• Opinie Grupa Rhenus

    Nadawałeś przesyłkę korzystając z usług firmy Grupa Rhenus? Oceń kuriera i podziel się swoją opinią z innymi.

    Grupa Rhenus

    Logo
    1.3
    Ocena na podstawie 115 opinii
    Terminowość dostaw
    Poleć kuriera
    Cena
    Logo
    1.3
    Ocena na podstawie 115 opinii
    Terminowość dostaw
    Poleć kuriera
    Cena

    Wysyłanie przesyłek, szczególnie w większych ilościach najlepiej powierzyć doświadczonemu przewoźnikowi. Przed wyborem wielu z nas sięga po opinie w internecie, które pomagają w podjęciu decyzji. Jeśli korzystałeś z usług grupy Rhenus zostaw swój komentarz w którym podzielisz się własnym doświadczeniem z tym przewoźnikiem. Sprawdź też relacje innych Klientów, którzy korzystali już z usług grupy Rhenus.

    Przewoźnik Grupa Rhenus opinie

    Filtruj

    Grupa RhenusNumer przesyłki: 72462973-01
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Mam właśnie identyczną sytuację z tą firmą. Kupiłam szafę w Agata Meble i nie została mi dostarczona w umówionym terminie. Zadzwoniłam na infolinię, gdzie dodzwonić się tam graniczy z cudem, kilka godzin wisiałam na telefonie. Pani w odpowiedzi gdzie znajduje się moja przesyłka, powiedziała , że kierowca stwierdził iż pod umówionym adresem nikogo nie zastał w domu, a nie dostałam nawet telefonu ani innej próby kontaktu, gdzie cały dzień spędziłam w domu czekając na kuriera. Zapytałam w takim razie w jakim terminie zostanie dostarczona przesyłka i czy mogę dostać numer do kuriera w celu ustalenia terminu dostawy, na co ona stwierdziła, że nie rozdają numerów i kurier sam skontaktuje się ze mną. Kazała również dzwonić do Agaty Meble i rozmawiać z nimi. Kobieta, z którą rozmawiałam nie pozwalała mi nawet dokończyć zdania, a jej jedynym argumentem była wyuczona na pamięć formułka, którą powtarzała w kółko nie dając mi dokończyć. Lekcewazacym tonem powiedziała, że to nie jest ich wina i że nikogo nie było pod wskazanym adresem. Niestety na ich niekorzyść mam świadków całego zdarzenia i nie byłam sama w domu. Jak również przejrzałam monitoring, na którym nie widać żadnego samochodu ani Pana, który miał by dzwonić domofonem, UPEWNIAJĄC SIĘ, że faktycznie nikogo nie ma pod wskazanym adresem, a nie tylko snuć takie domysły. Bardzo nie polecam tej firmy. To moje pierwsze i ostatnie zakupy w Agata Meble, ponieważ drażnią mnie ludzie, którzy mają lekceważące podejście do klienta i tylko podnoszą ciśnienie. Tym bardziej, gdy czekam na towar już miesiąc czasu. Każdemu oszukanemu przez tą firmę życzę dużo cierpliwości, ponieważ czytając opinie na Google, mam wątpliwości czy kiedykolwiek towar do mnie dojedzie.
    Paulina, 17 kwietnia 2024
    Grupa Rhenus
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Obsługa żart. Ustalony termin na dzień wczorajszy dostawa między godziną 8-20. Rozbieżność i brak kontaktu zmusił mnie do wzięcia dnia wolnego żeby odebrać paczkę. Czekałam cały dzień, a kontaktu od kuriera 0. W aplikacji pomimo przedziału czasu do godziny dwudziestej, prognozowana godzina dostawy 20:59. Czekałam cierpliwie, a od 20:59, godzina na stronie internetowej się zmieniała na bieżąco z mijającym czasem. Żadnej informacji od firmy, że paczka nie zostanie doręczona nic. Dzisiaj dzwonię rano, żeby się dowiedzieć czemu nie dostałam informacji oraz czemu paczka nie została doręczona, pani na infolinii poinformowała, że będą się pilnie kontaktować dzisiaj w celu ustalenia nowego terminu dostawy, żadnego przepraszam, powodu, nic. Kompletne olanie. Cały dzień prawie mija ponownie więc znowu kontaktuje się żeby uzyskać informacje odnośnie dostawy mojej paczki na której czasowo bardzo mi zależy a nie mam zamiaru brać ponownie dnia wolnego. Pierwszy telefon odebrała pani która rozłączyła się w sekundzie godzimy powiedziałam, że chciałam się dowiedzieć o statusie przesyłki. Może przypadkiem, nie wiem, niesmak pozostał. Dzwonię kolejny raz tym razem zaczęłam od tego że paczka nie została doręczona żeby mnie znowu nie rozłączyła, dowiedziałam się, że w momencie niedoręczenia paczki nieważne z jakiego powodu czy mojego czy ich, musi nadawca (Westwing) wyrazić zgodę na ponowne doręczenie i dopiero będą ustalać termin dostawy. Śmiech na sali to jak ten proces wygląda, i jak wygląda informowanie klienta odnośnie dostawy. Niesłowni, nieterminowi, szkoda czasu i nerwów.
    Niedostarczone zamówienie…, 4 stycznia 2024
    Grupa Rhenus
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Kupując w firmie Jysk przedmioty wielkogabarytowe nie mam wyboru firmy przewozowej, ale jeśli gdziekolwiek w opcjach pojawi się u Was firma Rhenus to odradzam jej wybór. Zakupiony materac miał być dostarczony w czwartek w godz. 8-20. Dostałam co najmniej 2 maile i smsa z taka wiadomością. Dodatkowo późnym wieczorem w przeddzień dostawy dostałam link do śledzenia przesyłki i zawężenie godzin dostawy 11-13. Szkoda, że tak późno, bo mogłam sobie zorganizować dzień zupełnie inaczej. Tutaj po raz pierwszy stykam się z brakiem poszanowania odbiorcy ( w gruncie rzeczy ich klientem jest w moim przypadku firma Jysk, a ta na pewno nie wypowie umowy przewoźnikowi z tak nieistotnego dla siebie powodu). Co dalej? Później w śledzeniu pojawia się konkretna godzina 13.22. No OK. Kiedy mija godzina 14 a ja wciąż nie dostałam obiecanego telefonu z informacją, że kurier jest już w drodze do mnie ponownie zaglądam na stronę ze śledzeniem, a tam niespodzianka. Info - przesyłka niezrealizowana, a od firmy żadnej informacji. Zatem sama dzwonię z prośbą o wyjaśnienie. Arogancka osoba odpowiada, że auto się rozładowało i może jedynie umówić dostawę na inny termin. Informuję panią, że z okazji oczekiwania na transport wzięłam sobie dzień urlopu, więc oczekuję następnego terminu tego dnia do godziny 20. Ta mówi, że dopiero na sobotę jest wolny termin. Tak więc szlag trafił jeden dzień mojego urlopu. Zadzwoniłam do Jysk ze skargą na nieodpowiedzialną firmę transportową. Przecież do rozładowanego auta musieli wysłać inny, który go zholował. Mogli przeładować i dalej realizować dostawy, albo naładować w bazie i dalej rozwozić. Pani z Jysk starała się pomóc. Prosiła Rhenus żeby przynajmniej zawęzili godziny dostawy już w czwartek na sobotnią dostawę. Niestety firma Rhenus ma swoje utarte schematy i za nic ma odbiorcę przesyłek dlatego, absolutnie nie polecam tej firmy. To jedna z najgorszych firm kurierskich. Jak możecie omijajcie szerokim łukiem.
    Brak poszanowania odbiorcy, 25 listopada 2023
    Grupa Rhenus
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Dzień dobry, Usługi transportowe z firmy Rhenus oraz kontakt są na poziomie nieakceptowalnym. Po pierwsze wprowadzają w błąd klienta, na swojej stronie internetowej dysponują zawężonym czasem dostawy coś co powinno wyróżniać firmę natomiast w praktyce wygląda to całkiem inaczej, dzwonią w danym dniu i oświadczają, że za godzinę będzie odbiór i nieważne, że czas odbioru był w przedziale godz. 15-17 tłumaczą się, że mają swój przedział od godz.8-20.00!!! Dodatkowo kilka umówionych zaplanowanych terminów do odbioru zwrotu nie doszło do skutki bo np. w naszym przypadku trzy razy dzwonili, że za chwilę będzie odbiór ale jak to jest gabaryt to nie odbiorą bo kierowca jest sam i nie da rady. Ustawiają kolejny termin odbioru i znów ten sam przypadek kierowca jest sam.... itd. Nie spotkałem się jeszcze z taką obsługą, brakiem szacunku dla klientów. Ponad 18 lat pracowałem w logistyce dla wielu klientów i wiem jak to wygląda od wewnątrz i wiem jakie mogą mieć miejsce przypadki ale to co wyprawia grupa Rhenus to jest ewidentny brak poszanowania dla swoich klientów, które niszczą relacje odbiorców detalicznych bezpośrednio ze sklepami co później ma wpływ, że dany sklep jest postrzegany bardzo źle a tak naprawdę to nie jest ich wina, że podpisali umowę z nieodpowiednią firmą transportową!!! Bardzo chętnie przedstawię swój przypadek bezpośrednio Dyrektorowi, który jest odpowiedzialny za politykę i rozwój logistyki firmy w Polsce?
    Z poważaniem niezadowolony klient,, 16 listopada 2023
    Grupa Rhenus
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Faktycznie to co piszą inni potwierdza się. Mieli dostarczyć zakup z Ikei w niedzielę między 8 a 20. Rano dostałem link do śledzenia na bieżąco dostawy na mapie. Początkowo było, że jeszcze jedna przesyłka i jedziemy do ciebie, za chwilę ok. 11 rano jedziemy do ciebie i jak samochód na mapie wyjechał główną ulicę prowadzącą do mnie, to wszystko się wyłączyło i otrzymałem powiadomienia, że nie dostarczymy ci przesyłki, a było ok. 11.30. Chyba przestali w tym dniu już rozwozić. Następnego dnia rano otrzymałem nowy termin dostawy na piątek, czyli za 5 dni, a była to sofa, na której miałem spać. Starą wywaliłem w sobotę. Nowy termin wyznaczyli bez żadnego kontaktu ze mną. Po kontakcie z Ikeą, pani stwierdziła, że nie przyspieszą terminu. Po wyjaśnieniu z mojej strony sytuacji i pytaniu czy mam spać jeszcze pięć dni na podłodze, pani ponownie skontaktowała się z firmą i przyspieszyła termin na środę. W środę ją przywieźli. Ale jak patrzyłem na śledzenie przesyłki, to samochód, który mi ją przywiózł był w innym miejscu na mapie, niż w śledzeniu przesyłki, więc nie wiem czy to jest dokładne a może sofa była na innym samochodzie niż w śledzeniu. Rozumiem, że słabo tam zarabiają, praca w niedzielę, ale taką wykonują i jak już to powinni robić to dobrze. I jeszcze jedno, jak już paczki były u mnie w domu, to pan dostawca zrobił sześć zdjęć paczek. Mówi, że potrzebuje to do firmy na potwierdzenie dostawy i stanu paczek. Nie zrobiłem z tego zagadnienia, bo mi się już nie chciało, ale te paczki były u mnie w domu i on robił ich zdjęcia u mnie w domu, więc nie powinno coś takiego mieć miejsca. Pewnie taka jest polityka firmy i nie chciałem panu robić problemów, ale robienie fotek u kogoś na chacie nie jest dobre.
    Krzysztof, 8 listopada 2023
    Grupa Rhenus
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Nie polecam tej firmy. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu ze strony firmy kurierskiej. Wlaściwie to nazywanie tej firmy firmą kurierską jest obrazą dla innych uczciwych firm zajmujacych się dostarczaniem przesylek. Nie wiem po co dzwonią wcześniej w celu ustalenia daty dostawy, skoro i tak kurier ma to gdzieś. Nie zdążyłam odebrać telefonu od kuriera dlatego zaraz oddzwoniłam. Niestety bez skutku, a po chwili w panelu śledzenia przesyłek pojawiła się informacja, że klient nieosiągnięty. Nikt nawet nie byl pod blokiem, nie mówiąc juz o zadzwonieniu domofonem. Niestety na infolinię także nie można sie dodzwonić. Po kilku dniach, po moich dwóch napisanych skargach zarowno do Rhenusa jak i Agaty Meble zadzwonili w celu ustalenia ponownej dostawy. Gdy powiedzialam, że mam nadzieje, ze tym razem kurier raczy się pojawić, Pan powiedzial, że nie rozumie- przeciez ma zdjecie podjazdu. Jakiego podjazdu? Szkoda, ze pod moim blokiem nie ma podjazdu. Caly dzień mąż byl w mieszkaniu i nikogo z przesyłką nie bylo. Zresztą mamy monitoring, na którym ewidentnie kuriera nie ma. Ta firma to jest szczyt chamstwa. Szkoda, że wcześniej nie widzialam zlych opinii o tej firmie, teraz wiem, że są one prawdziwe. Dziwię się Agacie Meble, że z nimi współpracuje. W przyszłości nie zamierzam korzystać z usług tej firmy, dlatego jeżeli jakiś sklep będzie oferował dostawę z Rhenusa to podziękuję. Szkoda nerwów.
    Wkurzona, 26 października 2023
    Grupa Rhenus
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    Przestrzegam przed zamówieniem z IKEA z dostawą w województwie kujawsko-pomorskim. Niestety w tym województwie jest możliwa tylko dostawa realizowana przez firmę Rhenus, wliczając w to kuriera reklamacyjnego. Rhenus to jedna wielka porażka. Zamówienie miało być dostarczone w piątek. Zmieniono termin na poniedziałek bez podania przyczyny. Po interwencji ze strony IKEA, otrzymałam wiadomość, iż popsuł się samochód. W poniedziałek paczka również nie została doręczona. Tym razem jako powód podano, iż nikogo nie było w miejscu zamieszkania. Oczywiście nie była to prawda, gdyż cały dzień czekałam w domu. Po ponownym telefonie ze strony IKEA do firmy Rhenus, dowiedziałam się, że moje zamówienie zostało zgubione ( 160 kg!!!). Zaznaczam również, że do firmy Rhenus nie sposób się dodzwonić. Nawet konsultanci z IKEA mieli z tym ogromne problemy. Finalnie zamówienie zostało anulowane, a pieniądze zwrócone na konto. Nie chciałam tego, wolałam meble , ale nie było innego wyjścia, gdyż jedna z konsultantek IKEA powiedziała, że nie mogą zagwarantować że paczka w ogóle dotrze. Nie chciałam się już denerwować i zamówienie złożyłam w sklepie w Gdańsku z odbiorem osobistym i tu obyło się bez większych problemów. Jak już wspomniałam, w czasie kilkunastu (!) rozmów z IKEA, dowiedziałam się, że na terenie województwa kujawsko pomorskiego firmą przewozową jest tylko (!) firma Rhenus. Wszystkim zamawiającym polecam zamówienie telefoniczne i od razu pytanie jaki jest przewoźnik i jeśli to Rhenus- po prostu rezygnacja. Z mojego doświadczenia, zamówienie z przewozem Rhenus to tylko strata nerwów i pieniędzy na telefony do IKEA by cokolwiek ustalić. Nie rozumiem dlaczego firma IKEA w ogóle współpracuje z takim przewoźnikiem. Niestety dowiedziałam się również, że Rhenus ' realizuje' w ten sam sposób zamówienia z AGATA Meble oraz JYSK. Dlatego pierwsze powinno paść pytanie o przewoźnika!!! Rhenus to kpina i porażka nad porażkami!
    Mirosława, 9 września 2023
    Grupa Rhenus
    Ocena Ogólna: 1
    Cena
    Czas
    Poleć kuriera
    Opinia:
    "Coś poszło nie tak" jak to ładnie ujęli na swojej stronie internetowej. Oto moje dzisiejsze doświadczenie po złożeniu zamówienia na stronie Ikei w zeszłym tygodniu: - brak SMSa od firmy na temat godziny dostawy, - brak jakiegokolwiek numeru telefonu, żeby skontaktować się z kurierem i zapytać go, dlaczego krąży po innych domach dookoła mnie (3 km dalej), a mnie omija i jedzie do innych miejscowości, żeby później wrócić do mnie, - strona internetowa, do której link podany przez Ikea nie działa i za każdym razem trzeba dane wpisywać ręcznie, pokazywała zmieniające się godziny dostawy, które różniły się 4-6 h od ostatecznej godziny przyjazdu moich paczek, tj. o godz. 21:30, - obcesowy i nieprzyjemny dostawca zadzwonił wreszcie, żeby mnie zapytać, "czy dalej chcę dzisiaj tę paczkę" (sic!) - bez słowa tłumaczenia, dlaczego jest półtorej godziny po czasie dostawy, miał jeszcze odwagę dyskutować o tym, jak mało go obchodzą klienci i przekonywał, że paczki nie są jeszcze moje, a później gonił mnie po schodach, żeby robić zdjęcia - bez komentarza. Pożyczyłam mu, żeby przy następnej dostawie trafił na takiego samego dup.ka jak on, który mu wytłumaczy niuanse pracy z klientem. I nie pisałabym tego wszystkiego, bo naprawdę szkoda czasu i nerwów, ale jednak wolę to paskudne doświadczenie z firmą rhenus zostawić tutaj niż to w sobie trzymać, bo po co mi to? Bez wątpienia najgorsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia w Polsce. Co ciekawe kupuję od Ikea też za granicą i tam również obsługuje rhenus (dla tych, którzy się zastanawiali - widocznie mają umowę obejmującą wszystkie kraje) i nigdy nie spotkałam się z takim jawnym lekceważeniem. Opinie o tej firmie na polskich stronach mówią wszystko - zarówno z perspektywy klientów jak i pracowników. Okropne doświadczenie.
    bardzo niezadowolona klientka, 27 lipca 2022

    Informacje o przewoźniku Grupa Rhenus

    Grupa Rhenus jest grupą firm powstałą w roku 1995, której kapitał pochodzi z Polski i z Niemiec. Firma działa w 820 lokalizacjach zatrudniając łącznie ponad 30 000 pracowników, z czego około 4 500 w Polsce. Grupa Rhenus uzyskała w roku 2020 przychód  na poziomie 861 306 000 zł.

    Jak ocenić przewoźnika Grupa Rhenus i wystawić opinie?

    Jednym z przewoźników, których możesz ocenić na stronie rankingu kurierów jest Grupa Rhenus. Jako przewoźnik działa ona na polskim rynku już około 30 lat. Ocenie możesz podać trzy główne kategorie, którymi są:

    • Szybkość transportu
    • Koszt transportu
    • Godność polecenia

    W formularzu jest dostępne też okno tekstowe, w którym możesz dokładnie opisać swoją sprawę, w tym ewentualne problemy. Opisz jaką drogą była wysyłana przesyłka oraz z jakiego i do jakiego kraju została dostarczona. Dokładny opis usługi pozwoli lepiej zapoznać się z jakością firmy Rhenus.

    Oferta Grupa Rhenus

    Grupa Rhenus świadczy szeroki wachlarz usług, w której w skład wchodzi logistyka magazynowa, logistyka frachtowa, usługi portowe, celne, transport morski i lotniczy. Firma prowadziła również świadczenia z zakresu logistyki high-tech. Centra logistyczne zlokalizowane w Polsce sięgają swoim zasięgiem kilkunastu rynków europejskich, gdzie oferują rozwiązania standardowe i dedykowane projekty logistyczne.

    Wybierz najlepszą ofertę na GlobKurier.pl

    Korzystając z szybkiej wyceny na GlobKurier.pl możesz w łatwy i szybki sposób poznać oferty wielu czołowych przewoźników. Formularz wyceny znajduje się na stronie głównej. W odpowiednich polach należy uzupełnić wagę przesyłki oraz jej wymiary, a następnie kliknąć czerwony przycisk „Wyceń przesyłkę”.  System potrzebuje tylko chwilę, aby przedstawić dostępne oferty wielu przewoźników w różnych cenach. Po wybraniu najlepszej z nich, należy przejść do kolejnego kroku, którym jest uzupełnienie danych o adresaci i odbiorcy przesyłki. Tutaj też możesz wybrać dodatkowe opcje, jak chociażby ubezpieczenie towaru. Ostatnim krokiem jest dokonanie płatności.