Jesteśmy operatorem pocztowo-kurierski, za pośrednictwem którego klient wysyła przesyłki z punktu kurierskiego lub ze swojego adresu. Usługa umożliwia także wysłanie paczki z odbiorem w punkcie kurierskim.
Rozszerzając własną działalność o punkt kurierski zyskujesz wiele atrakcyjnych benefitów. Zaliczyć do niech możemy między innymi:
Inne korzyści:
zweryfikujemy ją pod kątem potencjału sprzedażowego oraz naszych standardów
odbędziesz szkolenie produktowe i sprzedażowe, a następnie przekażemy materiały marketingowe, szkoleniowe oraz dostęp do aplikacji
Partner otrzymuje cennik, który obejmuje rabat dzięki czemu ceny przesyłek są bardzo atrakcyjne. Cena cennikowa jest to cena za jaką Partner „zakupuje” od GlobKurier
Przy sprzedaży produktu dla klienta docelowego Partner dolicza do ceny cennikowej swoją marżę, która stanowi w 100% jego dochód.
Partner może zaproponować klientowi rabat od ceny sugerowanej i tym samym uatrakcyjnić ofertę.
Jeżeli Partner świadczy dodatkowe usługi takie jak np. pakowanie może doliczyć do ceny również kwotę wynikającą z realizacji tej usługi, która będzie w 100% stanowiła przychód Partnera.
W okresach rozliczeniowych Partner otrzymuje od GlobKurier fakturę opiewającą na wartość zakupionych produktów, która stanowi jego koszt.
Cena zapłacona przez klienta – wartość produktów wg. cennika = zysk Partnera
Dodatkowo Partner może polecać usługi GlobKurier wysyłając linki i zarabiających na prowizji.