Menu

Opinie Zadbano

Korzystałeś z usług kuriera Zadbano? Dodaj ocenę i podziel się swoją opinią z innymi.

 

Kurier Zadbano

Logo
1.9
Ocena na podstawie 251 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Logo
1.9
Ocena na podstawie 251 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

Zadbano to firma kurierska oferująca usługi dostawy przesyłek do domu. Szybka dostawa w 24 godziny na terenie Polski. Wybierz kuriera Zadbano i skorzystaj z dostawy sprzętu RTV/AGD, mebli czy innych wrażliwych towarów. Korzystałeś z transportu Zadbano? Skorzystaj z prostego formularza i zostaw swoją opinie dla innych użytkowników! 

 

Kurier Zadbano opinie

Filtruj

ZadbanoNumer przesyłki: 5621864806
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
W firmie Elektrolux kupiłam zmywarkę. Wykupiłam usługę z transportem, wniesieniem oraz montażem ( za 1 zł)- więc bardzo kusząca oferta. Dostałam informację SMS, że mam się jej spodziewać w czwartek w godz 16-20, więc czekałam , ale dostałam informacje, że dostawa zmieniona na piątek w godz 8-12. Więc czekam uziemiona w domu drugi dzień. Jest godzina 16 pomyślałam zadzwonię do firmy transportowej "Zadbano" o której mogę się spodziewać tej zmywarki. Mam szafki poodsuwane, wymontowaną zmywarkę, w sobotę spodziewam się gości więc zmywarka niezbędna. Niestety firma nie daje żadnego kontaktu bezpośredniego do kuriera. Czekam więc na konsultanta na infolinii. Po ponad godzinie czekania zgłasza się pani. posprawdzała moje zlecenie i informuje mnie, że zmywarki dzisiaj nie dostarczą. Pytam dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował- pani nie wie. Po dosyć nerwowej wymianie zdań pani postanawia zadzwonić do kuriera. Otrzymałam informację że kurier nie zabiera tej zmywarki ze względu na duże gabaryty i mu się na pace nie mieści. Więc pytam pani czy jest szansa żeby ten transport był ne na jutro - w sobotę. Pani odpowiada, że nie, niestety monter będzie dopiero w poniedziałek i dostawa ewentualnie po weekendzie może dojść do skutku. ( Więc zostałam z tym całym bałaganem w kuchni na weekend), nie usłyszałam nawet słowa przepraszam, przykro nam etc. Nie polecam firmy "Zadbano"......bo tak naprawdę nie wiem o kogo dbają bo na pewno nie o klienta. Ta firma to tragedia, zresztą czytając opinie innych nic nowego do opisu nie wnoszę. Omijać z daleka !!!!! Czeka mnie jeszcze w niedalekiej przyszłości zakup pralki i do nowego kryterium wyboru doszedł jeszcze - transport. Zmarnowałam dwa dni urlopu. Zobaczymy co będzie w poniedziałek. Mam nadzieje, że montażysta będzie w pracy no i że firma transportowa weźmie większy samochód, bo inaczej to na zmywarkę jeszcze poczekam. Ocena firmy za podejście do Klienta 1
Agnieszka, 6 września 2024
ZadbanoNumer przesyłki: 106002
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Niestety nie mogę powiedzieć nic dobrego o tej firmie. FIRMA "Zadbano" to tzw. skandal, syf i krzak przez wielki K. Zamówiłem telewizor w sklepie internetowy https://scentre.pl/ który miał zostać dostarczony w terminie podanym przez sprzedawcę na ich stronie do 3 dni. Zamówiłem towar w piątek licząc na dostawę na początku przyszłego tygodnia i tak też miało być, ponieważ otrzymałem powiadomienie od Zbadano w poniedziałek o odbiorze sprzętu od sprzedawcy oraz informację, że TV dojedzie do mnie we wtorek między 14:30 a 18:30. W związku z taką godzina dostawy byłem zmuszony odwołać część moich obowiązków zawodowych, które wygenerowały znaczne straty. Siedząc w domu od godziny 14:30 do 18:00 nic się nie działo ani widu ani słychu o kurierze z moją przesyłką. Więc o godzinie 18.13 zadzwoniłem pod wskazany w awizacji dostawy numer telefonu. Pan odebrał bardzo radosny i rozbawiony konwersacją z koleżanką jaką usłyszałem w tle dochodzącą z z jego samochodu. Usłyszałem, że były korki i jeszcze ma dostawę przed moim adresem. Nie umiał mi powiedzieć ile mu to zajmie ale patrząc na dystans jaki mu została oszacowałem to na 1,5h max 2,h jeśli jedzie na rowerze;-) Ale do godziny 20:15 nic się nie zadziało. Zacząłem dzwonić do niego ale bez odpowiedzi dopiero odpisał mi na SMS o godzinie 20:34., że auto uległo awarii i nie dojedzie. Tak się nie robi zmarnowałem 6h czekając na "pajaca" który nie szanuje klienta. Myśląc, że przesyłka zostanie dostarczona nazajutrz, spokojnie czekałem na informację od Zadbano. Kolejna awizacja dostawy była wyznaczona za 6 dni wiec zadzwoniłem do sprzedawcy aby dał sobie spokój z dostarczeniem towaru przez ta firmę bo nie ma to sensu a ja nie będę marnował kolejnego dnia na "zabawę w kotka i myszkę" z firmą kurierską krzak "Zadbano". Skandal a nie Zadbano takie firmy nie powinny być na rynku. Po dogadaniu szczegółów ze sprzedawcą sam odebrałem towar ze sklepu we Wrocławiu jeszcze tego samego dnia. Mogę polecić sklep https://scentre.pl/ ale powinni zadbać o lepszego kuriera i unikać spedycji ZADBANO.
Grzegorz, 29 sierpnia 2024
ZadbanoNumer przesyłki: 226488076
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
"Fachowcy" nie odbierali połączeń, ani nie odpisywali - szacowany czas dostawy był mi nie znany do samego końca. 10 minut przed dostałem telefon. Jest lato, nie ma co z jedzeniem lodówki zrobić, nie wiadomo kiedy będą, a wymagan jest opróżnienie lodówki i trzymanie jej w stanie suchym - porażka. Miejsce pod lodówkę nie zostało zmierzone przed próbą jej osadzenia (zabudowa). Okazało się że wchodzi zbyt ciasno - niestety boki lodówki już zdążyły się porysować. Czyli podsumowując - usługa premium to granda i pieniądze wyrzucone w błoto. Lodówka weszła, ale już nei wyjdzie, chyba że z meblami. Porysowana, drzwi domykają się ale nie są odpowiednio wyregulowane, tak więc jest obawa że z czasem będą się otwierać lub nie domykać dobrze. Zamrażalnik na całe szczęście działa lepiej. Niestety zawiasów nie da się już wyraegulować bo lodówka przykrywa kompletnie dostęp śrub w zawiasach. Właśnie - śrubek też im zabrakło, w ogóle jacyś tacy nieprzygotowani przyjechali. Od razu narzekanie, że za premium usługę kasy większej nie dostają, a muszą się narobić. Najlepiej gdybym to ja przygotował za nich wszystko. Totalnie spartaczona robota, a skwitowana stwierdzeniem że tera to panu nikt tej lodówki na zwrot nie przyjmie bo porysowane boki. Kiedyś był taki program "Usterka" - Zadbano mogłoby wystawić tam całą plejadę gwiazd na pośmiewisko.
Mario K, 22 sierpnia 2024
ZadbanoNumer przesyłki: 0006807885/0301
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nadawca poinformował mnie że łóżko trafi do mnie 17.06.2024 w godzinach 14:00 - 18:00. Kurier nie kontaktował się ze mną w sprawie dostawy , nie kontaktował sie też z Nadawcą przesyłki. Około godziny 21:45 syn poinformował mnie ,że przyjechał kurier z 3 paczkami.Na początku , Kurier poprosił syna oby pokwitował dostawę 3 paczek. Syn nieświadomie podpisał załączony dokument dostawy. Na załączonym dokumencie dostawy Kurier w sposób podstępny bez uprzedzenia syna wprowadził nieprawdziwe odpowiedzi na pytania w ANKIECIE. Wszędzie zaznaczył odpowiedź TAK , co NIE JEST PRAWDĄ poza pytaniem o ustawienie we wskazanym miejscu.Trzy paczki zostały wniesione na teren mojej posesji i jedynie położone we wskazanym miejscu. Takie zachowanie Kuriera jest niedopuszczalne. Po pierwsze dostawa grubo po wskazanych godzinach dostawy i praktycznie w porze gdy ludzie są już w łóżkach jest nieakceptowalne. Po drugie bez wcześniejszego powiadomienia o opóźnieniu w dostawie mnie lub zamawiającego czyli sklepu też jest niedopuszczalne. Po trzecie to nie było Rozpakowania , Ustawienia i Wyniesienia opakowań , a zostało to wpisane w dokumencie w dziale USŁUGI. Po czwarte to co już wcześniej wspomniałem całkowita nieprawda w odpowiedziach na 8 pytań. Na dokumencie nie ma wpisanej daty i godziny dostawy . Jak zwróciłem uwagę Kurierowi ,że o tak późnej porze nie powinien zakłócać spokoju to w niegrzeczny sposób powiedział ,że "może to przywieźć jutro".
Stankiewicz, 18 czerwca 2024
ZadbanoNumer przesyłki: 0006653235/0367
Ocena Ogólna: 1.7
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Zero gwiazdek! Firma "Zadbano" żyje własnym życiem i przesyłki dostarcza jak jej się żywnie podoba. Na szczęście czasy jak to człowiek był wszędzie pokornym klientem miętolącym ze zdenerwowania czapkę w dłoni czy sprawę załatwi dano minęły. Teraz załatwię to na moich warunkach. No ale po kolei, 2 maja na Allegro w X-komie kupuję telewizor. Termin dostawy deklarowany przez sprzedawcę 8-9 maj. 4 maja "Zadbano" odbiera przesyłkę i zmienia termin dostawy na 15 maja. Cóż, trochę długo, ale poczekam. Sprawy zawodowe układam sobie tak żeby spokojnie wziąć dziś wolne. Rano w panelu klienta mój termin dostawy zmienia się z przedziału 8-20 na 9:30-13:30 i pojawiają się dane kuriera. Myślę sobie OK, ale mój spokój szybo został zmącony. Po 9 godziny dostawy znowu zmieniły się na 8-20. A niedługo potem przyszła taka oto wiadomość: "Przepraszamy, Twoja dostawa zostanie zrealizowana w innym terminie. Nowy termin został zaplanowany na dzień 15-05-2024. Do zobaczenia!". Fajne jest te bezczelne do zobaczenia na koniec. Nie, zobaczenia nie będzie bo jutro rano wyjeżdżam służbowo na parę dni. W od różnieniu od wielu osób które zmieściły opinie wybrałem przy zakupie formę płatności przy odbiorze. I teraz mam w głębokim poważaniu co będzie dalej z moją przesyłką. Dziwi mnie tylko że taki gigant jak X-kom współpracuje z takimi niesolidnymi pacanami jak firma "Zadbano". Miał być telewizor o 300 zł tańszy niż w Media Expert, ale nie będzie. Dołożę te parę złotych i kilometr od domu kupię upatrzony odbiornik i sam sobie do domu przywiozę.
Fasiol, 14 maja 2024
ZadbanoNumer przesyłki: VLR03858409
Ocena Ogólna: 2
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Firma "ZADBANO" NIE DBA o Klienta! Za własne błędy próbuje finansowo obciążać klienta. Bez przeprosin czy rekompensaty. Zamiast tego naciąga klienta na dodatkowe koszta. Skandal! Zacznę od tego, że kurierzy są uprzejmi, dzwonią z wyprzedzeniem i starają się możliwie bezpiecznie dostarczyć towar. Niestety zdarzają się różne wypadki. Łóżko dotarło bez zagłówka (ten w wyniku uszkodzenia przez firmę kurierską, miał zostać dostarczony później po uwzględnieniu reklamacji). Wyszło na to, że nie tylko zagłówek został uszkodzony, bo przywiezione łóżko miało połamany cały bok. Nie było tego widać pod opakowaniem. Dopiero, gdy kurierzy ustawili łóżko w pokoju i zdjęli zewnętrzne opakowania, to zostało zauważone uszkodzenie. Sprawę zgłosiłam, łóżko zostało zabrane, a firma otrzymała od producenta w trybie przyspieszonym nowe łóżko do wysyłki (producent chciał w ten sposób pójść mi na rękę i przyspieszyć cały proces). To, co bulwersuje najbardziej to postawa firmy kurierskiej. Otrzymałam wiadomość, że usługę ustawienia muszę ponownie sobie wykupić. Od razu zadzwoniłam na infolinię. Niestety kobieta po drugiej stronie była na tyle niekompetentna i bezczelna iż stwierdziła, że poprzednia usługa "została wykonana", więc powinnam wykupić ją ponownie. Mogę ewentualnie w międzyczasie napisać maila do działu reklamacji licząc na jakiś skutek. Skandal w biały dzień! Przez firmę kurierską nie mam łóżka, mam same niedogodności i znacznie opóźnioną dostawę, a zamiast przeprosin czy rekompensaty próbuje się mnie naciągnąć na dodatkowe koszta! Dodam, że ceny dostawy są dosyć wysokie w porównaniu do innych firm. Bardzo nieprofesjonalna firma!!!
Agnieszka, 28 lutego 2024
Zadbano
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Zdecydowanie odradzam! Kupiliśmy sofe do salonu z dostawą do domu (montaż w cenie dostawy). Pracownicy wnieśli mebel w paczkach do mieszkania i chcieli go tak zostawić. Grzecznie poinformowałem, że w cenie jest montaż i chciałbym przekonać się, że sofa nie jest uszkodzona. Panowie zupełnie nie mieli tego w planach. Musielibyście widzieć ich niezadowolone miny. Odpowiedzieli aroganko "panie, ale tam nie ma co montować!" Po moich naleganiach zabrali się jednak do pracy. Robili jednak wszystko abym pożałował swojej nieustępliwości. Opakowania rozszarpali rękami na kawałki, pospiesznie i chaotycznie dokonali prowizorycznego montażu. Zakończyli chamskim: "to gdzie to ma stać?!?" po czym sunęli mebel nonszalancko po podłodze we wskazane miejsce. Część elementów nie została nawet odfoliowana. Zostawili mi cały bałagan po sobie, podsunęli pod nos wypełniony już protokół do podpisu i wyszli. Z przerażeniem zauważyliśmy z żoną, że na skutek pospiesznego i chaotycznego montażu podłoga w salonie została mocno porysowana. Jak się okazuje mebel według instrukcji producenta miał mieć zamontowane podkładki pod nogami. Niestety nie zostały one zamocowane a na skutek suwania ciężką sofą jej drewniane nogi porysowały nam panele. Co dziwne podkładek nie znaleźliśmy też w pozostawionych nam śmieciach. Przypuszczamy, że zabrał je jeden z pracowników. Złożyliśmy oficjalną reklamację załączając dokładny opis i zdjęcia. Po kilku dniach reklamacja została odrzucona z uzasadnieniem, że pracownicy działali z najwyższą starannością i dbałością o mienie klienta a odmowa jest ostateczna. Oczywiście nikt się z nami nie kontaktował ani nie pofatygował się obejrzeć uszkodzonej podłogi.
Marek, 19 stycznia 2024
Zadbano
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nigdy w życiu nie spotkałam się z czymś takim!!! To w jaki sposób ta pseudofirma o jakże ironicznej!nazwie organizuje swoje działania, woła o pomstę do nieba!!! Jestem w szoku, że takie firmy jak Agata Meble współpracują z nimi. Ja dokonując zakupu 2 sof na początku grudnia, zostałam automatycznie przekierowana do wyboru tej firmy. Wykupiłam opcje za ok.300pln dostawy z wniesieniem oraz możliwością wyboru terminu dostawy. Po czym Zostałam poinformowana o dostawie 13.12, jako że firma daje sobie dość pokaźne widełki czasowe na dostarczenie towaru….tj. 08:00-20:00, zorganizowałam człowieka, żeby czekał na kuriera na miejscu. Następnie otrzymałam wiadomość, ze dostawę "przeplanowano" na 18.12. W dn.18.12 otrzymałam wiadomość, ze przesyłka wyjechała z magazynu, dostałam nr do kuriera, do którego zadzwoniłam, żeby zapytać o której mniej więcej będzie-bo ramy czasowe są baaardzo szerokie, a pan mi oświadczył, że „jedzie, ale on tych moich mebli to nie ma", w krótkiej rozmowie dowiedziałam się od niego, " że on to nie wie, kiedy będą i ze sama mam się dowiadywać i że on nie jest tu po to, żeby słuchać moich zażaleń" . Zadzwoniłam do niego ponownie, żeby spróbować się jakoś mimo wszystko dogadać, doradził mi, żeby wysłać mu sms z prośbą, żeby dostarczono moje meble 28.12, A on to "przekaże do dyspozytorni i tak to też będzie załatwione" tak zrobiłam, idąc za jego radą, oddzwoniłam do niego, na co mi powiedział” że okej, ale on to nie wie, czy to się jednak uda, może się uda a może się nie uda”, gdy powiedziałam , ze to jest jakaś porażka zatem, odparł” to tylko pani opinia”. Po czym dostałam po raz kolejny informację, ze "przeplanowano" moją dostawę na 22.12. Dziś w dn. 22.12 ok. 11:00 dostałam powiadomienie, że meble jadą, ponownie-po raz 3ci!!!zorganizowałam osobę do mieszkania, żeby czekała na kuriera. Dostałam nr do kuriera, próbowałam kilkakrotnie się dodzwonić, nie odbierał. Po czym po kilku h, nr kuriera się zmienił. Zadzwoniłam zatem do kolejnego, nowego kuriera, gdy pan odebrał moje połączenie, zapytałam czy dodzwoniłam się do kuriera, na co padła odpowiedź " no prawie" , potem pan "prawie kurier" jak sam się zatytułował, powiedział, ze meble ma..ale nie potrafi nic powiedzieć kiedy będzie, ale że „na pewno dziś wieczorem” . 3 razy pytałam CZY ABY NA PEWNO, bo będzie znowu ktoś cały dzień tam wyczekiwał . Pan potwierdził kilkukrotnie, obiecał ze zadzowni jak będzie mógł coś bliżej powiedzieć. Nie oddzwonił, przez dłuższy czas, zatem ja próbowałam się do niego "dobić" , gdy odebrał powiedział, że " ma problem z dzieckiem, musi je teraz gdzieś sprzedać i on to już nic nie wie", zapytałam o jakie dziecko chodzi, odparł „o moje, chyba mnie ukradłem" i tu nasz kontakt się urwał. Próbowałam dzwonić do niego, ale już nie obierał, po czym dostałam informację, że moją dostawę „przeplanowano na 02.01.2024"… ta informacja przyszła po godzinie 20:00…. Złożylam skargę w Agacie meble, po czym zadzwonił do mnie pan z zadbano, mówiąc ze przeprasza, ale im się dziś „samochód popsuł”. W obliczu tego co się wydarzyło i jak wyglądała komunikacja, jest to ściema, której nie kupuje...oprócz przepraszam nie miał nic więcej do powiedzenia. Powiedzieć ODRADZAM to jakby nic nie powiedzieć.. ….skandaliczne jak skrajnie ta prawie firma z prawie kurierami nie potrafi zaplanować swojej pracy, przewidywać w najmniejszym stopniu, i jaki jest sposób rozmowy przez kurierów. Never again. UCIEKAĆ OD NICH, gdzie pieprz rośnie. Ps. To było już w poprzednich opiniach, ale ciekawa jestem jak oni to robią, że jedzie jeden człowiek a ja mam opcję z wniesieniem..3 paczki..ponad 100kg...... Czacha dymi…..i nie wiem co dalej, nie zdziwię się gdy wieczorem 02.01 dowiem się ze moją dostawę „przeplanowano”.
Katarzyna Kozyra , 22 grudnia 2023
Zadbano
Ocena Ogólna: 1
Cena
Czas
Poleć kuriera
Opinia:
Nie ma oceny dla tej firmy. Przesyłka miała być ekspres za co zapłaciliśmy w Black Red White (zakup szafy). W BRW mieliśmy wybór transport na 28.12.2023 r. lub transport ekspres na dzień 19.12.2023 r. Szafę kupiliśmy 15.12.2023 r. Więc taki krótki okres realizacji był na tyle atrakcyjny, że się skusiliśmy, a kwota była nie wiele większa od standardowego transportu BRW, dodatkowym atutem był transport z wniesieniem. No i wszystko wyglądało dobrze na papierze. W rzeczywistości to jest istny koszmar. Transport miał się odbyć w dniu 19.12.2023 r. W godzinach ... uwaga 8.00-20.00... należało zalogować się na stronie ZADBANO, aby mieć wgląd w przesyłkę, co też uczyniliśmy. Żona na tę okoliczność specjalnie wzięła urlop. Przez cały dzień kurier odrzucał lub nie odbierał połączeń. W dniu 19.12.2023 r. Po godzinie 22. 00 na stronie ZADBANO zmieniono termin dostawy na 20.12.2023 r. W godzinach ... 8.00-20.00. Termin nie był z nami konsultowany. W dniu 20.12.2023 r. Żonie w końcu udało się dodzwonić do ZADBANO gdzie uzyskała nr do kuriera. Tu nastąpił pierwszy sukces, żona dodzwoniła się do kuriera, który zapowiedział że będzie pod koniec dnia pracy tj. przed 20.00. Kurier przyjechał przed 22.00... SAM!!!! Przyjechał sam ... szafa 260 kg w 11 paczkach... wraz z synem stwierdziliśmy, że mu pomożemy, aby przyspieszyć całą sprawę. Kurier to sympatyczny facet i to był drugi i ostatni pozytyw. Z synem i kurierem nosiliśmy paczki, gdzie on w końcu powiedział... Panowie została ostatnia paczka, jeżeli możecie to ją przynieście, a ja musze zrobić zdjęcia paczek... czemu nie, pomyślałem. W końcu facet zapie*dala cały dzień i to sam... pomożemy w końcu święta idą.... I to był błąd... facet pierdyknął kilka fotek jak nas nie było, podsunął żonie protokół, że bez uwag i szybko powiedział "do widzenia" I szybkim krokiem się oddalił. Nawet nie zamknął furtki. Okazało się, że jego pośpiech był uzasadniony. Jedna paczka była przemoczona, a elementy mebla w niej znajdujące się uszkodzone, przerysowane. Wnioski: 1. Chcesz mieć spokój, nie korzystaj z tej firmy. 2. Biorąc tę firmę tracisz dni urlopu. 3. Z pewnością nie będą w terminie. 4. Wyrobisz w sobie cierpliwość wisząc godzinami na telefonie z nadzieją, że kurier odbierze. 5. Nabawisz się nerwicy. 6. Poznasz co to jest niepewność i oczekiwanie na to co kupiłeś/łaś. 7. Poczujesz nutkę podniecenia jak w końcu odezwie się do Ciebie kurier. 8. To, że się odezwał nie znaczy, że zjawi się w najbliższych minutach.. stawiaj raczej na godziny. 9. Nie kładź się spać, czekaj na przesyłkę. 10. Nie pomagaj kurierowi skoro zpłaciłeś za transport z wniesieniem. 11. Nie pozwalaj na robienie zdjęć paczek bez Twojej obecności. 12. Nie popiywać odbioru przed dokładnymi oględzinami paczek. Oceniam ZADBANO na zero i nie polecam.
Arek, 20 grudnia 2023

Kurier Zadbano

Dzięki ofercie firmy kurierskiej Zadbano, możesz bezpiecznie dostarczać towary wrażliwe lub o dużych gabarytach do swoich klientów. Dzięki kurierowi Zadbano możesz dostarczać m.in. meble, towary AGD/RTV czy wyposażenie łazienkowe. Kompleksowa oferta firmy kurierskiej Zadbano to dostawa pod wskazany adres, wniesienie przesyłki i rozpakowanie we wskazanym miejscu. 

Zadbano firma kurierska - usługi

Kurier Zadbano oferuje dostawę na terenie całej Polski w 24 godziny, bez względu na lokalizację. Klienci mogą korzystać z wygodnego kalendarza dostaw. Możesz wybrać dowolną datę i przedział godzinowy dla swoich dostaw. Skorzystaj z szybkich i profesjonalnych dostaw firmy Zadbano. 

Jak wystawić opinie o kurierze Zadbano?

Aby pomóc użytkownikom, udostępniliśmy możliwość dodawania oceny usług kurierskich Zadbano. Nie musisz być naszym klientem, aby dodać swoją opinię! Przekaż informację o swoich doświadczeniach z kurierem Zadbano. Realizowałeś dostawę z Zadbano? Podziel się swoją opinią z innymi! 

Zadbano opinie

Usługi kurierskie Zadbano to m.in. możliwość szybkiej dostawy pod wskazany adres. Korzystałeś z kuriera Zadbano? Wypełnij krótki formularz i zostaw ocenę. 

Chcesz nadać przesyłkę i uzyskać dostęp do oferty wszystkich przewoźników? Skorzystaj z  szybkiej wyceny paczek i wybierz dogodną opcję!