Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak zwrócić towar do Empiku?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
17sty 2025

Jak zwrócić towar do Empiku?

   Czas czytania 4 min.

Empik to polska marka zajmująca się sprzedażą książek, muzyki, filmów, gier, audiobooków, prasy, artykułów kreatywnych, jak również biletów na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe. Ponadto na stronie internetowej sklepu można znaleźć produkty z kategorii takich jak: AGD, Dom i ogród, Dziecko i mama, Elektronika, Sport, Zabawki oraz Zdrowie i uroda. W asortymencie sklepu znajduje się również wywoływanie zdjęć, odbitek cyfrowych czy fotoksiążek. Oferta Empiku dostępna jest w salonach, online, a także w aplikacji mobilnej. Wszystkie trzy kanały dystrybucji są ze sobą związane za pomocą konta Mój Empik.

Zwrot empik, zwrot towarów do Empika, kurier do empika

Spis treści

  • Jak zwrócić zakupiony produkt w Empiku? Kiedy mogę dokonać zwrotu?
  • Jaki jest czas zwrotu towaru? Jaki jest koszt zwrotu?
  • Czy muszę podać przyczynę zwrotu towaru?
  • Gdzie dostarczyć zwracany produkt? Czy mogę zwrócić towar bez wychodzenia z domu?
  • Reklamacje empik: kiedy otrzymam pieniądze za zwrot towaru?
  • Odstąpienie od umowy – kiedy nie mogę zwrócić towaru w Empiku?

Jak zwrócić zakupiony produkt w Empiku? Kiedy mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu zakupionego towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni, na podstawie prawa odstąpienia od dnia, gdy:

  • Otrzymałeś zamówienie;
  • Wskazana przez Ciebie osoba (inna niż przewoźnik) weszła w posiadanie towaru;
  •  Odebrałeś ostatnią partię zamówienia, jeżeli zamówienie było wysyłane w częściach.

Aby zwrócić towar zakupiony w salonie empik musisz przesłać do sklepu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Ważne, aby deklaracja zwrotu została wysłana przed upływem terminu odstąpienia od umowy. Formularz zwrotu możesz znaleźć na odwrocie faktury dodanej do zamówienia, ponadto możesz go pobrać ze strony empik.com. Jeśli posiadasz konto Mój Empik, to możesz zarejestrować zwrot towaru na swoim koncie.

Jaki jest czas zwrotu towaru? Jaki jest koszt zwrotu?

Od momentu poinformowania sklepu o decyzji o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na dokonanie zwrotu produktu. Czas ten liczony jest od dnia otrzymania przesyłki. Koszt zwrotu towaru to cena, którą ponosisz za odesłanie zwracanego produktu do magazynu. Pamiętaj, że jeśli wartość zwróconych produktów uległa zmniejszeniu w wyniku ich używania w sposób wykraczający poza ten, który był konieczny do stwierdzenia ich cech, charakteru i funkcjonowania, będziesz zobowiązany do pokrycia tej różnicy. Zwroty Empik są łatwe i szybkie, a dla posiadaczy konta Empik Premium proces może być jeszcze prostszy. Jeśli jednak produkt objęty jest gwarancją producenta, warto zapoznać się z dodatkowymi warunkami, które mogą obowiązywać przy zwrocie towaru.

Czy muszę podać przyczynę zwrotu towaru?

Sklepy internetowe muszą brać pod uwagę ryzyko, że zakupiony towar nie spodoba się konsumentowi i może on chcieć zwrócić zakupione produkty. Jako klient masz prawo do odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu zakupów. Jeśli stwierdzisz, że towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz oddać produkt bez konieczności podawania jakiejkolwiek przyczyny. Sklep Empik dba o zadowolenie swoich klientów, dlatego zapewnia prostą procedurę zwrotu. Od dnia otrzymania produktu masz 14 dni na zwrot zakupów w sklepie internetowym empik.com.

Gdzie dostarczyć zwracany produkt? Czy mogę zwrócić towar bez wychodzenia z domu?

Jeśli zakupiony towar odebrałeś w Punkcie Odbioru, to zwracane zamówienie musisz przekazać również do Punktu Odbioru.
Jeżeli zamówienie zostało doręczone pocztą lub kurierem, to zwracany produkt musisz odesłać na adres magazynu

(wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w sklepie internetowym empik):

Magazyn SPL (empik.com)
Ul. Olimpijska 16
96-500 Sochaczew

Zwrotu produktów zakupionych w Empiku możesz dokonać bez wychodzenia z domu, wystarczy, że zamówisz kuriera, który odbierze go spod Twoich drzwi w dogodniej dla Ciebie godzinie.

Uwaga: Sklep internetowy empik.com nie przyjmuje zwrotu produktów kupionych i wysłanych za pobraniem. Pamiętaj również o odpowiednim zapakowaniu i zabezpieczeniu towaru, aby nie uszkodził się podczas transportu. O tym, jak perfekcyjnie zapakować paczkę przeczytasz tu: https://www.globkurier.pl/jak-zapakowac/jak-zapakowac-paczke

Reklamacje empik: kiedy otrzymam pieniądze za zwrot towaru?

Empik zwróci Ci pieniądze za zakupiony towar oraz koszt dostawy produktu w ciągu 14 dni od momentu gdy reklamacja zostanie rozpatrzona – otrzymasz wtedy informację o odstąpieniu od umowy. Zwrot środków nastąpi tym samym sposobem płatności, jaki został użyty przy zakupie towaru, chyba że wyrazisz zgodę na inny sposób. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania potwierdzenia odesłania towaru lub dostarczenia zwracanego produktu.
Uwaga: Jeżeli towar opłaciłeś przy odbiorze, a zwracasz go do magazynu, to musisz podać numer rachunku lub dane do przekazu pocztowego, aby sklep mógł Ci zwrócić pieniądze.

Odstąpienie od umowy – kiedy nie mogę zwrócić towaru w Empiku?

Odstąpienie od umowy w Empiku jest niemożliwe w pięciu przypadkach:
1) Gdy zakupiona została usługa, którą sklep internetowy empik.com w pełni wykonał, a zakupione świadczenie odbyło się za wyraźną zgodą Konsumenta. Ponadto Konsument przed rozpoczęciem świadczenia usług został powiadomiony, że straci prawo do odstąpienia od umowy, gdy świadczenie zostanie wykonane.
2) Gdy umowa dotyczyła dostarczenia dzienników, periodyków bądź czasopism. Wyjątek stanowi umowa o prenumeratę.
3) Gdy zakupione zostały programy komputerowe bądź nagrania dźwiękowe lub wizualne, które były dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli po doręczeniu towaru opakowanie zostało otwarte.
4) Gdy nabyta została rzecz doręczona w zapieczętowanym opakowaniu, której z powodów higienicznych bądź ze względu na ochronę zdrowia nie można oddać, jeśli po doręczeniu zapieczętowane opakowanie zostało otwarte.
5) Gdy umowa dotyczyła doręczenia treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym, jeśli usługa została rozpoczęta przed końcem terminu rozwiązania umowy i za wyraźną zgodą Konsumenta, a sklep internetowy empik.com poinformował Konsumenta o utracie prawa do odstąpienia od umowy.

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Adresowanie listu za granicę – jak wysłać list za granicę?
Następny wpis Orsay zwroty towaru online – jak zwrócić towar do sklepu Orsay >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter