• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 15wrz 2022

    Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu?

    Neonet, tak jak większość e-sklepów ma możliwość zwracania produktów. Możesz zatem wygodnie odesłać zakupione produkty, które nie spełniają Twoich wymagań. Wystarczy jedynie dokładnie zapoznać się z zasadami panującymi na stronie. Dzięki temu przebrniesz przez ten proces bez większych problemów. Warto wiedzieć, że w każdym sklepie, który sprzedaje swoje produkty na terenie Polski, możliwy jest zwrot towarów w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania paczki. Wówczas możesz odesłać towar bez podawania przyczyny. Aby dopełnić wszystkich procedur, musisz mieć na uwadze, że zwroty w każdym sklepie przyjmowane są w nieco inny sposób. Dlatego tak istotny jest regulamin oraz wszystkie informacje w nim zawarte, również te z gwiazdką. W niektórych sklepach możesz dokonać zwrotu na własnych zasadach, a w innych jest to narzucone przez sprzedającego. Jak to się odbywa w przypadku Neonet? Na jakie przeszkody można się natknąć?

    Spis treści

    • Neonet zwrot towaru – co należy wiedzieć?
    • Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym – kto pokrywa koszty wysyłki?
    • Neonet zwrot towaru przez internet – jak zapakować paczkę?
    • Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym – zasady odstąpienia od umowy zakupu

    Neonet zwrot towaru – co należy wiedzieć?

    W sklepie Neonet możesz znaleźć bogatą ofertę artykułów z sektora AGD, RTV oraz elektroniki, co za tym idzie, są to towary o dosyć wysokiej wartości, zatem ich zwrot powinien przebiegać z zachowaniem wszystkich niezbędnych środków ostrożności. Mowa w tym przypadku przede wszystkim o zapakowaniu paczki w konkretny sposób, tak aby nie została ona uszkodzona podczas transportu. W przypadku e-sklepu Neonet konsument ma dokładnie 14 dni na zwrot zakupionego produktu. Musi być on oczywiście zapakowany w oryginalne opakowanie, a w większości przypadków nie może nawet zostać odpakowany, aby można go było później bez problemu wystawić do ponownej sprzedaży. Okres, który obowiązuje na zwrot, to przedział czasowy liczony według dni kalendarzowych, zatem liczą się również weekendy. Pamiętaj zatem, aby nadać paczkę przed weekendem, aby dotarła do magazynu w określonym momencie. Przekroczenie 14 dni może skutkować nieprzyjęciem zwrotu przez sklep. Do tego towar oczywiście musi być pełnowartościowy, jeśli będzie miał na sobie ślady użytkowania, zwrot zostanie automatycznie odrzucony. Aby dokonać odstąpienia od umowy zakupu, należy na stronie sklepu Neonet wypełnić specjalne oświadczenie i przesłać je do działu zwrotów. Dokument dostępny jest pod wskazanym adresem: https://www.neo24.pl/dokumenty/Wzor_formularza_odstapienia_od_umowy_NEO24.pdf.

    Po pobraniu i wypełnieniu możesz odesłać go w dwojaki sposób — zarówno w sposób elektroniczny (reklamacje@neonet.pl), jak i tradycyjny wraz ze zwrotem. Neonet przygotował również pewne udogodnienie, czyli możliwość wypełnienia formularza bezpośrednio na stronie: https://www.neo24.pl/reklamacje/form.

    Co w przypadku, gdy zakupiłeś produkt w sklepie stacjonarnym? Wówczas musisz go zwrócić dokładnie w tym, w którym go nabyłeś. Wówczas przysługuje Ci 30 dni na odstąpienie od umowy.

    Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym – kto pokrywa koszty wysyłki?

    W każdym sklepie inaczej przedstawiają się formy oraz koszty nadania zwrotu. W przypadku Neonet przysługuje Ci 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. Co jednak z dobraniem kuriera? Ten sklep online pozostawia wysyłkę po stronie kupującego. To on na własny rachunek nadaje paczkę do magazynu. Warto pamiętać zatem, aby nie tylko dobrze ją zapakować i dołożyć odpowiednie wypełnienie, które zapewni produktom znajdującym się wewnątrz stabilność i bezpieczeństwo, ale również o tym, aby wpisać właściwy adres. Jest to absolutna podstawa, która warunkuje dostarczenie przesyłki pod konkretny adres. Gdzie należy ją przesłać? Oto adres działu reklamacji sklepu internetowego Neonet:

    NEONET S. A. Dział reklamacji ul. Ryszarda Chomicza 11-13A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, Prologis Wrocław Park V hala DC2.

    Co do kuriera, warto znaleźć najtańszą i niezawodną opcję. Z pewnością wszystkie Twoje wymagania spełni broker usług kurierskich, jakim jest GlobKurier. Możesz wybierać nie tylko spośród najkorzystniejszych propozycji w zakresie cen, ale również dopasować przewoźnika z listy 52 firm, które działają aż w 192 krajach! Zatem możesz bez przeszkód nadać przesyłkę, nawet jeśli aktualnie przebywasz za granicą. Warto także wspomnieć o niezwykle ważnej kwestii dla klienta, jaką jest zwrot środków na konto. Neonet ma wpisane w regulaminie, że odsyła środki w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania przesyłki. W magazynie jest ona dokładnie sprawdzana, czy nie została uszkodzona oraz, czy produkt jest pełnowartościowy. Dopełnienie wszystkich warunków umowy skutkować będzie bezproblemowym i szybkim zwrotem.

    Neonet zwrot towaru przez internet – jak zapakować paczkę?

    Podczas zwrotów online bardzo ważna jest także kwestia zapakowania paczki, tak aby nie została ona uszkodzona podczas transportu. Będzie to miało ogromny wpływ na to, czy zostanie on przyjęty. Z tego powodu istotne jest dopasowanie odpowiedniego kartonu, który pomieści sprzęt do zwrotu. Oczywiście im większy będzie towar, tym sztywniejszy i trwalszy powinien być karton. Do tego zadbaj o to, aby wewnątrz znalazło się wypełnienie. Doskonale sprawdzą się trociny, ale również ekologiczne gąbki. Wiele osób wykorzystuje także grubszy papier zwinięty w większe kulki. Takie rozwiązania z pewnością doskonale zabezpieczą elektronikę, AGD i RTV. Pamiętaj także o tym, aby zakleić wszystko mocną taśmą, która uniemożliwi otwarcie kartonu. Do tego po wybraniu przewoźnika umieść na paczce etykietę, aby kurier mógł w prosty sposób odebrać od Ciebie paczkę. Warto także wspomnieć, że niektóre ciężkie przedmioty można nadać z odbiorem prosto spod Twoich drzwi. Dzięki temu nie musisz martwić się o ich transport do punktu kurierskiego. Takich towarów nie brakuje w sklepie Neonet. Najlepiej wówczas wybrać sprawdzonego brokera usług kurierskich, jakim jest GlobKurier. W tym miejscu dopasujesz idealne rozwiązanie dla siebie i bez problemu znajdziesz kuriera, który w najlepszej cenie odbierze od Ciebie różnego rodzaju artykuły i odeśle je w sposób całkowicie bezpieczny. Do tego możesz nadać je nawet z zagranicy. Świadczymy usługi aż w 192 krajach i współpracujemy z 52 przewoźnikami. Nasze usługi zachowane są na najwyższym poziomie, dlatego możesz być spokojny o swoje produkty. Dotrą one do magazynu bez żadnych przeszkód, w określonym czasie. Poza konkurencyjnymi cenami, mamy także opcję ekspresowego dostarczania paczek. Warto z niej skorzystać, jeśli kończy Ci się czas przewidziany na zwrócenie towaru, czyli umowne 14 dni kalendarzowych.

    Neonet zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym – zasady odstąpienia od umowy zakupu

    Neonet to sklep z produktami z zakresu RTV, AGD i elektroniki, które można zakupić zarówno online, jak i stacjonarnie. Oczywiście oferta między tymi dwoma miejsca może się nieco różnić, jednak to nie jedyna rzecz, która odróżnia te dwa miejsca. Zwróć także uwagę na formę zwrotu. W przypadku sklepów internetowych obowiązuje 14 dni kalendarzowych na zwrot produktów. Możesz go dokonać na własnych zasadach, dobrać przewoźnika i miejsce odbioru, natomiast w przypadku zakupów stacjonarnych jest on dosyć ograniczony. Zatem jeśli zakupisz produkt w sklepie stacjonarnym, masz 30 dni na jego zwrot bez podawania przyczyny. Musisz jedynie ustnie oświadczyć, że odstępujesz od umowy. Ważną kwestią jest fakt, że możesz go oddać jedynie w miejscu, w którym dokonałeś zakupu. Jeśli zatem akurat nabyłeś produkt w Gdańsku, a mieszkasz we Wrocławiu, odstąpienie od umowy może okazać się problematyczne, warto mieć to na uwadze. W takim przypadku zdecydowanie korzystniej będzie nabyć produkt w sklepie online z możliwością zwrotu w dowolnym miejscu bez żadnych ograniczeń. Jeśli jeszcze wybierzesz GlobKurier, odstąpienie od umowy przestanie być zmorą!


    Poprzedni wpis << Jak transportować pojazdy
    Następny wpis Morele zwrot – jak zwrócić towar? >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    5 1 vote
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    2 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Neonet Reklamacje - www.neonet.pl
    9 miesięcy temu

    […] 6. Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu? – Globkurier.pl […]

    0
    Odpowiedz
    Reklamacje Neonet - www.neonet.pl
    9 miesięcy temu

    […] 9. Neonet – jak zrobić zwrot towaru do sklepu? – Globkurier.pl […]

    0
    Odpowiedz

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

    Czym jest kod celny?

    Czym jest kod CN?

    Czy kurierzy pracują w sobotę?

    Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

    Czym jest waga wolumetryczna

    Obchody 50-lecia firmy FedEx. Współpraca biznesowa
    z GlobKurier

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz