Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
25lip 2025

Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu?

   Czas czytania 6 min.

Neonet, tak jak większość e-sklepów ma możliwość zwracania produktów. Możesz zatem wygodnie odesłać zakupione produkty, które nie spełniają Twoich wymagań. Wystarczy jedynie dokładnie zapoznać się z zasadami panującymi na stronie. Dzięki temu przebrniesz przez ten proces bez większych problemów. Warto wiedzieć, że w każdym sklepie, który sprzedaje swoje produkty na terenie Polski, możliwy jest zwrot towarów w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania paczki. Wówczas możesz odesłać towar bez podawania przyczyny. Aby dopełnić wszystkich procedur, musisz mieć na uwadze, że zwroty w każdym sklepie przyjmowane są w nieco inny sposób. Dlatego tak istotny jest regulamin oraz wszystkie informacje w nim zawarte, również te z gwiazdką. W niektórych sklepach możesz dokonać zwrotu na własnych zasadach, a w innych jest to narzucone przez sprzedającego. Jak to się odbywa w przypadku Neonet? Na jakie przeszkody można się natknąć?

neonet reklamacje

Spis treści

  • Neonet zwrot towaru – co należy wiedzieć?
  • Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym – kto pokrywa koszty wysyłki?
  • Neonet zwrot towaru przez internet – jak zapakować paczkę?
  • Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym – zasady odstąpienia od umowy zakupu
  • Neonet reklamacje – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Neonet zwrot towaru – co należy wiedzieć?

W sklepie Neonet możesz znaleźć bogatą ofertę artykułów z sektora AGD, RTV oraz elektroniki, co za tym idzie, są to towary o dosyć wysokiej wartości, zatem ich zwrot powinien przebiegać z zachowaniem wszystkich niezbędnych środków ostrożności. Mowa w tym przypadku przede wszystkim o zapakowaniu paczki w konkretny sposób, tak aby nie została ona uszkodzona podczas transportu. W przypadku e-sklepu Neonet konsument ma dokładnie 14 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny. Musi być on oczywiście zapakowany w oryginalne opakowanie, a w większości przypadków nie może nawet zostać odpakowany, aby można go było później bez problemu wystawić do ponownej sprzedaży. Okres, który obowiązuje na zwrot, to przedział czasowy liczony według dni kalendarzowych, zatem liczą się również weekendy. Pamiętaj zatem, aby nadać paczkę przed weekendem, aby dotarła do magazynu w określonym momencie. Przekroczenie 14 dni może skutkować nieprzyjęciem zwrotu przez sklep. Do tego towar oczywiście musi być pełnowartościowy, jeśli będzie miał na sobie ślady użytkowania, zwrot zostanie automatycznie odrzucony. Aby dokonać odstąpienia od umowy zakupu, należy na stronie sklepu Neonet wypełnić specjalne oświadczenie i przesłać je do działu zwrotów. Dokument dostępny jest pod wskazanym adresem: https://www.neo24.pl/dokumenty/Wzor_formularza_odstapienia_od_umowy_NEO24.pdf.

Po pobraniu i wypełnieniu możesz odesłać go w dwojaki sposób — zarówno w sposób elektroniczny (reklamacje@neonet.pl), jak i tradycyjny wraz ze zwrotem. Neonet przygotował również pewne udogodnienie, czyli możliwość wypełnienia formularza bezpośrednio na stronie: https://www.neo24.pl/reklamacje/form.

Co w przypadku, gdy zakupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym? Wówczas musisz go zwrócić dokładnie w tym, w którym go nabyłeś. Wówczas przysługuje Ci 30 dni na odstąpienie od umowy.

Wyślij paczkę!

Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym – kto pokrywa koszty wysyłki?

W każdym sklepie inaczej przedstawiają się formy oraz koszty nadania zwrotu. W przypadku Neonet przysługuje Ci 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. Co jednak z dobraniem kuriera? Ten sklep online pozostawia wysyłkę po stronie kupującego. To on na własny rachunek nadaje paczkę do magazynu. Warto pamiętać zatem, aby nie tylko dobrze ją zapakować i dołożyć odpowiednie wypełnienie, które zapewni produktom znajdującym się wewnątrz stabilność i bezpieczeństwo, ale również o tym, aby wpisać właściwy adres. Jest to absolutna podstawa, która warunkuje dostarczenie przesyłki pod konkretny adres. Gdzie należy ją przesłać? Oto adres działu reklamacji sklepu internetowego Neonet:

NEONET S. A. Dział reklamacji ul. Ryszarda Chomicza 11-13A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, Prologis Wrocław Park V hala DC2.

Co do kuriera, warto znaleźć najtańszą i niezawodną opcję. Z pewnością wszystkie Twoje wymagania spełni broker usług kurierskich, jakim jest GlobKurier. Możesz wybierać nie tylko spośród najkorzystniejszych propozycji w zakresie cen, ale również dopasować przewoźnika z listy 52 firm, które działają aż w 192 krajach! Zatem możesz bez przeszkód nadać przesyłkę, nawet jeśli aktualnie przebywasz za granicą. Warto także wspomnieć o niezwykle ważnej kwestii dla klienta, jaką jest zwrot środków na konto. Neonet ma wpisane w regulaminie, że odsyła środki w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania przesyłki (zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania). W magazynie jest ona dokładnie sprawdzana, czy nie została uszkodzona oraz, czy produkt jest pełnowartościowy. Dopełnienie wszystkich warunków umowy skutkować będzie bezproblemowym i szybkim zwrotem.

Neonet zwrot towaru przez internet – jak zapakować paczkę?

neonet zwrot towaru

Podczas zwrotów online bardzo ważna jest także kwestia zapakowania paczki, tak aby nie została ona uszkodzona podczas transportu. Będzie to miało ogromny wpływ na to, czy zostanie on przyjęty. Z tego powodu istotne jest dopasowanie odpowiedniego kartonu, który pomieści sprzęt do zwrotu. Oczywiście im większy będzie towar, tym sztywniejszy i trwalszy powinien być karton. Do tego zadbaj o to, aby wewnątrz znalazło się wypełnienie. Doskonale sprawdzą się trociny, ale również ekologiczne gąbki. Wiele osób wykorzystuje także grubszy papier zwinięty w większe kulki. Takie rozwiązania z pewnością doskonale zabezpieczą elektronikę, AGD i RTV. Pamiętaj także o tym, aby zakleić wszystko mocną taśmą, która uniemożliwi otwarcie kartonu. Do tego po wybraniu przewoźnika umieść na paczce etykietę, aby kurier mógł w prosty sposób odebrać od Ciebie paczkę. Warto także wspomnieć, że niektóre ciężkie przedmioty można nadać z odbiorem prosto spod Twoich drzwi. Dzięki temu nie musisz martwić się o ich transport do punktu kurierskiego. Takich towarów nie brakuje w sklepie Neonet. Najlepiej wówczas wybrać sprawdzonego brokera usług kurierskich, jakim jest GlobKurier. W tym miejscu dopasujesz idealne rozwiązanie dla siebie i bez problemu znajdziesz kuriera, który w najlepszej cenie odbierze od Ciebie różnego rodzaju artykuły i odeśle je w sposób całkowicie bezpieczny. Do tego możesz nadać je nawet z zagranicy. Świadczymy usługi aż w 192 krajach i współpracujemy z 52 przewoźnikami. Nasze usługi zachowane są na najwyższym poziomie, dlatego możesz być spokojny o swoje produkty. Dotrą one do magazynu bez żadnych przeszkód, w określonym czasie. Poza konkurencyjnymi cenami, mamy także opcję ekspresowego dostarczania paczek. Warto z niej skorzystać, jeśli kończy Ci się czas przewidziany na zwrócenie towaru, czyli umowne 14 dni kalendarzowych.

Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym – zasady odstąpienia od umowy zakupu

Neonet to sklep z produktami z zakresu RTV, AGD i elektroniki, które można zakupić zarówno online, jak i stacjonarnie. Oczywiście oferta między tymi dwoma miejsca może się nieco różnić, jednak to nie jedyna rzecz, która odróżnia te dwa miejsca. Zwróć także uwagę na formę zwrotu. W przypadku sklepów internetowych obowiązuje 14 dni kalendarzowych na zwrot produktów. Możesz go dokonać na własnych zasadach, dobrać przewoźnika i miejsce odbioru, natomiast w przypadku zakupów stacjonarnych jest on dosyć ograniczony. Zatem jeśli zakupisz produkt w sklepie stacjonarnym, masz 30 dni na jego zwrot bez podawania przyczyny. Musisz jedynie ustnie oświadczyć, że odstępujesz od umowy. Ważną kwestią jest fakt, że możesz go oddać jedynie w miejscu, w którym dokonałeś zakupu. Jeśli zatem akurat nabyłeś produkt w Gdańsku, a mieszkasz we Wrocławiu, odstąpienie od umowy może okazać się problematyczne, warto mieć to na uwadze. W takim przypadku zdecydowanie korzystniej będzie nabyć produkt w sklepie online z możliwością zwrotu w dowolnym miejscu bez żadnych ograniczeń. Jeśli jeszcze wybierzesz GlobKurier, odstąpienie od umowy przestanie być zmorą!

Neonet reklamacje – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

  • Kiedy i jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w Neonet?
    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w ciągu 14 dni od dnia dokonania zakupu online lub odbioru towaru. Można to zrobić przez formularz na stronie Neonet, e-mailowo lub tradycyjnie, dołączając pisemne oświadczenie do paczki ze zwracanym produktem.
  • Kto ponosi koszty odesłania towaru do Neonet?
    W przypadku odstąpienia od umowy koszty odesłania towaru ponosi klient. Koszty zwrotu szacowane są indywidualnie, w zależności od wielkości i wagi przesyłki. Szczególnie przy zwrocie większego sprzętu AGD warto sprawdzić cennik kurierów.
  • Czy można zwrócić towar rozpakowany z oryginalnego opakowania?
    Zgodnie z prawem, klient może sprawdzić produkt w sposób konieczny do stwierdzenia jego charakteru i działania. Jednak w przypadku towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych lub zdrowotnych (np. słuchawki douszne), zwrot może zostać odrzucony.
  • Czy są wyjątki od prawa do zwrotu w Neonet?
    Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku towarów wyprodukowanych według specyfikacji klienta, produktów szybko psujących się lub towarów z zapieczętowanym opakowaniem, które zostało otwarte po dostarczeniu.
  • Czy Neonet zwraca pełen koszt zamówienia po odstąpieniu?
    Sklep zwraca koszt produktu oraz pierwotnej dostawy (do wysokości najtańszej dostępnej opcji). Koszty odesłania towaru leżą po stronie klienta, a zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwracanej przesyłki lub złożenia oświadczenia o odstąpieniu.

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Kod pocztowy Chiny – jak poprawnie zapisać adres do Chin?
Następny wpis Jakie są dopuszczalne wymiary i ładowność samochodów ciężarowych? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Neonet Reklamacje - www.neonet.pl
2 lat temu

[…] 6. Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu? – Globkurier.pl […]

0
Odpowiedz
Reklamacje Neonet - www.neonet.pl
2 lat temu

[…] 9. Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu? – Globkurier.pl […]

0
Odpowiedz

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter