• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Jak zapakować i wysłać > Jak zapakować zwracany towar?
17maj 2021

Jak zapakować zwracany towar?

Często zdarza się, że zakupiony przez nas produkt nie spełnia naszych wymagań. W związku z tym decydujemy się na jego zwrot. Obecnie zakupy w Internecie są prawie tak samo popularne, jak te w punktach sprzedaży. Niezależnie którym kanałem kupujemy, usługa zwrotu wydaje się kluczowa. Dzięki niej mamy możliwość odstąpienia od umowy i odesłania produktu do sprzedawcy. Zazwyczaj wiąże się ona z podaniem przyczyny, a ta wynikać może z różnych okoliczności. Zamierzając odesłać przesyłkę, pamiętać trzeba o odpowiednim jej zapakowaniu. Z artykułu dowiesz się, jak zapakować zwracany towar, tak aby bezpiecznie dotarł on do odbiorcy.

jak zapakować zwracany towar

Spis treści

  • Od czego zacząć?
  • Jak zapakować zwracany towar?
  • Przesyłka przygotowana, co dalej?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Od czego zacząć?

Musisz pamiętać, że na zwrócenie zakupu masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. W związku z tym, przymierzając się do wysyłki, musisz działać szybko i sprawnie. Wiąże się, to z niezwłocznym poinformowaniem sprzedawcy o planowanym zwrocie, np. poprzez kontakt telefoniczny lub e-mail. Obligatoryjne jest także, wysłanie mu oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj, że większość przedsiębiorstw posiada własne dokumenty zwrotów, z których można skorzystać. Warto również doczytać, czy dany przedsiębiorca umożliwia nam złożenie takiego oświadczenia drogą elektroniczną (e-mail, formularz na stronie internetowej). Po wysłaniu dokumentu sprzedawca jest zobowiązany do jego potwierdzenia.

jak zapakować zwracany towarWażne: jeżeli przedsiębiorca nie poinformował nas o prawie do odstąpienia od umowy, to czas na zwrot wydłuża się aż do 12 miesięcy od otrzymania towaru!

Jak zapakować zwracany towar?

Istotne jest, aby nie wyrzucać oryginalnego opakowania po zakupionym produkcie. Zewnętrzny karton możesz zamienić (jeżeli uległ np. uszkodzeniu), jednak opakowanie konkretnego produktu musi być w stanie nienaruszonym. Co więcej, zwracany produkt musi być w stanie kompletnym i ze wszystkimi akcesoriami. W innym przypadku nie będzie możliwości zwrotu zakupionego produktu. Dotyczy to zarówno zwrotów bez podania przyczyny (z których skorzystać możemy do 14 dni), jak i tych na zasadach gwarancyjnych.

Warto również wykorzystać ten sam zewnętrzny karton. Dzięki temu nie musisz szukać zamiennika, pasującego do wymiarów opakowania produktu. Załączone są w nim także wszystkie wypełniacze, dzięki którym paczka będzie w stanie nienaruszonym podczas transportu. Gdyby jednak było ich za mało, to zawsze możesz dołożyć wypełniaczy powietrznych, styropianowych czy papierowych. Dobrą praktyką będzie także owinięcie opakowania produktu folią bąbelkową.

Wsadzając produkt do kartonu, upewnij się, że stabilnie opiera się on o wypełniacze. Następnie zamknij paczkę i sięgnij po taśmę klejącą. Naciskając na karton dokładnie go zaklej, zwracając uwagę na jego trwałość.

jak zapakować zwracany towarWażne: Towar zwróć w stanie takim, w jakim sam chciałabyś go otrzymać!

Chcesz wiedzieć więcej o opakowaniach przydatnych przy zwracaniu towaru kurierem? Zajrzyj tutaj: www.globkurier.pl/aktualnosci/dobranie-odpowiedniego-opakowania-w-logistyce/

Przesyłka przygotowana, co dalej?

Teraz pora zamówić kuriera! Jeżeli twoja paczka jest już gotowa do wysyłki, to zmierz ją dokładnie i zważ. Następnie nie tracąc czasu, skorzystaj z szybkiej wyceny na platformie GlobKurier.pl. Zdecyduj, z jakiego miejsca i dokąd chcesz wysłać przesyłkę. Następnie uzupełnij wymiary i wyceń transport. Z wyświetlonej listy wybierz dostępnego przewoźnika. Pamiętaj również o kodzie rabatowym, z którym obniżysz koszt wysyłki! Jeżeli wciąż go nie masz, to zajrzyj niżej! Następnie potwierdź, opłać zamówienie i czekaj na przyjazd kuriera!

taniej dla zarejestrowanych

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


Poprzedni wpis << Jak i kiedy wysłać prezent na Dzień Matki?
Następny wpis DHL Express i DHL Parcel inwestują w ekologiczną flotę >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Paczka do Korei Południowej

Co można wysyłać na paletach kurierskich?

Transport drobnicowy – niezbędne informacje

Bezpieczny transport przesyłek paletowych

Transport palet do Niemiec

Przesyłki kurierem w Europie

Największe wyzwania logistyki kontraktowej i potencjał usługi

Czym jest transport intermodalny?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube

Zapisz się na newsletter

Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
Newsletter
Newsletter
Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
      • Spedycja
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
al. Wojciecha Korfantego 138a
40-156 Katowice,
Icon formularz kontaktowy
Icon kontakt@globkurier.pl
Icon +48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
0
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
| Odpowiedz