• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Jak ułatwić klientowi robienie zakupów online?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 29sty 2021

    Jak ułatwić klientowi robienie zakupów online?

    Prowadzenie sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem. Liczba warunków, które trzeba spełnić, aby w ostateczności przyciągnąć i zadowolić Klienta jest szalenie długa. Nie wspominamy tutaj o tak podstawowych rzeczach jak oferowanie ciekawego produktu czy współpraca z zaufanymi firmami kurierskimi, co wydaje się być oczywistą kwestią. Istnieje wiele czynników, które dodatkowo wpływają na ostateczne decyzje konsumenta. Często są to drobne elementy, wydawałoby się nieistotne, które mogą mieć ogromny wpływ na finalną transakcję. W związku z tym przedstawiamy krótki przewodnik stanowiący pomoc w takim przygotowaniu sklepu, aby maksymalnie ułatwić robienie zakupów online. Oto 8 punktów, które warto wcielić w życie i wesprzeć działania Twojego biznesu online, aby przyciągnąć jeszcze większą liczbę zainteresowanych, a w konsekwencji zadowolonych klientów!

    Spis treści

    • Mobilny sklep internetowy!
    • Pozwól na zakupy bez rejestracji
    • Moc popupów
    • Przyjazny formularz i pasek postępu
    • Płatności
    • Daj się ocenić!
    • Współpraca z firmą kurierską
    • Czas dostawy i zwroty? Jasne i przejrzyste warunki
    • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Mobilny sklep internetowy!

    Czasy, w których telefon komórkowy służył jedynie połączeniem głosowym już bezpowrotnie minęły. Smartfony pełnią więc teraz funkcję poczty, aparatu, odtwarzacza muzyki oraz miejsca, w którym robimy zakupy! Badania wskazują, że coraz częściej smartfon i tablet stają się naszym łącznikiem ze sklepami internetowymi. Zadbaj więc, aby wersja mobilna Twojego biznesu online była dopracowana! Zwróć uwagę na szybkość ładowania zdjęć produktów, ich rozmiar czy czytelne ułożenie tekstów na blogu, a także opisów produktu. W obecnych czasach wersja mobilna Twojego sklepu to niczym wizytówka lub klasyczna witryna sklepowa – powinna przyciągać wzrok. Niektórzy mogą iść o krok dalej tworząc aplikację mobilną przysparzającą z pewnością nowych kupujących i budującą bazę stałych klientów.

    Pozwól na zakupy bez rejestracji

    Ile razy zdarzało się, że chciałeś skończyć już swoje zakupy online i na samym finiszu otrzymałeś informację, że musisz być zalogowanym użytkownikiem, aby sfinalizować zakupy? Bywa to czasem delikatnie… irytujące. Na całe szczęście właściciele sklepów internetowych zdają sobie z tego sprawę i takie wypadki to już wyjątki. Często bowiem trafiamy na określoną platformę przypadkiem i nie chcemy zostawać tam na dłużej (chociaż posiadanie własnego konta to możliwość otrzymania rabatów).

    Moc popupów

    Optymalna liczba popupów zdecydowanie wpływa na płynność procesu zakupowego. Po dodaniu produktu do koszyka warto przekazać informację o dwóch możliwościach – dalszego kontynuowania zakupów lub przejścia do działu płatności. Konieczne usprawnienie!

    Przyjazny formularz i pasek postępu

    Klienci lubią widzieć jak dużo czasu może zająć ostateczny proces zakupu. Pamiętaj więc o pasku postępu obrazującego liczbę kroków. Poza tym przyłóż się do stworzenia przyjaznego formularza – gdy wypełniający pominie ważne informacje, poinformuj go komunikatami, bez usuwania wcześniej już wpisanych przez niego danych.

    Płatności

    Pozwól klientom na wybór wśród kilku form płatności, wliczając w to także możliwość zakupu dopiero przy odbiorze. Im więcej opcji, tym więcej zainteresowanych i w konsekwencji zadowolonych kupujących!

    Daj się ocenić!

    Pozwól wyrazić innym opinię o sobie! Stwórz miejsce na pozostawianie recenzji produktów. Po pierwsze – pomogą one nowym użytkownikom, którzy zastanawiają się nad zakupem. Słowa klientów zdecydowanie szybciej przekonają do sfinalizowania transakcji. Po drugie – osoby, które pozostawiają swoje opinie, mogą w zamian otrzymywać pakiety punktów do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

    Współpraca z firmą kurierską

    Klienci lubią mieć szeroki wybór nie tylko w produktach, sposobach płatności, ale także wśród możliwości dostarczenia przesyłki. Być może ktoś ma złe doświadczenia z jednym z dostawców, inny z kolei budzi jego zaufanie. W przypadku gdy przesyłka kurierska jest sporych rozmiarów, warto wybrać taką firmę kurierską, z którą mieliśmy już styczność i wiemy, że kontakt z kurierem oraz ustalenie warunków odbioru odbędzie się bezproblemowo. Twoje zamówienie nie jest sporych rozmiarów i zmieści się w Paczkomacie? To w wielu przypadkach coraz częściej wybierana forma dostarczenia przesyłki kurierskiej. Nie musimy umawiać się na odbiór, a paczkę monitorujemy na bieżąco przez śledzenie Inpost. Odbiór? O każdej porze dnia i nocy! To ogromna wygoda!

    Czas dostawy i zwroty? Jasne i przejrzyste warunki

    Nie zapomnijmy, aby jasno mówić klientom jak wygląda proces zakupowy – ile czasu zajmie dostarczenie przesyłki kurierskiej pod drzwi naszego domu. Chociaż zwroty nie są marzeniem właścicieli sklepów internetowych, informujemy kupujących o ewentualnych warunkach odstąpienia od umowy. Ważne, aby te informacje były przekazywane jasno, bez gwiazdek i drobnego druku.

    Dobrze działający, odnoszący sukcesy sklep to suma wiele składowych – przyciągający kupujących produkt, dobrze przygotowana i sprawna platforma sklepowa, reklama skierowana do odpowiedniej grupy docelowej czy współpraca z zaufanymi firmami kurierskimi. Chociaż te elementy są jednymi z najistotniejszych, to często drobne, kosmetyczne zmiany, o których wspominaliśmy w tekście, mogą okazać się wisienką na torcie i ułatwią zakupy Twoim klientom.

    zarejestruj się i wysyłaj taniej z Globkurier


    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Przesyłka dłużycowa – czym jest, jak ją wysłać?
    Następny wpis Czy warto postawić na outsourcing? >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz