• Opinie DPD

    Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy DPD? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

    Kurier DPD

    Logo
    2.6
    Ocena na podstawie 1493 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Logo
    2.6
    Ocena na podstawie 1493 opinii
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera

    Doręczenie przesyłki krajowej lub międzynarodowej może stanowić niemałe wyzwanie, dlatego warto to zadanie zlecić profesjonalistom. Poznaj opinie klientów o DPD. Przekonaj się, jakie problemy napotkali klienci, a jakie usługi wybierają najchętniej. Możesz również porównać ocenę DPD z innymi firmami kurierskimi. A jeśli zamawiałeś kuriera, możesz także zostawić swoją opinię o firmie DPD.

    Kurier DPD opinie

    Filtruj

    DPDNumer przesyłki: 0000452206762W
    Ocena Ogólna: 2.3
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Jestem częstym klientem sklepów internetowych. Niestety, doświadczenie nauczyło mnie omijania dostawy kurierem DPD. Pierwszą sprawą jest możliwość przekierowania paczki. Uważam to za bardzo przydatną funkcję. Niestety w nieczytelnej aplikacji jest to dość trudne. Wiele razy z punktu odbioru paczka została przekierowana w zupełnie inne miejsce. Próba dodzwonienia się na infolinie po dłuższym czasie okazała się skuteczna, natomiast Pan który odebrał, też nie wiedział gdzie jest moja paczka i wspólnie wymieniliśmy się niewiedzą. Kolejnym razem moja paczka została wywieziona do Gdańska zamiast Łodzi z gwarancją dostawy do 9:30 tego też dnia. (Dowiedziałam się o 10:30 tego samego dnia i mozolnej, ponownej próbie dodzwonienia się na infolinię). Innym razem zamówiłam meble. Kurier spóźnił się jeden dzień pod pretekstem braku możliwości wjazdu na moją ulicę. (Niestety to nieprawda, mieszkam na ulicy obok, a dojazd docelowy jest dozwolony). Kurier się zgubił i wypytywał okoliczne punkty usługowe o mój adres imię i nazwisko (RODO chyba nie jest ważne). Gdy zauważyłam kuriera z paletą musiałam za nim biec (oczywiście Pan niezadowolony, natomiast adres został wpisany dość szczegółowo, poszedł w zupełnie drugą stronę), Po tym jak doprowadziłam Go do bramy stwierdził, ze paleta się nie zmieści. Zapytałam czy w takim razie ma może nóż, rozcięlibyśmy paczkę. Stwierdził, że go to nie obchodzi i chce tylko podpis. Zostawił mnie samą z ciężką paletą na środku ruchliwej ulicy. 🙂 Nie miałam takiej sytuacji z żadną inną firmą kurierską.
    Klient, 26 marca 2024
    DPDNumer przesyłki: XYZ
    Ocena Ogólna: 3
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Przeszłam dwuetapową rekrutację na stanowisko " młodszy specjalista ds. bezpośredniej obsługi klienta". Obie rozmowy wypadły bardzo pozytywnie. Jak po każdej rozmowie Pani rekruterka poinformowała mnie o okresie oczekiwania na odpowiedź w sprawie zatrudnienia, miał to być niecały tydzień. Telefon w sprawie zatrudnienia otrzymałam na następny dzień po drugim etapie rozmowy. Pani rekrutująca powiadomiła mnie o pozytywnym rozpatrzeniu mojej kandydatury oraz o tym, że to właśnie mnie chcą przyjąć i zadzwonią do mnie kiedy mam zgłosić się o skierowanie na badania. Przekazana została mi również informacja, że muszę poczekać trzy tygodnie ponieważ Pani, która zajmuje się rekrutacją idzie na urlop oraz usłyszałam konkretną datę kiedy owa Pani z urlopu wraca. Ucieszona czekałam 3 tygodnie.Po upływie tego czasu sama skontaktowałam się z oddziałem firmy na ul. Rolnej 8 Kielce oraz otrzymałam informację a raczej prośbę o chwilkę cierpliwości ponieważ Pani rekrutująca potrzebowała czasu na "nadrobienie zaległości po urlopie", stwierdziłam okej poczekam...UPŁYNĘŁO kolejne 2 tygodnie ... więc postanowiłam znowu sama wykonać telefon, dwukrotnie moje połączenie zostało odrzucone, a później Pani wyłączyła telefon bo nagle był zerowy brak sygnału. Odczekałam kilka dni i ponownie zadzwoniłam po weekendzie. Pani odebrała, przedstawiłam jej swoje obawy i zapytałam kiedy w końcu mam przyjechać po skierowanie na badania a usłyszałam odpowiedź " mam niestety przykrą wiadomość, firma nie wyraziła zgody na zatrudnienie nikogo na to stanowisko". Przeciągali mnie łącznie ponad miesiąc, obiecywali zatrudnienie i finalnie jakbym do nich nie zadzwoniła to nawet nie wiedziałabym o tym, że jednak mnie nie przyjmą " bo firma nie wyraziła zgody". ŻART na kółkach, zastanawia mnie tylko jedno, po co było robić rekrutację i obiecywać mi, że mnie zatrudnią. Myślałam, że to rzetelny pracodawca natomiast byłam w wielkim błędzie. Straciłam ogrom czasu a mogłam wtedy podjąć zatrudnienie w innym miejscu. Odradzam aplikację każdemu komu faktycznie zależy na pracy. Jeśli ktoś zna strony gdzie mogę jeszcze opisać swoją opinię o DPD to możecie podesłać w komentarzu, zależy mi żeby ostrzec innych naiwnych, młodych ludzi, którzy są/będą w sytuacji takiej w jakiej obecnie jestem ja.
    KANDYDAT REKRUTACJA, 26 marca 2024
    DPDNumer przesyłki: nie podam
    Ocena Ogólna: 3.7
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    DPD TO DNO!! Muszę tutaj wylać swoją frustrację, bo firma w ogóle nie bierze pod uwagę opinii swoich klientów. Owszem, daje możliwość wystawienia oceny, ale zredukowanej do 2000 znaków. Także ja dołożę swoją cegiełkę na dowód niefrasobliwości, braku ogarnięcia i odpowiedzialności a także chamskiego zachowania kurierów! Czytając Państwa opinię dochodzę do wniosku, że spotkała mnie klasyczna sytuacja przesyłki DPD: 1. Rano dostaję powiadomienie sms i mail o spodziewanym dostarczeniu przesyłki. W mailu podany jest numer telefonu do kuriera, zapisuję sobie w pamięci, żeby być w pogotowiu i mieć telefon ciągle przy dupie. 2. Czekam grzecznie w domu cały dzień i kurier dzwoni akurat przed godziną 17 kiedy jestem poza domem bo muszę skoczyć do apteki po leki - nie jestem w stanie odebrać. 3. Oddzwaniam po kilkunastu minutach uprzednio sprawdzając, że to inny numer niż podany w mailu więc nie do końca mam w ogóle pewność, czy to kurier czy spam. 4. Kurier odbiera, ale jest incognito, bo odbierając mówi "słucham" i po ustaleniu adresu paczki mówi, że paczka już przekierowana do punktu odbioru bo nie było nikogo. 5. Angażuję bliską osobę o pomoc, bo jest bliżej punktu odbioru niż ja, paczka trochę ważny (dlatego było zamówienie kurierem xD ) 6. Bliska osoba mówi, że kurczę jest tutaj w punkcie odbioru, ale paczki nie ma, nikt nic nie wie. 7. Kurier po kilkunastu minutach pojawia się w punkcie odbioru (przez tel mówił, że paczka już została PRZEKIEROWANA) przynosi ją, oczywiście bez żadnego "dzień dobry, przepraszam, spierdalaj" tylko daje i jedzie dalej wkurwiać ludzi. 8. Punkt odbioru rozkłada ręce, bo nie ma pinu i paczka jest na inną osobę niż odbierająca więc są problemy z odbiorem, mimo że bliska osoba widziała się przed chwilą z kurierem twarzą w twarz. W końcu jakoś dochodzą do porozumienia i paczka zostaje odebrana. 8. Dzwonię do kuriera, bo skrajnie nie podoba mi się ta sytuacja, a kurier gdy już jarzy o co chodzi rzuca słuchawką i odrzuca próby połączenia. A DPD sobie dalej w kulki leci.
    Niezadowolony klient, 29 lutego 2024
    DPDNumer przesyłki: 0000032402030T
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    KURIERSKIE DNO! Powinno być 0 w skali. Pozdrawiam pana Michała nr 513...438 udającego, że odbiera paczki w Rzeszowie. 18.01 dpd otrzymało zlecenie odbioru paczki (ciężkiej), podałem telefonicznie porę mogę przekazać mieszczącą się w godzinach, które dpd podaje jako "standardowe" pory odbioru. Jedyny raz odebrał, powiedział, że wtedy to on w domu jest, a nagranych na skrzynce informacji nie odsłuchuje. Więcej już nie udało mi się porozmawiać z nim (7 prób), na smsa z mojego numeru nie odpowiedział, z rozpędu odpisał na wysłanego z innego numeru potwierdzając że de facto pracuje do 13tej, czyli to "kurier" dla siedzących w domu - mam potwierdzenie. Po czym bezczelnie wysłał kolejne powiadomienie, że mnie nie zastał (kilka udawanych prób odbioru po 12tej). Kto tu jest dla kogo, na pewno nie on dla klienta. Na działania łaskawcy złożyłem reklamację w dpd, nie mam czasu czekać 30 dni na odpowiedź, paczka czeka spakowana od czwartku (bezczelnie po pierwszej rozmowie wpisał w system, że była nieprzygotowana!). CHMASTWO NAJNIŻSZYCH LOTÓW! Poinformowałem sklep o sprawie radząc by zmienili firmę obsługującą bo psuje nie tylko swój wizerunek (na którym chyba, po liczbie negatywnych ocen sądząc, raczej im nie zależy) ale i dla sklepów, które zleciły im obsługę. I wszystkim niezadowolonym radzę robić tak samo inaczej nie będzie żadnego skutku. A panu Michałowi życzę miłego wczesnego popołudnia w domku... Za pierwszym razem też był z nimi problem (nie wiem czy kurier ten sam rewir tak) - wtedy to była dostawa, też z problemami, także w porze niedostosowanej do potrzeb klienta, paczka zmaltretowana rozleciała się mi w rękach, a w środku było 30 parę kg...
    Piotr , 24 stycznia 2024
    DPD
    Ocena Ogólna: 3
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Z terminami nie mają problemów, ale jeśli chodzi o obsługę to jest to chyba najgorsza firma na rynku. Jeśli zamawiam cokolwiek dla siebie lub do firmy i widzę, że jedyną opcją dostawy jest DPD to już wiem, że będą kłopoty i na 80% się to sprawdza. Ostatnio kurier zostawił paczki w przedsionku budynku firmy nie informując o dostawie. Dowiedziałem się z maila, że paczki zostały dostarczone. Po sprawdzeniu okazało się, że jednej brakuje. Telefon do kuriera wyjaśnił mi, że niby ta paczka do nich jeszcze nie dotarła. Wierzyć mi się nie chciało, skoro zamówienie było jedno z jednej firmy, tylko podzielone na części. Ale OK, może coś poszło nie tak. Czekałem cierpliwie i kilka dni później dowiaduję się, że firma u której robiłem zamówienie dostała zwrot jednej paczki. Ja nie wiem o co chodzi, oni nie wiedzą o co chodzi, DPD ooooczywiście nie wie o co chodzi. Najwidoczniej kurier nie zostawił paczki, nie chciało mu się wracać, potem oddał ją na magazyn i miał to w dupie. Paczkę nadano ponownie i znów problem, bo mimo informacji, że firma działa od godz. 17, więc prosimy o wcześniejszy kontakt, żeby ktoś mógł przyjść i odebrać, to dostaję rano maila, że "dziś będzie dostarczona paczka". Ja w daleko od firmy, próbuję dodzwonić się do kuriera kilkakrotnie - bezskutecznie. 15 min później mail "paczka nie doręczona z powodu nieobecności". Szlag człowieka trafia i krew zalewa. Z tą firmą nie idzie współpracować, tak wielkie mają wyjebanie na wszystko.
    Mariusz, 8 grudnia 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Korzystam z różnych firm kurierskich i jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się doświadczyć czegoś podobnego. W zeszłym tygodniu w niedzielę - zamówiłam łyżwy dla dziecka. Trasa Warszawa-Wrocław. W poniedziałek zostały one wysłane - we wtorek o godzinie 8:13 zostały zarejestrowane w oddziale we Wrocławiu. W czwartek nastąpiła moja 1 tel interwencja - info że paczka jest i ze zostanie dostarczona w piątek. W piątek 2 interwencja rano - info, ze paczka jest uszkodzona (opakowanie). Po południu 3 tel i tym razem info, ze do oddziału i zespołu Kurierów zostanie wysłany mail z ponagleniem. W między czasie napisałam oficjalną reklamację. W sobotę przed południem okazało się, że paczka wraca do nadawcy do Warszawy ze względu na uszkodzenie uniemożliwiające jej dostarczenie do mnie. Paczka wróciła do nadawcy w poniedziałek (okazało się, ze kurier na niej położył inna cięższą paczkę co spowodowało uszkodzenie opakowania) i jeszcze tego samego dnia została ona przepakowana i odesłana z powrotem do Wrocławia. Zameldowała się w oddziale we Wrocławiu tym razem o godzinie 3:21 i dziś jest środa i w dalszym ciągu brak zmiany statusu. Na mój tel wczoraj, tj we wtorek otrzymałam info, że kurier niestety paczki nie zabrał bo miał już ich za dużo.. Jednym słowem DRAMAT... Dodatkowo w niedzielę zamówiłam karmę dla swoich psów. Oczywiście została też wysłana DPD i sytuacja jest tożsama - paczka (30 kg) też czeka w oddziale we Wrocławiu od godziny 6 rano we wtorek.. Takiego BRAKU jakiegokolwiek PROFESJONALIZMU już dawno nie widziałam. Brak jakiejkolwiek komunikacji czy informacji, czy zmiany statusu.. PORAŻKA ABSOLUTNIE - NIE polecam tej firmy.. Trzymajcie się od niej z daleka !!!!! SZKODA nerwów i czasu na telefony - i tak nic to nie wnosi ani nie daje !!!!
    Agnieszka, 6 grudnia 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Banda niekompetentnych matołów i chamów. Kto chociaż raz doświadczył dostawy gabarytów z DPD, ten się w cyrku nie śmieje, a ja miałam to nieszczęście trzykrokrotnie. Za pierwszym razem, kurier pomimo wyraźnej prośby nie skontaktował się ze mną telefonicznie przed dostawą. Zadzwonił jak już był na miejscu i na informację, że przyjadę w ciągu 10 min, stwierdził, że zostawi mi przesyłkę wartą 2000 zł pod drzwiami, bo mu się spieszy. Ubłagałam go, żeby zaczekał 5 min na męża, który na skuterze podjedzie szybciej. Ten pędził w deszczu z językiem na brodzie, żeby na miejscu okazało się, że kurier sobie pojechał, a przesyłkę wcisnął przypadkowemu Ukraińcowi z ekipy remontowej, który nawet nie mówił po polsku. BOK w odpowiedzi na skargę stwierdził, że przesyłka została dostarczona prawidłowo, a kurier nie musi wykazywać rozumu ani godności człowieka, jeśli za to dodatkowo nie zapłacę. W związku z tym, za drugim razem zapłaciłam ekstra za dostawę w sobotę. W piątek rano kurier dzwoni, że jest na miejscu i ma dla mnie przesyłkę. Na pytanie dlaczego przyjechał dzisiaj, skoro dostawa miała być w sobotę, stwierdził, że on takiej informacji na etykiecie nie widział, a poza tym to on w soboty nie jeździ, więc nie wie czy ktoś mi następnego dnia tą przesyłkę dostarczy. Na infolinii DPD odbijam się od bota, więc dzwonię do nadawcy przesyłki, który potwierdza, że opłacił dostawę w sobotę. Kurier odjeżdża, a ja w sobotę od 7:00 rano czatuję na dostawę. O 8:00 piszę smsa do kuriera, że jestem na miejscu i czekam. W południe zaczynam się niecierpliwić i sprawdzam status przesyłki - niedoręczona, kurier nie zastał mnie w domu. Próbuję dodzwonić się do kuriera - "abonent niedostępny lub poza zasięgiem", na infolinii znowu odbijam się od bota, a przesyłka wraca do nadawcy, bo to druga nieudana próba doręczenia. Za trzecim razem potrzebowałam przekierować przesyłkę pod inny adres korzystając ze strony "Moje DPD", ponieważ byłam w trakcie przeprowadzki. W środę złożyłam dyspozycję z terminem dostawy na czwartek. W czwartek przesyłka nie dotarła. Po interwencji na infolinii, przeadresowanie nastąpiło w piątek. W poniedziałek, ze względu na to, że przesyłka nadal nie została wydana do doręczenia, przełożyłam dostawę na środę. W środę przesyłka również nie dotarła. Wisiałam przez pół godziny na płatnej infolinii, żeby ustawić dostawę na piątek, ponieważ wiedziałam, że w czwartek nie będę w stanie odebrać przesyłki. W czwartek o 15:00 dostaję maila, że dzisiaj będzie dostawa. Ubłagałam męża, żeby wyrwał się wcześniej z pracy i czatował na kuriera, bo ja robię nadgodziny. Jest 21:30, kurier się nie pojawił, a przesyłka nadal ma status "wydanie przesyłki do doręczenia". Jak żyć? Podsumowanie: Pracownicy DPD wyraźnie nienawidzą klientów, którzy zamawiają gabaryty i robią wszystko, żeby uprzykrzyć im życie. Jak tylko mam taką możliwość, korzystam z usług konkurencji. Nie poleciłabym nawet wrogowi.
    Sonya, 30 listopada 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Kurier DPD przyjechał dziś z paczką. Otworzyła mu moja teściowa, a że ma problem z kręgosłupem to poprosiła żeby jej podał pod drzwi. Odmówił. Powiedziała żeby poczekał i przyszła po mnie i mojego teścia w razie czego ale zanim zdążyliśmy przyjść to odjechał. Tył auta tylko zobaczyliśmy. Jak zadzwoniłam na dpd to dopiero się dowiedziałam o jaką paczkę chodzi, bo wcześniej ani sms ani nic. Zgłosiłam im sytuację, podkreśliłam że to nie pierwszy raz. W między czasie mój mąż zadzwonił do kuriera i mu parę słów powiedział. Może o parę za dużo ale po prostu jak to jest kolejny raz to człowiek już traci nerwy. DPD dało kurierowi 1,5 godziny na odezwanie się do mnie albo przywiezienie paczki z powrotem. W między czasie zgłosili sytuację do oddziału. Po czym on dzwoni do mnie ze paczki nie przywiezie bo jego noga tu nie postanie, a adres zostaje automatycznie zablokowany. 😂 To ja znów na DPD. A tam Pani do mnie że jak to zablokowany jak oni absolutnie tego nie robią, a adres przecież istnieje. 🙈 Kazałam jej dopisać w zgłoszeniu zachowanie kuriera, że mi groził sądem bo niby on nagrania ma że teściowa się nie zgodziła paczki odebrać a ja go ganiam a mój mąż mu groził przecież. 😂😂 Ja do niego że super bo ja nagranie też mam i pójdę do sądu. Czekałam do 17:30 bo tak mi kazali na infolinii jak się nie pokaże to spróbują przekierować paczkę do najbliższego punktu aby był odbiór w poniedziałek. Koniec końców jak zadzwoniłam do nich przed 18 dowiedziałam się, że oddział dpd uwierzył kurierowi nie wiem na jakiej podstawie i paczka została odesłana do nadawcy. Nawet jej nie przekierowali do punktu. Przez nich mogę stracić współpracę. Poza tym z tego jasno wynika iż ja i moja teściowa według DPD jesteśmy kłamczuchami. Zaznaczę iż to już moja kolejna skarga z kolei na tą firmę a nie dalej jak kilka dni wcześniej inne wydawnictwo pisało do mnie że paczka wysłana 15 listopada a dalej nie dotarła. 🙈 Także żarty z ludzi sobie robią i to dostanie. Nie polecam!
    Kaja , 24 listopada 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Kurier DPD przez domofon informuje mnie że ma dla mnie przesyłkę,i formuje go że czekam przy drzwiach, na co odpowiada mi że zostawi j u sąsiada mimo moich protestów tak robi. Odbieram przesyłkę od sąsiada, zgodnie z moimi obawami przesyłka jest uszkodzona,złamana w pół. Kilka dni później czekam na kolejną przesylke, otrzymuje smsa, z informacja że w dniu dzisiejszym około godziny 12 kurier dostarczy przesyłkę. Czekam w domu do godziny 14,wykonuje telefon do o DPD. Dowiaduje się że kurier dostarczył przesyłkę pod wskazany adres. Informuje rozmówcę że nic mi o tym nie wiadomo, że czekam na to od rana i nikogo nie było. W końcu dostaje informacje że kurier skończył pracę i nikt ni nie może zrobić. Następny dzień piątek, w DPD mój numer jest odrzucany automatycznie, dzwonię z innego po kilku rozmowach i awanturach otrzymuje informacje że kurier zostawił paczke u sąsiada i że mam ja sobie sam odebrać. Po kilku kolejnych awanturach zostaje poinformowany że muszę czekać do poniedziałku. Kurier odbierze przesyłkę od sąsiada i dostarczy pod wskazany adres między godziną 12.40 a 13.30. Czekam do 14 kolejny telefon, dostaje informacje że przesyłkę kurier dostarczył pod wskazany adres, o czy ponownie mi nic nie wiadomo. Informuje sprzedawcę o sytuacji. W środę dostaje informacje od sprzedawcy, że paczka wróciła do nadawcy. Sprzedawca wysyła mi ja ponownie lecz już nie przez DPD. Od tej pory, wszystko co zamawiam przez internet jeżeli przesyłka ma być dostarczona przez DPD rezygnuje z zakupu, co zalecam wszystkim kupującym.
    Andrzej, 30 października 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Firma kurierska dramat, gorszej nie spotkałam. 2 dni siedzę w domu i czekam na paczkę. A kurier Sebastian o numerze telefonu 532244321 nie odbiera kompletnie połączeń. Infolinia też nie jest w stanie się do niego dodzwonić. A ja siedzę jak idiota w domu 3 dni i czekam na przesyłkę mając na bramie przyklejoną kartkę A4 że jestem w domu ale dom jest 100m od furtki i proszę o kontakt podając swój numer telefonu. Po czym przedwczoraj i wczoraj o 14:38 rzekomo kurier nikogo nie zastał! Bo go nawet nie było!!! Bo gdyby był to by widział tę kartkę. No chyba że jest naprawdę ślepy to nie powinien jako kurier pracować. Efekt? Pani na infolini podobno zglosiła prośbe doręczenia do mnie paczki raz jeszcze ale dziś znów kuriera nie było i na infolinii jest info że paczka wróciła do nadawcy. Proponuję skontaktować się przełożonym ze swoim " fantastycznym" pracownikiem olewający pracę i Klientów żeby posłuchać jak zgłasza się poczta. Życzę powodzenia, gwarantuję że kontakt z nim nie istnieje. Próbowałam wczoraj z 30x , a 26.09 była dokładnie taka sama sytuacja i w 21 wieku dymałam do Skawiny ponad godzinę w jedną stronę bo infolinia tam przekierowała paczkę. Tylko dlatego że kurier jest d...l który nie potrafi pod bramą numeru wykręcić. Ale najpierw trzeba wogóle przy niej być. Teraz sobie usiądę i będę pisała reklamację do firmy która paczkę wysłała i prosiła o łaskawe wysłanie raz jeszcze. I sytuacja się powtórzy raz jeszcze, i tak będzie do usranej śmierci dopóki takiego kuriera nieroba zatrudniacie. Może płacicie mu za niedostarczone paczki? Jeśli tak to świetnie mu to wychodzi i powinien zostać pracownikiem roku! Nie polecam!!!!!
    Elżbieta Kobylak, 13 października 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    DPD systemowo oszukuje i akceptuje fałszywe doręczenia przez kurierów. DPD Polska sp. z o. o. w sposób oczywisty narusza zbiorowe interesy konsumentów!!! Czym jest naruszenie zbiorowych interesów konsumentów? Z naruszeniem zbiorowych interesów konsumentów mamy do czynienia wówczas, gdy bezprawna praktyka przedsiębiorcy dotyka pewnej grupy (np. klientów danego przedsiębiorcy) lub nieograniczonej liczby konsumentów, zagrażając interesom każdego konsumenta będącego lub mogącego być potencjalnie kontrahentem przedsiębiorcy – to znaczy potencjalnie każdy może zostać przez nią poszkodowany. Zawiadomienia składamy pocztą e-mail: uokik@uokik.gov.pl lub na adres urzędu: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa Osobami odpowiedzialnymi za działanie DPD Polska sp. z o.o. jest zarząd spółki : Nawłoka Rafał Piotr - prezes zarządu, Czyż Henryk Janusz - wiceprezes zarządu, Westrych Andrzejczyk Marta Katarzyna - członek zarządu, Głowacki Maciej Jacek - członek zarządu, Szalewicz Tomasz Jan - członek zarządu, Kowalska Monika Dorota - członek zarządu, Zembowicz Łukasz - członek zarządu. Udziałowcy DPD Polska sp. z o.o.: 1. GEOPOST INTERNATIONAL MANAGEMENT & DEVELOPMENT HOLDING GMBH 2. GEOPOST SA Myślę, że dobrym rozwiązaniem jest rozpowszechnianie tych informacji i nieuczciwości firmy DPD Polska, w każdy możliwy sposób.
    Wojtek, 25 sierpnia 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Pan Kurier jest totalną porażką. Wiedziałam, że ma przyjechać więc pracowałam zdalnie by odebrać paczkę. Oczywiście się nie pojawił. Infolinia DPD oczywiście nic nie wie, bo z kurierem nie ma kontaktu. Paczka miała być dostarczona we wtorek. W środę rano przychodzi mail z DPD, że paczka dostarcza w dniu poprzednim o godz 12. Dzwonię na infolinię oni będą wyjaśniać. Na pewno ktoś zadzwoni do 17:00. Oczywiście cisza. Nikt nie dzwoni. Składam reklamacje na stronie DPD - czas na rozpatrzenie 30 dni. Czwartek znów dzwonię na infolinię i znów nikt nic nie wie o mojej zaginionej paczce. Kurier ma do mnie dzwonić. O godz 15 łaskawie dzwoni Pan kurier gdzie jestem, bo on jest u mnie z paczką i znów nikogo nie ma. Wkurzyłam się okrutnie. Pan stwierdził, że on sobie zahaczył w systemie że dostarczył paczkę we wtorek, ale się nie wyrobił i dlatego ma ją dziś. Mówię, że skoro był pod blokiem to dlaczego nie dzwonił i usłyszałam, że jemu za dzwonienie nie płacą tylko za dostarczanie. Pytam dlaczego napisał że paczka dostarczona jak jej nie dostarczył. Usłyszałam, że inaczej by mu nie zapłacili. Dziś dostałam paczkę rozwaloną, taśmy pozrywane. Pan jest bardzo niegrzeczny, robi łaskę, że dostarcza paczki, kłamie w żywe oczy. I najgorsze, że nie widzi nic złego w swoim postępowaniu, słowa przepraszam też nie zna. To jest strzał w kolano dla firmy DPD za takiego przedstawiciela firmy. Rozumiem, że może nie ma chętnych i przyjmują kogo popadnie, ale minimum kultury, czystości nie tylko człowieka, ale i na samochodzie to podstawa. Zamawiam sporo rzeczy przez internet i staram się i to bardzo by dostawy nie odbywały się kurierem DPD. Tym razem nie miałam wyjścia, bo była to jedyna opcja dostawy. Tragedia to naprawdę mało powiedziane. Szczerze nie polecam
    Monika, 3 sierpnia 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 3.7
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Nie wiem jak układają się relacje między firmami kurierskimi (jako pracodawcami) a doręczycielami, kurierami zwanymi (jako pracownikami): może żądają za dużo a płacą za mało? A może nie? Mnie, jako klienta niespecjalnie powinno to obchodzić, poza zwykłym ludzkim zainteresowaniem losami drugiego człowieka. Jeżeli doręczyciele mają jakieś problemy ze swoimi pracodawcami, to sprawa dla różnych instytucji, organizacji czy instancji jak np. Związki Zawodowe (podobno jeden związkowiec komunę w Polsce obalił), PIP, MRiPS itd. Niektórzy doręczyciele zachowują się jak „udzielne księżniczki”. Mam wrażenie, że niektórym z nich wydaje się, że to klient (ich chlebodawca) jest dla nich, a nie że oni świadczą dla niego usługi. W moim przypadku prawie zawsze doręczyciel prosił, abym wyszedł za posesję (dość dużą) po odbiór przesyłki, choć to jego obowiązek jest wejść i doręczyć. W imię dobrej współpracy i zwykłej, ludzkiej życzliwości wychodziłem przed posesję, by biednego doręczyciela nie zamęczać „forsowaniem” furtki czy bramy wjazdowej, drzwi głównych do budynku, jazdą windą na piętro i doręczeniem przesyłki. Skoro miałem możliwość i czas, czemu nie? Szybciej i prościej. Ostatnio jednak zdarzyło mi się nie móc wyjść i wtedy powstał problem. Zadzwonił doręczyciel, że „za minutkę” będzie przed posesją i czy mogę wyjść do furtki/bramy wjazdowej po odbiór. Odpowiedziałem, zgodnie z prawdą, że dziś nie mogę wyjść i wyjaśniłem mu jak zadzwonić domofonem, bym go wpuścił przez furtkę i główne wejście. Czekałem prawie pół godziny (miał być minutka) i nikt nie dzwonił ani do furtki, ani do głównego wejścia, ani do mieszkania! Pomyślałem, że może coś się wydarzyło, może korki albo może jakaś inna przeszkoda sprawiła, że doręczyciel nie dotarł. Zadzwoniłem do niego, żeby zapytać co się dzieje i kiedy będzie i dowiedziałem się, że już był, nikogo nie zastał (!!!) i zostawił przesyłkę przed drzwiami na wycieraczce!!! Na moje stwierdzenie, że nie usłyszałem żadnego dzwonka (a powinienem usłyszeć aż trzy: do furtki, do wejścia głównego i do mieszkania) odpowiedział, że ktoś go wpuścił na teren posesji i do budynku (tak że nie musiał dzwonić) a jeśli chodzi o mieszkanie, pukał do drzwi! Nikt mu nie otworzył, zostawił przesyłkę i poszedł!!! W XXI wieku doręczyciel puka do drzwi a nie dzwoni dzwonkiem! A jeśli nikt mu nie otworzył, przecież mógł zadzwonić telefonem. Gdyby chciał, ale chyba nie chciał. Nie wiadomo czy to skutek dysfunkcji intelektualnej czy zwykłej złośliwości. PORZUCIŁ przesyłkę (bo tak to trzeba nazwać) i sobie poszedł. Nie wiem czy ta firma tak kiepsko płaci, że przyjmuje byle kogo czy o coś innego chodzi. Na całe szczęście przesyłka była sobie przed wejściem. A równie dobrze mogłoby być inaczej. Ktoś mógłby ją zabrać; przecież różni ludzie chodzą po świecie. A w wersji „soft” uchybienie względem RODO: każdy mógłby zobaczyć kto jest odbiorcą, czyli kto mieszka pod danym adresem, a przecież klient/odbiorca wcale nie musi chcieć, by wszyscy wiedzieli jak się nazywa i gdzie mieszka. A najgorsze jest to, że doręczyciel do niczego się nie poczuwa. On zapukał do drzwi! Każdy średnio inteligentny człowiek wie, że pukanie do drzwi może być niesłyszalne np. na drugim końcu mieszkania, na balkonie/tarasie, jeśli działa jakiś głośny sprzęt (np. odkurzacz czy wiertarka), zwłaszcza w przypadku osób starszych. Po to wymyślono dzwonki i temu one służą. Jeśli jest dzwonek „opcją domyślną” jest „Dzwonić”. Ale widocznie temu doręczycielowi nie starczyło chyba rozumu(?) czy dobrej woli(?) by o tym pomyśleć. Albo złośliwie (bo tym razem musiał wejść na teren posesji, wejść do budynku i windą wjechać na piętro) albo przez zwykłą głupotę PORZUCIŁ (bo tak to trzeba nazwać) przesyłkę, uznał za doręczoną (i pewnie tak zaznaczył w dokumentach) i sobie poszedł. Miał wiele możliwości, a wybrał najgorszą. Ciekawe czy to głupota, czy to złośliwość czy jedno i drugie? Nigdy więcej z usług tej firmy nie skorzystam, chyba że nauczy swoich pracowników szacunku dla swojej pracy i klientów (jakby nie było ich chlebodawców).
    Były Klient, 17 maja 2023
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Często się zdarza, że niestety nie ma możliwości wyboru firmy kurierskiej, i trzeba korzystać z takiej, jaką oferuje sprzedawca. Miałam niestety przykre doświadczenia z firmą DPD w przeszłości. Dotyczyło to tak jakości ich pracy, jeśli chodzi o rzetelność i opiekę nad powierzonym im mieniem, czytaj przesyłek, jak również terminowości ich dostarczania. Paczki, obklejone nalepkami informującymi, że w środku jest szkło, że trzeba się z przesyłką obchodzić delikatnie, itp. nie robiło wrażenia na pracownikach tej firmy. Często również otrzymywałam telefony od kierowców DPD, informujących mnie, że nie mają czasu dojechać i wręcz żądających ode mnie, abym sama przyjechała do innej miejscowości odebrać przesyłkę. Staram się nie korzystać z ich zafajdanych usług, ostatnio niestety nie miałam możliwości, gdyż sprzedawca narzucił mi tą firmę. Z rana otrzymałam powiadomienie mailem, że przesyłka będzie dostarczona tego dnia. Po południu, otrzymałam zawiadomienie, że kierowca się starał, ale mnie nie było w domu. Była to oczywiście nie prawda. Kolejnego dnia było jeszcze ciekawiej. Zawiadomienie z rana o dostarczeniu, po południu powiadomienie, że zgodnie z dyspozycją (czyją nie wiem, bo nie moją) paczka zostanie dostarczona za dwa kolejne dni. Ani słowa przepraszam, czy wytłumaczenia, dlaczego, tylko kłamstwa i narażanie mnie na stratę czasu i siedzenie w domu przez kilka dni, bo nawet nie wiadomo, czy kolejny termin zostanie dotrzymany. BAGNO! NIGDY WIĘCEJ DPD!
    Małgorzata, 21 października 2022
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Dpd Polska. W związku z zagubieniem mojej paczki, a bardziej z podejściem Państwa do mnie jako osoby poszkodowanej, proponuję, aby zmienili Państwo charakter swojej instytucji na klub zrzeszający ludzi aspirujących do bycia kurierem, z dysfunkcjami poznawczymi o charakterze średnim lub ciężkim. To miano w moim mniemaniu bardziej pasuje do charakteru Waszych działań, niż kreowane przez Was stanowisko profesjonalnej firmy kurierskiej. Liczyłem, iż po oficjalnym stwierdzeniu zagubienia, przynajmniej na koniec spróbują Państwo wyjść z twarzą, jednak się przeliczyłem i to właśnie było impulsem do opisania tej sytuacji w należyty sposób. Nie wiem, czy kierują Wami zagmatwane procedury, czysta złośliwość, czy może za bardzo wdrożyli Państwo program „pełnosprawni w pracy”. Jeśli to ostatnie, to oszczędności proponuję poszukać np w likwidacji części stanowisk Waszej infolinii, która i tak w większości przypadków nie jest pomocna w załatwieniu czegokolwiek z przedziału Państwa usług. Dnia 20.04.2022 dealer pojazdów z Krakowa wysłał do mnie za pośrednictwem Waszej firmy dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu. Wczoraj drogą mailową otrzymałem informację, iż paczka została zagubiona. Temat był wiadomy już od kilku dni, gdyż 26.05.2022 osobiście wybrałem się do Waszej sortowni sprawdzić status paczki, gdyż to wskazywał tracking podany przez Państwa w mailu. Oczywiście konieczność tej wycieczki wynikała tylko i wyłącznie z tego, iż pomimo licznych kontaktów z infolinią nie umieli Państwo skontaktować się z oddziałem w celu ustalenia statusu paczki, twierdząc, ze jedyne co możecie zrobić to wysłanie maila do oddziału i wyczekiwanie, aż ktoś raczy odpisać. W międzyczasie poprzez infolinię zostałem poinformowany, iż macie Państwo 30 dni na doręczenie przesyłki. Co za tym idzie, 24 godziny, którymi sie promujecie to mit służący do zwabiania klientów. Proponuję zamieścić informacje o 30 dniach przy zawieraniu Waszych usług i sprawdzić, ilu klientów uda się Wam zatrzymać. Na miejscu w sortowni okazało się, iż Pani z recepcji posiada telefon kontaktowy, którego nikt wcześniej nie chciał mi udzielić, sprowadzając miano tego numeru do wewnętrznej informacji poufnej firmy. Co wydaje się lekko śmieszne, Pani miała przygotowane wydrukowane karteczki z w/w numerem telefonu, które służyły do przekazywania klientom w celach kontaktowych. Status przesyłki był już przeze mnie znany we wspomniany czwartek, jednak z informacją mailową zwlekaliscie Państwo do wczoraj. Teraz najlepszy wątek tej sprawy, w moim odczuciu najbardziej bezczelne zachowanie z Państwa strony: poprosiłem o przesłanie tej wiadomości do dealera, który widnieje w Waszym systemie jako nadawca przesyłki, gdyż bez takiej informacji nie ma on możliwości wdrożenia procedury wyrabiania nowych dokumentów. Odpowiedz z Państwa strony, tutaj cytat: „nie ma takiej możliwości”. Pisałem ponownie kilka wiadomości z prośba w tej sprawie, tłumacząc z jakiego powodu jest kluczowa, jednak Państwo nie zmieniacie stanowiska. Dzięki Państwa nieprofesjonalnej obsłudze posiadam pojazd, którego nie mogę zarejestrować, mało tego, nie mogę wyrobić do niego nowych dokumentów. Przypominam, iż narażacie mnie państwo na karę finansową za niezarejestrowanie pojazdu, którą po upływie odpowiedniego terminu od daty zakupu przewiduje prawo. Ponadto jedna kara nie kończy tematu, gdyż ze względu na Państwa stanowisko w dalszym ciągu nie będę mógł zarejestrować pojazdu, co przewiduje dalsze kary. Oświadczam, iż ze względu na wymienioną z Państwem korespondencję mam potwierdzoną świadomość Państwa co do obecnego stanu rzeczy. W przypadku jakichkolwiek kar finansowych, będę dochodził swoich praw do wyegzekwowania kwot kar od Państwa, choćby sądownie. Ponadto z dodatkowych kosztów, na które już mnie Państwo narazili, to koszt ściągnięcia zakupionego pojazdu na lawecie, koszt paliwa i czas poświęcony na dojazd do Rudy śląskiej, oraz koszt paliwa, który wygeneruję podczas ponownej wycieczki do Krakowa po nowe dokumenty, o ile w ogóle do tego dojdzie. Póki co dzięki Państwa „uprzejmości” wizja ostatniego kosztu jest najmniej realna. Ponadto dodam, iż posiadam pojazd, który w świetle prawa nie moze się poruszać a wszelkie dokumenty od pojazdu wraz z adresem, pod którym aktualnie się znajduje, niewiadomo gdzie i do kogo trafiły. Czystko hipotetycznie może się okazać, iż „oficjalnie” nie jestem już właścicielem pojazdu, gdyż dane zawarte w przesyłce są wystarczające do stworzenia fikcyjnej umowy kupna- sprzedaży. W przypadku ewentualej kradzieży nie dostanę odszkodowania, gdyż w obecnym stanie prawnym nie mogę nawet ubezpieczyć pojazdu. Prawdopodobieństwo takiej sytuacji jest nikłe, jednak nie można go wykluczyć. Pomijając ten jeden wątek, wahlarz możliwości, jakie daje posiadanie czyjejś tożsamości na papierze, jest spory. Ponadto nie mogę sprzedać poprzedniego pojazdu, który ciagle wykorzystuję na dojazdy pracy. Pojazd stale traci na wartości a przebieg wzrasta z dnia na dzień. Następnym minusem tej sytuacji jest to, iz w świetle prawa pojazdu, który kupiłem niedawno, również nie mogę sprzedać ze względu na brak dokumentów. Ponadto nawet po wyrobieniu nowych dokumentów w przyszłości mogę mieć problem ze sprzedażą pojazdu, który od samego początku ma niejasną sprawę z papierami a w miejscu nieustalonym znajduje się drugi komplet dokumentów. Co za tym idzie, posiadam pojazd o charakterze muzealnym, bez możliwości pozbycia się go, za ktorego „oglądanie” bede musiał regularnie uiszczać opłaty w postaci kar od wydziału komunikacji. Nie pominę kwestii, iż zagubiona przesyłka zawierała moje dane wrażliwe, na co w świetle prawa Inspektorat Ochrony Danych Osobowych przewiduje karę, od finansowej do pozbawienia wolności włącznie. Co za tym idzie, już na samym początku przygody z nowym pojazdem przez Państwa niekomptenencje wygenerowaliście mi kilka jak nie kilkanaście tysięcy straty, narażając na potencjalny wzrost kosztów, łącznie z kradzieżą pojazdu, pomijając straty moralne i wizerunkowe. Chociaż jeśli chodzi o straty wizerunkowe, ciężko żądać tego od kogoś, kto na równym z Państwa poziomem nie szanuje swojego. Mam nadzieje, iż wieści o Państwa podejściu do wywiązywania się ze swoich usług trafi do jak największej ilości potencjalnych klientów i odwiedzie ich od współpracy z Państwem. Nawet, jeśli tylko kilka osób uchroni się od Państwa „usług”, uznam to za częściowy sukces. Mam również nadzieje, iż informacja trafi do kogos decyzyjnego z Państwa firmy, kto będzie mógł odmienić standardy traktowania klientów i wyciągnie konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za zaistniała sytuacje.
    Tb, 1 czerwca 2022
    DPD
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    W poniedziałek dostałem e-mail powiadamiający o wysyłce przesyłki od DPD wraz z linkiem do sprawdzenia gdzie jest przesyłka. Skorzystałem z tego linku we wtorek i okazało się, że przed godziną 5 do oddziału doręczającego w Gliwicach trafiła moja przesyłka. W czwartek telefonuje kilka minut po godzinie 8 na infolinie żeby zapytać o przesyłkę. Potwierdzono, że przesyłka jest w Gliwicach NA PALECIE ale o tej porze jeszcze przesyłki są wydawane do doręczenia i może dziś ją otrzymam. Przed godziną 12 korzystam ponownie z linku a tam - magazynowanie przesyłki w oddziale. Kolejny telefon, proszę chwilę poczekać zadzwonię do Gliwic i dostałem super propozycja, że przesyłka NA PALECIE jeszcze dziś może być w moich rękach ale mam sobie po nią przyjechać do oddziału. Odebrali przesyłkę od nadawcy, skasowali za to pieniądze i ja mam jechać 20 km do oddziału po odbiór przesyłki której nie próbowali nawet doręczyć. Oczywiście odmówiłem i pojawiła się druga propozycja. Jutro czyli w piątek w pierwszej kolejności dostarczą mi przesyłkę. Ok, dam im jeszcze jedną szansę i poczekam do piątku. Przesyłka oczywiście nie dotarła. Żadnych świąt ani dni wolnych w tym czasie nie było co wyjaśniałoby wydłużony czas dostawy. W sobotę zadzwoniłem żeby się nie fatygowali z dostawą bo odmawiam odbioru przesyłki i niech odeślą ją do nadawcy. Mogłem nie dzwonić, jakby wreszcie kurier przyjechał to powiedzieć, że odmawiam przyjęcia przesyłki. Nie wypada jednak tak robić bo kurier w niczym tutaj nie zawinił i wypadało zadzwonić, że przesyłki nie odbiorę.
    Franciszek, 21 maja 2022

    Informacje o przewoźniku DPD

    Gigant na polskim rynku, jeżeli chodzi o branżę kurierską od wielu lat realizujący transport krajowy i międzynarodowy. W 2020 roku w czasie pandemii koronawirusa dostarczyli do odbiorców blisko 193,5 miliona przesyłek. Na pierwszym miejscu stawiają potrzeby konsumenta – paczka musi trafić do niego szybko i bezpiecznie. A Ty jak oceniasz te wartości w firmie kurierskiej DPD? Skorzystaj z formularza oceny i wystaw opinie o kurierze DPD.

    Jak ocenić kuriera DPD i wystawić opinie?

    Skorzystałeś z usług DPD i chcesz podzielić się opinią o tym kurierze? To szybki i sprawny proces. Kliknij przycisk oceń kuriera, wypełnij informacje w formularzu i kliknij wyślij. Po akceptacji Twoja opinia o DPD będzie widoczna na stronie. Oceń jak przebiegał Twój transport, by podzielić się z innymi użytkownikami niezbędnymi danymi na temat usług przewoźnika. 

    Usługi kuriera DPD w Globkurier.pl

    Z przewoźnikiem DPD w transporcie krajowym wyślemy miedzy innymi koperty, paczki czy palety EURO. Ceny przesyłek DPD zaczynają się od 10,70 zł (netto bez opłaty paliwowej). Dla firm oferujemy jednak dedykowane ceny i niższe stawki – chcesz odebrać ofertę dla Twojego biznesu sprawdź cennik i napisz do nas. W GlobKurier.pl specjalizujemy się również w transporcie międzynarodowym. Jednym z przewoźników realizujących takie zlecenia jest firma DPD. Obsługują transporty miedzy innymi do Włoch, Austrii, Hiszpanii czy Niemiec. Jeżeli wysyłałeś za granicę z tym przewoźnikiem zostaw opinie o DPD i podziel się skąd i dokąd podróżowała Twoja przesyłka. 

    Jak zamówić kuriera DPD za pośrednictwem GlobKurier.pl?

    Chcesz zamówić kuriera DPD przez GlobKurier.pl? Wejdź na szybką wycenę, uzupełnij wszystkie parametry swojej paczki – długość, szerokość, wysokość, wagę i ilość sztuk, a następnie kliknij aktualizuj oferty kurierów. Z wybranych dostępnych opcji wybierz kuriera DPD. Po realizacji zamówienia nie zapomnij ocenić DPD w naszym rankingu.

    Śledzenie przesyłki DPD z GlobKurier.pl

    Jak każdy pewnie chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka bezpiecznie dotarła do odbiorcy. Z GlobKurier.pl możesz w łatwy sposób monitorować jej status podczas całego transportu. Wystarczy, że wejdziesz na stronę Śledzenie przesyłki DPD  i wpiszesz w pole numer zamówienia.

    Podsumowanie DPD

    Kurier DPD cieszy się sporą popularnością wśród klientów, nie bez przyczyny jest jedną z najczęściej wybieranych firm kurierskich. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jest w stanie zrealizować transport krajowy oraz międzynarodowy. Firma DPD funkcjonuje na rynku od 1991 roku, dziś swoją ofertę kieruje do szerokiego grona odbiorców, zarówno klientów biznesowych, jak i indywidualnych. DPD gwarantuje wysoki standard swoich usług. Za ich pośrednictwem możesz nadać przesyłki paczkowe i paletowe. Jeśli chcesz skorzystać z usług tej firmy kurierskiej w atrakcyjnych cenach, sprawdź ofertę GlobKurier.pl dostępną na stronie: Kurier DPD.