Kiedy spodziewać się kuriera?


Kiedy spodziewać się kuriera?


Gdy złożone zostanie zamówienie na transport przesyłki, ważną informacją dla Klienta jest termin w jakim zjawi się u niego kurier. Czas jego przyjazdu po przesyłkę uzależniony jest od:
  • godziny, w jakiej zostało złożone zamówienie,
  • od kodu pocztowego nadawcy.
Przy składaniu zamówienia istnieje możliwość ustalenia daty a także minimum 4 godzinnego przedziału czasowego w jakim kurier zjawi się u Państwa po przesyłkę.

Pracownicy firm kurierskich standardowo pracują w godzinach od 8 do 18 jednak trzeba uwzględnić to, że rano muszą zebrać zamówienia oraz ułożyć sobie plan trasy. Z tego powodu najwcześniejsza godzina w jakiej można spodziewać się kuriera to 9 rano. W większości przypadków odbiór przesyłki od Klienta realizowany jest w godzinach południowych bądź popołudniowych.

Niestety firmy kurierskie nie wykonują standardowych zamówień w weekendy. W tej sytuacji stworzyliśmy Państwu dodatkową możliwość wybrania opcji dostawa w sobotę. Dzięki tej usłudze, przy przekazaniu kurierowi przesyłki w piątek, odbiorca nie musi na nią oczekiwać w poniedziałek ale zostanie mu ona przekazana już w sobotę. Nadmienić trzeba, że dostawa w sobotę jest wykonywana tylko w większych miastach na terenie Polski. Dla mieszkańców Warszawy oraz okolicznych gmin wprowadziliśmy tzw. „serwis miejski”. Przesyłka jest transportowana w czasie  3 godzin od nadawcy do miejsca odbioru w dniu nadania przesyłki.

W wybranym przez przy składaniu zamówienia Państwa przedziale godzinowym pod wskazanym adresem powinna znajdować się osoba, która może przekazać przesyłkę kurierowi. W nagłych przypadkach, gdy nadawca musiał opuścić podany  w zamówieniu adres, wskazane jest by miał przy sobie włączony telefon. Kurier nie zastając nikogo pod wskazanym adresem może próbować się skontaktować z nadawcą. Naszym pracownikom również zależy na tym, by przesyłka została terminowo odebrana.

Podobna sytuacja ma miejsce przy dostawie do odbiorcy, również w tym wypadku należy we wskazanym dniu oczekiwać kuriera, który w razie nie zastania odbiorcy pod wskazanym adresem również może próbować się kontaktować pod podany przez zleceniodawcę zamówienia numer telefonu. W przypadku braku kierowcy służymy pomocą od godziny 9 do 17 pod numerem tel. +(48) 22 300 16 21.


Bartłomiej Zębala

‹ wróć