Logo
Menu

Opinie DPD

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy DPD? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Kurier DPD

Logo
3.5
Ocena na podstawie 1704 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3.5
Ocena na podstawie 1704 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Doręczenie przesyłki krajowej lub międzynarodowej może stanowić niemałe wyzwanie, dlatego warto to zadanie zlecić profesjonalistom. Poznaj opinie klientów o DPD. Przekonaj się, jakie problemy napotkali klienci, a jakie usługi wybierają najchętniej. Możesz również porównać ocenę DPD z innymi firmami kurierskimi. A jeśli zamawiałeś kuriera, możesz także zostawić swoją opinię o firmie DPD.

Kurier DPD opinie

Filtruj

DPDNumer przesyłki: 0000030010529L
Ocena Ogólna: 2.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Gdy zaginie przesyłka to są już jaja po pierwsze nie odzywają się około 30 dni po zgłoszeniu przez stronę internetową po drugie osoby które odbierają telefony każda mówi co innego nie potrafią określić się konkretnie mam wrażenie jakby każda miała swoje rządy każda mówi co innego miałem zaufanie do tej firmy ale niestety doczekam tylko do końca umowy i odchodzę to są normalnie jakieś kpiny wysłałem pobraniową przesyłkę na 150 zł do klienta która zaginęła i oni czyli firma DPD zwróciła 73 zł moje pytanie brzmi na jakiej podstawie to wyliczyli w paczce były trzy piloty Somfy do bramy który jeden na normalnej aukcji kosztuje 123 zł , każda osób na infolinii mówi że powinienem otrzymać przynajmniej ten zwrot pobrania czyli 150 zł a oni ciągle upierają się przy 75 i żądają faktur po tym jak z moich ust wyszło że nie posiadam , wysyłam bardzo drogie przesyłki bo około 5 500 zł i zrezygnowałem z usług po tym jak były te incydenty całe szczęście tylko z tymi niskimi wartościami do 150 zł i droższych już nie mam zamiaru tam wysyłać zostało mi jeszcze półtora niecałe roku do końca umowy i żegnam ich przestrzegam wszystkich uwaga !!! Drugi numer dotyczy przesyłki 0000459426264W też wartość 150zł odstraszacz ultradźwiękowy to jeszcze lepsza heca wskazane jest że doręczyli przesyłkę gdzie mam kamery dobrej klasy kamery które nie wykryły przeciągu godziny żadnego ruchu są tak czułe że nawet jak otwieram drzwi na klatkę to one już nagrywają zobaczymy co z tym jest w trakcie rozpatrywania masakra DPD!!! OSTRZEGAM !!
Jarosław Wedman , 9 maja 2024
DPDNumer przesyłki: 0000033427824T
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
NIGDY więcej DPD!! Najgorszy kurier w kraju począwszy od konsultantów na CC po kuriera. Do utworzonego zlecenia nie są w stanie zrobić absolutnie żadnych zmian (nawet dopisanie numeru mieszkania). Trzeba anulować zlecenie i wykupić nowe! Kontakt z CC bardzo trudny, a najczęściej niemożliwy. Kurier nie odebrał dziś celowo przesyłki (pewnie dlatego,że była ciężka), a której wysyłka była dla mnie bardzo istotna.Twierdził że nie zna kodu do wejścia na klatkę. Chwilę przed tym jak był pod drzwiami otrzymał kod do wejścia na klatkę schodową podczas rozmowy telefonicznej (oczywiście wykonanej przeze mnie. - miałam już nie raz przykre doświadczenia z tym kurierem i chciałam ponownie ich unikać, stąd mój telefon) Ponadto Kilka dni wcześniej wszedł nie poproszony na klatkę i zostawił tę samą przesyłkę pod drzwiami (kod był mu oczywiście znany). Co więcej,gdy wróciłam do domu i zobaczyłam , że przesyłka jest nadal pod drzwiami, zadzwoniłam do niego i twierdził , że już jest pracy od godziny 14.30, a dpd informuje że pracują od 9h-17. Na moje pytanie dlaczego przesyłka jest nieodebrana mimo naszej porannej rozmowy,w której podałam kod do wejścia do bloku, bezczelnie kłamał, że dzwonił do mnie ale nie odbieralam (nawet jedynego połączenia przychodzącego nie mam o tego kuriera).To już jest kolejny raz kiedy paczka jest nieodebrana albo zagubiona przez kuriera z dpd (być może jest to ta sama osoba). W zeszłym roku na ponad miesiąc paczka była zagubiona w magazynie DPD. Wcześniej ten sam kurier nie odbierał tejże paczki, przez dwa dni, bo twierdził, że nie było danych odbiorcy (etykietę z danymi miał mieć ze sobą). kiedy w końcu wziął paczkę po trzech dniach od opłacenia zlecenia odbioru, to zawiózł ja na magazyn i zostawił porzucona zamiast zwieźć do odbiorcy. Po miesiącu dowiedziałam się że paczka nigdy do odbiorcy nie trafiła. Za kazdym razem ten kurier zostawia paczkę pod drzwiami nie pytając nawet czy może.Wtedy o ironio, zna kod do wejścia na klatkę bloku. Podczas zlecenia odbioru już jej nie zna... Brak słów na niekompetencję kurierów i pracowników CC oraz na cały
Marzena Drożdż , 19 kwietnia 2024
DPDNumer przesyłki: 0000029551226L
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Przesyłkę początkowo zamówiłam na adres domowy, bo była to jedyna opcja u sprzedawcy. Potem jednak zdecydowałam się przekierować ją do punktu odbioru w żabce. Paczka dwukrotnie, dzień po dniu, nie została przyjęta w punkcie, o czym nie dostałam żadnego powiadomienia, a doczytałam w linku śledzącym paczkę. Żadnej informacji o powodzie nieprzyjęcia. Zadzwoniłam na infolinię, po przejściu przez bota, który nie rozumiał niemal żadnej mojej wypowiedzi (mimo że starałam się używać jak najprostszych komunikatów) zostałam przekierowana do człowieka. Czekałam dość długo, ale konsultantka akurat okazała się bardzo kompetentna i powiedziała mi, że paczkę odrzucono ze względu na rozmiar i najlepiej ją przekierować na adres domowy. Gdybym o tym wiedziała, zrobiłabym to dzień wcześniej. Pani powiedziała, że paczka przyjdzie następnego dnia, ale tak się nie stało, mimo że adres dostawy był jakieś 500m od adresu punktu. Oczywiście przez cały kolejny dzień nie dostałam żadnej informacji. Kurier zadzwonił dopiero kolejnego dnia, kiedy nie było mnie już w domu i nie mogłam odebrać paczki. Na szczęście była możliwość, by zostawił ją na ochronie osiedla. Podsumowując, paczka miała przyjść we wtorek, przyszła w piątek, tylko dzięki życzliwości ochrony udało się ją przechować do soboty wieczór, kiedy mogłam ją odebrać. To moje drugie nieprzyjemne doświadczenie z DPD. Kiedy tylko mogę, wybieram Inpost, najlepiej paczkomat. Wydaje mi się on najlepszą firmą kurierską
Zuzanna, 1 kwietnia 2024
DPDNumer przesyłki: 0000452206762W
Ocena Ogólna: 2.3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Jestem częstym klientem sklepów internetowych. Niestety, doświadczenie nauczyło mnie omijania dostawy kurierem DPD. Pierwszą sprawą jest możliwość przekierowania paczki. Uważam to za bardzo przydatną funkcję. Niestety w nieczytelnej aplikacji jest to dość trudne. Wiele razy z punktu odbioru paczka została przekierowana w zupełnie inne miejsce. Próba dodzwonienia się na infolinie po dłuższym czasie okazała się skuteczna, natomiast Pan który odebrał, też nie wiedział gdzie jest moja paczka i wspólnie wymieniliśmy się niewiedzą. Kolejnym razem moja paczka została wywieziona do Gdańska zamiast Łodzi z gwarancją dostawy do 9:30 tego też dnia. (Dowiedziałam się o 10:30 tego samego dnia i mozolnej, ponownej próbie dodzwonienia się na infolinię). Innym razem zamówiłam meble. Kurier spóźnił się jeden dzień pod pretekstem braku możliwości wjazdu na moją ulicę. (Niestety to nieprawda, mieszkam na ulicy obok, a dojazd docelowy jest dozwolony). Kurier się zgubił i wypytywał okoliczne punkty usługowe o mój adres imię i nazwisko (RODO chyba nie jest ważne). Gdy zauważyłam kuriera z paletą musiałam za nim biec (oczywiście Pan niezadowolony, natomiast adres został wpisany dość szczegółowo, poszedł w zupełnie drugą stronę), Po tym jak doprowadziłam Go do bramy stwierdził, ze paleta się nie zmieści. Zapytałam czy w takim razie ma może nóż, rozcięlibyśmy paczkę. Stwierdził, że go to nie obchodzi i chce tylko podpis. Zostawił mnie samą z ciężką paletą na środku ruchliwej ulicy. 🙂 Nie miałam takiej sytuacji z żadną inną firmą kurierską.
Klient, 26 marca 2024
DPDNumer przesyłki: XYZ
Ocena Ogólna: 3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Przeszłam dwuetapową rekrutację na stanowisko " młodszy specjalista ds. bezpośredniej obsługi klienta". Obie rozmowy wypadły bardzo pozytywnie. Jak po każdej rozmowie Pani rekruterka poinformowała mnie o okresie oczekiwania na odpowiedź w sprawie zatrudnienia, miał to być niecały tydzień. Telefon w sprawie zatrudnienia otrzymałam na następny dzień po drugim etapie rozmowy. Pani rekrutująca powiadomiła mnie o pozytywnym rozpatrzeniu mojej kandydatury oraz o tym, że to właśnie mnie chcą przyjąć i zadzwonią do mnie kiedy mam zgłosić się o skierowanie na badania. Przekazana została mi również informacja, że muszę poczekać trzy tygodnie ponieważ Pani, która zajmuje się rekrutacją idzie na urlop oraz usłyszałam konkretną datę kiedy owa Pani z urlopu wraca. Ucieszona czekałam 3 tygodnie.Po upływie tego czasu sama skontaktowałam się z oddziałem firmy na ul. Rolnej 8 Kielce oraz otrzymałam informację a raczej prośbę o chwilkę cierpliwości ponieważ Pani rekrutująca potrzebowała czasu na "nadrobienie zaległości po urlopie", stwierdziłam okej poczekam...UPŁYNĘŁO kolejne 2 tygodnie ... więc postanowiłam znowu sama wykonać telefon, dwukrotnie moje połączenie zostało odrzucone, a później Pani wyłączyła telefon bo nagle był zerowy brak sygnału. Odczekałam kilka dni i ponownie zadzwoniłam po weekendzie. Pani odebrała, przedstawiłam jej swoje obawy i zapytałam kiedy w końcu mam przyjechać po skierowanie na badania a usłyszałam odpowiedź " mam niestety przykrą wiadomość, firma nie wyraziła zgody na zatrudnienie nikogo na to stanowisko". Przeciągali mnie łącznie ponad miesiąc, obiecywali zatrudnienie i finalnie jakbym do nich nie zadzwoniła to nawet nie wiedziałabym o tym, że jednak mnie nie przyjmą " bo firma nie wyraziła zgody". ŻART na kółkach, zastanawia mnie tylko jedno, po co było robić rekrutację i obiecywać mi, że mnie zatrudnią. Myślałam, że to rzetelny pracodawca natomiast byłam w wielkim błędzie. Straciłam ogrom czasu a mogłam wtedy podjąć zatrudnienie w innym miejscu. Odradzam aplikację każdemu komu faktycznie zależy na pracy. Jeśli ktoś zna strony gdzie mogę jeszcze opisać swoją opinię o DPD to możecie podesłać w komentarzu, zależy mi żeby ostrzec innych naiwnych, młodych ludzi, którzy są/będą w sytuacji takiej w jakiej obecnie jestem ja.
KANDYDAT REKRUTACJA, 26 marca 2024
DPDNumer przesyłki: nie podam
Ocena Ogólna: 3.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
DPD TO DNO!! Muszę tutaj wylać swoją frustrację, bo firma w ogóle nie bierze pod uwagę opinii swoich klientów. Owszem, daje możliwość wystawienia oceny, ale zredukowanej do 2000 znaków. Także ja dołożę swoją cegiełkę na dowód niefrasobliwości, braku ogarnięcia i odpowiedzialności a także chamskiego zachowania kurierów! Czytając Państwa opinię dochodzę do wniosku, że spotkała mnie klasyczna sytuacja przesyłki DPD: 1. Rano dostaję powiadomienie sms i mail o spodziewanym dostarczeniu przesyłki. W mailu podany jest numer telefonu do kuriera, zapisuję sobie w pamięci, żeby być w pogotowiu i mieć telefon ciągle przy dupie. 2. Czekam grzecznie w domu cały dzień i kurier dzwoni akurat przed godziną 17 kiedy jestem poza domem bo muszę skoczyć do apteki po leki - nie jestem w stanie odebrać. 3. Oddzwaniam po kilkunastu minutach uprzednio sprawdzając, że to inny numer niż podany w mailu więc nie do końca mam w ogóle pewność, czy to kurier czy spam. 4. Kurier odbiera, ale jest incognito, bo odbierając mówi "słucham" i po ustaleniu adresu paczki mówi, że paczka już przekierowana do punktu odbioru bo nie było nikogo. 5. Angażuję bliską osobę o pomoc, bo jest bliżej punktu odbioru niż ja, paczka trochę ważny (dlatego było zamówienie kurierem xD ) 6. Bliska osoba mówi, że kurczę jest tutaj w punkcie odbioru, ale paczki nie ma, nikt nic nie wie. 7. Kurier po kilkunastu minutach pojawia się w punkcie odbioru (przez tel mówił, że paczka już została PRZEKIEROWANA) przynosi ją, oczywiście bez żadnego "dzień dobry, przepraszam, spierdalaj" tylko daje i jedzie dalej wkurwiać ludzi. 8. Punkt odbioru rozkłada ręce, bo nie ma pinu i paczka jest na inną osobę niż odbierająca więc są problemy z odbiorem, mimo że bliska osoba widziała się przed chwilą z kurierem twarzą w twarz. W końcu jakoś dochodzą do porozumienia i paczka zostaje odebrana. 8. Dzwonię do kuriera, bo skrajnie nie podoba mi się ta sytuacja, a kurier gdy już jarzy o co chodzi rzuca słuchawką i odrzuca próby połączenia. A DPD sobie dalej w kulki leci.
Niezadowolony klient, 29 lutego 2024
DPDNumer przesyłki: 0000032402030T
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
KURIERSKIE DNO! Powinno być 0 w skali. Pozdrawiam pana Michała nr 513...438 udającego, że odbiera paczki w Rzeszowie. 18.01 dpd otrzymało zlecenie odbioru paczki (ciężkiej), podałem telefonicznie porę mogę przekazać mieszczącą się w godzinach, które dpd podaje jako "standardowe" pory odbioru. Jedyny raz odebrał, powiedział, że wtedy to on w domu jest, a nagranych na skrzynce informacji nie odsłuchuje. Więcej już nie udało mi się porozmawiać z nim (7 prób), na smsa z mojego numeru nie odpowiedział, z rozpędu odpisał na wysłanego z innego numeru potwierdzając że de facto pracuje do 13tej, czyli to "kurier" dla siedzących w domu - mam potwierdzenie. Po czym bezczelnie wysłał kolejne powiadomienie, że mnie nie zastał (kilka udawanych prób odbioru po 12tej). Kto tu jest dla kogo, na pewno nie on dla klienta. Na działania łaskawcy złożyłem reklamację w dpd, nie mam czasu czekać 30 dni na odpowiedź, paczka czeka spakowana od czwartku (bezczelnie po pierwszej rozmowie wpisał w system, że była nieprzygotowana!). CHMASTWO NAJNIŻSZYCH LOTÓW! Poinformowałem sklep o sprawie radząc by zmienili firmę obsługującą bo psuje nie tylko swój wizerunek (na którym chyba, po liczbie negatywnych ocen sądząc, raczej im nie zależy) ale i dla sklepów, które zleciły im obsługę. I wszystkim niezadowolonym radzę robić tak samo inaczej nie będzie żadnego skutku. A panu Michałowi życzę miłego wczesnego popołudnia w domku... Za pierwszym razem też był z nimi problem (nie wiem czy kurier ten sam rewir tak) - wtedy to była dostawa, też z problemami, także w porze niedostosowanej do potrzeb klienta, paczka zmaltretowana rozleciała się mi w rękach, a w środku było 30 parę kg...
Piotr , 24 stycznia 2024