Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak dokonać zwrotu towaru do Komputronika?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
09lip 2021

Jak dokonać zwrotu towaru do Komputronika?

   Czas czytania 3 min.

Zakupy przez Internet to bardzo wygodna i chętnie wybierana forma nabywania każdego rodzaju produktów. Nie tylko jest to wygodne, lecz często także i bardziej opłacalne. Kupując w sklepach internetowych każdy konsument ma specjalne prawo do zwrotu towaru w ciągu minimum 14 dni, dzięki czemu po zobaczeniu artykułu na własne oczy może podjąć ostateczną decyzję, czy chce go zachować czy jednak zwrócić. Jednymi z częściej odwiedzanych serwisów e – commerce są te sprzedające elektronikę, w tym sklep Komputronik.

Spis treści

  • Jak zwrócić towar do Komputronika?
  • Jak spakować zwrot do Komputrnika?
  • Koszty kuriera – kto pokrywa?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Jak zwrócić towar do Komputronika?

Kupując sprzęt elektroniczny różnego rodzaju, uwagę zwracamy przede wszystkim na jego parametry i wydajność. Zdarza się jednak, że otrzymując przesyłkę od kuriera zmieniamy zdanie, co do chęci jego posiadania. Powodów może być mnóstwo, jednak decydując się na zwrot w ciągu 14 dni nie musimy go podawać. Zwrot towaru do Komputronika przebiega sprawnie i bezproblemowo. Wystarczy jedynie wejść na stronę sklepu, pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy, a następnie przesłać wraz ze zwracanym artykułem na podany adres.

Chcąc zwrócić towar należy pamiętać o wykluczeniach. Sklep nie przyjmie produktu, jeśli był on przygotowywany na specjalne życzenie klienta. Nie można oddać również cyfrowych wersji oprogramowania, nagrań audio i wideo w otwartym opakowaniu, a także otwartych produktów higienicznych. Dokładne informacje o tym, jak zwrócić towar, wraz z danymi teleadresowymi, znaleźć można na stronie sklepu.

Jak spakować zwrot do Komputrnika?

Paczka ze zwrotem musi być dobrze zapakowana, aby podczas transportu nie powstały żadne uszkodzenia, które mogłyby uniemożliwić oddanie towaru. W tym celu należy wykorzystać oryginalne opakowanie sprzętu, wraz ze wszystkimi wypełniaczami. Dobrze jest również użyć tego samego kartonu, który został wcześniej idealnie dopasowany pod względem wymiarów. W środku każda wolna przestrzeń musi zostać wypełniona. W tym celu można użyć na przykład styropianowych bloków, granulatu z pianki bądź też foliowych poduszek z powietrzem. Pudełko musi zostać odpowiednio zabezpieczone i oklejone taśmą tak, aby dodatkowo usztywnić całą konstrukcję i zapobiec wydostaniu się urządzenia na zewnątrz. Najlepiej jest dokładnie sprawdzić i zakleić wszystkie klapy kartonu. Do środka należy dołączyć wcześniej wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Na koniec wystarczy nakleić etykietę adresową i oznaczyć przesyłkę numerem RMZ. Po wysłaniu pozostaje już tylko czekanie na zwrot środków, które zostaną zwrócone w takiej samej formie, w jakiej dokonywana była płatność.

Koszty kuriera – kto pokrywa?

Dokonując zwrotu towaru do sklepu Komputronik, koszt wysyłki zawsze pokrywa kupujący. Ma to swoje plusy – może on wybrać dowolnego przewoźnika. W przypadku braku preferencji, co do firmy kurierskiej, warto sprawdzić ranking kurierów, który pomoże w podjęciu najlepszej decyzji. Nie zawsze należy kierować się niską ceną – wysyłając wartościowy sprzęt elektroniczny trzeba dołożyć wszelkich starań, aby nie został on w żaden sposób uszkodzony. Towar z jakimikolwiek uszczerbkami ma prawo zostać nie przyjęty przez sprzedającego, co może przysporzyć wielu problemów. Dobrze jest więc kierować się pozytywnymi opiniami użytkowników, którzy z własnego doświadczenia polecają kurierów godnych zaufania. Można wybrać opcję z samodzielnym dostarczeniem paczki do punktu nadania lub też skorzystać z możliwości odbioru przesyłki przez kuriera ze wskazanego adresu. Drugi wariant jest zdecydowanie bardziej wygodny, zwłaszcza w przypadku ciężkiego sprzętu. Po dokonaniu wyboru pozostaje jeszcze pobranie i wydrukowanie etykiety adresowej i naklejenie jej na paczkę.

Zwrot towaru do Komputronika przebiega bardzo szybko i sprawnie. W razie problemów, obsługa klienta firmy zawsze pozostaje do dyspozycji kupujących. Po odesłaniu paczki sklep zwraca pobrane wcześniej środki, a kupujący może cieszyć się kolejnymi zakupami. Nie ma na co czekać – znajdź i zamów kuriera na GlobKurier.pl w najwygodniejszej dla Ciebie formie, a Twój zwrot na następny dzień znajdzie się w magazynie sklepu.

taniej dla zarejestrowanych

GlobKurier.pl Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jak i kiedy wysłać prezent z okazji rocznicy?
Następny wpis Promocja wakacyjna GlobKurier.pl. Teraz firmy wysyłają taniej! >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter