• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Zwrot do sklepu Dstreet – jak dokonać zwrotu?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 23sie 2022

    Zwrot do sklepu Dstreet – jak dokonać zwrotu?

    Zamawianie online to jeden z najwygodniejszych sposobów na zakup ubrań, sprzętu AGD i RTV, obuwia, a także kosmetyków i produktów spożywczych. Można w ten sposób nabyć tak naprawdę wszystko. Co najbardziej zachęca konsumentów do zakupu w danym sklepie? Z pewnością przejrzysty system zwrotów i wymiany. Dzięki niemu możesz czuć się bezpiecznie i zamawiać bez obaw. Pamiętaj, że zakupy przez internet mogą wiązać się z tym, że produkt nie spełni Twoich oczekiwań. Wówczas, według praw konsumenta obowiązujących w Polsce, możesz zwrócić produkt, nie podając przyczyny. Oczywiście są od tego pewne wyjątki, które zawsze powinny zostać wyszczególnione w regulaminie. Sklep Dstreet oferuje odzież dla kobiet i mężczyzn, a także dobrze wykonane obuwie. Bogata oferta sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie, jednak warto pamiętać, że nie każdy produkt w pełni spełni nasze oczekiwania pod względem rozmiaru, fasonu, czy materiału. Jak zatem dokonać zwrot w Dstreet? Dowiedź się, zanim złożysz zamówienie!

    Spis treści

    • Dstreet zwrot – jak go wykonać?
    • Dstreet zwroty – kto płaci za przesyłkę?
    • Dstreet– wygodna forma zwrotu
    • Dstreet zwrot – jak nadać paczkę w paczkomacie?
    • Dstreet zwrot – sprawna i szybka wysyłka

    Dstreet zwrot – jak go wykonać?

    Według polskiego prawa konsument ma 14 dni na zwrot produktu bez podawania przyczyny. Oczywiście są wyjątki od tej reguły, ponieważ nie wszystkie artykuły podlegają zwrotowi. Do tego warto pamiętać, że do każdego zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, numer zamówienia, a także formularz zwrotu. Sprzedawca z pewnością dokładnie sprawdzi, czy odesłane artykuły nie noszą śladów użytkowania i mają metki. Dzięki temu będzie mógł ponownie wystawić przedmioty do sprzedaży. Najprostszym, a także niezawodnym sposobem na zwrócenie towaru jest wypełnienie formularza na stronie. Można wówczas uniknąć potencjalnych błędów.

    W przypadku sklepu online Dstreet zwrot jest możliwy w okresie nieprzekraczającym 14 dni kalendarzowych. Czas liczony jest od momentu, kiedy przesyłka trafi do odbiorcy. Warto mieć na uwadze, że czasem ostatnie dni wypadną w weekend i paczka może po prostu nie dotrzeć do magazynu, a tym samym odstąpienie od umowy nie będzie już możliwe. Pamiętaj także o tym, aby odpowiednio zabezpieczyć paczkę i przygotować ją do wysyłki, zanim w Twoim domu pojawi się kurier. Nie zapomnij o trwałym kartonie, mocnej taśmie i wypełnieniu pustych przestrzeni. Dzięki temu Twoja paczka będzie w pełni bezpieczna. Jeśli wartość zamówienia jest znaczna, możesz także zdecydować się na dokupienie ubezpieczenia. Takie możliwości daje skorzystanie z usług operatora logistycznego GlobKurier.

    Dstreet zwroty – kto płaci za przesyłkę?

    Oczywiście w przypadku zwrotu niezwykle ważny będzie fakt, kto jest odpowiedzialny za opłacenie przesyłki. W większości przypadków, zwłaszcza tych mniejszych sklepów, leży on po stronie kupującego, nie jest to jednak reguła. Zazwyczaj w większych sklepach online zwrot opłacany jest przez sprzedawcę. Taka forma bezpłatnego odstąpienia od umowy jest wówczas wykorzystywana jako forma promocji. Jednak w przypadku Dstreet to kupujący musi samodzielnie opłacić przesyłkę, jeśli chce zwrócić, wymienić czy zareklamować produkt. Warto zatem znaleźć brokera kurierskiego, który pozwoli Ci skorzystać z usługi transportu, nawet międzynarodowego i to w bardzo korzystnej cenie.

    GlobKurier.pl to firma, która ma w swojej ofercie aż 50 przewoźników, którzy sprawnie i szybko dostarczą przesyłkę do 192 krajów. Mamy także dostępną opcję ekspres, która umożliwia wysyłkę produktów w ciągu 48 godzin od odebrania ich przez kuriera. Duży wybór w tym zakresie, a także niskie ceny pozwolą Ci wygodnie zwracać nietrafione zakupy w praktycznie każdym miejscu. Do tego bardzo dbamy, aby paczki były całkowicie bezpieczne i w nienaruszonym stanie trafiły do odbiorcy. Możesz nie tylko wybrać kuriera, ale również zdecydować się na skorzystanie z punktów, w których możesz zostawić paczkę lub wybrać paczkomat. Po wybraniu konkretnego przewoźnika wystarczy wypełnić formularz na stronie i oczekiwać na kuriera, który przybędzie maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych.

    Dstreet– wygodna forma zwrotu

    Zwrot produktu nie powinno sprawić Ci żadnych trudności, zwłaszcza jeśli korzystasz z usług sprawdzonego brokera kurierskiego, takiego jak GlobKurier.pl. Możesz wówczas w zdecydowanie niższej cenie, a także szybko i sprawnie wysłać paczkę. Do tego duże znaczenie ma precyzyjne wypełnienie formularza, który znajduje się na stronie sklepu. Wystarczy pobrać go ze strony, a następnie wypełnić i odesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail sklep@dstreet.pl. Możesz także wydrukować go i umieścić w paczce. Pamiętaj jednak, aby wpisać precyzyjnie adres oraz numer konta, na którym mają pojawić się środki. Możesz także wymienić produkt, wówczas należy podać informację, na jaki rozmiar lub kolor chciałbyś go zamienić i ewentualnie uiścić różnicę w cenie na konto sprzedawcy. Wszystkie te informacje są bardzo istotne, jeśli chcesz skorzystać z możliwości zwrotu.

    Ponadto, zwracane ubrania nie mogą być brudne ani uszkodzone. Należy je mierzyć z zachowaniem wszystkich standardów ostrożności, aby nie pojawiły się na nim ślady od makijażu, potu czy antyperspirantu. Ponadto, artykuł musi mieć metkę, a także najlepiej oryginalne opakowanie. Jeśli nie jest to możliwe, odpowiednio zapakuj paczkę tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Skorzystaj z grubego kartonu, trwałej taśmy klejącej oraz właściwego wypełnienia, które nie zniszczy delikatnej struktury ubrań. Wszystkie te elementy będą wyjątkowo ważne również, gdy składasz reklamację. Należy wówczas podać wady artykułu i tylko one będą brane pod uwagę. Jeśli towar zostanie uszkodzony w procesie transportu, sprzedawca nie uwzględni ich przy rozpatrywaniu reklamacji.

    Dstreet zwrot – jak nadać paczkę w paczkomacie?

    Wiele osób korzysta obecnie z bardzo wygodnego sposobu zwrotu produktów, czyli paczkomatu. Możesz w nich umieścić jednak tylko przesyłki, które mają określoną wielkość i wagę. Z reguły paczki z Dstreet są nieduże, jednak przy większym zamówieniu należy sprawdzić dokładnie wielkość przesyłki przed jej nadaniem. Dzięki temu unikniesz sytuacji, w której opłacisz przesyłkę, a mimo to nie będziesz mógł jej wysłać. Warto także korzystać z innych form dostawy kurierskiej. Na stronie GlobKurier.pl znajdziesz korzystną i bardzo bogatą ofertę w tym zakresie. 50 przewoźników, którzy prężnie działają na terenie 192 krajów, umożliwią Ci wygodne odebranie paczki, nawet jeśli akurat przebywasz na wakacjach. Taka forma sprawdzi się szczególnie dla osób, które dużo podróżują. Do tego strona jest bardzo intuicyjna, dzięki czemu zwroty przestaną być dla Ciebie problematyczne. Możesz również wybrać punkt nadania. Do tego oferta GlobKurier.pl dostępna jest zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Ceny są zatem dostosowane do możliwości klientów. Warto wspomnieć, że często są one zdecydowanie niższe od tych dostępnych na stronie przewoźników. Możesz zatem sporo zaoszczędzić, a do tego wygodnie zwrócić produkt, nawet bez wychodzenia z domu!

    Dstreet zwrot – sprawna i szybka wysyłka

    Po wypełnieniu formularza zwrotnego zadbaj o to, aby dotrzymać 14-dniowego terminu na odesłanie paczki. Przekroczenie go może skutkować nieuwzględnieniem odstąpienia od umowy. Sprzedawca ma jednak prawo do małych odstępstw, które są dobrze widziane przez kupujących. W pewnych sytuacjach można pójść na rękę konsumentowi i przyjąć jego zwrot, nawet jeśli minęło już 14 dni. Musi być on jednak odpowiednio zapakowany, a przede wszystkim pełnowartościowy. Co do obuwia i akcesoriów, które również dostępne są na stronie, należy szczególnie zadbać o to, aby nie nosiły śladów użytkowania. Po zmierzeniu ich należy włożyć je do opakowania i odesłać do magazynu.

    Co do terminu, w jakim otrzymasz swoje środki, według praw konsumenta sprzedawca ma 14 dni na dokonanie zwrotu, oczywiście od momentu, kiedy paczka dotrze do magazynu. Z reguły wystarczy jednak kilka dni roboczych, aby pieniądze pojawiły się na koncie. Jeśli jednak wybierzesz obecnie bardzo popularną metodę PayPo, czyli odroczonej płatności, będziesz zobowiązany samodzielnie spłacić zadłużenie na tej platformie. Sprzedawca zwróci środki na Twoje konto.

    Zachęcamy do skorzystania z usług brokera kurierskiego GlobKurier.pl. Dzięki temu bez problemu dostarczysz przesyłkę do magazynu i w szybkim tempie odzyskasz swoje pieniądze.


    Poprzedni wpis << Customer Experience – dlaczego jest tak istotny?
    Następny wpis Automatyzacja kluczem do kontroli obsługi zamówień >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    4.5 2 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz