• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Co zrobić, kiedy kurier nie przyjechał po paczkę?
28maj 2019

Co zrobić, kiedy kurier nie przyjechał po paczkę?

Zamówiony kurier nie przyjechał po paczkę? Jeśli po całodziennym oczekiwaniu na kuriera nie uda się nadać paczki, z pewnością może pojawić się niemała frustracja. Oczywiście, sytuacja, w której kurier po prostu się nie zjawia, nie powinna mieć miejsca, jednak awaryjnych okoliczności nie zawsze da się uniknąć. Co zrobić, aby odzyskać pieniądze i swój zmarnowany czas?

kurier nie przyjechał

Firmy kurierskie dostarczają i odbierają całą serię paczek w ciągu jednego dnia i zwykle nie dają możliwości ustalenia konkretnej godziny odbioru. Posługują się w zamian pewnymi ramami czasowymi, zwykle są to 4 godziny (np. od 12:00 do 16:00). Czas odbioru zależy od kilku czynników, przede wszystkim od godziny, w której zostało złożone zamówienie, a także od kodu pocztowego. W większości przypadków, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00, to kurier może odebrać paczkę jeszcze tego samego dnia.

Pamiętaj, że zamówienie kuriera jest zawiązaniem umowy z przewoźnikiem.

Istnieje ryzyko, że deklarowane ramy czasowe mogą ulec zmianie. Powodów dla których kurier nie odebrał przesyłki może być tak naprawdę wiele. Częstym powodem jest zbytnie obciążenie kierowców, szczególnie w okresie świątecznym. Duży ruch w magazynach czy na drogach może bezpośrednio wpłynąć na opóźnienie planowanej wizyty kuriera. Korki, złe warunki pogodowe również mogą wpłynąć na czas odbioru.

Dostawy kurierskie to wzajemne zależności, tylko w ramach usług DPD Polska dostarczanych jest 3 miliony paczek dziennie. Na sukces dostawy pracuje 46000 pracowników i współpracowników oraz 18000 pojazdów we flocie. Przy tak ogromnym volumenie niektóre błędy są trudne do uniknięcia.

Spis treści

  • Kurier nie przyjechał – co zrobić?
  • Kurier nie przyjechał – zwrot pieniędzy?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Kurier nie przyjechał – co zrobić?

Jeśli po całym dniu oczekiwania kurier nie odebrał Twojej przesyłki, koniecznie podejmij następujące kroki:

  • Logując się do systemu, sprawdź czy adres dostawy został wpisany poprawnie. Niepełny adres jest częstym powodem opóźnień i problemów z dostawą. Jeśli proponowany termin nie jest odpowiedni i koliduje z obowiązkami zawodowymi, możesz zmienić adres dostawy na biurowy. Gdy zdecydujesz się na spotkanie z kurierem w miejscu pracy, pamiętaj o podaniu dokładnej nazwy firmy i ewentualnych wskazówek, tak aby ułatwić kurierowi dotarcie na miejsce spotkania. Dodatkowe informacje możesz zawrzeć w sekcji “komentarz dla kuriera”.
  • Sprawdź dokładnie skrzynkę mailową (również takie zakładki jak SPAM czy “oferty”) – być może przewoźnik wysłał informację o opóźnieniu kuriera.
  • Sprawdź status przesyłki za pomocą kodu śledzenia tutaj: https://www.globkurier.pl/tracking. Kod śledzenia generowany jest przy każdej rezerwacji usługi. Oznacza to, że system rejestruje paczkę, zanim zostanie ona fizycznie odebrana przez kuriera.

Sprawdziłeś powyższe punkty i nadal nie udało Ci się zlokalizować kuriera? Skontaktuj się z nami i zgłoś interwencję. Masz kilka możliwości:

  • Przez formularz na naszej stronie: https://www.globkurier.pl/kontakt/
  • Mailowo pod adresem: kontakt@globkurier.pl
  • Telefonicznie pod numerem: +48 22 300 16 21 w godzinach: 7:30-16:00

Możesz również skorzystać z opcji dostępnych w Twoim panelu klienta na stronie GlobKurier.pl: https://www.globkurier.pl/dashboard/panel/order/list:

  • Samodzielnie ponów odbiór przesyłki lub
  • Anuluj zamówienie, jeśli nie chcesz dłużej czekać.

Sprawdź poniżej, jak w kilku prostych krokach możesz anulować zamówienie w panelu klienta.

kurier nie przyjechał_panel klienta
kurier nie przyjechał_zamowienie
kurier nie przyjechał_anulowanie zamowienia

Kurier nie przyjechał – zwrot pieniędzy?

Warto zwrócić uwagę, że przewoźnicy nie składają gwarancji odbioru przesyłki w wyznaczonym terminie. Choć większość przesyłek jest odbierana zgodnie z wytycznymi klienta, biorąc pod uwagę inne czynniki, żadna z firm nie jest w stanie zapewnić 100% skuteczności.

https://www.globkurier.pl/oferta/wysylka-za-pobraniem/

Uber Connect

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


Poprzedni wpis << Nadchodzą nowoczesne zmiany w logistyce
Następny wpis UPS partnerem działań CSR-owych ITC: Globalny biznes dla kobiet >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Paczka do Korei Południowej

Co można wysyłać na paletach kurierskich?

Transport drobnicowy – niezbędne informacje

Bezpieczny transport przesyłek paletowych

Przesyłki kurierem w Europie

Największe wyzwania logistyki kontraktowej i potencjał usługi

Czym jest transport intermodalny?

Wietrzenie magazynów na czym polega i jakie daje szanse sklepom e-commerce

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube

Zapisz się na newsletter

Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
Newsletter
Newsletter
Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
      • Spedycja
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
al. Wojciecha Korfantego 138a
40-156 Katowice,
Icon formularz kontaktowy
Icon kontakt@globkurier.pl
Icon +48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
| Odpowiedz