Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Aktualności > Co nowego wprowadziliśmy w lutym w GlobKurier?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
04mar 2020

Co nowego wprowadziliśmy w lutym w GlobKurier?

   Czas czytania 4 min.

W GlobKurier.pl nieustannie pracujemy nad udoskonaleniem naszego serwisu, aby zapewnić naszym klientom jak największą wygodę korzystania z platformy. Początkiem tego roku na naszym blogu pojawiło się małe podsumowanie, tego, co udało nam się zmienić w 2019 roku. Na ten rok zaplanowaliśmy również sporo zmian, a część z nich pojawiła się w lutym. Sprawdź, co nowego wprowadziliśmy w lutym w GlobKurier.pl 

radość, nowości w serwisie

Spis treści

  • Wygodny tryb pobierania listów przewozowych
  • Ilość zamówionych przesyłek w podsumowaniu zlecenia
  • Poprawa formularza zamówienia – Zawartość przesyłki
  • Powiadomienie SMS o doręczeniu przesyłki
  • Chat – Twój wirtualny doradca kurierski
  • Nowa wersja strony Pomoc/FAQ
  • Nowe funkcjonalności – jeszcze lepsza platforma do zamawiania kuriera
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wygodny tryb pobierania listów przewozowych

Jeśli czytaliście nasze podsumowanie roku 2019, to wiecie, że wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązanie jakim jest zbiorcze generowanie listów przewozowych. List przewozowy jest niezbędnym dokumentem, który należy umieścić na przesyłce przed jej wręczeniem kurierowi. List można pobrać z maila informującego o złożeniu zamówienia lub z Panelu Klienta. Zmiana, która została wprowadzona w lutym, usprawniła proces pobierania etykiety przewozowej. Wcześniej spore wyzwanie stanowiła zainstalowana w niektórych przeglądarkach wtyczka blokująca reklamy, dla której to list przewozowy stanowił okienko reklamowe. Wprowadzona poprawka całkowicie niweluje ten problem, nawet jeśli wtyczka jest stale włączona w przeglądarce. Dzięki temu mamy pewność, że niezbędny dla nadawcy dokument można łatwo i szybko pobrać.

listy przewozowe

Zbiorcze generowanie listów przewozowych

Ilość zamówionych przesyłek w podsumowaniu zlecenia

Zmiany w serwisie GlobKurier.pl są wprowadzane z myślą o użytkownikach, dlatego jesteśmy otwarci na wasze uwagi i chętnie wdrażamy rozwiązania, które sugerujecie. Tak było w przypadku ilości zamówionych przesyłek w podsumowaniu zlecenia. Dla osób, które wysyłają wiele przesyłek, ważne jest, aby mieć pewność, czy na nadanym zamówieniu znajduję się ich odpowiednia ilość. Dlatego w podsumowaniu zamówienia pojawia się informacja o ilości przesyłek. Niezależnie, czy za jednym razem zostały nadane 2, czy 100 przesyłek.

Poprawa formularza zamówienia – Zawartość przesyłki

Formularz zamówienia zmienił się wraz z pojawieniem nowej wersji strony. W porównaniu do starego zmieniona została kolejność kroków oraz dodaliśmy informację o końcowej cenie za zamówienie, we wcześniejszych etapach zlecenia. Jednak w lutym zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejne drobnej poprawki. Dotyczyła określenia zawartości przesyłki. Obecnie w 4 kroku formularza zamówienia — Ustawienia przesyłki pojawiła się rozwijana lista, w której można wybrać, co znajduje się w nadawanej przesyłce. Lista zaczyna się od pustego okienka, które służy łatwiejszemu wyszukiwaniu towarów z listy. Towary zostały ułożone w kolejności alfabetycznej oraz dodano kilka pozycji, których wcześniej brakowało.

Jeśli masz wątpliwości, jak wypełnić formularza, mamy dla Ciebie krótki poradnik: Jak wypełnić formularz zamówienia w globkurier - filmik

Powiadomienie SMS o doręczeniu przesyłki

W GlobKurier.pl można sprawdzić status przesyłki krajowej i zagranicznej online. Jednak wiemy, że niektóre przesyłki są wyjątkowe i warto zainwestować w dodatkową ochronę. Dlatego usprawniliśmy naszą usługę dodatkową, jaką są powiadomienia SMS o doręczeniu przesyłki. Teraz każdy za niewielką opłatą możesz skorzystać z dodatkowego powiadomienia, dzięki któremu zyska pewność, że przesyłka dotarła do odbiorcy. Jest to opcja dodatkowa, którą można zaznaczyć w formularzu zamówienia. Niestety na tę chwilę, z powiadomienia SMS o doręczaniu nie można skorzystać w przypadku paczek doręczanych do paczkomatów InPost.

Chat – Twój wirtualny doradca kurierski

Szybka komunikacja w dzisiejszych czasach jest czymś niezbędnym. Dlatego w lutym, zdecydowaliśmy się na wdrożenie delikatnych poprawek w naszym chatcie. Chat jest dostępny na stronie https://www.globkurier.pl/kontakt. Można za jego pośrednictwem wysłać szybką wiadomość do działu handlowego, który zajmuje się przygotowaniem ofert i wycen indywidualnych lub do działu operacyjno-interwencyjnego, który jest w stanie rozwiązać każdy problem związany z wysyłką przesyłek. Jednak główna poprawka dotyczyła doradczej funkcji chatu. Zaktualizowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań, która dostępna jest w sekcji „Pomoc/FAQ” na dole okna chatu. Dzięki temu chat możesz stać się Twoim doradcą kurierskim i pomoże znaleźć odpowiedzi. Poprawka chatu związana jest ściśle z kolejną zmianą, która została wdrożona w lutym, a mianowicie zmianą naszego FAQ.

Chat - Kontakt - BOK

Nowa wersja strony Pomoc/FAQ

W luty nowy wygląd zyskała nasz strona pomocy. Zdecydowaliśmy się poprawić jej funkcjonalność i przejrzystość, aby ułatwić odnajdywanie najważniejszych informacji. Pierwsza strona została podzielona na dwie główne sekcje z najczęściej zadawanymi pytaniami oraz na sekcję kategorii, które kierują do podstron związanych z daną kwestią. Głównych kategorii jest 5 – twoja przesyłka, pakowanie przesyłki, obsługa serwisu, zamawianie kuriera, płatności za usługi, usługi międzynarodowe. Pojawiła się też zupełna nowość – słownik logistyczny, można w nim znaleźć definicje różnych pojęć logistycznych. Postaraliśmy się, aby na stronie Pomoc/FAQ znalazły się odpowiedzi na wszystkie pytania związane z wysyłką przesyłek, jednak jeśli brakuje jakiś informacji skontaktuj się z nami w dowolnej formie. Możesz wybrać mail, telefon i chat. Przygotujemy odpowiedź, na każde Twoje pytanie.

Pomoc/FAQ - GlobKurier.pl

Nowe funkcjonalności – jeszcze lepsza platforma do zamawiania kuriera

Luty obfitował w wiele działań, które miały na celu dopracowanie naszego serwisu. Jednak nie zwalniamy tempa i stale pracujemy nad nowymi wdrożeniami. W planach są nie tylko poprawki obecnych funkcjonalności, ale również wprowadzenie zupełnie nowych funkcjonalności. Zmiany, które wprowadzamy, możecie śledzić na dedykowanej stronie: https://www.globkurier.pl/oferta/funkcjonalnosci tam dokładnie opisujemy działanie każdej nowej funkcjonalności. Zachęcamy też do śledzenie naszego bloga, na którym na pewno pojawią się aktualne informacje nie tylko o wprowadzanych przez z nas zmianach, ale również z branży kurierskiej.

zarejestruj się i wysyłaj taniej z Globkurier


GlobKurier.pl

GlobKurier.pl to pełna oferta usług kurierskich. Współpracujemy z 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dostarczamy przesyłki kurierskie do 192 krajów świata.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Nowe przepisy zrewolucjonizują e-commerce
Następny wpis Współpraca gospodarcza z Ukrainą. Eksport i import towarów, część I >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter