Menu

Opinie DPD

Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy DPD? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

Kurier DPD

Logo
3.3
Ocena na podstawie 2193 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
Logo
Sprawdzony przez GlobKurier ® Kurier zweryfikowany przez nasz wewnętrzny system jakości oceny dostawcy: aktualna polisa ubezpieczeniowa, prawidłowość licencji, możliwy tracking.
3.3
Ocena na podstawie 2193 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Doręczenie przesyłki krajowej lub międzynarodowej może stanowić niemałe wyzwanie, dlatego warto to zadanie zlecić profesjonalistom. Poznaj opinie klientów o DPD. Przekonaj się, jakie problemy napotkali klienci, a jakie usługi wybierają najchętniej. Możesz również porównać ocenę DPD z innymi firmami kurierskimi. A jeśli zamawiałeś kuriera, możesz także zostawić swoją opinię o firmie DPD.

Kurier DPD opinie

Filtruj

DPDNumer przesyłki: 1000792245040U
Ocena Ogólna: 0
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Dzień dobry. Dzisiaj wysyłałam do działu reklamacji skargę na kuriera,o nr ZG/24/288160. Od dwóch tygodni nie mam dostarczanych paczek na które oczekuje,i zostają odsyłane do nadawcy. Kurier w żaden sposób nie kontaktuje się z osobą zainteresowaną,nie zawsze jestem w domu ale to nie znaczy że ktoś mi nie odbierze paczki/paczek.Pan kurier Franciszek bardzo był nieprzyjemny,wczoraj dzwoniąc do kuriera by dopytać o paczkę nie odbierał ale za to odpisał SMS.Następującej treści,zablokuję ten nr,skoro nie odbieram to znaczy że nie mogę rozmawiać.Ja się pytam po co podajecie nr kuriera w wiadomości,skoro nie można się dodzwonić i dopytać co z paczką. Kurier po zapytaniu czy był wczoraj nie był zadowolony,odburknął że tak a jak zapytałam dlaczego nie zadzwonił to mi odpowiedział że nie ma takiego obowiązku.Po czym sięgałam po pieniądze a pan łaskawie obrócił się na pięcie i poszedł z paczką nie doręczając mi do rąk,i jeszcze zrobił mi notatkę że odmówiłam odbioru.Tyle kurierów co się przewinęło to nigdy czegoś takiego nie doświadczyłam. Nic się zapytać nie można,bo pana osa w nos ugryzła i swoją frustracje i niezadowolenie przenosi na klientów. Proszę uprzejmie o przyjrzenie się sprawy,i wyciągnięcie konsekwencji. Nigdy się nie zawiodłam na firmie kurierskiej aż do dzisiaj,nie polecam firmy DPD nikomu. A i infolinia też nie działa tak jak powinna,i adres email nigdzie nie można złożyć skargi na skandaliczne zachowanie kuriera.
Wioleta.S, 25 lipca 2024
DPDNumer przesyłki: 0000031491847L
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
(23/07): Paczka ma być dzisiaj... Kurier Julian od samego rana ma wyłączony telefon, nie można się skontaktować, po czym dostaję wiadomość, że paczka niedostarczona, bo mnie w domu nie było, co nie jest prawdą - centrum kontaktowe to żart - nie potrafią się skontaktować ani z kurierem ani nawet z oddziałem DPD (!), do tego trzeba przejść przez bezużytecznego w takiej sytuacji bota, co tylko marnuje czas i podbija ciśnienie. (24/07): Wczoraj, będąc już mocno zniechęconym przekierowałem paczkę do lokalnej Żabki - aby nie mieć już konieczności kontaktu z kurierami. Konsultantka powiedziała, że dzisiaj będzie w punkcie odbioru - paczka owszem, została przekierowana... na ten sam adres co poprzednio(!), a ponieważ została przekierowana (na ten sam adres) to musi poleżeć dzień dłużej w magazynie DPD i nie przyjedzie dzisiaj. Status paczki jest niewidoczny na stronie. Konsultantka z Contact Center jeszcze bezczelnie zaśmiała się pod nosem oświadczając mi, że paczka będzie jutro - tak, drodzy konsultanci, to słychać jak macie nas w głębokim poważaniu. Znów usłyszałem, że będzie jutro w punkcie... burdel! (25/07): Dzisiaj na infolinii się dowiedziałem, że kurierzy nie mają obowiązku odbierać telefonów!!!! Paczka nadal jest w rękach Juliana, który dalej ma wyłączony telefon - Contact Center dalej nie umie się skontaktować ani z kurierem, ani z oddziałem - porażający brak kompetencji. Nadal nie mam paczki.
Jan Siemek, 25 lipca 2024
DPDNumer przesyłki: 1000792379954U
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
ODRADZAM. OMIJAĆ z DALEKA. Kilka razy korzystałem (niestety nie z wyboru) z dpd. Zawsze to samo. Kurierzy nie odbierają paczek z magazynów i od razu wysyłają wiadomość "klienta nie zastano". Paczka wraca. Dzwonię, pytam. Odpowiedz kuriera "zapomniałem zabrać" (że co?). Dzwonię na infolinię.. BOOTY, booty i raz jeszcze boty... kpina w żywe oczy. W końcu idę do punktu, żeby się dowiedzieć gdzie moja paczka - w końcu można się czegoś dowiedzieć od człowieka. Pracownik suszka i tylko dlatego, że powiedziałem, że nie ruszę się jak się nie znajdzie moja paczka bo dostarczenie miało być DZIŚ... dowiaduję się, że mogę sobie jechać do magazynu i jak zdążę to odbiorę a jak nie to trudno. Jadę sam po swoją paczkę za dostarczenie której zapłaciłem nie małe pieniądze. Kurier... pisze do mnie że jak wróci na magazyn poszuka i odezwie się. Sam odebrałem paczkę, przyjechałem do domu.. Kurier pisze, że niestety nie znalazła się, jutro mi ją dostarczy.. żenujący gn*jek. Reasumując... Płacisz dużo i sam kombinujesz jak odebrać paczkę, sam jej szukasz i sam po nią jedziesz. Zero kontaktu z firmą (uważam to za POGARDĘ w stronę klienta). Kurierzy (tylko dlatego że kiedyś znajomy pracował w takiej firmie, wiem to nie do końca ich wina.. winna jest polityka firmy, cięcia kosztów i wyciskania ostatnich soków z pracowników) Wyzłośliwię się pisząc, że firma pochodzi z francji... nigdy nie miałem do kraju ani ich samochodów szacunku (choinki, lwy i pusie) teraz doszła firma wysyłkowa... Zwykli naciągacze i oszuści. Firma niczego nie poprawia jak szambem zapodawało 5 lat temu tak dalej to samo szambo! ODRADZAM
Marek, 24 lipca 2024
DPDNumer przesyłki: 13030218469963
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kurier o 9:08 bez próby doręczenia odznaczył że nie było odbiorcy w domu pomimo że nie była to prawd. Następnie o 9:09 dzwoni na tel. o 9:10 oddzwaniam po czym pan Bartłomiej informuje że nie doręczy paczki bo nie odebrałam telefonu. Mówię panu ze jestem w domu a on przecież pod nim stoi i proszę o doręczenie paczki po czym kurier się rozłącz. Infolinia Dpd zupełnie sobie nie radzi. Jedna pani mówi że kurier doręczy paczkę i mogę w aplikacji zrobić przekierowanie z żabki. Oczywiście nie ma takiej możliwości. Kolejna przeprasza za kuriera ale nie wie co zrobić. Mnóstwo telefonów w tej sprawie i skarg. Od poniedziałku jednak nikt nadal nic nie wie a paczki jak nie było tak nie ma. Nadto tydzień wcześniej ten sam kurier dokonał zniszczenia skrzynki na listy bo nie chciało mu się wejść żeby doręczyć paczkę. Finalnie wszedł bo jak wyrwal zamka w skrzynce to już nie mógł jej zamknąć to ze złości rzucil we mnie paczką. Oczywiście ta sama sytuacja Dpd nic z tym nie robi. Odsyłając od konsultanta do konsultanta. Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek przyszło mi współpracować. Totalnie mają w nosie składane przez odbiorców skargi i to jak ich pracownicy traktują ludzi. Zachowanie kuriera przekracza granicę dobrego smaku. Nikt pana do pracy na stanowisko nie zmuszał a skoro taką wybrał to nie życzę sobie żeby na mnie wyładowywał swoje frustracje. Firma jest odpowiedzialna za swoich pracowników i skoro zgłaszane są takie zachowania to powinna reagować, a nie dawać przyzwolenie na takie zachowania.
Angelika , 11 lipca 2024
DPDNumer przesyłki: 1000772631342U
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Dzień dobry. Jako mąż żony, która aktualnie leży na porodówce, wypowiem się w kwestii Państwa informacji. Absolutnie nie zgadzam się z Państwa interpretacją skargi złożonej przez żonę.  Drugi, czyli w naszej interpretacji, podstawowy punkt dotyczący oferowanych przez Państwa usług: - (ii) DPD podjęło nieudaną próbę doręczenia Przesyłki pod adres wskazany na Potwierdzeniu nadania;)  to zwykła bujda na resorach. Co to znaczy nieudana próba doręczenia przesyłki? Zaznaczenie, że odbiorca jest niedostępny/nie ma go w domu, pomimo tego, że w mieszkaniu są dwie osoby (jedna w ciąży, a druga ze złamaną nogą) i pojechanie do Żabki po śmieszki i hot-doga, gdzie w taki sam sposób zostawi się pozostałe paczki?! To kłamstwo, które zostało powtórzone kilkukrotnie i jest to smutne, że Państwo dają przyzwolenie na tego typu praktyki. Biorąc pod uwagę to, że kurier kłamie, zaznaczając taką pozycję, rozumiem że daje sobie w ten sposób zabezpieczenie dot. ewentualnych skarg i to tylko tyle i aż tyle.  Dwa pozostałe punkty tj: - (i) każda Paczka w Przesyłce spełnia maksymalne parametry Paczek określone w art. 6 ust. 6.1.1 niniejszych Warunków; - (iii) na Potwierdzeniu Nadania wpisane zostały dane kontaktowe do Odbiorcy Przesyłki w postaci numeru telefonu komórkowego lub adresu e-mail na podstawie których jak rozumiem, można było postąpić w taki sposób jaki zrobił, to kurier, (ponieważ wcześniejszy warunek nie odnosił się do naszej sytuacji) są próżnym usprawiedliwieniem dla lenistwa i braku profesjonalizmu z Państwa strony. Są Państwo dużą firmą świadczącą usługi kurierskie, ale zdecydowanie małą jeśli chodzi o zaangażowanie i podejście do klienta. Nie jesteście w stanie spełnić podstawowego warunku, który świadczycie, czyli doręczenia przesyłki do adresata, co samo w sobie wywołuje negatywne odczucia. Mimo usilnych prób wywołania reakcji z Państwa strony, próbują Państwo bronić się dyrdymałami dotyczącymi rozmiarów paczki, czy podanymi danymi kontaktowymi. Powinno być Państwu wstyd za to w jaki sposób Państwa kurier wykonuje swoją pracę i uderzyć się w pierś, że zaistniała sytuacja, gdzie ciężarna kobieta będzie próbowała wam cokolwiek udowadniać, choć uważam, że to Państwa rolą było załagodzenie sytuacji. Doprowadziliście do sytuacji, w której kobieta, która powinna odpoczywać i koncentrować się na zdrowiu swoim i dziecka, biegała od punktu do punktu, zgłaszała zażalenia telefonicznie i przez portal lub jeździła po Państwa placówkach we Wrocławiu. Ja sam ze złamaną nogą również nie byłem w stanie nic zrobić. Jestem oburzony i całkowicie nie zgadzam się z Państwa uzasadnieniem i nalegam na „sprostowanie zaistniałej sytuacji” i wyciągnięciem wniosków wobec wspomnianego pracownika. Jeżeli kurier odpowiedzialny za dostarczanie przesyłek nie chce się nadwyrężać i ciężko mu dostarczyć przesyłkę, niech rozstawi stragan, usiądzie i sprzedaje owoce i warzywa, a nie kłamie i udaje, że sumiennie wykonuje swoje obowiązki.  W dalszym ciągu proszę o odniesienie się do korespondencji i ponowne ustosunkowanie się do niej z uwzględnieniem roszczeń dotyczących konsekwencji względem kuriera. Jeśli nie zareagują Państwo, a kolejna przesyłka zostanie potraktowana w ten sam sposób, osobiście pojawię się w siedzibie we Wrocławiu w celu uzyskania rzeczowej odpowiedzi, zrozumienia i odpowiedniego podejścia do klienta. Nie odpuszczę zaistniałej sytuacji i dopilnuję tego, żeby przy braku reakcji z Państwa strony, liczyli się Państwo z opinią, która może ponieść się szerokim echem. 
Marcin, 10 lipca 2024
DPDNumer przesyłki: 1000771459516U
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Zamówiłam przesyłkę do DPD paczkomatu. Została ona niepoprawnie włożona co skutkowało brakiem informacji o dostarczeniu i możliwości odbioru. Jak się zorientowałam to się okazało że leży tam od 4 dni, bo dopiero na aplikacji vinted coś mi przestało pasować i sprawdziłam. Było jako dostarczone do punktu. Natychmiast zadzwoniłam na infolinię, zostałam poinformowana, że jest sprawa zgłoszona i czekałam na przerzucenie do odpowiedniej skrytki, by móc ją odebrać. Więc z tego co rozumuje to wystarczyło być przy tym paczkomacie i przełożyć paczkę, żadna filozofia i podejrzewam że codziennie ktoś do tego paczkomatu dostarcza paczki. Ależ nic bardziej mylnego. Od dwóch pełnych dni czekam na możliwość odebrania swojej paczki. Wydzwaniam na infolinię, ale zawsze odsyłają mnie z tą samą informacja 'sprawa jest zgłoszona trzeba czekać'. Ja jestem naprawdę cierpliwa osobą, ale to nie jest pierwszą sytuacja. Raz, oczywiście idzie zrozumieć, każdy może się pomylić, dwa - no każdy może mieć gorszy dzień. Ale kolejne to już jakiś żart. I to w przeciągu kilku dni (zamówiłam kilka rzeczy w jednym czasie, gdybym miała szybciej świadomość to bym oczywiście zamówiła przez InPost- nigdy nie zdarzyła mi się żadna wpadka, które oczywiście na pewno są, ale mam nadzieję że podejście do klienta mają dużo lepsze i większe chęci załatwienia problemu). Koszmar, koszmar, koszmar! Do teraz czekam na wyjaśnienie sprawy...
Anna , 19 czerwca 2024
DPDNumer przesyłki: DG1ZJGFVLU3J
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Chyba najgorsza firma kurierska jaką znam. W ciągu jednego miesiąca zaliczyli dwie totalne wtopy. Za pierwszym razem zareklamowałem ładowarkę do hulajnogi, serwis Xiaomi wysłał do mnie do domu kuriera DPD. Mimo potwierdzenia na emailu kurier w ogóle nie przyjechał. Pracuję w domu i jestem w 100% pewien, że nikogo nie było. Zadzwoniłem do serwisu, wysłali kuriera po raz drugi, ta sama historia. Trzeci raz zdarzyło się dokładnie to samo, w końcu sam wysłałem ładowarkę z punktu nadawczego. Teraz zamówiłem Huela, kurier przyjechał, kiedy faktycznie nie było mnie w domu. Zalogowałem się na stronie DPD i przekierowałem paczkę do Żabki obok. Dostałem następnego dnia informację, że punkt jest przepełniony i mam jechać po paczkę na drugi koniec miasta. Zalogowałem się więc znowu i zmieniłem datę dostawy na stronie DPD i podałem adres Żabki. Wszystko niby poszło OK, dostałem na stronie komunikat z potwierdzeniem, ale paczka nie przyjechała. Próbowałem jeszcze dwa razy z tym samym skutkiem. Zadzwoniłem w końcu na infolinię i usłyszałem, że druga próba doręczenia była do punktu, ale był przepełniony i paczka jest w punkcie DPD. Zapytałem czemu w takim razie nie dostarczyli paczki kolejnego dnia, albo po moim przekierowaniu. Usłyszałem, że nie wiedzą, a paczkę mogę sobie odebrać w ich punkcie, bo zgodnie z regulaminem mają takie prawo. Jeśli punkt jest przepełniony, to kliencie drałuj po paczkę na drugi koniec miasta. Chciałem rozmawiać z kierownikiem, ale usłyszałem, że takiej opcji nie ma i pan jak zdarta płyta powtarzał, że mogę sobie przyjść do ich punktu na drugim końcu miasta, żeby paczkę sobie odebrać i nie interesowały go zupełnie moje argumenty. Na końcu usłyszałem, że mogę złożyć reklamację. Myślałem, że zostanę przełączony do innego działu, ale pan powiedział, żebym sobie na stronie DPD znalazł formularz i wypełnił. Żenujący poziom obsługi klienta…
Michał, 17 czerwca 2024
DPDNumer przesyłki: 13060009298657
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Najbardziej patologiczna firma kurierska jaka może być. Nie mogłam w żaden sposób otworzyć automatu, musiałam dzwonić do obsługi gdzie przerzucano mnie do kolejnych osób żeby móc otworzyć durną skrytkę. Link który otrzymałam nie działał... Potem jeszcze raz musiałam zadzwonić a chore kwoty za połączenia z obsługą sprawiły że zabrakło mi pieniędzy gdy już po raz kolejny byłam przerzucona do kolejnego konsultanta! Stałam nad tym kretyńskim automatem jak głupia chyba niemal godzinę czekając aż łaskawie zostanę znowu połączona z konsultantem gdzie za każdym razem musiałam dyktować długi na kilkanaście cyfr numer i od początku tłumaczyć wszystko (każdej jednej osobie, chyba z 8 razy!!!) Gdy już w końcu udało mi się połączyć z właściwym konsultantem, liczyłam na opcję otwarcia zdalnie skrytki, ale nie, została przekierowana na mój adres, który jest obok skrytki, a mimo to nadal muszę na tą paczkę czekać! Według pani miałam ją dostać po 2 dniach (co i tak normalne nie jest bo mieszkam obok) a ona do tej pory nie została odebrana z automatu! Żadnej informacji smsem też nie dostałam, a na połączeniach straciłam ponad 20 zł i prawie godzinę życia! Żeby prowadzić aż tak patologiczną firmę naprawdę trzeba się postarać! Nie mówiąc o tym że na automacie jest napisane, że konsultanci działają do godz. 20.00, a gdy zadzwoniłam pierwszy raz po 17, okazało się że dzisiaj już nie pracują...
Olga, 23 maja 2024
DPDNumer przesyłki: 0000030010529L
Ocena Ogólna: 2.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Gdy zaginie przesyłka to są już jaja po pierwsze nie odzywają się około 30 dni po zgłoszeniu przez stronę internetową po drugie osoby które odbierają telefony każda mówi co innego nie potrafią określić się konkretnie mam wrażenie jakby każda miała swoje rządy każda mówi co innego miałem zaufanie do tej firmy ale niestety doczekam tylko do końca umowy i odchodzę to są normalnie jakieś kpiny wysłałem pobraniową przesyłkę na 150 zł do klienta która zaginęła i oni czyli firma DPD zwróciła 73 zł moje pytanie brzmi na jakiej podstawie to wyliczyli w paczce były trzy piloty Somfy do bramy który jeden na normalnej aukcji kosztuje 123 zł , każda osób na infolinii mówi że powinienem otrzymać przynajmniej ten zwrot pobrania czyli 150 zł a oni ciągle upierają się przy 75 i żądają faktur po tym jak z moich ust wyszło że nie posiadam , wysyłam bardzo drogie przesyłki bo około 5 500 zł i zrezygnowałem z usług po tym jak były te incydenty całe szczęście tylko z tymi niskimi wartościami do 150 zł i droższych już nie mam zamiaru tam wysyłać zostało mi jeszcze półtora niecałe roku do końca umowy i żegnam ich przestrzegam wszystkich uwaga !!! Drugi numer dotyczy przesyłki 0000459426264W też wartość 150zł odstraszacz ultradźwiękowy to jeszcze lepsza heca wskazane jest że doręczyli przesyłkę gdzie mam kamery dobrej klasy kamery które nie wykryły przeciągu godziny żadnego ruchu są tak czułe że nawet jak otwieram drzwi na klatkę to one już nagrywają zobaczymy co z tym jest w trakcie rozpatrywania masakra DPD!!! OSTRZEGAM !!
Jarosław Wedman , 9 maja 2024
DPDNumer przesyłki: 0000033427824T
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
NIGDY więcej DPD!! Najgorszy kurier w kraju począwszy od konsultantów na CC po kuriera. Do utworzonego zlecenia nie są w stanie zrobić absolutnie żadnych zmian (nawet dopisanie numeru mieszkania). Trzeba anulować zlecenie i wykupić nowe! Kontakt z CC bardzo trudny, a najczęściej niemożliwy. Kurier nie odebrał dziś celowo przesyłki (pewnie dlatego,że była ciężka), a której wysyłka była dla mnie bardzo istotna.Twierdził że nie zna kodu do wejścia na klatkę. Chwilę przed tym jak był pod drzwiami otrzymał kod do wejścia na klatkę schodową podczas rozmowy telefonicznej (oczywiście wykonanej przeze mnie. - miałam już nie raz przykre doświadczenia z tym kurierem i chciałam ponownie ich unikać, stąd mój telefon) Ponadto Kilka dni wcześniej wszedł nie poproszony na klatkę i zostawił tę samą przesyłkę pod drzwiami (kod był mu oczywiście znany). Co więcej,gdy wróciłam do domu i zobaczyłam , że przesyłka jest nadal pod drzwiami, zadzwoniłam do niego i twierdził , że już jest pracy od godziny 14.30, a dpd informuje że pracują od 9h-17. Na moje pytanie dlaczego przesyłka jest nieodebrana mimo naszej porannej rozmowy,w której podałam kod do wejścia do bloku, bezczelnie kłamał, że dzwonił do mnie ale nie odbieralam (nawet jedynego połączenia przychodzącego nie mam o tego kuriera).To już jest kolejny raz kiedy paczka jest nieodebrana albo zagubiona przez kuriera z dpd (być może jest to ta sama osoba). W zeszłym roku na ponad miesiąc paczka była zagubiona w magazynie DPD. Wcześniej ten sam kurier nie odbierał tejże paczki, przez dwa dni, bo twierdził, że nie było danych odbiorcy (etykietę z danymi miał mieć ze sobą). kiedy w końcu wziął paczkę po trzech dniach od opłacenia zlecenia odbioru, to zawiózł ja na magazyn i zostawił porzucona zamiast zwieźć do odbiorcy. Po miesiącu dowiedziałam się że paczka nigdy do odbiorcy nie trafiła. Za kazdym razem ten kurier zostawia paczkę pod drzwiami nie pytając nawet czy może.Wtedy o ironio, zna kod do wejścia na klatkę bloku. Podczas zlecenia odbioru już jej nie zna... Brak słów na niekompetencję kurierów i pracowników CC oraz na cały
Marzena Drożdż , 19 kwietnia 2024
DPDNumer przesyłki: 0000029551226L
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Przesyłkę początkowo zamówiłam na adres domowy, bo była to jedyna opcja u sprzedawcy. Potem jednak zdecydowałam się przekierować ją do punktu odbioru w żabce. Paczka dwukrotnie, dzień po dniu, nie została przyjęta w punkcie, o czym nie dostałam żadnego powiadomienia, a doczytałam w linku śledzącym paczkę. Żadnej informacji o powodzie nieprzyjęcia. Zadzwoniłam na infolinię, po przejściu przez bota, który nie rozumiał niemal żadnej mojej wypowiedzi (mimo że starałam się używać jak najprostszych komunikatów) zostałam przekierowana do człowieka. Czekałam dość długo, ale konsultantka akurat okazała się bardzo kompetentna i powiedziała mi, że paczkę odrzucono ze względu na rozmiar i najlepiej ją przekierować na adres domowy. Gdybym o tym wiedziała, zrobiłabym to dzień wcześniej. Pani powiedziała, że paczka przyjdzie następnego dnia, ale tak się nie stało, mimo że adres dostawy był jakieś 500m od adresu punktu. Oczywiście przez cały kolejny dzień nie dostałam żadnej informacji. Kurier zadzwonił dopiero kolejnego dnia, kiedy nie było mnie już w domu i nie mogłam odebrać paczki. Na szczęście była możliwość, by zostawił ją na ochronie osiedla. Podsumowując, paczka miała przyjść we wtorek, przyszła w piątek, tylko dzięki życzliwości ochrony udało się ją przechować do soboty wieczór, kiedy mogłam ją odebrać. To moje drugie nieprzyjemne doświadczenie z DPD. Kiedy tylko mogę, wybieram Inpost, najlepiej paczkomat. Wydaje mi się on najlepszą firmą kurierską
Zuzanna, 1 kwietnia 2024
DPDNumer przesyłki: 0000452206762W
Ocena Ogólna: 2.3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Jestem częstym klientem sklepów internetowych. Niestety, doświadczenie nauczyło mnie omijania dostawy kurierem DPD. Pierwszą sprawą jest możliwość przekierowania paczki. Uważam to za bardzo przydatną funkcję. Niestety w nieczytelnej aplikacji jest to dość trudne. Wiele razy z punktu odbioru paczka została przekierowana w zupełnie inne miejsce. Próba dodzwonienia się na infolinie po dłuższym czasie okazała się skuteczna, natomiast Pan który odebrał, też nie wiedział gdzie jest moja paczka i wspólnie wymieniliśmy się niewiedzą. Kolejnym razem moja paczka została wywieziona do Gdańska zamiast Łodzi z gwarancją dostawy do 9:30 tego też dnia. (Dowiedziałam się o 10:30 tego samego dnia i mozolnej, ponownej próbie dodzwonienia się na infolinię). Innym razem zamówiłam meble. Kurier spóźnił się jeden dzień pod pretekstem braku możliwości wjazdu na moją ulicę. (Niestety to nieprawda, mieszkam na ulicy obok, a dojazd docelowy jest dozwolony). Kurier się zgubił i wypytywał okoliczne punkty usługowe o mój adres imię i nazwisko (RODO chyba nie jest ważne). Gdy zauważyłam kuriera z paletą musiałam za nim biec (oczywiście Pan niezadowolony, natomiast adres został wpisany dość szczegółowo, poszedł w zupełnie drugą stronę), Po tym jak doprowadziłam Go do bramy stwierdził, ze paleta się nie zmieści. Zapytałam czy w takim razie ma może nóż, rozcięlibyśmy paczkę. Stwierdził, że go to nie obchodzi i chce tylko podpis. Zostawił mnie samą z ciężką paletą na środku ruchliwej ulicy. 🙂 Nie miałam takiej sytuacji z żadną inną firmą kurierską.
Klient, 26 marca 2024
DPDNumer przesyłki: XYZ
Ocena Ogólna: 3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Przeszłam dwuetapową rekrutację na stanowisko " młodszy specjalista ds. bezpośredniej obsługi klienta". Obie rozmowy wypadły bardzo pozytywnie. Jak po każdej rozmowie Pani rekruterka poinformowała mnie o okresie oczekiwania na odpowiedź w sprawie zatrudnienia, miał to być niecały tydzień. Telefon w sprawie zatrudnienia otrzymałam na następny dzień po drugim etapie rozmowy. Pani rekrutująca powiadomiła mnie o pozytywnym rozpatrzeniu mojej kandydatury oraz o tym, że to właśnie mnie chcą przyjąć i zadzwonią do mnie kiedy mam zgłosić się o skierowanie na badania. Przekazana została mi również informacja, że muszę poczekać trzy tygodnie ponieważ Pani, która zajmuje się rekrutacją idzie na urlop oraz usłyszałam konkretną datę kiedy owa Pani z urlopu wraca. Ucieszona czekałam 3 tygodnie.Po upływie tego czasu sama skontaktowałam się z oddziałem firmy na ul. Rolnej 8 Kielce oraz otrzymałam informację a raczej prośbę o chwilkę cierpliwości ponieważ Pani rekrutująca potrzebowała czasu na "nadrobienie zaległości po urlopie", stwierdziłam okej poczekam...UPŁYNĘŁO kolejne 2 tygodnie ... więc postanowiłam znowu sama wykonać telefon, dwukrotnie moje połączenie zostało odrzucone, a później Pani wyłączyła telefon bo nagle był zerowy brak sygnału. Odczekałam kilka dni i ponownie zadzwoniłam po weekendzie. Pani odebrała, przedstawiłam jej swoje obawy i zapytałam kiedy w końcu mam przyjechać po skierowanie na badania a usłyszałam odpowiedź " mam niestety przykrą wiadomość, firma nie wyraziła zgody na zatrudnienie nikogo na to stanowisko". Przeciągali mnie łącznie ponad miesiąc, obiecywali zatrudnienie i finalnie jakbym do nich nie zadzwoniła to nawet nie wiedziałabym o tym, że jednak mnie nie przyjmą " bo firma nie wyraziła zgody". ŻART na kółkach, zastanawia mnie tylko jedno, po co było robić rekrutację i obiecywać mi, że mnie zatrudnią. Myślałam, że to rzetelny pracodawca natomiast byłam w wielkim błędzie. Straciłam ogrom czasu a mogłam wtedy podjąć zatrudnienie w innym miejscu. Odradzam aplikację każdemu komu faktycznie zależy na pracy. Jeśli ktoś zna strony gdzie mogę jeszcze opisać swoją opinię o DPD to możecie podesłać w komentarzu, zależy mi żeby ostrzec innych naiwnych, młodych ludzi, którzy są/będą w sytuacji takiej w jakiej obecnie jestem ja.
KANDYDAT REKRUTACJA, 26 marca 2024
DPDNumer przesyłki: nie podam
Ocena Ogólna: 3.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
DPD TO DNO!! Muszę tutaj wylać swoją frustrację, bo firma w ogóle nie bierze pod uwagę opinii swoich klientów. Owszem, daje możliwość wystawienia oceny, ale zredukowanej do 2000 znaków. Także ja dołożę swoją cegiełkę na dowód niefrasobliwości, braku ogarnięcia i odpowiedzialności a także chamskiego zachowania kurierów! Czytając Państwa opinię dochodzę do wniosku, że spotkała mnie klasyczna sytuacja przesyłki DPD: 1. Rano dostaję powiadomienie sms i mail o spodziewanym dostarczeniu przesyłki. W mailu podany jest numer telefonu do kuriera, zapisuję sobie w pamięci, żeby być w pogotowiu i mieć telefon ciągle przy dupie. 2. Czekam grzecznie w domu cały dzień i kurier dzwoni akurat przed godziną 17 kiedy jestem poza domem bo muszę skoczyć do apteki po leki - nie jestem w stanie odebrać. 3. Oddzwaniam po kilkunastu minutach uprzednio sprawdzając, że to inny numer niż podany w mailu więc nie do końca mam w ogóle pewność, czy to kurier czy spam. 4. Kurier odbiera, ale jest incognito, bo odbierając mówi "słucham" i po ustaleniu adresu paczki mówi, że paczka już przekierowana do punktu odbioru bo nie było nikogo. 5. Angażuję bliską osobę o pomoc, bo jest bliżej punktu odbioru niż ja, paczka trochę ważny (dlatego było zamówienie kurierem xD ) 6. Bliska osoba mówi, że kurczę jest tutaj w punkcie odbioru, ale paczki nie ma, nikt nic nie wie. 7. Kurier po kilkunastu minutach pojawia się w punkcie odbioru (przez tel mówił, że paczka już została PRZEKIEROWANA) przynosi ją, oczywiście bez żadnego "dzień dobry, przepraszam, spierdalaj" tylko daje i jedzie dalej wkurwiać ludzi. 8. Punkt odbioru rozkłada ręce, bo nie ma pinu i paczka jest na inną osobę niż odbierająca więc są problemy z odbiorem, mimo że bliska osoba widziała się przed chwilą z kurierem twarzą w twarz. W końcu jakoś dochodzą do porozumienia i paczka zostaje odebrana. 8. Dzwonię do kuriera, bo skrajnie nie podoba mi się ta sytuacja, a kurier gdy już jarzy o co chodzi rzuca słuchawką i odrzuca próby połączenia. A DPD sobie dalej w kulki leci.
Niezadowolony klient, 29 lutego 2024
DPDNumer przesyłki: 0000032402030T
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
KURIERSKIE DNO! Powinno być 0 w skali. Pozdrawiam pana Michała nr 513...438 udającego, że odbiera paczki w Rzeszowie. 18.01 dpd otrzymało zlecenie odbioru paczki (ciężkiej), podałem telefonicznie porę mogę przekazać mieszczącą się w godzinach, które dpd podaje jako "standardowe" pory odbioru. Jedyny raz odebrał, powiedział, że wtedy to on w domu jest, a nagranych na skrzynce informacji nie odsłuchuje. Więcej już nie udało mi się porozmawiać z nim (7 prób), na smsa z mojego numeru nie odpowiedział, z rozpędu odpisał na wysłanego z innego numeru potwierdzając że de facto pracuje do 13tej, czyli to "kurier" dla siedzących w domu - mam potwierdzenie. Po czym bezczelnie wysłał kolejne powiadomienie, że mnie nie zastał (kilka udawanych prób odbioru po 12tej). Kto tu jest dla kogo, na pewno nie on dla klienta. Na działania łaskawcy złożyłem reklamację w dpd, nie mam czasu czekać 30 dni na odpowiedź, paczka czeka spakowana od czwartku (bezczelnie po pierwszej rozmowie wpisał w system, że była nieprzygotowana!). CHMASTWO NAJNIŻSZYCH LOTÓW! Poinformowałem sklep o sprawie radząc by zmienili firmę obsługującą bo psuje nie tylko swój wizerunek (na którym chyba, po liczbie negatywnych ocen sądząc, raczej im nie zależy) ale i dla sklepów, które zleciły im obsługę. I wszystkim niezadowolonym radzę robić tak samo inaczej nie będzie żadnego skutku. A panu Michałowi życzę miłego wczesnego popołudnia w domku... Za pierwszym razem też był z nimi problem (nie wiem czy kurier ten sam rewir tak) - wtedy to była dostawa, też z problemami, także w porze niedostosowanej do potrzeb klienta, paczka zmaltretowana rozleciała się mi w rękach, a w środku było 30 parę kg...
Piotr , 24 stycznia 2024
DPD
Ocena Ogólna: 3
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Z terminami nie mają problemów, ale jeśli chodzi o obsługę to jest to chyba najgorsza firma na rynku. Jeśli zamawiam cokolwiek dla siebie lub do firmy i widzę, że jedyną opcją dostawy jest DPD to już wiem, że będą kłopoty i na 80% się to sprawdza. Ostatnio kurier zostawił paczki w przedsionku budynku firmy nie informując o dostawie. Dowiedziałem się z maila, że paczki zostały dostarczone. Po sprawdzeniu okazało się, że jednej brakuje. Telefon do kuriera wyjaśnił mi, że niby ta paczka do nich jeszcze nie dotarła. Wierzyć mi się nie chciało, skoro zamówienie było jedno z jednej firmy, tylko podzielone na części. Ale OK, może coś poszło nie tak. Czekałem cierpliwie i kilka dni później dowiaduję się, że firma u której robiłem zamówienie dostała zwrot jednej paczki. Ja nie wiem o co chodzi, oni nie wiedzą o co chodzi, DPD ooooczywiście nie wie o co chodzi. Najwidoczniej kurier nie zostawił paczki, nie chciało mu się wracać, potem oddał ją na magazyn i miał to w dupie. Paczkę nadano ponownie i znów problem, bo mimo informacji, że firma działa od godz. 17, więc prosimy o wcześniejszy kontakt, żeby ktoś mógł przyjść i odebrać, to dostaję rano maila, że "dziś będzie dostarczona paczka". Ja w daleko od firmy, próbuję dodzwonić się do kuriera kilkakrotnie - bezskutecznie. 15 min później mail "paczka nie doręczona z powodu nieobecności". Szlag człowieka trafia i krew zalewa. Z tą firmą nie idzie współpracować, tak wielkie mają wyjebanie na wszystko.
Mariusz, 8 grudnia 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Korzystam z różnych firm kurierskich i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się doświadczyć czegoś podobnego. W zeszłym tygodniu w niedzielę - zamówiłam łyżwy dla dziecka. Trasa Warszawa-Wrocław. W poniedziałek zostały one wysłane - we wtorek o godzinie 8:13 zostały zarejestrowane w oddziale we Wrocławiu. W czwartek nastąpiła moja 1 tel interwencja - info że paczka jest i ze zostanie dostarczona w piątek. W piątek 2 interwencja rano - info, ze paczka jest uszkodzona (opakowanie). Po południu 3 tel i tym razem info, ze do oddziału i zespołu Kurierów zostanie wysłany mail z ponagleniem. W między czasie napisałam oficjalną reklamację. W sobotę przed południem okazało się, że paczka wraca do nadawcy do Warszawy ze względu na uszkodzenie uniemożliwiające jej dostarczenie do mnie. Paczka wróciła do nadawcy w poniedziałek (okazało się, ze kurier na niej położył inna cięższą paczkę co spowodowało uszkodzenie opakowania) i jeszcze tego samego dnia została ona przepakowana i odesłana z powrotem do Wrocławia. Zameldowała się w oddziale we Wrocławiu tym razem o godzinie 3:21 i dziś jest środa i w dalszym ciągu brak zmiany statusu. Na mój tel wczoraj, tj we wtorek otrzymałam info, że kurier niestety paczki nie zabrał bo miał już ich za dużo.. Jednym słowem DRAMAT... Dodatkowo w niedzielę zamówiłam karmę dla swoich psów. Oczywiście została też wysłana DPD i sytuacja jest tożsama - paczka (30 kg) też czeka w oddziale we Wrocławiu od godziny 6 rano we wtorek.. Takiego BRAKU jakiegokolwiek PROFESJONALIZMU już dawno nie widziałam. Brak jakiejkolwiek komunikacji czy informacji, czy zmiany statusu.. PORAŻKA ABSOLUTNIE - NIE polecam tej firmy.. Trzymajcie się od niej z daleka !!!!! SZKODA nerwów i czasu na telefony - i tak nic to nie wnosi ani nie daje !!!!
Agnieszka, 6 grudnia 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Banda niekompetentnych matołów i chamów. Kto chociaż raz doświadczył dostawy gabarytów z DPD, ten się w cyrku nie śmieje, a ja miałam to nieszczęście trzykrokrotnie. Za pierwszym razem, kurier pomimo wyraźnej prośby nie skontaktował się ze mną telefonicznie przed dostawą. Zadzwonił jak już był na miejscu i na informację, że przyjadę w ciągu 10 min, stwierdził, że zostawi mi przesyłkę wartą 2000 zł pod drzwiami, bo mu się spieszy. Ubłagałam go, żeby zaczekał 5 min na męża, który na skuterze podjedzie szybciej. Ten pędził w deszczu z językiem na brodzie, żeby na miejscu okazało się, że kurier sobie pojechał, a przesyłkę wcisnął przypadkowemu Ukraińcowi z ekipy remontowej, który nawet nie mówił po polsku. BOK w odpowiedzi na skargę stwierdził, że przesyłka została dostarczona prawidłowo, a kurier nie musi wykazywać rozumu ani godności człowieka, jeśli za to dodatkowo nie zapłacę. W związku z tym, za drugim razem zapłaciłam ekstra za dostawę w sobotę. W piątek rano kurier dzwoni, że jest na miejscu i ma dla mnie przesyłkę. Na pytanie dlaczego przyjechał dzisiaj, skoro dostawa miała być w sobotę, stwierdził, że on takiej informacji na etykiecie nie widział, a poza tym to on w soboty nie jeździ, więc nie wie czy ktoś mi następnego dnia tą przesyłkę dostarczy. Na infolinii DPD odbijam się od bota, więc dzwonię do nadawcy przesyłki, który potwierdza, że opłacił dostawę w sobotę. Kurier odjeżdża, a ja w sobotę od 7:00 rano czatuję na dostawę. O 8:00 piszę smsa do kuriera, że jestem na miejscu i czekam. W południe zaczynam się niecierpliwić i sprawdzam status przesyłki - niedoręczona, kurier nie zastał mnie w domu. Próbuję dodzwonić się do kuriera - "abonent niedostępny lub poza zasięgiem", na infolinii znowu odbijam się od bota, a przesyłka wraca do nadawcy, bo to druga nieudana próba doręczenia. Za trzecim razem potrzebowałam przekierować przesyłkę pod inny adres korzystając ze strony "Moje DPD", ponieważ byłam w trakcie przeprowadzki. W środę złożyłam dyspozycję z terminem dostawy na czwartek. W czwartek przesyłka nie dotarła. Po interwencji na infolinii, przeadresowanie nastąpiło w piątek. W poniedziałek, ze względu na to, że przesyłka nadal nie została wydana do doręczenia, przełożyłam dostawę na środę. W środę przesyłka również nie dotarła. Wisiałam przez pół godziny na płatnej infolinii, żeby ustawić dostawę na piątek, ponieważ wiedziałam, że w czwartek nie będę w stanie odebrać przesyłki. W czwartek o 15:00 dostaję maila, że dzisiaj będzie dostawa. Ubłagałam męża, żeby wyrwał się wcześniej z pracy i czatował na kuriera, bo ja robię nadgodziny. Jest 21:30, kurier się nie pojawił, a przesyłka nadal ma status "wydanie przesyłki do doręczenia". Jak żyć? Podsumowanie: Pracownicy DPD wyraźnie nienawidzą klientów, którzy zamawiają gabaryty i robią wszystko, żeby uprzykrzyć im życie. Jak tylko mam taką możliwość, korzystam z usług konkurencji. Nie poleciłabym nawet wrogowi.
Sonya, 30 listopada 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kurier DPD przyjechał dziś z paczką. Otworzyła mu moja teściowa, a że ma problem z kręgosłupem to poprosiła żeby jej podał pod drzwi. Odmówił. Powiedziała żeby poczekał i przyszła po mnie i mojego teścia w razie czego ale zanim zdążyliśmy przyjść to odjechał. Tył auta tylko zobaczyliśmy. Jak zadzwoniłam na dpd to dopiero się dowiedziałam o jaką paczkę chodzi, bo wcześniej ani sms ani nic. Zgłosiłam im sytuację, podkreśliłam że to nie pierwszy raz. W między czasie mój mąż zadzwonił do kuriera i mu parę słów powiedział. Może o parę za dużo ale po prostu jak to jest kolejny raz to człowiek już traci nerwy. DPD dało kurierowi 1,5 godziny na odezwanie się do mnie albo przywiezienie paczki z powrotem. W między czasie zgłosili sytuację do oddziału. Po czym on dzwoni do mnie ze paczki nie przywiezie bo jego noga tu nie postanie, a adres zostaje automatycznie zablokowany. 😂 To ja znów na DPD. A tam Pani do mnie że jak to zablokowany jak oni absolutnie tego nie robią, a adres przecież istnieje. 🙈 Kazałam jej dopisać w zgłoszeniu zachowanie kuriera, że mi groził sądem bo niby on nagrania ma że teściowa się nie zgodziła paczki odebrać a ja go ganiam a mój mąż mu groził przecież. 😂😂 Ja do niego że super bo ja nagranie też mam i pójdę do sądu. Czekałam do 17:30 bo tak mi kazali na infolinii jak się nie pokaże to spróbują przekierować paczkę do najbliższego punktu aby był odbiór w poniedziałek. Koniec końców jak zadzwoniłam do nich przed 18 dowiedziałam się, że oddział dpd uwierzył kurierowi nie wiem na jakiej podstawie i paczka została odesłana do nadawcy. Nawet jej nie przekierowali do punktu. Przez nich mogę stracić współpracę. Poza tym z tego jasno wynika iż ja i moja teściowa według DPD jesteśmy kłamczuchami. Zaznaczę iż to już moja kolejna skarga z kolei na tą firmę a nie dalej jak kilka dni wcześniej inne wydawnictwo pisało do mnie że paczka wysłana 15 listopada a dalej nie dotarła. 🙈 Także żarty z ludzi sobie robią i to dostanie. Nie polecam!
Kaja , 24 listopada 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Kurier DPD przez domofon informuje mnie że ma dla mnie przesyłkę,i formuje go że czekam przy drzwiach, na co odpowiada mi że zostawi j u sąsiada mimo moich protestów tak robi. Odbieram przesyłkę od sąsiada, zgodnie z moimi obawami przesyłka jest uszkodzona,złamana w pół. Kilka dni później czekam na kolejną przesylke, otrzymuje smsa, z informacja że w dniu dzisiejszym około godziny 12 kurier dostarczy przesyłkę. Czekam w domu do godziny 14,wykonuje telefon do o DPD. Dowiaduje się że kurier dostarczył przesyłkę pod wskazany adres. Informuje rozmówcę że nic mi o tym nie wiadomo, że czekam na to od rana i nikogo nie było. W końcu dostaje informacje że kurier skończył pracę i nikt ni nie może zrobić. Następny dzień piątek, w DPD mój numer jest odrzucany automatycznie, dzwonię z innego po kilku rozmowach i awanturach otrzymuje informacje że kurier zostawił paczke u sąsiada i że mam ja sobie sam odebrać. Po kilku kolejnych awanturach zostaje poinformowany że muszę czekać do poniedziałku. Kurier odbierze przesyłkę od sąsiada i dostarczy pod wskazany adres między godziną 12.40 a 13.30. Czekam do 14 kolejny telefon, dostaje informacje że przesyłkę kurier dostarczył pod wskazany adres, o czy ponownie mi nic nie wiadomo. Informuje sprzedawcę o sytuacji. W środę dostaje informacje od sprzedawcy, że paczka wróciła do nadawcy. Sprzedawca wysyła mi ja ponownie lecz już nie przez DPD. Od tej pory, wszystko co zamawiam przez internet jeżeli przesyłka ma być dostarczona przez DPD rezygnuje z zakupu, co zalecam wszystkim kupującym.
Andrzej, 30 października 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Firma kurierska dramat, gorszej nie spotkałam. 2 dni siedzę w domu i czekam na paczkę. A kurier Sebastian o numerze telefonu 532244321 nie odbiera kompletnie połączeń. Infolinia też nie jest w stanie się do niego dodzwonić. A ja siedzę jak idiota w domu 3 dni i czekam na przesyłkę mając na bramie przyklejoną kartkę A4 że jestem w domu ale dom jest 100m od furtki i proszę o kontakt podając swój numer telefonu. Po czym przedwczoraj i wczoraj o 14:38 rzekomo kurier nikogo nie zastał! Bo go nawet nie było!!! Bo gdyby był to by widział tę kartkę. No chyba że jest naprawdę ślepy to nie powinien jako kurier pracować. Efekt? Pani na infolini podobno zglosiła prośbe doręczenia do mnie paczki raz jeszcze ale dziś znów kuriera nie było i na infolinii jest info że paczka wróciła do nadawcy. Proponuję skontaktować się przełożonym ze swoim " fantastycznym" pracownikiem olewający pracę i Klientów żeby posłuchać jak zgłasza się poczta. Życzę powodzenia, gwarantuję że kontakt z nim nie istnieje. Próbowałam wczoraj z 30x , a 26.09 była dokładnie taka sama sytuacja i w 21 wieku dymałam do Skawiny ponad godzinę w jedną stronę bo infolinia tam przekierowała paczkę. Tylko dlatego że kurier jest d...l który nie potrafi pod bramą numeru wykręcić. Ale najpierw trzeba wogóle przy niej być. Teraz sobie usiądę i będę pisała reklamację do firmy która paczkę wysłała i prosiła o łaskawe wysłanie raz jeszcze. I sytuacja się powtórzy raz jeszcze, i tak będzie do usranej śmierci dopóki takiego kuriera nieroba zatrudniacie. Może płacicie mu za niedostarczone paczki? Jeśli tak to świetnie mu to wychodzi i powinien zostać pracownikiem roku! Nie polecam!!!!!
Elżbieta Kobylak, 13 października 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
DPD systemowo oszukuje i akceptuje fałszywe doręczenia przez kurierów. DPD Polska sp. z o. o. w sposób oczywisty narusza zbiorowe interesy konsumentów!!! Czym jest naruszenie zbiorowych interesów konsumentów? Z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów mamy do czynienia wówczas, gdy bezprawna praktyka przedsiębiorcy dotyka pewnej grupy (np. klientów danego przedsiębiorcy) lub nieograniczonej liczby konsumentów, zagrażając interesom każdego konsumenta będącego lub mogącego być potencjalnie kontrahentem przedsiębiorcy – to znaczy potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany. Zawiadomienia składamy pocztą e-mail: uokik@uokik.gov.pl lub na adres urzędu: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa Osobami odpowiedzialnymi za działanie DPD Polska sp. z o.o. jest zarząd spółki : Nawłoka Rafał Piotr - prezes zarządu, Czyż Henryk Janusz - wiceprezes zarządu, Westrych Andrzejczyk Marta Katarzyna - członek zarządu, Głowacki Maciej Jacek - członek zarządu, Szalewicz Tomasz Jan - członek zarządu, Kowalska Monika Dorota - członek zarządu, Zembowicz Łukasz - członek zarządu. Udziałowcy DPD Polska sp. z o.o.: 1. GEOPOST INTERNATIONAL MANAGEMENT & DEVELOPMENT HOLDING GMBH 2. GEOPOST SA Myślę, że dobrym rozwiązaniem jest rozpowszechnianie tych informacji i nieuczciwości firmy DPD Polska, w każdy możliwy sposób.
Wojtek, 25 sierpnia 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Pan Kurier jest totalną porażką. Wiedziałam, że ma przyjechać więc pracowałam zdalnie by odebrać paczkę. Oczywiście się nie pojawił. Infolinia DPD oczywiście nic nie wie, bo z kurierem nie ma kontaktu. Paczka miała być dostarczona we wtorek. W środę rano przychodzi mail z DPD, że paczka dostarcza w dniu poprzednim o godz 12. Dzwonię na infolinię oni będą wyjaśniać. Na pewno ktoś zadzwoni do 17:00. Oczywiście cisza. Nikt nie dzwoni. Składam reklamacje na stronie DPD - czas na rozpatrzenie 30 dni. Czwartek znów dzwonię na infolinię i znów nikt nic nie wie o mojej zaginionej paczce. Kurier ma do mnie dzwonić. O godz 15 łaskawie dzwoni Pan kurier gdzie jestem, bo on jest u mnie z paczką i znów nikogo nie ma. Wkurzyłam się okrutnie. Pan stwierdził, że on sobie zahaczył w systemie że dostarczył paczkę we wtorek, ale się nie wyrobił i dlatego ma ją dziś. Mówię, że skoro był pod blokiem to dlaczego nie dzwonił i usłyszałam, że jemu za dzwonienie nie płacą tylko za dostarczanie. Pytam dlaczego napisał że paczka dostarczona jak jej nie dostarczył. Usłyszałam, że inaczej by mu nie zapłacili. Dziś dostałam paczkę rozwaloną, taśmy pozrywane. Pan jest bardzo niegrzeczny, robi łaskę, że dostarcza paczki, kłamie w żywe oczy. I najgorsze, że nie widzi nic złego w swoim postępowaniu, słowa przepraszam też nie zna. To jest strzał w kolano dla firmy DPD za takiego przedstawiciela firmy. Rozumiem, że może nie ma chętnych i przyjmują kogo popadnie, ale minimum kultury, czystości nie tylko człowieka, ale i na samochodzie to podstawa. Zamawiam sporo rzeczy przez internet i staram się i to bardzo by dostawy nie odbywały się kurierem DPD. Tym razem nie miałam wyjścia, bo była to jedyna opcja dostawy. Tragedia to naprawdę mało powiedziane. Szczerze nie polecam
Monika, 3 sierpnia 2023
DPD
Ocena Ogólna: 3.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nie wiem jak układają się relacje między firmami kurierskimi (jako pracodawcami) a doręczycielami, kurierami zwanymi (jako pracownikami): może żądają za dużo a płacą za mało? A może nie? Mnie, jako klienta niespecjalnie powinno to obchodzić, poza zwykłym ludzkim zainteresowaniem losami drugiego człowieka. Jeżeli doręczyciele mają jakieś problemy ze swoimi pracodawcami, to sprawa dla różnych instytucji, organizacji czy instancji jak np. Związki Zawodowe (podobno jeden związkowiec komunę w Polsce obalił), PIP, MRiPS itd. Niektórzy doręczyciele zachowują się jak „udzielne księżniczki”. Mam wrażenie, że niektórym z nich wydaje się, że to klient (ich chlebodawca) jest dla nich, a nie że oni świadczą dla niego usługi. W moim przypadku prawie zawsze doręczyciel prosił, abym wyszedł za posesję (dość dużą) po odbiór przesyłki, choć to jego obowiązek jest wejść i doręczyć. W imię dobrej współpracy i zwykłej, ludzkiej życzliwości wychodziłem przed posesję, by biednego doręczyciela nie zamęczać „forsowaniem” furtki czy bramy wjazdowej, drzwi głównych do budynku, jazdą windą na piętro i doręczeniem przesyłki. Skoro miałem możliwość i czas, czemu nie? Szybciej i prościej. Ostatnio jednak zdarzyło mi się nie móc wyjść i wtedy powstał problem. Zadzwonił doręczyciel, że „za minutkę” będzie przed posesją i czy mogę wyjść do furtki/bramy wjazdowej po odbiór. Odpowiedziałem, zgodnie z prawdą, że dziś nie mogę wyjść i wyjaśniłem mu jak zadzwonić domofonem, bym go wpuścił przez furtkę i główne wejście. Czekałem prawie pół godziny (miał być minutka) i nikt nie dzwonił ani do furtki, ani do głównego wejścia, ani do mieszkania! Pomyślałem, że może coś się wydarzyło, może korki albo może jakaś inna przeszkoda sprawiła, że doręczyciel nie dotarł. Zadzwoniłem do niego, żeby zapytać co się dzieje i kiedy będzie i dowiedziałem się, że już był, nikogo nie zastał (!!!) i zostawił przesyłkę przed drzwiami na wycieraczce!!! Na moje stwierdzenie, że nie usłyszałem żadnego dzwonka (a powinienem usłyszeć aż trzy: do furtki, do wejścia głównego i do mieszkania) odpowiedział, że ktoś go wpuścił na teren posesji i do budynku (tak że nie musiał dzwonić) a jeśli chodzi o mieszkanie, pukał do drzwi! Nikt mu nie otworzył, zostawił przesyłkę i poszedł!!! W XXI wieku doręczyciel puka do drzwi a nie dzwoni dzwonkiem! A jeśli nikt mu nie otworzył, przecież mógł zadzwonić telefonem. Gdyby chciał, ale chyba nie chciał. Nie wiadomo czy to skutek dysfunkcji intelektualnej czy zwykłej złośliwości. PORZUCIŁ przesyłkę (bo tak to trzeba nazwać) i sobie poszedł. Nie wiem czy ta firma tak kiepsko płaci, że przyjmuje byle kogo czy o coś innego chodzi. Na całe szczęście przesyłka była sobie przed wejściem. A równie dobrze mogłoby być inaczej. Ktoś mógłby ją zabrać; przecież różni ludzie chodzą po świecie. A w wersji „soft” uchybienie względem RODO: każdy mógłby zobaczyć kto jest odbiorcą, czyli kto mieszka pod danym adresem, a przecież klient/odbiorca wcale nie musi chcieć, by wszyscy wiedzieli jak się nazywa i gdzie mieszka. A najgorsze jest to, że doręczyciel do niczego się nie poczuwa. On zapukał do drzwi! Każdy średnio inteligentny człowiek wie, że pukanie do drzwi może być niesłyszalne np. na drugim końcu mieszkania, na balkonie/tarasie, jeśli działa jakiś głośny sprzęt (np. odkurzacz czy wiertarka), zwłaszcza w przypadku osób starszych. Po to wymyślono dzwonki i temu one służą. Jeśli jest dzwonek „opcją domyślną” jest „Dzwonić”. Ale widocznie temu doręczycielowi nie starczyło chyba rozumu(?) czy dobrej woli(?) by o tym pomyśleć. Albo złośliwie (bo tym razem musiał wejść na teren posesji, wejść do budynku i windą wjechać na piętro) albo przez zwykłą głupotę PORZUCIŁ (bo tak to trzeba nazwać) przesyłkę, uznał za doręczoną (i pewnie tak zaznaczył w dokumentach) i sobie poszedł. Miał wiele możliwości, a wybrał najgorszą. Ciekawe czy to głupota, czy to złośliwość czy jedno i drugie? Nigdy więcej z usług tej firmy nie skorzystam, chyba że nauczy swoich pracowników szacunku dla swojej pracy i klientów (jakby nie było ich chlebodawców).
Były Klient, 17 maja 2023
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Często się zdarza, że niestety nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej, i trzeba korzystać z takiej, jaką oferuje sprzedawca. Miałam niestety przykre doświadczenia z firmą DPD w przeszłości. Dotyczyło to tak jakości ich pracy, jeśli chodzi o rzetelność i opiekę nad powierzonym im mieniem, czytaj przesyłek, jak również terminowości ich dostarczania. Paczki, obklejone nalepkami informującymi, że w środku jest szkło, że trzeba się z przesyłką obchodzić delikatnie, itp. nie robiło wrażenia na pracownikach tej firmy. Często również otrzymywałam telefony od kierowców DPD, informujących mnie, że nie mają czasu dojechać i wręcz żądających ode mnie, abym sama przyjechała do innej miejscowości odebrać przesyłkę. Staram się nie korzystać z ich zafajdanych usług, ostatnio niestety nie miałam możliwości, gdyż sprzedawca narzucił mi tą firmę. Z rana otrzymałam powiadomienie mailem, że przesyłka będzie dostarczona tego dnia. Po południu, otrzymałam zawiadomienie, że kierowca się starał, ale mnie nie było w domu. Była to oczywiście nie prawda. Kolejnego dnia było jeszcze ciekawiej. Zawiadomienie z rana o dostarczeniu, po południu powiadomienie, że zgodnie z dyspozycją (czyją nie wiem, bo nie moją) paczka zostanie dostarczona za dwa kolejne dni. Ani słowa przepraszam, czy wytłumaczenia, dlaczego, tylko kłamstwa i narażanie mnie na stratę czasu i siedzenie w domu przez kilka dni, bo nawet nie wiadomo, czy kolejny termin zostanie dotrzymany. BAGNO! NIGDY WIĘCEJ DPD!
Małgorzata, 21 października 2022
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Dpd Polska. W związku z zagubieniem mojej paczki, a bardziej z podejściem Państwa do mnie jako osoby poszkodowanej, proponuję, aby zmienili Państwo charakter swojej instytucji na klub zrzeszający ludzi aspirujących do bycia kurierem, z dysfunkcjami poznawczymi o charakterze średnim lub ciężkim. To miano w moim mniemaniu bardziej pasuje do charakteru Waszych działań, niż kreowane przez Was stanowisko profesjonalnej firmy kurierskiej. Liczyłem, iż po oficjalnym stwierdzeniu zagubienia, przynajmniej na koniec spróbują Państwo wyjść z twarzą, jednak się przeliczyłem i to właśnie było impulsem do opisania tej sytuacji w należyty sposób. Nie wiem, czy kierują Wami zagmatwane procedury, czysta złośliwość, czy może za bardzo wdrożyli Państwo program „pełnosprawni w pracy”. Jeśli to ostatnie, to oszczędności proponuję poszukać np w likwidacji części stanowisk Waszej infolinii, która i tak w większości przypadków nie jest pomocna w załatwieniu czegokolwiek z przedziału Państwa usług. Dnia 20.04.2022 dealer pojazdów z Krakowa wysłał do mnie za pośrednictwem Waszej firmy dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu. Wczoraj drogą mailową otrzymałem informację, iż paczka została zagubiona. Temat był wiadomy już od kilku dni, gdyż 26.05.2022 osobiście wybrałem się do Waszej sortowni sprawdzić status paczki, gdyż to wskazywał tracking podany przez Państwa w mailu. Oczywiście konieczność tej wycieczki wynikała tylko i wyłącznie z tego, iż pomimo licznych kontaktów z infolinią nie umieli Państwo skontaktować się z oddziałem w celu ustalenia statusu paczki, twierdząc, ze jedyne co możecie zrobić to wysłanie maila do oddziału i wyczekiwanie, aż ktoś raczy odpisać. W międzyczasie poprzez infolinię zostałem poinformowany, iż macie Państwo 30 dni na doręczenie przesyłki. Co za tym idzie, 24 godziny, którymi sie promujecie to mit służący do zwabiania klientów. Proponuję zamieścić informacje o 30 dniach przy zawieraniu Waszych usług i sprawdzić, ilu klientów uda się Wam zatrzymać. Na miejscu w sortowni okazało się, iż Pani z recepcji posiada telefon kontaktowy, którego nikt wcześniej nie chciał mi udzielić, sprowadzając miano tego numeru do wewnętrznej informacji poufnej firmy. Co wydaje się lekko śmieszne, Pani miała przygotowane wydrukowane karteczki z w/w numerem telefonu, które służyły do przekazywania klientom w celach kontaktowych. Status przesyłki był już przeze mnie znany we wspomniany czwartek, jednak z informacją mailową zwlekaliscie Państwo do wczoraj. Teraz najlepszy wątek tej sprawy, w moim odczuciu najbardziej bezczelne zachowanie z Państwa strony: poprosiłem o przesłanie tej wiadomości do dealera, który widnieje w Waszym systemie jako nadawca przesyłki, gdyż bez takiej informacji nie ma on możliwości wdrożenia procedury wyrabiania nowych dokumentów. Odpowiedz z Państwa strony, tutaj cytat: „nie ma takiej możliwości”. Pisałem ponownie kilka wiadomości z prośba w tej sprawie, tłumacząc z jakiego powodu jest kluczowa, jednak Państwo nie zmieniacie stanowiska. Dzięki Państwa nieprofesjonalnej obsłudze posiadam pojazd, którego nie mogę zarejestrować, mało tego, nie mogę wyrobić do niego nowych dokumentów. Przypominam, iż narażacie mnie państwo na karę finansową za niezarejestrowanie pojazdu, którą po upływie odpowiedniego terminu od daty zakupu przewiduje prawo. Ponadto jedna kara nie kończy tematu, gdyż ze względu na Państwa stanowisko w dalszym ciągu nie będę mógł zarejestrować pojazdu, co przewiduje dalsze kary. Oświadczam, iż ze względu na wymienioną z Państwem korespondencję mam potwierdzoną świadomość Państwa co do obecnego stanu rzeczy. W przypadku jakichkolwiek kar finansowych, będę dochodził swoich praw do wyegzekwowania kwot kar od Państwa, choćby sądownie. Ponadto z dodatkowych kosztów, na które już mnie Państwo narazili, to koszt ściągnięcia zakupionego pojazdu na lawecie, koszt paliwa i czas poświęcony na dojazd do Rudy śląskiej, oraz koszt paliwa, który wygeneruję podczas ponownej wycieczki do Krakowa po nowe dokumenty, o ile w ogóle do tego dojdzie. Póki co dzięki Państwa „uprzejmości” wizja ostatniego kosztu jest najmniej realna. Ponadto dodam, iż posiadam pojazd, który w świetle prawa nie moze się poruszać a wszelkie dokumenty od pojazdu wraz z adresem, pod którym aktualnie się znajduje, niewiadomo gdzie i do kogo trafiły. Czystko hipotetycznie może się okazać, iż „oficjalnie” nie jestem już właścicielem pojazdu, gdyż dane zawarte w przesyłce są wystarczające do stworzenia fikcyjnej umowy kupna- sprzedaży. W przypadku ewentualej kradzieży nie dostanę odszkodowania, gdyż w obecnym stanie prawnym nie mogę nawet ubezpieczyć pojazdu. Prawdopodobieństwo takiej sytuacji jest nikłe, jednak nie można go wykluczyć. Pomijając ten jeden wątek, wahlarz możliwości, jakie daje posiadanie czyjejś tożsamości na papierze, jest spory. Ponadto nie mogę sprzedać poprzedniego pojazdu, który ciagle wykorzystuję na dojazdy pracy. Pojazd stale traci na wartości a przebieg wzrasta z dnia na dzień. Następnym minusem tej sytuacji jest to, iz w świetle prawa pojazdu, który kupiłem niedawno, również nie mogę sprzedać ze względu na brak dokumentów. Ponadto nawet po wyrobieniu nowych dokumentów w przyszłości mogę mieć problem ze sprzedażą pojazdu, który od samego początku ma niejasną sprawę z papierami a w miejscu nieustalonym znajduje się drugi komplet dokumentów. Co za tym idzie, posiadam pojazd o charakterze muzealnym, bez możliwości pozbycia się go, za ktorego „oglądanie” bede musiał regularnie uiszczać opłaty w postaci kar od wydziału komunikacji. Nie pominę kwestii, iż zagubiona przesyłka zawierała moje dane wrażliwe, na co w świetle prawa Inspektorat Ochrony Danych Osobowych przewiduje karę, od finansowej do pozbawienia wolności włącznie. Co za tym idzie, już na samym początku przygody z nowym pojazdem przez Państwa niekomptenencje wygenerowaliście mi kilka jak nie kilkanaście tysięcy straty, narażając na potencjalny wzrost kosztów, łącznie z kradzieżą pojazdu, pomijając straty moralne i wizerunkowe. Chociaż jeśli chodzi o straty wizerunkowe, ciężko żądać tego od kogoś, kto na równym z Państwa poziomem nie szanuje swojego. Mam nadzieje, iż wieści o Państwa podejściu do wywiązywania się ze swoich usług trafi do jak największej ilości potencjalnych klientów i odwiedzie ich od współpracy z Państwem. Nawet, jeśli tylko kilka osób uchroni się od Państwa „usług”, uznam to za częściowy sukces. Mam również nadzieje, iż informacja trafi do kogos decyzyjnego z Państwa firmy, kto będzie mógł odmienić standardy traktowania klientów i wyciągnie konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za zaistniała sytuacje.
Tb, 1 czerwca 2022
DPD
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
W poniedziałek dostałem e-mail powiadamiający o wysyłce przesyłki od DPD wraz z linkiem do sprawdzenia gdzie jest przesyłka. Skorzystałem z tego linku we wtorek i okazało się, że przed godziną 5 do oddziału doręczającego w Gliwicach trafiła moja przesyłka. W czwartek telefonuje kilka minut po godzinie 8 na infolinie żeby zapytać o przesyłkę. Potwierdzono, że przesyłka jest w Gliwicach NA PALECIE ale o tej porze jeszcze przesyłki są wydawane do doręczenia i może dziś ją otrzymam. Przed godziną 12 korzystam ponownie z linku a tam - magazynowanie przesyłki w oddziale. Kolejny telefon, proszę chwilę poczekać zadzwonię do Gliwic i dostałem super propozycja, że przesyłka NA PALECIE jeszcze dziś może być w moich rękach ale mam sobie po nią przyjechać do oddziału. Odebrali przesyłkę od nadawcy, skasowali za to pieniądze i ja mam jechać 20 km do oddziału po odbiór przesyłki której nie próbowali nawet doręczyć. Oczywiście odmówiłem i pojawiła się druga propozycja. Jutro czyli w piątek w pierwszej kolejności dostarczą mi przesyłkę. Ok, dam im jeszcze jedną szansę i poczekam do piątku. Przesyłka oczywiście nie dotarła. Żadnych świąt ani dni wolnych w tym czasie nie było co wyjaśniałoby wydłużony czas dostawy. W sobotę zadzwoniłem żeby się nie fatygowali z dostawą bo odmawiam odbioru przesyłki i niech odeślą ją do nadawcy. Mogłem nie dzwonić, jakby wreszcie kurier przyjechał to powiedzieć, że odmawiam przyjęcia przesyłki. Nie wypada jednak tak robić bo kurier w niczym tutaj nie zawinił i wypadało zadzwonić, że przesyłki nie odbiorę.
Franciszek, 21 maja 2022

Informacje o przewoźniku DPD

Gigant na polskim rynku, jeżeli chodzi o branżę kurierską od wielu lat realizujący transport krajowy i międzynarodowy. W 2020 roku w czasie pandemii koronawirusa dostarczyli do odbiorców blisko 193,5 miliona przesyłek. Na pierwszym miejscu stawiają potrzeby konsumenta – paczka musi trafić do niego szybko i bezpiecznie. A Ty jak oceniasz te wartości w firmie kurierskiej DPD? Skorzystaj z formularza oceny i wystaw opinie o kurierze DPD.

Jak ocenić kuriera DPD i wystawić opinie?

Skorzystałeś z usług DPD i chcesz podzielić się opinią o tym kurierze? To szybki i sprawny proces. Kliknij przycisk oceń kuriera, wypełnij informacje w formularzu i kliknij wyślij. Po akceptacji Twoja opinia o DPD będzie widoczna na stronie. Oceń jak przebiegał Twój transport, by podzielić się z innymi użytkownikami niezbędnymi danymi na temat usług przewoźnika. 

Usługi kuriera DPD w Globkurier.pl

Z przewoźnikiem DPD w transporcie krajowym wyślemy miedzy innymi koperty, paczki czy palety EURO. Ceny przesyłek DPD zaczynają się od 10,70 zł (netto bez opłaty paliwowej). Dla firm oferujemy jednak dedykowane ceny i niższe stawki – chcesz odebrać ofertę dla Twojego biznesu sprawdź cennik i napisz do nas. W GlobKurier.pl specjalizujemy się również w transporcie międzynarodowym. Jednym z przewoźników realizujących takie zlecenia jest firma DPD. Obsługują transporty miedzy innymi do Włoch, Austrii, Hiszpanii czy Niemiec. Jeżeli wysyłałeś za granicę z tym przewoźnikiem zostaw opinie o DPD i podziel się skąd i dokąd podróżowała Twoja przesyłka. 

Jak zamówić kuriera DPD za pośrednictwem GlobKurier.pl?

Chcesz zamówić kuriera DPD przez GlobKurier.pl? Wejdź na szybką wycenę, uzupełnij wszystkie parametry swojej paczki – długość, szerokość, wysokość, wagę i ilość sztuk, a następnie kliknij aktualizuj oferty kurierów. Z wybranych dostępnych opcji wybierz kuriera DPD. Po realizacji zamówienia nie zapomnij ocenić DPD w naszym rankingu.

Śledzenie przesyłki DPD z GlobKurier.pl

Jak każdy pewnie chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka bezpiecznie dotarła do odbiorcy. Z GlobKurier.pl możesz w łatwy sposób monitorować jej status podczas całego transportu. Wystarczy, że wejdziesz na stronę Śledzenie przesyłki DPD  i wpiszesz w pole numer zamówienia.

Podsumowanie DPD

Kurier DPD cieszy się sporą popularnością wśród klientów, nie bez przyczyny jest jedną z najczęściej wybieranych firm kurierskich. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jest w stanie zrealizować transport krajowy oraz międzynarodowy. Firma DPD funkcjonuje na rynku od 1991 roku, dziś swoją ofertę kieruje do szerokiego grona odbiorców, zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych. DPD gwarantuje wysoki standard swoich usług. Za ich pośrednictwem możesz nadać przesyłki paczkowe i paletowe. Jeśli chcesz skorzystać z usług tej firmy kurierskiej w atrakcyjnych cenach, sprawdź ofertę GlobKurier.pl dostępną na stronie: Kurier DPD.