, a kiedy przychodzi problem, nawet nie potrafią skontaktować się. Gdybym nie szukała tej przesyłki po numerze zamówienia, nawet bym nie wiedziała, że czegoś brakuje. Mimo, że przesyłka z piątku została przełożona na poniedziałek, nie ma możliwości przekierować paczki "bo czas na to minął". Skoro zamiast otrzymać paczkę dzisiaj, muszę przeczekać weekend, to chyba jest wystarczająco dużo czasu na przekierowanie jej. Teraz cholera wie, gdzie łaskawie trafi ta paczka, ponieważ w poniedziałek nie będę na tyle dyspozycyjna, by czekać w domu na kuriera, ponieważ pracuję. Z inPostem nigdy nie miałam takich przygód. Widząc brak numeru mieszkania, powinni byli się skontaktować ze mną TELEFONICZNIE, żeby ten głupi numer pozwolić mi uzupełnić, co zajęłoby chwilę, ale lepiej nie powiadomić o niczym i opóźnić przesyłkę o 3 dni. Tragedia. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będzie mi dane korzystać z usług tak niekompetentnej firmy. Telefonicznie również nic nie da się załatwić, najpierw trzeba milion razy podawać numer przesyłki automatycznej sekretarce tylko po to, aby po dwudziestu "wybierz 1" łaskawie połączyli z konsultantem, który również chce numer przesyłki. To po grzyba podawanie tego numeru robotowi? Dlaczego brakuje natychmiastowej opcji połączenia z konsultantem? Ludzie nie mają czasu słuchać robota i cudownych melodyjek relaksacyjnych.
Zirytowana , 26 kwietnia 2024
DHLNumer przesyłki: 27539923331
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Witam bardzo proszę o pomoc i interwencję w sprawie mojej paczki. Wybrany niestety przewoźnik DHL. nr przesyłki 27539923331. Paczka z Pl Do Niemiec. Wszystko sprawdziliśmy było dobrze zaadresowane. Na infolini okłamują a nie mają pojęcia, nawet nie sprawdzają co się dzieje. Zaczynając,że po paczkę przyjechał kurier budzący podejrzenia co do jego stanu psychoaktywne go to jeszcze był wulgarny. Paczka planowo miała być 04.04. Dostałem informacje, że przez pomyłkę pojechała gdzie indziej i będzie 05.04.(nie dotarła). Kolejny raz infolinia. Pani mnie zapewnia, że już wszystko jest dobrze jest prawidłowy adres i w poniedziałek będzie paczka...tymczasem 06.04 tj. sobota ,dostaje powiadomienie,że dzisiaj kurier podejmie próbę....po paru godzinach dostaje powiadomienie,że doręczenie nie możliwe bo ja nie odebrałem paczki, gdzie byłem w domu i nikt nawet nie zadzwonił. Kolejny raz telefon na infolinię tym razem 3 i chyba najzabawniejsza wersja. Rzekomo w Niemczech jest tak,że jak, nie ma na liście skrzynek nazwiska mojego to kurier nawet nie musi dzwonić na telefon??? Na statusie paczki zaraz pokazało się,że źle zaadresowana. Czyli już nie ja nie odebrałem tylko nagle źle zaadresowana. Gdzie na infolini wcześniej pani zarzekała się ,że wszystko już jest odnalezione adresy się zgadzają i w pon paczka dotrze. Druga sprawa dlaczego DHL nie informuje wcześniej, że muszę być na skrzynkach...zresztą to kolejna bzdura bo akurat jestem. Teraz paczka wraca do nadawcy. Proszę o interwencję w tej sprawie tam są dokumenty które są mi pilnie i zniezbedne tutaj na miejscu a one krążą po Niemczech tylko nikomu nie chce się wykonać jednego telefonu by wyjaśnić tą sprawę.
Paweł, 7 kwietnia 2024
DHLNumer przesyłki: 27489597832
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
W poniedziałek 11 marca 2024 roku zlozylam zamowienie w jednym ze sklepów,wybralam opcję dostawy towaru kurierem do domu ,niestety jedyna firma kurierska do dostarczenia paczki bylo dhl . Paczka miala byc dostarczona w czwartek 14 marca ,caly dzień bylismy w domu,czekajac az kurier dostarczy przesylke, niestety w ogóle nawet sie nie pofatygowal zeby przyjechac pod adres mojego zamieszkania ,w systemie pojawila się informacja ze odbiorcy nie bylo w domu co jest absolutnym klamstwem ,gdyż jak wspomniałam caly dzień bylismy w domu a kurier nie przyjechal(mamy kamery na domu ) Natychmiast probowalam się z tym człowiekiem skontaktować to odbieral telefon i w ogóle się nie odzywal a kiedy bliska mi osoba zadzwonila z innego numeru i probowala mowic mu że bylismy od rana w domu to po chamsku rozlaczyl się i wylaczyl telefon. Zaraz po naszych nieskutecznych próbach skontaktowania się z kurierem w systemie pojawila się informacja ze odbiorca zmienil adres dostawy na inny co jest kompletnym absurdem i miejsca nie mialo. Jestem wsciekla bo po to zamawiam przesylke do domu zeby mi ją tam dostarczono a nie, kaza mi ją odbierać z zabki na drugi dzień ( jestem osobą niepełnosprawna ruchowo i czasami wygodniej zamowic mi cos do domu )Pytam się za co ten człowiek ma płacone skoro nie spełnia swoich obowiązków,w dodatku traktuje klientów po chamsku? Apropo w styczniu tez mielismy podobna sytuacje ,zamówienie mialo dostarczyć dhl na adres zamieszkania i tez caly dzień czekalismy w domu, po czym przyszla informacja ze paczka czeka w zabce bo nikogo w domu nie bylo... Ostatni raz skorzystałam z usług dhl ,szkoda moich nerwów bo ile tych nerwów zjadlam w czwartek i piątek to moje...,kazdemu odradzam drodzy Państwo korzystanie z uslug tej firmy i z usług niewychowanego Pana kuriera ktory jezdzi po Szczecinie i obsluguje gumience pod ich szyldem. Innym firmom kurierskim to dhl moze jedynie czyścić buty. Nigdy więcej dhlu. (Celowo nazwa firmy z malej litery)
wkurzona klientka, 17 marca 2024
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Absolutnie nie polecam firmy DHL, nie dość, że kurier zgubił moją przesyłkę, a Firma totalnie olała problem to do dnia dzisiejszego nie dostałam nawet zwrotu opłaty za wysyłkę, nie mówiąc już o ubezpieczeniu. Wykupiłam usługę transportową ubezpieczoną z gwarancją dostawy następnego dnia. Kurier paczkę wyciągnął z paczkomatu ale zostawił ją obok (dzięki dobrej woli ludzi, którzy ją znaleźli, paczkę odzyskałam). Zadzwoniłam do firmy, aby poinformować o zaistniałej sytuacji i poprosić aby kurier wrócił po przesyłkę, ponieważ do piątku miała być dostarczona do odbiorcy. Firma i kurier potraktowali mnie bardzo nieodpowiedzialnie (kurierowi nie chciało się przyjechać po paczkę, ponieważ był po godzinach pracy i mieszkał w innej dzielnicy (zaznaczam, że było to po godz.15-tej) a firma stwierdziła, że oni nic z tym nie mogą zrobić i jeśli chcę wysłać paczkę to muszę wykupić!!! ponownie usługę ale paczka do piątku już nie dotrze. Totalnie nie poczuwają się do odpowiedzialności, przy pierwszej reklamacji po okresie 1,5 miesiąca zamknęli ją pisząc, że interwencja została zakończona - bez podania przyczyny. Gdy udało mi się dodzwonić do Firmy otrzymałam informację, że nie złożyłam reklamacji tylko interwencję, gdzie na maila otrzymałam potwierdzenie z ich serwisu, że moja reklamacja została złożona!!! BEZCZELNOŚĆ. Kazano mi jeszcze raz złożyć reklamację (absurd i totalne nie szanowanie klienta), którą rozpatrzyli odmownie!!! NIGDY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z ICH USŁUG I WSZYSTKIM GDZIE TYLKO BĘDĘ MOGAŁA BĘDĘ ODRADZAŁA TĘ FIRMĘ!!!
Rozczarowany klient, 23 stycznia 2024
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Dnia 23.10.2023r nadałam w punkcie paczkę, która do dnia 26.10.2023r ( 3 dni robocze) nie została odebrana przez przewoźniczkę DHL w Łasku. Paczka nie miała wydrukowanego listu przewozowego, a napisany odręcznie, wyraźnie numer przesyłki.( Zaznaczyłam tę opcję z dostępnych w Państwa formularzu podczas składania zamówienia kuriera) Pracownicy sklepu ŻABKA poinformowali mnie, że kurierka odmówiła przyjęcia moich paczek ze względu na to, że nie miały wydrukowanych listów przewozowych. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana przez firmę DHL, że moje paczki nie zostały odebrane. Jak również nie zostałam poinformowana i nie zawiera tego regulamin, że kurier nie może przyjąć paczki, która nie ma wydrukowanego listu przewozowego, pomimo, że został napisany numer przesyłki. W konsekwencji zabiedbań firmy DHL i nieterminowości poniosłam stratę w wysokości wartości nadanej paczki o kwocie 150zł. Ponieważ klient zrezygnował z zamówienia. Proszę o uznanie reklamacji i porozmawianie z pracownikami, którzy lekceważą swoją pracę. Łącznie, po złożeniu oświadczenia w punkcie Żabki odebrałam 4 przesyłki, ktorych wasz pracownik nie odebrał.( 2 nadane 23.10.23 i 2 nadane 25.10.23) Kazdy poszczegolny przypadek będę zgłaszać osobno. Strata poniesiona z Państwa winy łącznie wynosi 650zł. Z powodu tej sytuacji nie skorzystam nigdy więcej z Państwa usług.
Natalia, 26 października 2023
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
DHL to zdecydowanie najgorsza firma kurierska jaka istnieje w przestrzeni. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Konsultanci zamiast rozwiązywać problem dyskutują ze mną powtarzając bezwiednie jak owieczki swoje wyuczone formułki. Może lepiej nie wydawać kasy i zrobić bota bo niczym nie różniłby się od waszych konsultantów. Kurierka nie lepsza. Jeśli masz do niego numer to nic nie zmieni bo kurier zawsze dopowiada, że nie wie o której będzie i podaję godzinę do której danego dnia rozwozi paczki więc nie licz na to że jeśli robisz zakupy internetowo to możesz funkcjonować normalnie. Nie możesz po. prostu siedź na tyłku i czekaj aż kurier zapuka do drzwi. Byle szybko. Kurier dzwoni raz domofonem. Jeśli jesteś np. w toalecie to nie licz na to że zdążysz. Odjeżdża i wrzuca paczkę do punktu. Brak jakikolwiek powiadomień. Paczka sobie leży później wraca na sortownię, a następnie do nadawcy bez jakiegokolwiek śladu. Gdybym miała więcej czasu poszłabym chyba do sądu. Czterokrotnie zdarzyło mi się zamawiać paczkę przez firmę DHL i czterokrotnie był problem z przesyłką. Po prostu skuteczność firmy DHL oceniam na ZIOBRO%. Przyrzekłam sobie dzisiaj że choćby nie było innej opcji już nigdy nie zamówię paczki realizowanej przez DHL, a przez kolejne 3 miesiące będę wszędzie pisać o swoich doświadczenich tak aby nikt inny nie musiał się wkvrwiać jak ja.
LOLA, 24 października 2023
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Omijać szerokim łukiem tą firmę. Opisze Wam swój przypadek. W Zalando zostały zamówione dwie paczki w odstępach czasowych, dostawa DHL. W regulaminie DHL jest jasna informacja, że po dwóch próbach dostarczenia przesyłki trafia ona do NAJBLIŻSZEGO punktu POP. W moim przypadku po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia paczka poszła do punktu, w dodatku oddalonego o 20km, mimo, że ok 5km był inny punkt POP. Skontaktowałem się z kurierem, który usilnie twierdził, że to była druga próba dostarczenia. Zapierał się w żywe oczy w swoim kłamstwie. Dziwne, skoro przesyłka była wysłana dzień wcześniej. Napisałem reklamację do DHL, ci odpowiedzieli, że faktycznie kurier popełnił błąd i zostanie ukarany, ale paczki już nie dostarczą, bo z POP nie mogą jej podjąć i mogę sobie ją odebrać sam jadąc 20km w jedną stronę. DHL złamał w dwóch obszarach (odesłanie do POP po pierwszej nieudanej próbie dostarczenia i POP daleki, mimo, że gwarantują, że będzie najbliższy) swój regulamin, ale mimo to mają gdzieś problem. Odpowiedziałem, że nie zgadzam się z tym. Że skoro uznali, że kurier popełnił błąd i poniesie konsekwencje, to należy podjąć tą przesyłkę z POP i uczciwie, zgodnie z regulaminem ją dostarczyć pod adres. Niestety, DHL nie odpowiedział dalej, napisał, że "zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, twoje zgłoszenie zostało zamknięte". A ustalenia były takie, pracownika ukaramy, bo popełnił błąd, ale paczki ponownie nie dostarczymy. To było moje ostatnie zamówienie w Zalando i ostatnie w DHL. Nigdy więcej. Traktują ludzi jak śmieci, łamią warunki dostawy i jeszcze biorą za to pieniądze od Zalando. Ostrzegam!
Kris, 18 lipca 2023
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kolejny raz firma DHL zachowała się bardzo nie profesjonalnie!!!! W przeszłości już miałam z nimi bardzo nie przyjemne sytuacje ale myślałam, że po 2 latach coś się zmieniło w tej firmie, ale to dalej dno dna! Wyrzucone pieniądze w błoto! Czas zwrotu pieniędzy na konto oczywiście opóźniony. Pani kurier nie odebrała paczki "bo była niestandardowa". Muszę wspomnieć, że wymiary paczki się zgadzały wszytko było poprawnie tylko niosąc karton dosłownie rożek się wygiął. To była bardzo nieznacząca rzecz praktycznie bardzo nie zauważalna. . Powiedziałam z odległości, że obok mam nowy karton jeśli ten jest zły według niej, ale nawet nie usłyszałam odpowiedzi bo po prostu uciekła. Nie dała mi szansy nawet podejść i porozmawiać. Odjechała bez żadnego dowidzenia czy niczego. Ta sama Pani kurier tydzień wcześniej nie wydała mi reszty za przesyłkę pobraniowa. W prawie polskim oczywiście nie miała obowiązku wydać mi reszty, ale nią miała prawa pobrać pieniędzy i zostawić paczki bez wydania owej reszty. Oczywiście zanim jakkolwiek zdążyłam zareagować Pani już sobie odjechała, nie zwracając uwagi na moje proszenie jej o oddanie reszty lub poczekanie na zapłatę kartą płatniczą. Dzwoniłam na infolinie, ale tam jeszcze gorzej! Tłumacząc sytuacje Pani przez telefon wcale mnie nie słuchała tylko mówiła jakąś wyuczoną frazę jak robot. Zapłaciłam za usługę która w ogóle nie została zrealizowana a reklamacje czy inne tego typu rzeczy graniczą z cudem bo jedyna możliwość to złożenie reklamacji przez formularz na stronie. A bądźmy szczerzy nic takie formularze nie dają bo w przeszłości próbowałam tej metody. Pani przez telefon mało tego, że nie mówiła nic sensownego to była bardzo nie uprzejma. Żadna z tych osób nie zareagowała jak człowiek, żeby dojść do jakiegoś porozumienia. Pani na infolinii kiedy zaproponowałam, żeby kurier przyjechał następnego dnia odpowiedziała mi tylko, że dostanę zwrot kosztów bez żadnej propozycji dokończenia usługi. Cała ta sytuacja bardzo opóźniła nadanie mojej paczki. Musiałam wybrać inną firmę, która podeszła bardzo szybko, sprawnie i profesjonalnie do usługi którą zleciłam. Szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z firmą DHL.
MW, 27 czerwca 2023
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Zamówiłam paczkę z Douglas 24.12.2022. Jak się okazało paczka miała być nadana z Niemiec przez DHL (o czym dowiedziałam się po zakupie). 2.01.2023 paczka miała zostać dostarczona pod wskaznay adres, cały dzień pozostawałam w domu oczekując na paczkę, co jakiś czas sprawdzając jej status na stronie DHL - jakie było moje zdziwienie gdy znalazłam tam komunikat o 17:12, że nie zastano mnie w domu (brak kontaktu ze strony kuriera, w tym telefonicznego, cały czas byłam w domu). Z uwagi na długie oczekiwanie na paczkę i nieprawdę stwierdzoną w statusie, próbowałam dodzwonić się na oficjalną infolinię DHL - brak możliwości porozmawiania z konsultantem, próbowałam wobec tego podać nr paczki botowi? na infolinii i uzyskać informację na jej temat, jednakże łącznie 4 próby skończyły się niepowodzeniem. Znalazłam kontakt do DHL poprzez profil "DHL pomoc" - po podaniu potrzebnych danych otrzymałam informację, że kurier otrzymał błędne dane, tj. nie zgadzała się jedna cyfra w kodzie pocztowym (nadal jest to teren obok siebie). Następnego dnia 3.01.2022 otrzymałam telefon z obsługi klienta, że pomyłka była w adresie, ale dotyczyła jednak numeru mieszkania (sprawdziłam na stronie Douglas zamówienie i wszystkie dane podałam prawidłowo) i albo otrzymam paczkę 4.01.2023 na adres pierwotny albo mogę przekierować paczkę. Przekierowałam ją na inny adres i w godzinach 10-12 w dniu 4.01.2023 miała zostać dostarczona. 4.01.2023 o godz 10:22 otrzymałam telefon od kuriera, że stoi pod klatką. Proszę, aby wybrał wobec tego numer mieszkania i mu otworzę. Otrzymałam informację, że stoi pod klatką, ale pierwotnego adresu. Poprosiłam, aby zadzownił wobec tego do swojej bazy/centrali, ponieważ wczoraj zostałam zapewniona na infolinii, że paczka zostanie dostarczona na adres przekierowania. Po wymianie zdań, z której wynikało, że Pan nie zna telefonu do swojej centrali (???) oraz, że mogę sama sobie zadzwonić, stwierdziłam, że podjadę na adres pierwotny i poszukam Pana, na co ten przystał. W międzyczasie zadzwonilam na numer, z którego w dniu poprzednim otrzymałam informację o przekierowaniu - tam Pani mnie poinformowała, że nie wie czemu kurier pojechał na pierwotny adres, ponieważ dane o adresie do przekierowania paczki zostały prawidłowo przekazane i jedyną opcją jaką może mi zaproponować jest dostawa kolejny raz na poprawny adres. Powiedzialam że odezwę się jeśli nie znajdę kuriera, ponieważ czekam na te paczkę już prawie 2 tygodnie! (12 dni). Po znalezieniu kuriera na osiedlu przywitałam się i podziękowałam za paczkę. Obejrzalam ją i nie było tam adresu przekierowania, a jedynie wewnętrzna korespondencja firmy DHL między pracownikami, aby poprawić dane i dostarczyć paczkę na ADRES PIERWOTNY (tu podany dokładnie tak sam adres jak na paczce) w dniu 04.02?? Kolejny raz spytałam na infolinii, jak kurier miał dostarczyć paczkę na adres przekierowania, skoro nie ma adresu przekierowania na paczce, a jedynie powtórzony adres pierwotny. Dostałam iformację, że najwyraźniej ktoś na magazynie nie nakleił prawidłowego adresu, który został przekazany. Na paczce są okleiny - łącznie 3, na żadnej śladu przekierowania na adres prawidłowy. Na kogo mogę złożyć skargę? Na niewykonanie usługi na DHL24. Jakę będą konsekwencje? To wewnętrzna sprawa firmy. No więc tyle, nie polecam usług tego przewoźnika, po paczkę najpewniej i tak pofatygujesz się sam, mimo włożonego wysiłku w jej otrzymanie. Jakkolwiek dziękuję za pomoc profilowi DHL Pomoc na Facebooku.
Lilly, 4 stycznia 2023
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Na pewno różne krążą opinie o firmie dhl. Ja akurat nie miałem pozytywnego doświadczenia. Było kilka takich spraw, a mianowicie najpierw nie dostałem kodu odbioru paczki na pocztę internetową i paczka trafiła do nadawcy. Drugim razem była taka sama sytuacja, nie dostałem kodu odbioru a paczkę widziałem w punkcie dhl pop w żabce. Mało tego, tutaj była to wina kuriera, dlatego że nie chciało mu się iść na trzecie piętro i dostarczyć do mnie paczki( UWAGa: byłem w domu, a kurier zaznaczył że nikogo nie było i nie miał możliwości dostarczenia do mnie paczki). Kolejne sytuacje to: kurier zadzwonił do mnie, że ma dla mnie paczkę do dostarczenia, powiedziałem dobrze, dziękuję za informację, po czym dzwoni i powiedział że zostawił ją w punkcie dhl(uwaga: byłem w domu i po raz kolejny kurierowi nie chciało się wejść na trzecie miejsce z paczką dla mnie. Poszedłem do żabki i usłyszałem, że kurier zostawił paczkę po za systemem, po co? Żeby nie ponieść odpowiedzialności za to, że nie dostarczył paczki do domu? Nie mam pojęcia. Kolejna sytuacja: widzę samochód dhl na swoim osiedlu, więc podszedłem do pana, który UWAGA już odjeżdżał,a miał moją paczkę i we wcześniejszej rozmowie telefonicznej poinformował mnie, że dostarczy do domu. Co by było gdybym nie podszedł do samochodu dhl? Po raz kolejny nie dostałbym swojej paczki mimo tego że w domu był ktoś kto by ją odebrał? Nie mam pojęcia, ale firma dgl jest żenująca. Serdecznie NIE polecam.
Mar, 8 grudnia 2022
DHL
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Już drugi raz DHL pokazał swoją ignorancję w stosunku do klienta. Firma przesyła powiadomienie, że Kurier zgłosi się w danym dniu tak jak np. dzisiaj 05.01.2021 pomiędzy godz. 12:00 A 17:00 a on mało, że się nie pojawia to nawet nie raczy o tym klienta powiadomić. Klient zwalnia się wcześniej z pracy (oczywiście musi ten czas potem odpracować) czeka na kuriera a ten go olewa całkowicie. Kontakt z DHL jest utrudniony tak, że przeciętny klient nie ma szans dokopać się do konsultanta tej Firmy pomimo, że jest na ich Witrynie DHL24.PL E-Formularz to i tak nie masz pewnych danych bez których formularz zostanie i tak odrzucony. Dziś znów nie zjawił się Kurier DHL- przewóz Białystok-Kazimierza Wielka nr przesyłki: 23154930250. Po wielu minutach słuchania automatu odsyłający ponownie do E-Formularza z którego nic nie wynika odezwał się w końcu konsultant, który przekierunkował przesyłkę z 05.01.2021 na 07.01.2021 tyle, że dziś zwolniłem się u szefa z pracy i zmarnowałem czekając od 12:00 do 17:00 bez rezultatu pół dnia i teraz znów będę musiał zamienić się w pracy na inne godziny gdyż kurier ma przyjechać 07.01.2021 do godz. 12:00. Następny dzień w plecy. Jeżeli Firma nie potrafi być uczciwa w stosunku do klienta to powinna zrezygnować z świadczenia takich usług. A perfidią jest to, że mając mój numer telefonu oraz adres mailowy nie raczą nawet powiadomić, że kurier ot tak po prostu nie przyjedzie. Ludzie.... Z daleka od takiej firmy dhl z małej litery bo nie zasługują na dużą.
goombay, 5 stycznia 2021

O firmie kurierskiej DHL

Jedna z najpopularniejszych firm kurierskich realizująca w GlobKurier.pl krajowe wysyłki. Powstała w 1969 roku za sprawą Dalsey’a Hillbloma i Lynna – trzech współzałożycieli. Ze względu na problematyczne działanie poczty w tamtym czasie rozwój tego biznesu był natychmiastowy. Do dzisiaj przewoźnik DHL to jeden z gigantów w swojej branży. Dla DHL najważniejszą, priorytetową wartością była i jest obecnie szybkość (nawet na dalekich destynacjach) w doręczeniu paczki od nadawcy do odbiorcy. Czy rzeczywiście kurier może pochwalić się dbałością o ten aspekt podczas dostawy? Jeżeli korzystałeś z usług i chcesz pozostawić swoją ocenę wystawiając opinię o firmie DHL skorzystaj z naszego formularza.

Jak dodać opinie o kurierze DHL?

Chcesz dodać opinie o kurierze DHL? Nic prostszego! Wystarczy, że wypełnisz nasz formularz oceny przewoźnika DHL określając kilka istotnych parametrów takich jak szybkość doręczenia czy koszt transportu. Dodatkowo wskaż rodzaj przesyłki i miejsca skąd i dokąd była ona realizowana. Podziel się z innymi użytkownikami własnym doświadczeniem wysyłkowym. Ocena przewoźnika przyczyni się do zdobycia najistotniejszych informacji o wszystkich usługach firmy DHL. Aby ocenić przewoźnika DHL w rankingu kurierów nie musisz być klientem GlobKurier.pl.

Przesyłki kurierskie DHL w GlobKurier.pl

Z przewoźnikiem DHL wyślemy koperty, niewielkie przesyłki, paczki oraz palety (EURO i przemysłowe). Ceny usług w ofercie dla firm rozpoczynają się od 10,95 zł (cena netto bez opłaty paliwowej). Jeżeli chcesz zgłosić się po ofertę dla Twojego biznesu sprawdź cennik i napisz do nas. W ramach usługi oferowane są również różne opcje dodatkowe takie jak pobranie, ubezpieczenie, powiadomienia o doręczeniu itp.

Jak zamówić kuriera DHL za pośrednictwem GlobKurier.pl?

Spodobały Ci się opinie o DHL i chcesz skorzystać z usług tej firmy? Wejdź na szybką wycenę paczki z GlobKurier.pl, wpisz destynację, parametry i wybierz przewoźnika z dostępnych opcji. Przejdź przez intuicyjny proces zamówienia paczki i potwierdź chęć realizacji usługi. Kurier DHL realizuje również tak zwane szybkie doręczenie do określonej godziny. Po potwierdzeniu i opłaceniu zamówienia czekaj na kuriera!   

Śledzenie przesyłki DHL z GlobKurier.pl

Zamawiając kuriera DHL za pośrednictwem GlobKurier.pl masz możliwość monitorowania swojej przesyłki od momentu złożenia zamówienia aż do chwili dostarczenia paczki do odbiorcy. Więcej informacji o śledzeniu paczki znajdziesz tutaj: Śledzenie paczek DHL, monitorowanie przesyłek | Globkurier.pl

DHL podsumowanie

Firma kurierska DHL działa już od ponad 50 lat i obsługuje globalny rynek. Dostarcza przesyłki krajowe oraz międzynarodowe do różnych zakątków świata. Wieloletnie doświadczenie spedycyjne pozwala na realizacje wszelkiego typu zamówień. Firma DHL nieraz wspierała logistykę produkcji filmowych lub pracowała przy innych wymagających projektach. Nie bez powodu doceniana jest przez klientów biznesowych oraz indywidualnych, o czym świadczą liczne nagrody oraz wyróżnieniami. Jeśli chcesz skorzystać z usług DHL w atrakcyjnych cenach, możesz zamówić kuriera za pośrednictwem GlobKurier.pl. Pełna oferta DHL dostępna na stronie: Kurier DHL.