• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak wybór opcji dostaw napędza sprzedaż w sklepie internetowym?
22gru 2016

Jak wybór opcji dostaw napędza sprzedaż w sklepie internetowym?

Jeśli stosujesz zasady delivery automation w swoim sklepie – a na pewno tak jest, bo jesteś przecież nowoczesnym sprzedawcą – to wiesz, że udostępnianie jednego kuriera to dzisiaj zbyt mało. Ale czy wiesz, z jakich usług kurierskich musisz korzystać, żeby zaspokoić potrzeby Klienta?

Spis treści

  • Must have doręczeń
  • Jak opcje dostaw wpływają na decyzje zakupowe Klienta?
  • Zasada Pareto w obsłudze klienta
  • Organizacja magazynu

Must have doręczeń

Nie wystarczy już, że udostępnisz klientowi dostarczenie produktów danym kurierem. Ze względu na dynamiczny tryb życia konsumentów, wielu z nich chce odbierać swoje przesyłki w punktach odbioru takich jak paczkomaty czy parcelshopy, w dowolnym czasie, nie będąc uzależnionym od kuriera. Nie każdy przewoźnik oferuje opcje dostaw  tego typu, a nawet jeśli je udostępnia, to z kolei nie posiada wszystkich możliwych form doręczenia oraz opcji dodatkowych. Dlatego tak ważna jest sprawna rotacja kurierów, którą możesz zautomatyzować systemowo. Oprócz doręczeń do punktów odbioru klienci decydują się także na doręczenia terminowe do określonej godziny lub lokalnie na Same Day (zobacz więcej) oraz na dodatkowe ubezpieczenia przesyłek. Bierz pod uwagę wszystkie czynniki i słuchaj opinii swoich klientów, dzięki czemu uda Ci się dobrać przewoźników zgodnie z zapotrzebowaniem.

Jak opcje dostaw wpływają na decyzje zakupowe Klienta?

Jednym z najważniejszych czynników przy wyborze sklepu internetowego są właśnie opcje dostawy. Wielu klientów przy wyborze produktów filtruje sklepy nie tylko pod kątem towaru, ale także pod względem opcji doręczenia. Możesz zatem wpłynąć na Klienta nie tylko ofertą na dobry produkt i ceną adekwatną do jakości. Dzisiejszy odbiorca jest bardzo świadomy i wymagający – nie lekceważ tego. To on płaci i on decyduje. On wie, co jest dla niego dobre i odbiera paczki wtedy, kiedy mu pasuje – im szybciej zdasz sobie z tego sprawę, tym więcej zyska na tym Twój sklep. Czasami nawet gdy nie odnotujesz wielkiego zapotrzebowania na jakąś formę dostawy, to już samo udostępnienie jej może przyciągnąć konsumenta do Twoich produktów.

Zasada Pareto w obsłudze klienta

Wszyscy wiemy, że obsługa klienta to wcale nie taka prosta sprawa. Może dlatego wiele firm wciąż jeszcze traktuje ją po macoszemu i nie potrafi zainteresować konsumenta swoją marką. Tym samym zamiast wartości dodanej sklepy odnotowują spadki, rezygnacje i ucieczki klientów do konkurencji. A gdyby tak pomyśleć, że prawdziwą miarą sukcesu firmy jest nie tylko wysoki zysk, ale ten kto pomaga ten zysk osiągnąć? Odwołaj się do Zasady Pareto, która mówi, że 20% klientów generuje 80% zysku. A co to w skrócie oznacza? Że na pierwszym miejscu stawiasz klienta, który pomaga Ci zrealizować plany, bo wiesz, że bez niego niczego nie zyskasz. Również dlatego właśnie stawiaj na odpowiedni wybór opcji dostawy.

Organizacja magazynu

Wszystko możesz przyspieszyć i zautomatyzować. Programy magazynowe dostosowują obecnie przewoźników odpowiednio do danego zlecenia. Klient wybiera opcję dostawy, a system, dzięki ustalonym wcześniej regułom, automatycznie dobiera kuriera z listy. Twój klient jest zadowolony z szybkiej i kompleksowej obsługi, a Ty oszczędzasz czas, dzięki zastosowanej automatyzacji. Przyda się? Zdecydowanie tak, zwłaszcza jeśli sprzedajesz spore ilości produktów, na przykład przed świętami lub zaraz po nich, kiedy czekają Cię pewnie zwroty nieudanych prezentów.

Chcesz wiedzieć, jak zintegrować swój sklep z GlobKurier.pl i dać swoim klientom możliwość wyboru sposobu doręczenia? Pisz na: integracje@globkurier.pl


Poprzedni wpis << Zwroty poświąteczne #2
Następny wpis Problemy zakupów on-line, czyli co myśli o Tobie Klient? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Paczka do Korei Południowej

Co można wysyłać na paletach kurierskich?

Transport drobnicowy – niezbędne informacje

Bezpieczny transport przesyłek paletowych

Przesyłki kurierem w Europie

Największe wyzwania logistyki kontraktowej i potencjał usługi

Czym jest transport intermodalny?

Wietrzenie magazynów na czym polega i jakie daje szanse sklepom e-commerce

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube

Zapisz się na newsletter

Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
Newsletter
Newsletter
Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
      • Spedycja
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
al. Wojciecha Korfantego 138a
40-156 Katowice,
Icon formularz kontaktowy
Icon kontakt@globkurier.pl
Icon +48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
| Odpowiedz