Menu

Opinie o GlobKurier - poznaj opinie naszych klientów

GlobKurier.pl

Logo
4.7
Ocena na podstawie 1218 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena
Logo
4.7
Ocena na podstawie 1218 opinii
Terminowość dostaw
Poleć kuriera
Cena

W GlobKurier.pl cenimy opinie naszych klientów. Dzięki nim możemy doskonalić świadczone usługi i otwierać się na potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników. Na bieżąco monitorujemy poziom zadowolenia naszych klientów, aby na jego podstawie udoskonalać jakość serwisu. Chcesz nam pomóc? Podziel się z nami swoją opinią! Możesz to zrobić m.in. klikając poniższy przycisk.

Poniżej znajdziesz aktualne opinie oraz poziom zadowolenia naszych klientów.
Dziękujemy za dotychczasowe zaufanie!

GlobKurier.pl poziom zadowolenia klientów

HAPPY
83%
SATISFIED
11%
NOTHAPPY
6%
*poziom zadowolenia NPS zbadany na podstawie ocen mailowych teamhively.com

Czym jest NPS?

Wskaźnik NPS (z ang. Net Promoter Score) jest bardzo często wykorzystywany przez firmy do pomiarów lojalności oraz zadowolenia klientów. Stosując różne dostępne metody i działania, klienci oceniają daną markę, zdradzając tym samym swoje odczucia konsumenckie – radość/niezadowolenie/przywiązanie/zaufanie. Przedsiębiorcy otrzymują tym samym cenną informację, jak oceniane są ich usługi, produkty, sklepy internetowe oraz czy użytkownicy będą je polecać dalej.

NPS powstał po to, by pomóc zarządzać jakością, poznawać i umiejętnie zwiększać poziom satysfakcji wśród odbiorców co nie jest prostym zadaniem. Tylko nieliczne firmy mogą pochwalić się poziomem zadowolenia klientów na poziomie powyżej 70%. Korzyści z ciągłego badania i śledzenia poziomu NPS w firmie jest wiele. Najważniejsze z nich to między innymi: 

  • szybkość i łatwość badania – najczęściej jest to odpowiedź na jedno pytanie, ocena gwiazdkowa, wybór zadowolonej bądź smutnej buźki. Jest wiele narzędzi i sposobów mierzenia tego wskaźnika. 
  • prosta analityka –  zgromadzone dane praktycznie od razu przedstawią nam ogólną sytuację przedsiębiorstwa, jak również będziemy mogli wykorzystywać je w wielu raportach/zestawieniach
  • gwarancja przydatności – wiemy jak jesteśmy oceniani, jakie są nasze słabe punkty i co należy poprawić
  • wyznacznik wzrostu – wdrożenie i monitorowanie wskaźników NPS każdorazowo przyczynia się do zwiększania poziomu satysfakcji i zadowolenia klientów

Opinie GlobKurier.pl

Filtruj