Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Bonprix zwroty – Jak zwrócić towary do Bonprix?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
03lip 2024

Bonprix zwroty – Jak zwrócić towary do Bonprix?

   Czas czytania 5 min.
Bonprix jest bardzo popularnym serwisem internetowym, proponuje ubrania dodatki i akcesoria w wielu kategoriach. Firma działa globalnie, swoją główną siedzibę ma w Niemczech, dokładnie w Hamburgu. Klienci z Polski, dokonując zwrotu towarów, wysyłają jednak swoje paczki na adres punktu logistycznego w Łodzi. To znacznie obniża koszty wysyłki. Sprawdź, jak wysłać zwrot ubrań do sklepu internetowego Bonprix przez GlobKurier.pl
odzież, pakowanie i wysyłka ubrań, zwrot ubrań, wysyłka ubrań kurierem

Spis treści

  • Zwrot ubrań do sklepu internetowego
  • Bonprix zwrot towaru – jak to zrobić?
  • Jak odesłać towar do Bonprix?
  • Bonprix formularz zwrotu
  • Bonprix Zwroty z GlobKurier
  • Bonprix wymiana i reklamacja – jak złożyć reklamację w Bonprix?
  • Jak zapakować towary do Bonprix?
  • Zwrot towaru do sklepu internetowego — zamów kuriera
  • Bonprix zwroty – wysyłka

Zwrot ubrań do sklepu internetowego

Zdarza się tak, że produkt zamówiony przez Internet nie spełnia naszych oczekiwań. Nie każdy jednak wie, że przy zakupach online, mamy prawo zwrócić towar do sprzedawcy bez podawania żadnej przyczyny. Szczególnie w przypadku odzieży, gdzie coś świetnie prezentuje się na zdjęciach, może nie podobać się w rzeczywistości. Zwroty sukienek, butów, spodni czy dodatków to codzienność w e-commersowej rzeczywistości. Zwroty wkalkulowane są w funkcjonowanie sklepów internetowych. Procedury są coraz przyjaźniejsze dla użytkownika. Również realizując swoje zamówienie online w Bonprix, możesz zwrócić nietrafione zakupy.

Bonprix zwrot towaru – jak to zrobić?

Do wysyłki zwrotu potrzebne jest jedynie kilka kroków, jednak już na wstępie należy zaznaczyć, że produkt musi znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymaliśmy. Oznacza to, że ubrania zamówione z Bonprix nie mogą być używane, zniszczone, rozdarte czy zabrudzone i muszą zostać doręczone w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania. Jeśli odeślesz uszkodzone ubranie, z wyraźnym śladem użytkowania, musisz liczyć się z tym, że reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona. Dokonanie zwrotu towaru Bonprix jest możliwe aż do 100 dni od momentu otrzymania paczki.

Jak odesłać towar do Bonprix?

Każdy klient Bonprix masz prawo zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania, bez podawania przyczyny. Firma jednocześnie nie pokrywa kosztów zwrotu, klient musi odesłać towar na własny koszt. Przesyłka musi zawierać wypełniony dokument tzw. protokół zwrotu z uzupełnionymi informacjami. Co ważne sklep nie oferuje możliwości wymiany towaru na inny.

Bonprix formularz zwrotu

Formularz zwrotu powinien być dołączony do każdej przesyłki, jeśli jednak nie znajdujesz wydrukowanego formularza w swojej paczce, możesz go pobrać ze strony:
https://www.bonprix.pl/pub/services/11/return_note_pl.pdf

Pamiętaj, aby poprawnie wypełnić protokół zwrotu towaru. Jeżeli masz wątpliwości, koniecznie poinformuj o tym Biuro Obsługi Bonprix. Możesz wysłać wiadomość na adres: poczta@bonprix.pl, lub zadzwonić pod numer: 42 649 49 49. Polski oddział biura obsługi klienta pracuje od 7:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku. Konsultanci są także dostępni w soboty od 8:00 do 19:00.

Warto, abyś do przesyłki zwrotnej dołączył również dokumenty sprzedażowe, takie jak paragon czy faktura VAT. Od momentu zgłoszenia masz na wysyłkę 14 dni. Teraz musisz czekać na ruch sprzedawcy. Bonprix od momentu otrzymania przez niego towaru ma kolejne dwa tygodnie, aby zrealizować zwrot pieniędzy na Twoje konto.

Przesyłkę należy zaadresować na adres oddziału w Łodzi:

bonprix sp. z o.o. Magazyn Zwrotów
ul. Lodowa 97
93-232 Łódź

Bonprix Zwroty z GlobKurier

Zwrot Bonprix możesz w prosty sposób nadać za pośrednictwem GlobKurier. Po odstąpieniu od umowy, nadaj wygodnie paczkę pod wskazany adres bez wychodzenia z domu! Towar dostarczany jest wybranym przewoźnikiem. Poznaj koszty przesyłki wpisując swoje dane adresowe i parametry przesyłki w naszej wyceniarce. Dokonać zwrotu możesz w każdej chwili, dowolnym przewoźnikiem: InPost paczkomat 24/7, DPD, DHL itd. Przesyłka zostanie dostarczona maksymalnie w 2 dni robocze. Kurier przyjedzie odebrać przesyłkę w wyznaczonym terminie.

Wyceń przesyłkę!

Bonprix wymiana i reklamacja – jak złożyć reklamację w Bonprix?

Pamiętaj, że możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny jest Twoim prawem. Jeśli Twój przedmiot został zakupiony przez Internet, telefonicznie lub za pośrednictwem poczty, jako klient masz prawa do zwrotu zgodnie z regulaminem umów konsumenckich. Ustawa przewiduje okres odstąpienia od umowy, który rozpoczyna się w momencie złożenia zamówienia, a kończy 14 dni od daty otrzymania towaru. Zakupy ubrań, obuwia czy gadżetów modowych online mogą wydawać się niekomfortowe, bo tracisz prawo obejrzenia i przymierzenia produktu. E-commerce doskonale zdaje sobie sprawę z mankamentów rozwiązania online, dlatego wiele dużych sklepów wprowadza przyjazną politykę zwrotów. Kupując coś poza lokalem przedsiębiorcy – na odległość, czyli też przez Internet, jako konsument, jesteś uprzywilejowany. Masz prawo do odstąpienia od umowy, a to regulacja, której nie mają zwykli kupujący w tradycyjnym sklepie. Dzięki temu, pomimo że wybieraliśmy, coś przed monitorem to mamy szansę na zapoznanie się z towarem i odesłanie w przypadku, gdy ten nie spełnia oczekiwań.

Jeśli jednak otrzymasz wadliwy towar, możesz zwrócić go na innych zasadach. Jak reklamować produkty na stronie sklepu Bonprix? Towar dostarczany konsumentowi powinien być wolny od wad i uszkodzeń. Towar wadliwy podlega reklamacji. Jeżeli towar dotrze do Ciebie z uszkodzeniem należy rozpocząć procedurę reklamacyjną.

Po pozytywnym uwzględnieniu reklamacji Bonprix zwróci należność za koszt wysyłki. Do przesyłki należy złożyć oświadczenie reklamacyjne. Wypełniając formularz, możesz wskazać drogę do zwrotu pieniędzy: na konto bankowe, przekazem pocztowym lub w formie bonu, który możesz wykorzystać na kolejne zakupy w Bonprix.

Jak zapakować towary do Bonprix?

Oczywiście, zwracając towar najlepiej spakować się w oryginalne pudełko, o ile jest to możliwe. Są przypadki, kiedy rzeczywiście nie możemy odstąpić od umowy po naruszeniu pierwotnego oryginalnego opakowania, ale to dotyczy głównie rzeczy związanych z higieną osobistą, zdrowiem czy np. w kontekście gier komputerowych, gdzie otwarte pudełko zmienia wartość produktu. Czyli w praktyce nie możemy zwracać czegoś, co jest dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu. W przypadku ubrań możesz użyć innego pudełka, ważne, aby nie odrywać metki. Ubrania nie są problematycznym materiałem do zapakowania, w większości nie ulegają uszkodzeniu w trakcie przesyłek. To nie zwalnia jednak nadającego z obowiązku przemyślanego pakowania. Jeśli paczka rozerwie się i materiał zostanie uszkodzony, odbiorca, w tym przypadku Bonprix, ma prawo wskazać, że wysłany towar nie został odpowiednio zabezpieczony. Ubrania warto pakować w kartonowe pudełko, to zmniejsza ryzyko rozerwania, jest też dodatkowym zabezpieczeniem przed wilgocią.

Zwrot towaru do sklepu internetowego — zamów kuriera

Musisz samodzielnie zorganizować wysyłkę zwrotną do Bonprix, jednak ten proces wcale nie musi być pracochłonny i skomplikowany. 82% internautów kupując w sieci, wybiera dostarczenie przesyłki kurierem. Dokonując zwrotów, również możesz korzystać z tej wygodnej funkcji. Wypełniając prosty formularz, zamówisz kuriera do domu. Ten odbierze Twoją paczkę we wskazanym terminie i dostarczy do Bonprix. Korzystając z platformy GlobKurier.pl, nie wychodząc z domu, za pomocą kilku klików myszką możesz zamówić kuriera pod swoje drzwi. Zlecenie złożysz, podając kilka informacji. Potrzebne będzie także dokładne wypełnienie danych kontaktowych, wybór przewoźnika i opłata zamówienia. Jeśli nie wiesz jakiego kuriera wybrać mechanizm porównywarki pomoże znaleźć najtańszą opcję w Twoim regionie.

Bonprix zwroty – wysyłka

Przed zleceniem zamówienia musisz spakować paczkę do wysyłki, tak aby znać jej wymiary. Od tego, jak duża jest Twoja przesyłka, będzie zależała cena realizacji usługi. Wzór formularza wymaga podania wysokości, szerokości, długości i orientacyjnej wagi przesyłki. Na tej podstawie kalkulator wyliczy cenę, jaką musisz zapłacić cenę za przesyłkę zwrotu towaru do Bonprix. Zawsze sprawdź poprawność danych, szczególnie adresu. Błędy w danych kontaktowych zdarzają się często i są głównym powodem opóźnień w dostawie.

Po wypełnieniu formularza zobaczysz listę dostępnych przewoźników. GlobKurier.pl współpracuje z kilkudziesięcioma firmami kurierskimi. Realizujemy zlecenia przy pomocy lokalnych firm logistycznych, ale też we współpracy z gigantami rynku: DHL, DPD, UPS, FedEx czy InPost. Działamy jako broker, zbieramy zamówienia od naszych użytkowników, a następnie masowo przekazujemy je do firm kurierskich. Dzięki temu jesteśmy w stanie negocjować atrakcyjne ceny i korzystne dla naszych klientów stawki. Zyskują nawet klienci indywidualni, nie musisz zakładać płatnych kont i wysyłać regularnie. Jednak nawet przy jednorazowej usłudze zachęcamy do założenia konta. Dla zalogowanych użytkowników przygotowujemy rabaty i ciekawe oferty. Nie musisz przepłacać za paczki — załóż konto i pozostań z nami w kontakcie.


Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Transport w logistyce a logistyka transportu
Następny wpis E-commerce w Anglii – najważniejsze informacje o sprzedaży zagranicznej >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Anka
2 lat temu

Powiem zwroty są dziś proste by móc zwrócić do sklepu internetowego.
Jest proste i przyjazne

0
Odpowiedz

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter