• Omnichannel, czyli wykorzystaj szeroki zakres obecności Klienta

    Odmieniane przez przypadki słowo Omnichannel, weszło już do kanonu sprzedażowo – marketingowego. Każdy chce być omni, ale co to tak  naprawdę oznacza?

    Na pewno Klientocentryzm, czyli pełne skupie uwagi firmy na Kliencie, gdziekolwiek on by nie był. Czy w sklepie fizycznym, czy w internetowym. Zrównanie jego doświadczeń z Twoją marką, bez względu gdzie się znajduje. Chce zwrócić towar? Nie utrudniaj mu tego, ułatw mu ten proces. Dla sprzedawców, na pewno ważny jest spójny system magazynowy, tak żeby bez względu gdzie klient dany towar kupi, schodził on ze stanu magazynowego. Takie rozwiązania dostarcz m.in. Prestashop czy Codarius.com. Poprzez integrację z GlobKurier.pl możesz swoją logistykę włączyć w nowe trendy i zwiększyć satysfakcję swoich Klientów, sprzedając swoje towary przez Ebay, Allegro czy swój sklep.