Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Jak zapakować i wysłać > Jak zapakować zwracany towar?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
17maj 2021

Jak zapakować zwracany towar?

   Czas czytania 3 min.

Często zdarza się, że zakupiony przez nas produkt nie spełnia naszych wymagań. W związku z tym decydujemy się na jego zwrot. Obecnie zakupy w Internecie są prawie tak samo popularne, jak te w punktach sprzedaży. Niezależnie którym kanałem kupujemy, usługa zwrotu wydaje się kluczowa. Dzięki niej mamy możliwość odstąpienia od umowy i odesłania produktu do sprzedawcy. Zazwyczaj wiąże się ona z podaniem przyczyny, a ta wynikać może z różnych okoliczności. Zamierzając odesłać przesyłkę, pamiętać trzeba o odpowiednim jej zapakowaniu. Z artykułu dowiesz się, jak zapakować zwracany towar, tak aby bezpiecznie dotarł on do odbiorcy.

jak zapakować zwracany towar

Spis treści

  • Od czego zacząć?
  • Jak zapakować zwracany towar?
  • Przesyłka przygotowana, co dalej?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Od czego zacząć?

Musisz pamiętać, że na zwrócenie zakupu masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. W związku z tym, przymierzając się do wysyłki, musisz działać szybko i sprawnie. Wiąże się, to z niezwłocznym poinformowaniem sprzedawcy o planowanym zwrocie, np. poprzez kontakt telefoniczny lub e-mail. Obligatoryjne jest także, wysłanie mu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj, że większość przedsiębiorstw posiada własne dokumenty zwrotów, z których można skorzystać. Warto również doczytać, czy dany przedsiębiorca umożliwia nam złożenie takiego oświadczenia drogą elektroniczną (e-mail, formularz na stronie internetowej). Po wysłaniu dokumentu sprzedawca jest zobowiązany do jego potwierdzenia.

jak zapakować zwracany towarWażne: jeżeli przedsiębiorca nie poinformował nas o prawie do odstąpienia od umowy, to czas na zwrot wydłuża się aż do 12 miesięcy od otrzymania towaru!

Jak zapakować zwracany towar?

Istotne jest, aby nie wyrzucać oryginalnego opakowania po zakupionym produkcie. Zewnętrzny karton możesz zamienić (jeżeli uległ np. uszkodzeniu), jednak opakowanie konkretnego produktu musi być w stanie nienaruszonym. Co więcej, zwracany produkt musi być w stanie kompletnym i ze wszystkimi akcesoriami. W innym przypadku nie będzie możliwości zwrotu zakupionego produktu. Dotyczy to zarówno zwrotów bez podania przyczyny (z których skorzystać możemy do 14 dni), jak i tych na zasadach gwarancyjnych.

Warto również wykorzystać ten sam zewnętrzny karton. Dzięki temu nie musisz szukać zamiennika, pasującego do wymiarów opakowania produktu. Załączone są w nim także wszystkie wypełniacze, dzięki którym paczka będzie w stanie nienaruszonym podczas transportu. Gdyby jednak było ich za mało, to zawsze możesz dołożyć wypełniaczy powietrznych, styropianowych czy papierowych. Dobrą praktyką będzie także owinięcie opakowania produktu folią bąbelkową.

Wsadzając produkt do kartonu, upewnij się, że stabilnie opiera się on o wypełniacze. Następnie zamknij paczkę i sięgnij po taśmę klejącą. Naciskając na karton dokładnie go zaklej, zwracając uwagę na jego trwałość.

jak zapakować zwracany towarWażne: Towar zwróć w stanie takim, w jakim sam chciałabyś go otrzymać!

Chcesz wiedzieć więcej o opakowaniach przydatnych przy zwracaniu towaru kurierem? Zajrzyj tutaj: www.globkurier.pl/aktualnosci/dobranie-odpowiedniego-opakowania-w-logistyce/

Przesyłka przygotowana, co dalej?

Teraz pora zamówić kuriera! Jeżeli twoja paczka jest już gotowa do wysyłki, to zmierz ją dokładnie i zważ. Następnie nie tracąc czasu, skorzystaj z szybkiej wyceny na platformie GlobKurier.pl. Zdecyduj, z jakiego miejsca i dokąd chcesz wysłać przesyłkę. Następnie uzupełnij wymiary i wyceń transport. Z wyświetlonej listy wybierz dostępnego przewoźnika. Pamiętaj również o kodzie rabatowym, z którym obniżysz koszt wysyłki! Jeżeli wciąż go nie masz, to zajrzyj niżej! Następnie potwierdź, opłać zamówienie i czekaj na przyjazd kuriera!

taniej dla zarejestrowanych

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jak i kiedy wysłać prezent na Dzień Matki?
Następny wpis DHL Express i DHL Parcel inwestują w ekologiczną flotę >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter