• Zwroty produktów

    Zwory z e-sklepów

    Jeśli jesteś sprzedawcą

    Prowadzisz sprzedaż online produktów? Pomożemy w optymalizacji procesu zwrotu. Posiadamy 500 punktów odbioru co pozwoli na szybkie nadanie przesyłki. 
    Swój zaoszczędzony czas możesz poświęcić na rozwój firmy.

    Twój klient chce dokonać zwrotu towaru? Wystarczy, że nadasz przesyłkę, a my zajmiemy się całą resztą. GlobKurier to sprawdzone firmy kurierskie. Dopilnujemy, aby nadanie przesyłki zwrotnej dla Twojego klienta odbyło się sprawnie i bezstresowo. 

    Jeśli jesteś klientem

    Kupiłeś produkt i chcesz go zwrócić? Dokonaj szybkiej wyceny przesyłki. Opłać przesyłkę a następnie nadaj ją. Nasz firma zajmie się całą resztą. Dopilnujemy aby nadana przesyłka sprawnie i bezpiecznie dotarła do adresata. Zaoszczędzisz również czas i pieniądze. 

    Jak dokonać zwrotu?

    Kupiłeś produkt i chcesz go zwrócić?

    1. Dokonaj szybkiej wyceny przesyłki.
    2. Opłać przesyłkę.
    3. Nadaj przesyłkę.

    4. W przypadku zwrotów międzynarodowych możesz skorzystać z opcji nadania przesyłki zwrotnej na przewoźniku Fedex nadając przesyłkę w jednej z placówek dostępnych pod linkiem https://local.fedex.com/pl

    Nasza firma zajmie się całą resztą. Dopilnujemy, aby nadana przesyłka sprawnie i bezpiecznie dotarła do adresata. Zaoszczędzisz również czas i pieniądze. Przesyłkę możesz:

    1. Przesłać kurierem.
    2. Nadać w 1 z 500 pkt. odbioru.
    3. Nadać pocztą.

    Termin odstąpienia od umowy

    Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni. Nie jest wymagane wskazywanie jakichkolwiek przyczyn
    mających uzasadniać odstąpienie i nie mają one znaczenia dla skuteczności oświadczenia.

    Jak liczyć termin?

    Dla umów obejmujących dostarczenie rzeczy, termin liczymy od objęcia rzeczy w posiadanie przez
    konsumenta – czyli od daty odbioru przesyłki, a nie od daty zawarcia umowy czy też jej przekazania
    przez sprzedawcę przewoźnikowi. Dla umów dotyczących usług lub treści cyfrowych, termin liczy się od
    dnia zawarcia umowy.

     

    Dla zachowania terminu wystarczy samo wysłanie oświadczenia przed jego upływem; nie musi ono
    zatem dotrzeć do sprzedawcy w terminie 14 dni.

    Formy oświadczenia o odstąpieniu

    Forma, w której można złożyć oświadczenie o odstąpieniu jest dowolna. Konsumentowi nie można
    narzucić formy złożenia oświadczenia. Może zatem ono być złożone na piśmie, elektronicznie, a nawet
    ustnie.

    Korzystanie z rzeczy przed odstąpieniem od umowy

    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, jeżeli korzystał z niej w sposób
    wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Przedsiębiorca musi poinformować konsumenta o przysługującym mu prawie do odstąpienia zanim
    konsument zostanie związany umową. Informacja musi być przekazana w sposób jasny, zrozumiały i
    Brak realizacji ww. obowiązku wiąże się z daleko idącymi konsekwencjami. W przypadku braku
    informacji, konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 12 miesięcy, a nie 14 dni. Dodatkowo,
    konsument nie pouczony o możliwości odstąpienia od umowy nie podnosi odpowiedzialności za
    zmniejszenie wartości wynikające z korzystania z rzeczy.

    Wyłączenia stosowania prawa do odstąpienia od umowy

    Prawo odstąpienia od umowy zawartej przez Internet nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do
    umów:

    Wysyłasz regularnie?

    Po rejestracji z numerem NIP od razu otrzymasz niższy cennik, a jako klient indywidualny, kody rabatowe po pierwszym zamówieniu.

     

    Chcesz wysyłać paczkę, paletę, fracht?

    Skorzystaj z kalkulatora kosztów i nadaj przesyłkę już dziś!