Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak zwrócić paczkę w Paczkomacie?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
22wrz 2021

Jak zwrócić paczkę w Paczkomacie?

   Czas czytania 4 min.

Paczkomaty firmy InPost bez wątpienia zrewolucjonizowały rynek firm kurierskich w Polsce. To proste, aczkolwiek innowacyjne rozwiązanie, stało się ułatwieniem i idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy korzystają z usług przewoźników – kupując produkty online lub nadając paczki kurierskie. Może jednak jeszcze nie korzystałeś z tej usługi i potrzebujesz kilku porad i słowa wyjaśnienia? Chcesz wiedzieć jak zwrócić paczkę w Paczkomacie? Jak wygląda śledzenie paczki InPost? Spieszymy z odpowiedzią!

Spis treści

  • InPost i ich Paczkomaty – krótka historia?
  • Zwrot paczki InPost – o czym pamiętać przed nadaniem?
  • Jak zrobić zwrot w Paczkomacie?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

InPost i ich Paczkomaty – krótka historia?

InPost to spółka działająca od 2006 roku, należąca do Integer.pl S.A. Jak doszło do tego, że firma szybko zdobyła popularność na rynku, który od dziesiątek lat był zdominowany przez państwowego dostawcę, czyli Pocztę Polską? Twórcy marki InPost około piętnastu lat temu zauważyli lukę, która pomogła im wbić się na rynek. Poczta, czyli ówczesny monopolista, był jedynym podmiotem, który miał prawo przesyłać listy poniżej 50 g. InPost wpadł na pomysł, aby do każdego listu dodawać obciążającą płytkę, która może rozwiązać wiele problemów i ominąć prawne ograniczenia. Niestety po pewnym czasie (zgodnie z wyrokiem sądowym) przewoźnik musiał się z tego wycofać. To jednak nie podcięło skrzydeł, a dało motywację do dalszych innowacji i tworzenia oraz realizowania kolejnych (wtedy jeszcze niecodziennych) pomysłów. Tak też powstały Paczkomaty, które stanowią swego rodzaju ulepszone skrytki pocztowe i zyskały szalenie na popularności. Przez lata proces nadania pakunku i zwrot Paczkomatem był z roku na rok ulepszany, co dodatkowo przysparzało jeszcze większej liczby chętnych i przede wszystkich zadowolonych klientów! Umocniło to także pozycję firmy na rynku w branży kurierskiej. Chcesz wiedzieć jak zwrócić paczkę w Paczkomacie i jak się do tego przygotować? Odpowiedź znajdziesz poniżej!

Zwrot paczki InPost – o czym pamiętać przed nadaniem?

Przed zwrotem przez Paczkomat musisz pamiętać o kilku ważnych aspektach. Po pierwsze – odpowiednio przygotuj pakunek. Zadbaj, aby zawartość była zabezpieczona, dzięki czemu sam towar będzie odporny na ewentualne uderzenia lub potencjalne problemy. Naturalnym jest to, że nadając paczkę ze zwrotem do sklepu internetowego, przekazujesz ją dokładnie w tym opakowaniu, które otrzymałeś bezpośrednio od sklepu. Po drugie: Jeśli dokonujesz zwrotu do sklepu internetowego – pamiętaj o polityce zwrotów. Zawsze zapoznaj się z poszczególnymi regulaminami, ale masz zawsze 14 dni na odstąpienie od warunków umowy i kolejne 14 na chociażby zwrot Paczkomatem. To dwa istotne etapy, na które warto zwrócić uwagę przed nadaniem oddawanej przesyłki i śledzeniem paczki InPost.

Jak zrobić zwrot w Paczkomacie?

Zwrot przez Paczkomat może być dokonany na kilka sposobów – każdy z nich jest naprawdę prosty. Pierwszym z nich jest strona szybkiezwroty.pl. To idealny portal, jeśli chcesz zwrócić przesyłkę do sklepu internetowego. Po wejściu na stronę wybierasz z listy sklep. Pamiętaj – musisz mieć numer zamówienia. Wypełniasz wszelkie niezbędne dane, a następnie otrzymujesz SMSa z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu. Kiedy wszystkie formalności masz już za sobą, śmiało udaj się do najbliższego Paczkomatu i postępując zgodnie z poleceniami na ekranie, nadaj paczkę. Może się jednak zdarzyć, że Twojego sklepu nie będzie na liście firm współpracujących z marką InPost. Wtedy idealna okaże się usługa Szybkie Nadania. Na czym polega i jak ułatwia dotarcie do Paczkomatu i zwroty? Musisz pozostawić w formularzu ważne informacje, takie jak gabaryty pakunku, określony Paczkomat, a przede wszystkim koniecznie podać dane zarówno swoje jak i odbiorcy. Po zaakceptowaniu regulaminu oraz przejściu wszystkich kroków – system wygeneruję etykietę, którą musisz wydrukować i nakleić na paczkę, a po zeskanowaniu kodu odpowiednia skrytka automatycznie się otworzy. Możesz również skorzystać z nadania bezpośrednio na ekranie przy Paczkomacie lub z użyciem aplikacji. Te dwa sposoby są o tyle prostsze, że nie wymagają od nas drukowania etykiet, a jedynie podania najważniejszych informacji. Ewentualnie, dla pewności, na samej paczce możesz jedynie umieścić numer nadanej przesyłki. W przypadku korzystania z aplikacji nadanie zwrotu jak i śledzenie paczki InPost mamy w jednym miejscu, niemal przy jednym kliknięciu. Co ważne – nadając zwrot w Paczkomacie pamiętaj, że masz możliwość zaadresowania jej pod konkretny adres (wtedy kurier InPost przekaże pakunek) lub do innego Paczkomatu, zlokalizowanego w okolicy odbiorcy. Proces jest na tyle prosty, że pytanie “jak zwrócić paczkę w Paczkomacie?” nie będzie już więcej zaprzątało Twojej głowy!

Chcesz wysłać pakunki z pomocą jednego z najpopularniejszych przewoźników w kraju? Zwrot przez Paczkomat i późniejsze śledzenie Paczki Inpost jest naprawdę banalnie proste! Wystarczy właściwie kilka minut, aby Twoja przesyłka była już gotowa do przesłania! Lata działania tej usługi oraz zdobywane doświadczenie sprawiło, że system nadawania jest absolutnie intuicyjny i dzięki temu zwrot paczki InPost nie powinien przysporzyć problemu nawet tym, którzy korzystają z tego rozwiązania pierwszy raz.


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << DHL POP – jak nadać i odebrać paczki?
Następny wpis Konferencja Lunch z e-commerce >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter