Menu

Opinie Raben

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy Raben? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Przewoźnik Raben

Logo
3.5
Ocena na podstawie 188 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3.5
Ocena na podstawie 188 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Wysyłasz ważne zamówienie i zastanawiasz się, czy firma Raben spełni Twoje oczekiwania? Zobacz, opinie o Raben. Porównaj ocenę firmy Raben z innymi firmami transportowymi i wybierz odpowiednie dla siebie rozwiązanie. Przekonaj się, jak usługi tej firmy oceniają inni. A jeśli korzystałeś już z usług tego przewoźnika, możesz dodać opinię o Raben i pomóc innym w podjęciu dobrej decyzji.

Raben opinie

Filtruj

RabenNumer przesyłki: 616352012055154
Ocena Ogólna: 2.3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kupiłem zestaw mebli w sklepie internetowym. Przesyłka została odebrana ze sklepu w poniedziałek i we wtorek o 4.30 rano znalazła się w ostatnim punkcie przeładunkowym, przed wydaniem do doręczenia. Już o 7.30 w systemie pojawiła się informacja "niedostarczona - błędne parametry". Wystąpiłem z zapytaniem do sprzedawcy i wtedy Raben zmienił wpis na "inwentaryzacja w magazynie". W środę rano to sprzedawca sam się ze mną skontaktował i wyjaśnił, że firma kurierska po prostu nie zabrała mojej przesyłki, bo była za duża... Myślałem, że Raben specjalizuje się w przesyłkach gabarytowych. Sytuacja wyglądała tak do piątku. W międzyczasie kilkakrotnie dzwoniłem na infolinię Raben i podkreślam, że nikt z firmy Raben nie skontaktował się ze mną, aby wyjaśnić sytuację. Pani z infolinii oddzwaniała do mnie tylko, gdy kilkakrotnie nie odbierała połączeń ode mnie. Z własnej inicjatywy nie zadzwoniła ani razu, nawet gdy zapewniała, że coś ustali i oddzwoni. Jedynie przedstawiciel sprzedawcy wykazywał inicjatywę. Ostatecznie, w piątek, około południa, po naciskach z mojej strony i strony sprzedawcy, Raben wynajął firmę zewnętrzną, która bez problemu dostarczyła przesyłkę. Podkreślam, że firma Raben, nie podjęła nawet najmniejszej próby wyjaśnienia, czemu przesyłka przez kilka dni leży w magazynie. Robię bardzo dużo zakupów przez internet, w tym gabarytowych i pierwszy raz spotykam się z takim zachowaniem.
Karol Mysiukiewicz, 31 marca 2024
Raben
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nie polecam! Jeden wielki BURDEL! Aczkolwiek nazywając tak tą pseudo firmę, jest to tylko i wyłącznie obraza dla domu publicznego. Ale do rzeczy (w wielkim skrócie): Zamówienie miało przyjść we wtorek. W poniedziałek rano kurier dzwoni, że za pół godziny będzie pod wskazanym adresem. Człowiek siedzi w pracy, wolne wziął specjalnie na wtorek. Rozmawiam z kurier, że przecież przesyłka ma być dostarczona w dniu następnym (wtorek). Kurier stwierdza, że w takim razie ktoś inny przywiezie jutro przesyłkę. Na drugi dzień człowiek czeka w domu (specjalnie wzięte wolne w pracy), a po kurierze ani śladu. Dzwonię zatem do sprzedającego, od którego kupowałem daną rzecz - ten zainterweniował u przewoźnika i uzyskał informację, że przesyłka ma zostać dostarczona drugim przewozem (pierwsze ładowanie w tej ,,firmie" odbywa się codziennie w godzinach 8:00/9:00, drugie zaś 11:00/12:00). Po godzinie 12:00 sprzedający miał kolejny raz kontaktować się z rabenem (celowo z małej litery), w celu uzyskania numeru do kierowcy, który miał zabrać przesyłkę - tak też się stało. Dokładnie o 12:44 w środę uzyskałem numer do rzekomego kuriera. Od razu wykonałem do niego telefon. Ku mojemu zdziwieniu, ten powiedział, że on nie rozwozi przesyłek tylko je odbiera od klientów, a numer, który mi podali to zawsze podają ludziom i on musi później odbierać telefony i tłumaczyć ciągle jedno i to samo. Sprzedający po raz kolejny interweniował w sprawie przesyłki - zapytał nawet, czy może coś dopłacić, żeby przesyłka już na pewno była dostarczona w dniu następnym (środa). Odpowiedzianu mu, że nie ma możliwości wykupienia takiego serwisu. Wziąłem sprawy w swoje ręce i zacząłem wydzwaniać do przewoźnika. Na wstępie zapytałem, dlaczego na jednej stronie jest napisane, że przesyłka nie została do mnie dostarczona, a na drugiej, że dostarczona? Ten powiedział, że w takim razie już zmienia, że przesyłka nie została dostarczona i że otrzymam ją w czwartek. No to w czwartek kolejne wolne w pracy i czekam. Kuriera nadal brak. Wydzwaniam do firmy, dostaje kolejny numer do kolejnego kuriera, który rzekomo zabrał przesyłkę. Dzwonię. Gdy odebrał, powiedziałem, że słyszałem, że ma moją przesyłkę i czy mogę się dowiedzieć, o której mniej więcej mogę się go spodziewać. Ten po chamsku i uniesionym głosem odpowiedział mi ,,nie mam żadnej przesyłki, do widzenia" i rozłączył się. Moja irytacja osiągnęła szczyt możliwości. Dzwonie kolejny raz na infolinię, mówię, że chyba żarty sobie robią i na wstępie informuję, że rozmowa jest nagrywana, bo to co wyprawiają jest jedną wielką żenadą, nagle powiedzieli mi, że sprzedawca nie wykupił serwisu, żeby przesyłka była na dany dzień u mnie. Kiedy rozwścieczony powiedziałem, że przecież rozmawiał z wami na ten temat i powiedziano mu, że nie ma takiej opcji - nagle cisza w słuchawce, nie wiedziano co mi odpowiedzieć. Dodatkowo mówię, że na stronie nadal widnieje informacja, że przesyłka została już do mnie dostarczona, a miało zostać to zmienione. Usłyszałem, że zmienili u siebie, ale ja nadal będę widział, że przesyłka została dostarczona.. Po długiej rozmowie stwierdzono, że w piątek na pewno przesyłka do mnie dotrze, bo została ustawiona jako priorytetowa i mam dzwonić o 9:00, żeby dostać numer do kuriera. Mija czwartek. W piątek kolejne, specjalnie wzięte wolne w pracy - czekam. Dzwonie równo o 9:00. Dowiaduje się, że kurier nie zabrał mojej przesyłki, bo nie zmieściła się na samochód, ale o 12:00 kurier zabierze tylko i wyłącznie moją przesyłkę i ją dostarczy. W późniejszej godzinie kurier dzwoni i faktycznie dostarcza przesyłkę. Podsumowując - masa stresu, masa nerwów, stracone 4 dni wolnego w pracy - jedna wielka żenada. Nie polecam nikomu tego przewoźnika. No chyba, że ma się zbyt mało nerwów i stresów w życiu oraz mnóstwo wolnego czasu.
Łukasz, 4 marca 2023

O firmie Raben

Firma, która działa w branży logistycznej od 85 lat. Jej największe oddziały zlokalizowane są w takich państwach jak: Czechy, Estonia, Holandia, Niemcy, Litwa, Łotwa, Polska, Słowacja, Ukraina, Węgry, Włochy, Rumunia. Raben na pierwszym miejscu stawia potrzeby klienta – skupia się na sprawnej obsłudze wysyłek oraz jak najszybszej realizacji zlecenia. Jeżeli korzystałeś z usług firmy Raben, ale jeszcze nie dodałeś opinii o Raben w rankingu kurierów nie czekaj.

Jak wstawić opinie o Raben?

Zdecydowałeś się na dodanie opinii o Raben? Kliknij w czerwony przycisk nawołujący do oceny kuriera i wypełnij formularz. Oceniasz między innymi czas doręczenia Twojej przesyłki jak również same koszty transportu. Nie bez znaczenia jest również Twoja ostateczna opinia czy poleciłbyś dalej usługi operatora Raben, z których wcześniej skorzystałeś. Po wysłaniu formularza Twoja opinia o Raben pojawi się na stronie głównej z rankingiem wszystkich firm kurierskich, transportowych i spedycyjnych GlobKurier.pl

Przesyłki Raben w GlobKurier.pl

Przede wszystkich przewoźnik charakteryzuje się przesyłkami ciężkimi o dużych gabarytach. Przewoźnika Raben możesz zamówić w ofercie Globkurier.pl. Zapewnia on doręczenia w 48, transport palet i dłużyc na terenie całego kraju, a z usług dodatkowych darmowe powiadomienia o dostarczeniu Twojej paczki. Ceny palet rozpoczynają się od 136,80 zł netto bez opłaty paliwowej, natomiast dłużyc od 116,12 zł netto bez opłaty paliwowej.

Jak zamówić usługę Raben za pośrednictwem GlobKurier.pl?

Przeczytałeś więcej opinii o Raben i przekonany również swoim doświadczeniem chcesz zamówić kolejną przesyłkę? Możesz zrobić to sprawnie korzystając z GlobKurier.pl. Wpisz na szybkiej wycenie parametry swojej przesyłki (paleta/dłużyca) i z dostępnych ofert wybierz opcje z dostawą Raben. Po realizacji nie zapomnij dodać kolejnej oceny do rankingu.

Śledzenie przesyłki Raben z GlobKurier.pl

Zamawiając usługę Raben za pośrednictwem GlobKurier.pl masz możliwość śledzenia swojej paczki od czasu złożenia zamówienia aż do chwili doręczenia do końcowej destynacji. Więcej informacji o śledzeniu paczki znajdziesz tutaj: Śledzenie przesyłki Raben, monitoruj status przesyłki Raben – GlobKurier.pl

Podsumowanie informacji o Raben

Firma Raben działa w Polsce już od 1991 roku. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, świadczą wysokiej jakości usługi logistyczne. Raben oferuje usługi z zakresu logistyki kontraktowej w tym magazynowania, obsługi sklepów internetowych, krajowego oraz międzynarodowego transportu drogowego transportu morskiego i lotniczego. Jeśli chcesz skorzystać z tego wyspecjalizowanego przewoźnika, możesz zamówić go przez GlobKurier.pl. Oferta Raben jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które prowadzą małą bądź średnią firmę. Zobacz pełną ofertą na stronie: Przewoźniki Raben.