Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Wólczanka zwroty
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
07lut 2025

Wólczanka zwroty

   Czas czytania 3 min.

Wólczanka to polski producent i sprzedawca wysokiej jakości koszul, zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Historia marki ma swoje źródła aż w latach czterdziestych ubiegłego wieku. Przez tak długi czas dochodziło do wielu zmian i innowacji w samym tworzeniu koszul, ale także obsłudze klienta. W obecnych czasach, bez wątpienia, prym wiodą sklepy internetowe. Nie inaczej jest w przypadku marki Wólczanka, która w dużej mierze przeniosła się także do internetu. Przez to również forma zwrotów nieco uległa zmianie. Wielu kupujących preferuje bardziej nadanie przesyłki kurierskiej online niż wizytę w sklepie stacjonarnym. Jak więc obecnie przebiega ten proces w Wólczance? Tłumaczymy w kilku prostych krokach.

Spis treści

  • Jak zwrócić towar do Wólczanki?
    • Krok pierwszy: zgłoszenie zwrotu towaru Wólczanka
    • Krok drugi: zabezpiecz produkt przed wysyłką
    • Krok trzeci: umów się z kurierem
    • Krok czwarty: zwrot pieniędzy Wólczanka
  • Wólczanka formularz zwrotu
  • Szybka uwaga dla robiących zakupy online!
    • Wólczanka zwroty – proces nadania paczki

Jak zwrócić towar do Wólczanki?

Zanim będziesz chciał dokonać w Wólczance zwrotu, sprawdź nasz krótki przewodnik, który w czterech szybki krokach pokazuje, jak prawidłowo przeprowadzić ten proces. Oto najistotniejsze porady!

Krok pierwszy: zgłoszenie zwrotu towaru Wólczanka

Zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Żaden problem! W Wólczance możesz skorzystać z możliwości zwrotu towaru! Jak rozpocząć ten proces? W pierwszej kolejności wypełnij dokument, który znajdziesz na stronie sklepu Wólczanka. Formularz zwrotu (bo o nim mowa) możesz pobrać z poziomu konta klienta (jeśli takie stworzyłeś) lub bezpośrednio z maila z zamówieniem. W formularzu wpisujemy wszystkie najważniejsze dane, które pomogą osobie sprawdzającej i akceptującej zwrot w szybkim i bezproblemowym załatwieniu tej sprawy.

Krok drugi: zabezpiecz produkt przed wysyłką

Bez względu na to, jakiego rodzaju towar wysyłasz z pomocą firmy kurierskiej, zawsze pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu. Tak też jest w przypadku koszul Wólczanki. Do zwrotu najlepiej wykorzystać oryginalne opakowanie producenta, a kiedy nie masz takiej możliwości – zabezpiecz towar przed zabrudzeniem czy zniszczeniem w innym, alternatywnym pakunku. Jeśli istnieje taka szansa – dołącz dowód zakupu. Najlepiej wykorzystywać w tym celu opakowanie dostosowane do zawartości przesyłki, najlepiej nieco większe od wysyłanego przedmiotu. Odpowiednio wytrzymałe opakowanie to gwarancja bezproblemowej i bezpiecznej dostawy. Produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.

Krok trzeci: umów się z kurierem

Jak wygląda w sklepie Wólczanka zwrot, jeśli pomaga nam w tym przedstawiciel firmy kurierskiej? Marka na stałe współpracuje z DPD, co ułatwia cały proces. Zamówiony kurier przywozi pod umówione wcześniej miejsce (oraz o określonej porze), wszystkie niezbędne do nadania paczki dokumenty. Koszty odesłania produktu w pełni ponosi Wólczanka.

Krok czwarty: zwrot pieniędzy Wólczanka

W ciągu 30 dni od zakupu koszuli w sklepie internetowym (z pomocą formularza) zgłosiłeś chęć odstąpienia od umowy? Kurier DPD odebrał paczkę i dotarła ona do Wólczanki, a pracownik firmy pozytywnie rozpatrzył zwrot? Teraz możesz spokojnie czekać na należne Tobie pieniądze. Dotrą one pod wskazany numer konta najpóźniej po 14 dniach od zamknięcia całego procesu.

Wólczanka formularz zwrotu

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo do zwrotu towaru zakupionego online, bez podawania przyczyny. Zwrot produktów jest możliwy z wypełnionym formularzem zwrotu. Najczęściej znajdują się w nim informacje na temat zamawianego towaru, dane kupującego, numer rachunku bankowego do zwrotu należności, powód zwrotu. Często możesz wypełnić formularz przez konto klienta.

Szybka uwaga dla robiących zakupy online!

Pamiętaj, że dokonując zakupów online, zawsze masz prawo odstąpienia od umowy, bez podawania przyczyny. Zgodnie z polskim prawem, każdy produkt nabyty na odległość, może zostać zwrócony i jeśli nie jest uszkodzony, zniszczony i nie ma znamion użytkowania – dany sklep powinien przyjąć zwrot i rozpatrzyć naszą prośbę pozytywnie. Oczywiście nie dotyczy to rzeczy spersonalizowanych lub wykonywanych na specjalne zamówienie.

Niezwykle prosto skonstruowany jest proces odesłania zakupionych produktów marki Wólczanka. Formularz zwrotu to podstawowy element formalny, który uruchamia całą machinę. To tam powinny znaleźć się wszystkie najważniejsze informacje – o odsyłanym produkcie, numerze zamówienia czy sposobie otrzymania uiszczonej wcześniej opłaty za dany towar. Oczywiście jeśli masz okazję i chęć odwiedzenia sklepu stacjonarnego – nie ma problemu! Nie musisz umawiać się z przedstawicielem firmy kurierskiej DPD, który na wyłączność współpracuje z Wólczanką. Zwrotu dokonasz osobiście, na co również masz aż 30 dni (ważne: zwrot w butiku możliwy jest tylko dla produktów zakupionych w sklepach stacjonarnych)! Każde z tych rozwiązań nie powinno jednak sprawić trudności, a sam proces z pewnością przebiegnie bez większych komplikacji.

Wólczanka zwroty – proces nadania paczki

Aby skorzystać z wygodnej opcji zwrotu, skorzystaj z usług brokera kurierskiego GlobKurier. Oferujemy krótszy czas dostawy i atrakcyjne stawki! Nadaj zwrot Wólczanka na własny koszt. Możesz wybierać opcje paczkomatu z dostawą na adres domowy, dostawę kurierem DPD, DHL lub innych. Gdy zwrot zostanie przyjęty w sklepie zostaniesz poinformowany, dzięki opcji śledzenia przesyłki. Na odpowiednio przygotowaną paczkę należy nakleić etykietę i oczekiwać na odbiór paczki przez kuriera.

 

Nadaj przesyłkę!

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << System SCM logistyka — zarządzanie łańcuchem dostaw
Następny wpis Najpopularniejsze rodzaje usług logistycznych >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter