• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Co zrobić, kiedy kurier nie przyjechał po paczkę?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 28maj 2019

    Co zrobić, kiedy kurier nie przyjechał po paczkę?

    Zamówiony kurier nie przyjechał po paczkę? Jeśli po całodziennym oczekiwaniu na kuriera nie uda się nadać paczki, z pewnością może pojawić się niemała frustracja. Oczywiście, sytuacja, w której kurier po prostu się nie zjawia, nie powinna mieć miejsca, jednak awaryjnych okoliczności nie zawsze da się uniknąć. Co zrobić, aby odzyskać pieniądze i swój zmarnowany czas?

    kurier nie przyjechał

    Firmy kurierskie dostarczają i odbierają całą serię paczek w ciągu jednego dnia i zwykle nie dają możliwości ustalenia konkretnej godziny odbioru. Posługują się w zamian pewnymi ramami czasowymi, zwykle są to 4 godziny (np. od 12:00 do 16:00). Czas odbioru zależy od kilku czynników, przede wszystkim od godziny, w której zostało złożone zamówienie, a także od kodu pocztowego. W większości przypadków, jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00, to kurier może odebrać paczkę jeszcze tego samego dnia.

    Pamiętaj, że zamówienie kuriera jest zawiązaniem umowy z przewoźnikiem.

    Istnieje ryzyko, że deklarowane ramy czasowe mogą ulec zmianie. Powodów dla których kurier nie odebrał przesyłki może być tak naprawdę wiele. Częstym powodem jest zbytnie obciążenie kierowców, szczególnie w okresie świątecznym. Duży ruch w magazynach czy na drogach może bezpośrednio wpłynąć na opóźnienie planowanej wizyty kuriera. Korki, złe warunki pogodowe również mogą wpłynąć na czas odbioru.

    Dostawy kurierskie to wzajemne zależności, tylko w ramach usług DPD Polska dostarczanych jest 3 miliony paczek dziennie. Na sukces dostawy pracuje 46000 pracowników i współpracowników oraz 18000 pojazdów we flocie. Przy tak ogromnym volumenie niektóre błędy są trudne do uniknięcia.

    Spis treści

    • Kurier nie przyjechał – co zrobić?
    • Kurier nie przyjechał – zwrot pieniędzy?
    • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Kurier nie przyjechał – co zrobić?

    Jeśli po całym dniu oczekiwania kurier nie odebrał Twojej przesyłki, koniecznie podejmij następujące kroki:

    • Logując się do systemu, sprawdź czy adres dostawy został wpisany poprawnie. Niepełny adres jest częstym powodem opóźnień i problemów z dostawą. Jeśli proponowany termin nie jest odpowiedni i koliduje z obowiązkami zawodowymi, możesz zmienić adres dostawy na biurowy. Gdy zdecydujesz się na spotkanie z kurierem w miejscu pracy, pamiętaj o podaniu dokładnej nazwy firmy i ewentualnych wskazówek, tak aby ułatwić kurierowi dotarcie na miejsce spotkania. Dodatkowe informacje możesz zawrzeć w sekcji “komentarz dla kuriera”.
    • Sprawdź dokładnie skrzynkę mailową (również takie zakładki jak SPAM czy “oferty”) – być może przewoźnik wysłał informację o opóźnieniu kuriera.
    • Sprawdź status przesyłki za pomocą kodu śledzenia tutaj: https://www.globkurier.pl/tracking. Kod śledzenia generowany jest przy każdej rezerwacji usługi. Oznacza to, że system rejestruje paczkę, zanim zostanie ona fizycznie odebrana przez kuriera.

    Sprawdziłeś powyższe punkty i nadal nie udało Ci się zlokalizować kuriera? Skontaktuj się z nami i zgłoś interwencję. Masz kilka możliwości:

    • Przez formularz na naszej stronie: https://www.globkurier.pl/kontakt/
    • Mailowo pod adresem: kontakt@globkurier.pl
    • Telefonicznie pod numerem: +48 22 300 16 21 w godzinach: 7:30-16:00

    Możesz również skorzystać z opcji dostępnych w Twoim panelu klienta na stronie GlobKurier.pl: https://www.globkurier.pl/dashboard/panel/order/list:

    • Samodzielnie ponów odbiór przesyłki lub
    • Anuluj zamówienie, jeśli nie chcesz dłużej czekać.

    Sprawdź poniżej, jak w kilku prostych krokach możesz anulować zamówienie w panelu klienta.

    kurier nie przyjechał_panel klienta
    kurier nie przyjechał_zamowienie
    kurier nie przyjechał_anulowanie zamowienia

    Kurier nie przyjechał – zwrot pieniędzy?

    Warto zwrócić uwagę, że przewoźnicy nie składają gwarancji odbioru przesyłki w wyznaczonym terminie. Choć większość przesyłek jest odbierana zgodnie z wytycznymi klienta, biorąc pod uwagę inne czynniki, żadna z firm nie jest w stanie zapewnić 100% skuteczności.

    https://www.globkurier.pl/oferta/wysylka-za-pobraniem/

    Uber Connect

    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Nadchodzą nowoczesne zmiany w logistyce
    Następny wpis UPS partnerem działań CSR-owych ITC: Globalny biznes dla kobiet >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Skracamy dystans do Słowacji

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz