Menu

Opinie GLS

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy GLS? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Kurier GLS

Logo
3.7
Ocena na podstawie 878 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3.7
Ocena na podstawie 878 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Chcesz skorzystać z usług GLS, ale zastanawiasz się, czy firma spełni Twoje oczekiwania? Zapoznaj się z opiniami o GLS klientów i przekonaj się, jak firma wypada na tle konkurencji. Z opinii o GLS dowiesz się, jakie usługi są najczęściej wybieranie i cieszą się najlepszą skutecznością. Korzystałeś z usług GLS? Oceń firmę. Nie musisz być klientem GlobKurier.pl, aby podzielić się swoją opinią o GLS.

Kurier GLS opinie

Filtruj

GLSNumer przesyłki: 44671494800
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Tragiczna obsługa klienta. Paczkę przekierowałam dzień przed prognozowaną dostawą do jednego z punktów odbioru GLS, bo nie byłoby mnie w domu. Paczka nie została wydana do doręczenia przez 4 następne dni. Po osobistej interwencji telefonicznej dowiedziałam się, że paczka powróciła do sortowni, bo adres punktu odbioru ze strony GLS był nieprawidłowy, bo punkt został zamknięty bezterminowo. 👍Konsultant zapewnił mnie, że po tej rozmowie wszystko będzie już załatwione i mogę się spodziewać paczki w najbliższym dniu roboczym. Dzisiaj powiadomienie mailowe, że paczka została wydana kurierowi do dostawy... Ale dostałam właśnie maila, że paczka nie została dostarczona. Kpina nie firma kurierska. Z Inpostem ani DHL nigdy nie miałam żadnych problemów. To, że musiałam się fatygować osobiście, żeby mi łaskawie powiedzieli, że ich oficjalny punkt odbioru już nie jest aktywny i paczka przez to nie jest w stanie wyjść z sortowni to jakaś abstrakcja. Firma nie ma żadnej kontroli nad własną logistyką. Sklep, z którego zamawiałam paczkę miał tylko dostępną opcję GLS dla tej paczki. Już nawet nie będę wspominała o tym, że już nigdy z usług GLS nie skorzystam. Następnym razem jeśli sklep internetowy będzie miał GLS jako jedyną opcję dostawy, to z zakupu też zrezygnuję. Nie jest to warte ani czasu, ani zachodu ani nerwów.
xyz, 3 kwietnia 2024
GLS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Od samego rana przebywałem w domu oczekując na przyjazd kuriera. Około godziny 13.00 otrzymałem informację na pocztę o treści „z przykrością informujemy, że paczka o numerze ….. nadana przez ….... nie dotarła do filii doręczającej. W związku z tym doręczenie w uprzednio wskazanym terminie nie jest możliwe. Kolejna przewidywana data dostawy to: 29.11.2023. Przepraszamy za opóźnienie i liczymy na wyrozumiałość.” Następnego dnia oczekiwałem na przesyłkę – bezskutecznie. Żadnej informacji. Następnego dnia wykonałem telefon na infolinię, gdzie od konsultanta otrzymałem informacje, że na mojej przesyłce brak było informacji na jaki adres paczka ma być dostarczona. Bzdura. Gdyby tak było, to nie otrzymał bym sms że w dniu 28 listopada kurier doręczy mi przesyłkę. W dniu 06.12.2023 roku otrzymałem sms, że w dniu 07.12 kurier doręczy mi przesyłkę. Niestety czekałem czekałem i się nie doczekałem. Kilka razy próbowałem skontaktować się z kurierem bezskutecznie. Od konsultanta otrzymałem informacje, że w godzinach porannych kurier podjął próbę doręczenia paczki jednak nikogo nie zastał w domu?????. Na moja prośbę konsultant połączył mnie z kurierem. Podczas rozmowy około godziny 16.00 poprosiłem kuriera czy mógłby podjechać i doręczyć przesyłkę. Otrzymałem informację, że nie jest to możliwe bo wraca do bazy, musiał by zjechać z głównej drogi ( trwało by to około 1 – 2 minut ) a ponadto o tej godzinie w mieście jest duży ruch samochodów !!!!!!. Pani z infolinii z rozbrająca szczerością informuje mnie, że kurier w dniu następnym dostarczy mi przesyłkę. Korzystam z różnych firm kurierskich - DPD, InPost – i z żadną do tej pory nie miałem problemów. W odróżnieniu od kurierów i pracowników firmy GLS - tamte firmy w sposób należyty dbają o klienta a tym sam o dobry wizerunek swojej firmy. Reasumując - Kurier GLS oddział Sieradz powinien przestać świadczyć usługi kurierskie i niepotrzebnie denerwować klientów!!! Totalny brak profesjonalnej obsługi!!! Po kontakcie z infolinią i podaniu numeru telefonu w celu ułatwienia kontaktu z odbiorcą kurier nie przyjeżdża, a w informacjach o przesyłce widnieje info ze nie było odbiory co jest absolutną nieprawdą i dodatkowo nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem bo nie odbiera telefonu.
Klient, 8 grudnia 2023
GLS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
W piątek zamówiłam choinkę, w sobotę została wysłana i kilka dni spędziła w sortowni. Dopiero we wtorek po południu dostałam wiadomość, ze kurier kolejnego dnia podejmie próbę doręczenia. I tyle. Spodziewałam się, że będzie dzwonił do mnie wcześniej, dając znać, w jakich mniej więcej godzinach będzie w tym rejonie. Tymczasem po 12 zadzwonił pan, mówiąc, że jest już pod bramą. A ja byłam w tym czasie akurat w sklepie i w domu mogłam być najwcześniej za pół godziny. Ciężko się było z nim w ogóle dogadać, bo pan po polsku mówił bardzo, bardzo słabo. Ja niestety nie znam ukraińskiego. Zadzwoniłam więc na infolinie i tam dowiedziałam się, że kolejnego dnia nastąpi druga próba doręczenia paczki. Oczywiście nie była w stanie powiedzieć w jakich godzinach, ani zapewnić, ze kurier skontaktuje się wcześniej. Powiedziała jednak, ze o 9 kurier odbiera paczki z magazynu i wyrusza, trasa jest stała (więc w mojej opinii spokojnie da się podać przedział godzin w których kurier doręczy paczkę.) Ale nie, trzeba czekać na bożego pana cały dzień, bo firmę GLS najwidoczniej przerasta koordynacja przesyłek w taki sposób, aby dało się ustalić chociażby 3-4h okno czasowe. Lepiej, żeby klient siedział w domu na dupie kilkanaście godzin, a jak się nie podoba to nich ustawi nawigację na magazyn. No mili Państwo, nie na tym polega usługa kurierska. Wracając - kurier wyjeżdża z magazynu o 9 i wyrusza w względnie stałą trasę. Pani powiedziała, ze powinien być w miej więcej podobnych godzinach, w zależności od ilości przesyłek. No więc nadchodzi czwartek - o 7:40 dzwoni do mnie kurier, nie odbieram, oddzwaniam do niego po 9. I pan mi mówi, ze on już paczki nie dostarczy, boo, hmm bo nie. Nie i już, on dzwonił o 7:40. Odpowiadam, że byłam przecież w domu, mógł dzwonić. Ale jaśnie panu nie chciało się podjąć próby doręczenia, przecież nie za to mu płacą. Nie wiem nawet czy kurier faktycznie był w mojej okolicy, bo nie pokrywa się to z informacjami od infolinii. Choinkę mogę odebrać sobie z magazynu. Tak, choinkę w donicy, 2 metry wysokości. Odebrać z magazynu. Śmiech na sali, NIE POLECAM!
KJ, 7 grudnia 2023
GLS
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
W piątek zamówiłam choinkę, w sobotę została wysłana i kilka dni spędziła w sortowni. Dopiero we wtorek po południu dostałam wiadomość, ze kurier kolejnego dnia podejmie próbę doręczenia. I tyle. Spodziewałam się, że będzie dzwonił do mnie wcześniej, dając znać, w jakich mniej więcej godzinach będzie w tym rejonie. Tymczasem po 12 zadzwonił pan, mówiąc, że jest już pod bramą. A ja byłam w tym czasie akurat w sklepie i w domu mogłam być najwcześniej za pół godziny. Ciężko się było z nim w ogóle dogadać, bo pan po polsku mówił bardzo, bardzo słabo. Ja niestety nie znam ukraińskiego. Zadzwoniłam więc na infolinie i tam dowiedziałam się, że kolejnego dnia nastąpi druga próba doręczenia paczki. Oczywiście nie była w stanie powiedzieć w jakich godzinach, ani zapewnić, ze kurier skontaktuje się wcześniej. Powiedziała jednak, ze o 9 kurier odbiera paczki z magazynu i wyrusza, trasa jest stała (więc w mojej opinii spokojnie da się podać przedział godzin w których kurier doręczy paczkę.) Ale nie, trzeba czekać na bożego pana cały dzień, bo firmę GLS najwidoczniej przerasta koordynacja przesyłek w taki sposób, aby dało się ustalić chociażby 3-4h okno czasowe. Lepiej, żeby klient siedział w domu na dupie kilkanaście godzin, a jak się nie podoba to nich ustawi nawigację na magazyn. No mili Państwo, nie na tym polega usługa kurierska. Wracając - kurier wyjeżdża z magazynu o 9 i wyrusza w względnie stałą trasę. Pani powiedziała, ze powinien być w miej więcej podobnych godzinach, w zależności od ilości przesyłek. No więc nadchodzi czwartek - o 7:40 dzwoni do mnie kurier, nie odbieram, oddzwaniam do niego po 9. I pan mi mówi, ze on już paczki nie dostarczy, boo, hmm bo nie. Nie i już, on dzwonił o 7:40. Odpowiadam, że byłam przecież w domu, mógł dzwonić. Ale jaśnie panu nie chciało się podjąć próby doręczenia, przecież nie za to mu płacą. Nie wiem nawet czy kurier faktycznie był w mojej okolicy, bo nie pokrywa się to z informacjami od infolinii. Choinkę mogę odebrać sobie z magazynu. Tak, choinkę w donicy, 2 metry wysokości. Odebrać z magazynu. Śmiech na sali, NIE POLECAM!
Kasia, 7 grudnia 2023