• Opinie GLS

    Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy GLS? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

    Kurier GLS

    Logo
    2.8
    Ocena na podstawie 726 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Logo
    2.8
    Ocena na podstawie 726 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera

    Chcesz skorzystać z usług GLS, ale zastanawiasz się, czy firma spełni Twoje oczekiwania? Zapoznaj się z opiniami o GLS klientów i przekonaj się, jak firma wypada na tle konkurencji. Z opinii o GLS dowiesz się, jakie usługi są najczęściej wybieranie i cieszą się najlepszą skutecznością. Korzystałeś z usług GLS? Oceń firmę. Nie musisz być klientem GlobKurier.pl, aby podzielić się swoją opinią o GLS.

    Kurier GLS opinie

    Filtruj

    GLS
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Od samego rana przebywałem w domu oczekując na przyjazd kuriera. Około godziny 13.00 otrzymałem informację na pocztę o treści „z przykrością informujemy, że paczka o numerze ….. nadana przez ….... nie dotarła do filii doręczającej. W związku z tym doręczenie w uprzednio wskazanym terminie nie jest możliwe. Kolejna przewidywana data dostawy to: 29.11.2023. Przepraszamy za opóźnienie i liczymy na wyrozumiałość.” Następnego dnia oczekiwałem na przesyłkę – bezskutecznie. Żadnej informacji. Następnego dnia wykonałem telefon na infolinię, gdzie od konsultanta otrzymałem informacje, że na mojej przesyłce brak było informacji na jaki adres paczka ma być dostarczona. Bzdura. Gdyby tak było, to nie otrzymał bym sms że w dniu 28 listopada kurier doręczy mi przesyłkę. W dniu 06.12.2023 roku otrzymałem sms, że w dniu 07.12 kurier doręczy mi przesyłkę. Niestety czekałem czekałem i się nie doczekałem. Kilka razy próbowałem skontaktować się z kurierem bezskutecznie. Od konsultanta otrzymałem informacje, że w godzinach porannych kurier podjął próbę doręczenia paczki jednak nikogo nie zastał w domu?????. Na moja prośbę konsultant połączył mnie z kurierem. Podczas rozmowy około godziny 16.00 poprosiłem kuriera czy mógłby podjechać i doręczyć przesyłkę. Otrzymałem informację, że nie jest to możliwe bo wraca do bazy, musiał by zjechać z głównej drogi ( trwało by to około 1 – 2 minut ) a ponadto o tej godzinie w mieście jest duży ruch samochodów !!!!!!. Pani z infolinii z rozbrająca szczerością informuje mnie, że kurier w dniu następnym dostarczy mi przesyłkę. Korzystam z różnych firm kurierskich - DPD, InPost – i z żadną do tej pory nie miałem problemów. W odróżnieniu od kurierów i pracowników firmy GLS - tamte firmy w sposób należyty dbają o klienta a tym sam o dobry wizerunek swojej firmy. Reasumując - Kurier GLS oddział Sieradz powinien przestać świadczyć usługi kurierskie i niepotrzebnie denerwować klientów!!! Totalny brak profesjonalnej obsługi!!! Po kontakcie z infolinią i podaniu numeru telefonu w celu ułatwienia kontaktu z odbiorcą kurier nie przyjeżdża, a w informacjach o przesyłce widnieje info ze nie było odbiory co jest absolutną nieprawdą i dodatkowo nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem bo nie odbiera telefonu.
    Klient, 8 grudnia 2023
    GLS
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    W piątek zamówiłam choinkę, w sobotę została wysłana i kilka dni spędziła w sortowni. Dopiero we wtorek po południu dostałam wiadomość, ze kurier kolejnego dnia podejmie próbę doręczenia. I tyle. Spodziewałam się, że będzie dzwonił do mnie wcześniej, dając znać, w jakich mniej więcej godzinach będzie w tym rejonie. Tymczasem po 12 zadzwonił pan, mówiąc, że jest już pod bramą. A ja byłam w tym czasie akurat w sklepie i w domu mogłam być najwcześniej za pół godziny. Ciężko się było z nim w ogóle dogadać, bo pan po polsku mówił bardzo, bardzo słabo. Ja niestety nie znam ukraińskiego. Zadzwoniłam więc na infolinie i tam dowiedziałam się, że kolejnego dnia nastąpi druga próba doręczenia paczki. Oczywiście nie była w stanie powiedzieć w jakich godzinach, ani zapewnić, ze kurier skontaktuje się wcześniej. Powiedziała jednak, ze o 9 kurier odbiera paczki z magazynu i wyrusza, trasa jest stała (więc w mojej opinii spokojnie da się podać przedział godzin w których kurier doręczy paczkę.) Ale nie, trzeba czekać na bożego pana cały dzień, bo firmę GLS najwidoczniej przerasta koordynacja przesyłek w taki sposób, aby dało się ustalić chociażby 3-4h okno czasowe. Lepiej, żeby klient siedział w domu na dupie kilkanaście godzin, a jak się nie podoba to nich ustawi nawigację na magazyn. No mili Państwo, nie na tym polega usługa kurierska. Wracając - kurier wyjeżdża z magazynu o 9 i wyrusza w względnie stałą trasę. Pani powiedziała, ze powinien być w miej więcej podobnych godzinach, w zależności od ilości przesyłek. No więc nadchodzi czwartek - o 7:40 dzwoni do mnie kurier, nie odbieram, oddzwaniam do niego po 9. I pan mi mówi, ze on już paczki nie dostarczy, boo, hmm bo nie. Nie i już, on dzwonił o 7:40. Odpowiadam, że byłam przecież w domu, mógł dzwonić. Ale jaśnie panu nie chciało się podjąć próby doręczenia, przecież nie za to mu płacą. Nie wiem nawet czy kurier faktycznie był w mojej okolicy, bo nie pokrywa się to z informacjami od infolinii. Choinkę mogę odebrać sobie z magazynu. Tak, choinkę w donicy, 2 metry wysokości. Odebrać z magazynu. Śmiech na sali, NIE POLECAM!
    KJ, 7 grudnia 2023
    GLS
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    W piątek zamówiłam choinkę, w sobotę została wysłana i kilka dni spędziła w sortowni. Dopiero we wtorek po południu dostałam wiadomość, ze kurier kolejnego dnia podejmie próbę doręczenia. I tyle. Spodziewałam się, że będzie dzwonił do mnie wcześniej, dając znać, w jakich mniej więcej godzinach będzie w tym rejonie. Tymczasem po 12 zadzwonił pan, mówiąc, że jest już pod bramą. A ja byłam w tym czasie akurat w sklepie i w domu mogłam być najwcześniej za pół godziny. Ciężko się było z nim w ogóle dogadać, bo pan po polsku mówił bardzo, bardzo słabo. Ja niestety nie znam ukraińskiego. Zadzwoniłam więc na infolinie i tam dowiedziałam się, że kolejnego dnia nastąpi druga próba doręczenia paczki. Oczywiście nie była w stanie powiedzieć w jakich godzinach, ani zapewnić, ze kurier skontaktuje się wcześniej. Powiedziała jednak, ze o 9 kurier odbiera paczki z magazynu i wyrusza, trasa jest stała (więc w mojej opinii spokojnie da się podać przedział godzin w których kurier doręczy paczkę.) Ale nie, trzeba czekać na bożego pana cały dzień, bo firmę GLS najwidoczniej przerasta koordynacja przesyłek w taki sposób, aby dało się ustalić chociażby 3-4h okno czasowe. Lepiej, żeby klient siedział w domu na dupie kilkanaście godzin, a jak się nie podoba to nich ustawi nawigację na magazyn. No mili Państwo, nie na tym polega usługa kurierska. Wracając - kurier wyjeżdża z magazynu o 9 i wyrusza w względnie stałą trasę. Pani powiedziała, ze powinien być w miej więcej podobnych godzinach, w zależności od ilości przesyłek. No więc nadchodzi czwartek - o 7:40 dzwoni do mnie kurier, nie odbieram, oddzwaniam do niego po 9. I pan mi mówi, ze on już paczki nie dostarczy, boo, hmm bo nie. Nie i już, on dzwonił o 7:40. Odpowiadam, że byłam przecież w domu, mógł dzwonić. Ale jaśnie panu nie chciało się podjąć próby doręczenia, przecież nie za to mu płacą. Nie wiem nawet czy kurier faktycznie był w mojej okolicy, bo nie pokrywa się to z informacjami od infolinii. Choinkę mogę odebrać sobie z magazynu. Tak, choinkę w donicy, 2 metry wysokości. Odebrać z magazynu. Śmiech na sali, NIE POLECAM!
    Kasia, 7 grudnia 2023
    GLS
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Korzystanie z usług GLS tylko dla ludzi o nerwach ze stali. Zdecydowanie odradzam. Pech chciał, że sprzedawca nadał do mnie paczkę poprzez GLS zamiast DPD. Rano otrzymałam powiadomienie SMS z informacją o dostarczeniu przesyłki przez kuriera GLS dzisiaj. Po poprzednim doświadczeniu z GLS nogi się pode mną ugięły na myśl o przeprawie, jaka mnie czeka. Domownicy postawieni w stan gotowości. Z telefonem nie rozstaję się nawet na sekundę. Kurier się nie pojawił. Nie było też żadnego kontaktu telefonicznego. Po 15 otrzymuję wiadomość (oraz sprzedający) o nieskutecznym doręczeniu z powodu nieobecności adresata. Dzwonię na infolinię GLS z pytaniem o co chodzi. Otrzymuję numer bezpośredni do kuriera. Dzwonię z zapytaniem dlaczego nadał taki status o nieobecności adresata, skoro w ogóle nie przyjechał na miejsce dostawy. Początkowo kręci aż w końcu przyznaje, że nie odnalazł adresu i nadał taki status, bo nie odbierałam telefonu. Mówię, że nie mam nieodebranych połączeń. Odpowiada, że nie miałam zasięgu. Odpowiadam, że w takiej sytuacji otrzymałabym powiadomienie SMS o próbie kontaktu ale nie mam, a poza tym cały czas miałam doskonały zasięg. Nastąpiła zmiana zdania i dalej rozmowa przebiega na zasadzie strofowania mnie, że miałam wyłączony telefon a teraz mam pretensje. Kurier zaproponował, że wyśle mi zrzut ekranu z historii połączenia do mnie wykonywanego. Nie otrzymałam. Na pytanie kiedy skutecznie dostarczy przesyłkę powiedział, że za 2 dni (!!!) będzie rozwoził paczki w mojej okolicy. Na pytanie jaką mam gwarancję, że za 2 dni odnajdzie mój adres skoro jak twierdzi adresu nie ma w Google Maps i nie będzie sytuacji, że zaraportuje moją nieobecność powodując, że będę zmuszona pojechać po paczkę do filii oddalonej ponad 70 km. Nie wspomnę, że przy obecnych temperaturach wożenie przesyłki przez kilka dni najprawdopodobniej uczyni zawartość paczki niezdatną do użytku. Działka nie znajduje się w szczerym polu tylko graniczy z drogą wojewódzką (!!!). Kurierzy innych firm nie mają problemu z dotarciem do mnie.
    MS, 11 sierpnia 2022
    GLS
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    W dn. 02.08.2022r. o godz. 11:48 zadzwonił do mnie kurier GLS z numeru 517743804. Kurier powiedział, że ma dla mnie przesyłkę. Odpowiedziałem że cieszę się ale czy mogę oddzwonić za 30min bo jestem w tej chwili bardzo zajęty. Kurier odpowiedział szyderczo chamskim i pogardliwym tonem, że skoro robię zakupy przez internet to mam siedzieć w domu i czekać na kuriera. Zaproponowałem, że za pół godziny jestem w stanie podjechać w jakiekolwiek miejsce w Giżycku i odebrać przesyłkę. Na to przyznał, że za pół godziny to jego tu nie będzie. To był wtorek 02.08. ok godz. 19-20 tego samego dnia dostałem informację od systemu GLS z informacją ZŁY ADRES. Następnego dnia przesyłka była również w doręczeniu i żadnej informacji ani telefonicznej, ani żadnego aviso. i wieczorem znowu sms : BRAK ODBIORCY co jest kłamstwem. W czwartek trzeci raz ta sama sytuacja zero informacji tylko kolejny SMS wieczorem : BRAK ODBIORCY W MIEJSCU ZAMIESZKANIA. Podsumowując, nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z tak rażącym brakiem kultury osobistej, z pokazaniem pogardy dla drugiego człowieka. Czekałem na tą przesyłkę ale kurier był na tyle wyrachowany, wredny, chamski i bezczelny że postawił na swoim i udowodnił że nie dostarczy mi przesyłki na która czekałem. Nigdy wcześniej nie zostałem tak pogardliwie potraktowany i dziwię się że w firmie GLS jest miejsce dla takich ludzi. Zakupy przez internet robię od ponad 20 lat. Zawsze umawiam się z kurierami przed dostarczenie przesyłki, nawet odbieram przesyłki na dole żeby nie musieli się fatygować na drugie piętro w budynku Starostwa Powiatowego w Giżycku bo tutaj mam biuro. Z takim brakiem szacunku nie miałem do czynienia. Mam nadzieję że ktoś to przeczyta i wyciągnie konsekwencje od nieodpowiedzialnego kuriera. Na dzień dzisiejszy pozostało mi masowo odradzać wszystkim korzystającym z usług kurierskich firmy GLS bo jeżeli priorytetem jest wyrażenie zgody na podły humor lub brak humoru kuriera lub problemy patologiczne które kurier ma w rodzinie to klient jest pozostawiony sam sobie Dodam tylko że przesyłki nie odebrałem Czuję się tą sytuacją zażenowany oraz poszkodowany
    Piotr, 10 sierpnia 2022
    GLS
    Ocena Ogólna: 2.7
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Po raz pierwszy jesteśmy rozczarowani pacą kurierów po polskiej stronie (paczka była wysyłana do Włoch z odbiorem od drzwi). Paczka została nadana w niedzielę, w poniedziałek otrzymaliśmy komunikat, że kurier będzie dopiero następnego dnia. Sytuacja jasna, zaksięgowanie wpłaty wymagało zapewne odrobinę czasu. We wtorek od samego rana czekaliśmy na kuriera. Oczekiwaliśmy na jakikolwiek kontakt, musieliśmy mieć pewność, że paczka zostanie odebrana na czas, bo następnego dnia wyjeżdżaliśmy na dłuższy czas za granicę. Po południu zaczęliśmy interweniować zarówno w Globkurierze, jak i u przewoźnika - GLS (dotychczas mieliśmy bardzo dobre doświadczenia z tą firmą). Kilkakrotnie usiłowaliśmy skontaktować się bezpośrednio z kurierem telefonicznie, bez rezultatu. Na wysyłane dodatkowo wiadomości SMS również nie otrzymaliśmy jakiejkolwiek odpowiedzi. Na odbiór czekaliśmy cały dzień - do godziny 20.00 nikt się nie pojawił.Wówczas po ponownej interwencji otrzymaliśmy jedynie komunikat, że kurier wrócił już do bazy i paczka nie zostanie już w tym dniu odebrana. Straciliśmy cały dzień czekając, dodatkowo strasznie to nam skomplikowało naszą sytuację, nie wiedzieliśmy czy i kiedy paczka zostanie odebrana. W związku z naszym wyjazdem zwróciliśmy się o pomoc do znajomych, którzy mieli monitorować odbiór paczki w następnym dniu. Paczka została odebrana dopiero w środę. Z cała pewnością następnym razem wybierzemy innego przewoźnika. Szkoda, bo jak już wspominałem, wcześniej ocenialiśmy firmę GLS bardzo dobrze. Nigdy dotychczas nie mieliśmy problemu z bezpośrednim kontaktem z kurierem. Zawsze dostawaliśmy wiadomość z orientacyjną godziną odbioru. Paczka zawsze była odbierana następnego dnia. 🙁
    Przemysław Stecewicz, 14 lipca 2022