Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Co zrobić, kiedy kurier nie przyjechał po paczkę?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
28maj 2019

Co zrobić, kiedy kurier nie przyjechał po paczkę?

   Czas czytania 3 min.

Zamówiony kurier nie przyjechał po paczkę? Jeśli po całodziennym oczekiwaniu na kuriera nie uda się nadać paczki, z pewnością może pojawić się niemała frustracja. Oczywiście, sytuacja, w której kurier po prostu się nie zjawia, nie powinna mieć miejsca, jednak awaryjnych okoliczności nie zawsze da się uniknąć. Co zrobić, aby odzyskać pieniądze i swój zmarnowany czas?

kurier nie przyjechał

Firmy kurierskie dostarczają i odbierają całą serię paczek w ciągu jednego dnia i zwykle nie dają możliwości ustalenia konkretnej godziny odbioru. Posługują się w zamian pewnymi ramami czasowymi, zwykle są to 4 godziny (np. od 12:00 do 16:00). Czas odbioru zależy od kilku czynników, przede wszystkim od godziny, w której zostało złożone zamówienie, a także od kodu pocztowego. W większości przypadków, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00, to kurier może odebrać paczkę jeszcze tego samego dnia.

Pamiętaj, że zamówienie kuriera jest zawiązaniem umowy z przewoźnikiem.

Istnieje ryzyko, że deklarowane ramy czasowe mogą ulec zmianie. Powodów dla których kurier nie odebrał przesyłki może być tak naprawdę wiele. Częstym powodem jest zbytnie obciążenie kierowców, szczególnie w okresie świątecznym. Duży ruch w magazynach czy na drogach może bezpośrednio wpłynąć na opóźnienie planowanej wizyty kuriera. Korki, złe warunki pogodowe również mogą wpłynąć na czas odbioru.

Dostawy kurierskie to wzajemne zależności, tylko w ramach usług DPD Polska dostarczanych jest 3 miliony paczek dziennie. Na sukces dostawy pracuje 46000 pracowników i współpracowników oraz 18000 pojazdów we flocie. Przy tak ogromnym volumenie niektóre błędy są trudne do uniknięcia.

Spis treści

  • Kurier nie przyjechał – co zrobić?
  • Kurier nie przyjechał – zwrot pieniędzy?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Kurier nie przyjechał – co zrobić?

Jeśli po całym dniu oczekiwania kurier nie odebrał Twojej przesyłki, koniecznie podejmij następujące kroki:

  • Logując się do systemu, sprawdź czy adres dostawy został wpisany poprawnie. Niepełny adres jest częstym powodem opóźnień i problemów z dostawą. Jeśli proponowany termin nie jest odpowiedni i koliduje z obowiązkami zawodowymi, możesz zmienić adres dostawy na biurowy. Gdy zdecydujesz się na spotkanie z kurierem w miejscu pracy, pamiętaj o podaniu dokładnej nazwy firmy i ewentualnych wskazówek, tak aby ułatwić kurierowi dotarcie na miejsce spotkania. Dodatkowe informacje możesz zawrzeć w sekcji “komentarz dla kuriera”.
  • Sprawdź dokładnie skrzynkę mailową (również takie zakładki jak SPAM czy „oferty”) – być może przewoźnik wysłał informację o opóźnieniu kuriera.
  • Sprawdź status przesyłki za pomocą kodu śledzenia tutaj: https://www.globkurier.pl/tracking. Kod śledzenia generowany jest przy każdej rezerwacji usługi. Oznacza to, że system rejestruje paczkę, zanim zostanie ona fizycznie odebrana przez kuriera.

Sprawdziłeś powyższe punkty i nadal nie udało Ci się zlokalizować kuriera? Skontaktuj się z nami i zgłoś interwencję. Masz kilka możliwości:

  • Przez formularz na naszej stronie: https://www.globkurier.pl/kontakt
  • Mailowo pod adresem: kontakt@globkurier.pl
  • Telefonicznie pod numerem: +48 22 300 16 21 w godzinach: 7:30-16:00

Możesz również skorzystać z opcji dostępnych w Twoim panelu klienta na stronie GlobKurier.pl: https://www.globkurier.pl/dashboard/panel/order/list/:

  • Samodzielnie ponów odbiór przesyłki lub
  • Anuluj zamówienie, jeśli nie chcesz dłużej czekać.

Sprawdź poniżej, jak w kilku prostych krokach możesz anulować zamówienie w panelu klienta.

kurier nie przyjechał_panel klienta
kurier nie przyjechał_zamowienie
kurier nie przyjechał_anulowanie zamowienia

Kurier nie przyjechał – zwrot pieniędzy?

Warto zwrócić uwagę, że przewoźnicy nie składają gwarancji odbioru przesyłki w wyznaczonym terminie. Choć większość przesyłek jest odbierana zgodnie z wytycznymi klienta, biorąc pod uwagę inne czynniki, żadna z firm nie jest w stanie zapewnić 100% skuteczności.

https://www.globkurier.pl/oferta/wysylka-za-pobraniem

Uber Connect

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Nadchodzą nowoczesne zmiany w logistyce
Następny wpis UPS partnerem działań CSR-owych ITC: Globalny biznes dla kobiet >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter