• Opinie InPost Paczkomaty

    Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy InPost Paczkomaty? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

    Paczkomaty InPost

    Logo
    3.8
    Ocena na podstawie 168 opinii
    Terminowość dostaw
    Poleć kuriera
    Cena
    Logo
    3.8
    Ocena na podstawie 168 opinii
    Terminowość dostaw
    Poleć kuriera
    Cena

    Jak dostawy do Paczkomatów InPost oceniają inni? Poznaj opinie o paczkomatach, osób, które skorzystały z tej usługi. Dowiedz się, co klienci cenią sobie najbardziej, a co może sprawiać problemy. Możesz również dodać swoją opinię o Paczkomatach InPost. Nie musisz być klientem GlobKurier.pl, aby ocenić usługę paczkomaty InPost.

    InPost Paczkomaty opinie

    Filtruj

    Paczkomaty InPostNumer przesyłki: IPR12669943
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    UWAGA! Jak czytam poniżej, większość opinii jest negatywna. Taką firmę powinna zastąpić konkurencja. InPost to najsłabszy przewoźnik na rynku. Tragedia, to mało powiedziane jak działają. Okres świąt to super bianes, ale nie dla InPost w Ciechanowie. Tu nie dali rady dowieźdź paczek do paczkomatów. Pewnie zabrakło samochodów służbowych do załatwiania spraw służbowych. Totalny brak zarządzania. Mojej przesyłki nie umieścili w zadeklarowanym ciechanowskim paczkomacie tylko wywieźli na drugi koniec miasta do tzw. furgonetki i stąd kazali odebrać. Bliżej mam do sklepu! Ale tego nie rozumie osoba odpisująca na reklamację. Ich furgonetka to pomieszczenie w suterynie budynku, nad którym wywiesili szyld "FURGONETKA". Jaja sobie robią ze starszych ludzi. Tam się w żadnej głowie nie mieści prosta zasada działania paczkomatu. Nie jeden na całe miasto, tylko wiele jak najbliżej miejsc zamieszkania. Super biznes, hossa to dla InPost w Ciechanowie trgedia, załamanie, bezradność, niemoc, siła wyższa! Szok! W przypadku przepełnienia paczkomatu mają obowiązek dostarczyć przesyłkę na adres lub postawić furgonetkę na kółkach pod paczkomatem i z niej wydawać przesyłki. W paczkomacie muszą paczkę umieścić następnego dnia! Pierwsze zdania z ich siedemnastostronicowego regulaminu. Po co tyle stron regulaminu, z góry zakładali że nie dadzą rady czy nieuczciwość? Najprostrza robota jaka tylko może być do wykonania i nie wykonana. Przesyłka zawierała prezent gwiazdkowy. Zadzwoniłem do firmy, to było kilka dni przed świętami, Pani Agata z ciechanowskiego InPost oznajmiła że przesyłka będzie umieszczona w paczkomacie dopiero po świętach. Żadne argumenty nie docierały. Regulamin Pani Agato - 1 dzień! - rozmowę nagrałem. Tego co odpisują w odpowiedziach na reklamcję "w trosce o klienta" w kilku instancjach InPost nie da się ocenić, bołmot, w ogóle nie na temat. Jakby mieli trudności w zrozumieniu prostych fraz. Wstyd! Napisali m. in. że paczka nadana była "smart", wynika że jest obsługiwana inaczej! Dodatkowo że podpisali niekorzystną umowę dot. smart i wożą za darmo. O co chodzi? Sobie wystawili opinię. Ja bym takiej umowy nie podpisał. Nigdy już nie skorzystam z usług tej słabej, niesolidnej firmy. Przepraszam, ale nie magę napisać tego co jeszcze myślę.
    Bogusław, 3 kwietnia 2024
    Paczkomaty InPost
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    13 lipca chcąc odebrać paczkę za pobraniem nie mogłam tego zrobić z powodu problemów technicznych. Została pobrana mi kwota z konta w wysokości 665 zł zadzwoniłam na infolinie zapytać co w takiej sytuacji powinnam zrobić Pan poinformował mnie ze jedynym rozwiązaniem dla tej sytuacji będzie wysłanie reklamacji za pomocą wypełnienia formularza na stronie inpost tak tez zrobiłam Pan zapewniał mnie ze w przeciągu 2 dni powinnam otrzymać informacje zwrotna co nie miało miejsca po kilku dniach zadzwoniłam kolejny raz na infolinie gdzie dostałam informacje ze reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 30 dni co z mojego punkt widzenia było niedorzeczne z racji tego ze to nie była reklamacja tylko prośba o zwrócenie moich pieniędzy które z powodu problemów technicznych zostały pobrane bez możliwości otwarcia skrzynki poprosiłam o to aby przekierować rozmowę do działu reklamacji co jest nie możliwe i nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z tym działem poprosiłam o rozmowę z kierownicza. Po kilku godzinach otrzymałam telefon Pani przekonując mnie do swoich racji opowiadając o swoich problemach z podobna sytuacja w innej firmie chciała sobie ze mnie zakpić straciłam na ta rozmowę 15 min gdyż Pani nie była na tyle kompetentnym pracownikiem aby udzielić mi jakiejkolwiek informacji zachęcając przy tym do kontaktu z działem reklamacji do którego ona ani nie mogła mnie przekierować ani podać numeru telefonu. Po kilku dniach ponownie zadzwoniłam na infolinie Pani przekonywała mnie do tego ze został wysłany do mnie mail którego ja nie otrzymałam, niestety nie była w stanie udzielić mi informacji co w tym mailu zostało zawarte prosiła abym ponownie wysłała formularz reklamacyjny. Poprosiłam abym wylała maila do działu reklamacji ze nie otrzymałam wiadomości i prosiłabym o jej ponowne wysłanie a najlepiej o kontakt telefoniczny. Dziś 8 sierpnia ponownie zadzwoniłam na infolinie Pani powiedziała ze 1 sierpnia został wysłany do mnie mail co oczywście nie miało miejsca gdyż codziennie przeglądam swoją skrzynkę mailowa jak również spam w który niechcący wiadomość mogla ,,wpaść” poprosiłam aby ponownie wysłali do mnie maila najlepiej do końca dnia bo zależy mi na rozwiązaniu tej sytuacji i odzyskaniu swoich 665 zł które przez błąd systemu zostały bezprawnie pobrane mi z konta Pani obiecywała ze na pewno dziś dostanę informacje co dalej i oczywiście nie otrzymałam wiadomości. Nie polecam, na infolinii każdy wymyśla swój system pracy i funkcjonowania firmy. Zasad które nie maja swojego odzwierciedlenia w rzeczywiści a Pani kierownik z Ciechanowa to najmniej kompetentny pracownik firmy kurierskiej z jakim miałam kontakt. Etyczne byłoby wysłuchanie klienta, pomoc w rozwiązaniu danej sytuacji a nie opowiadanie historii z własnego życia jakby to w tej sytuacji miało jakiekolwiek znaczenie.
    Paulina , 9 sierpnia 2023

    Paczkomaty InPost historia

    Odkąd automaty paczkowe firmy InPost pojawiły się na rynku szybko „podbiły serca” krajowej publiczności stając się jedną z najczęściej wybieranych usług kurierskich. Bardzo duże znaczenie ma oczywiście ich prostota i sposób użytkowania. Paczkomaty InPost są dostępne 24 godziny na dobę, a skrytki otwierane wygodnie zdalnie za pomocą aplikacji. Z pewnością każdemu z nas choć raz zdarzyło się skorzystać z tej usługi. Jeżeli Tobie też zostaw opinie o paczkomatach InPost, powiększając tym samym ilość uzyskanych przez niego ocen w rankingu. Czy jest to rzeczywiście najlepsza opcja wysyłkowa?

    Jak dodać ocenę i opinie o Paczkomatach InPost?

    Chcesz dodać opinie o paczkomatach InPost, ale nie wiesz jak to zrobić? Cały proces nie zajmie Ci dłużej niż dwie minuty. Po pierwsze kliknij przycisk oceny przewoźnika. Pojawi się formularz z polami do uzupełnienia. Zostaniesz poproszony o wypełnienie takich informacji jak rodzaj nadawanego transportu, jego koszt, szybkość doręczenia, miejsce nadania/odbioru, podpis. Po zapisaniu tych wiadomości i samej treści opinii naciśnij wyślij. Twoja ocena paczkomatów InPost wkrótce pojawi się na stronie rankingu. Możesz też zapoznać się z już pozostawionymi wcześniej opiniami o paczkomatach Inpost i usłudze kuriera InPost.

    Paczki InPost w GlobKurier.pl

    GlobKurier.pl jako broker usług kurierskich ofertuje klientom różne formy doręczeń. Jedną z nich są oczywiście paczkomaty InPost. Ceny takiej usługi rozpoczynają się od 8,13 zł (cena netto bez opłaty paliwowej) w ofercie dla klientów biznesowych. Sprawdź cały cennik i skontaktuj się z nami. Proponowane są również różne opcje dodatkowe do takiego transportu jak ubezpieczenie.  

    Jak zamówić usługę Paczkomatu InPost za pośrednictwem GlobKurier.pl?

    Aby zamówić usługę paczkomatów InPost skorzystaj z szybkiej wyceny paczki wchodząc na stronę. Pamiętaj, że wymiary Twojej przesyłki muszą oscylować wokół określonych parametrów – trzech gabarytów A/B/C. Najmniejszy A określają wymiary 8 x 38 x 64 cm. Dodaj do tych danych wagę oraz ilość sztuk i wyszukaj aktualnie dostępne usługi kurierskie. Wśród dostępnych ofert pojawi się paczkomat InPost. Wybierz tą opcję. Niezależnie od tego jaką paczkę wysyłałeś korzystając z tej formy doręczenia pozostaw opinie o paczkomatach InPost.

    Śledzenie przesyłki InPost z GlobKurier.pl

    Zamawiając paczkomat Inpost możesz również monitorować swoją przesyłkę. Jedyne czego potrzebujesz to numer zamówienia. Wklej go na stronie: Śledzenie przesyłki Paczkomaty InPost – Globkurier.pl, a pojawią się wszystkie niezbędne informacje odnośnie Twojego transportu. Samodzielnie i szybko zlokalizujesz paczkę.

    Podsumowanie informacji o paczkomatach InPost

    Paczkomaty InPost to ciesząca się olbrzymią popularnością sieć maszyn, które pozwalają na samodzielny odbiór i nadanie paczki. Usytuowane w dogodnych lokalizacjach, urządzenia funkcjonują w trybie non stop. Odbiór paczki trwa chwilę, cały proces jest bardzo prosty. Ponadto dzięki nowoczesnym rozwiązaniom skrytki można otwierać zdalnie, za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej. Usługa ta łączy niską cenę z błyskawicznym terminem dostawy, a także wygodą i swobodą odbioru dla klienta. Jedynym ograniczeniem, są wymiary paczki, które muszą być odpowiednio dopasowane do wymiarów skrytki. Przesyłkę do paczkomatu możesz również nadać przez GlobKurier.pl. Sprawdź ofertę paczkomaty w GlobKurier.pl: InPost Paczkomaty.