Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Jak wysłać paczkę niestandardową kurierem UPS?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
02gru 2021

Jak wysłać paczkę niestandardową kurierem UPS?

   Czas czytania 5 min.

Nadanie przesyłki o standardowych wymiarach i wadze z pewnością nie sprawia zbyt wiele problemów. Korzystając z porównywarki cen na naszej stronie możesz to zrobić szybko i łatwo. Konieczna jest jednak znajomość parametrów paczki, co możesz w prosty sposób sprawdzić. Nieco więcej wątpliwości pojawia się w przypadku przesyłek niestandardowych. Są one zazwyczaj niewymiarowe lub ważą więcej niż przewiduje regulamin danego przewoźnika. Może się również okazać, że paczka która na pierwszy rzut oka wygląda na standardową, w rzeczywistości posiada cechy przesyłki niestandardowej. Jak to sprawdzić i jak przeprowadzić nadanie przesyłki niestandardowej kurierem UPS? Na te oraz wiele innych pytań z zakresu tego tematu znajdziesz odpowiedzi w poniższym artykule.

Jak wysłać paczkę niestandardową kurierem UPS?

Spis treści

  • Przesyłka niestandardowa UPS
  • Jak nadać przesyłkę niestandardową UPS na GlobKurier.pl?
  • Przesyłka niestandardowa UPS ruszyła w drogę – co dalej?

Przesyłka niestandardowa UPS

Zanim nadasz przesyłkę niestandardową kurierem UPS, najpierw powinieneś się upewnić, jakie są jej dokładne wymiary oraz waga. Każdy przewoźnik w swoim regulaminie zamieszcza informacje dotyczące maksymalnych wymiarów oraz wagi przesyłki standardowej. Dzięki temu będziesz mógł porównać otrzymane wymiary i sprawdzić do którego rodzaju przesyłek klasyfikuje się ta, którą chcesz nadać. Po dokonaniu pomiarów paczki może się niestety okazać okazać, że przesyłka nie spełnia warunków wersji standardowej, a Ty będziesz musiał uiścić dodatkową opłatę.  Aby uniknąć zaskoczenia, warto już wcześniej przygotować się na taką ewentualność. Jeśli chcesz wysłać paczkę kurierem UPS, sprawdź poniżej, kiedy paczka jest traktowana jako standardowa. Każda przesyłka niespełniająca nawet jednego z tych warunków, będzie uznana za niestandardową. Przewoźnik UPS w swoim regulaminie przyjął następujące zasady:

  • maksymalna waga rzeczywista lub wymiarowa paczki to 30 kg;
  • przesyłka musi być zapakowana w prostopadłościenny karton bez wystających elementów;
  • najdłuższa krawędź może mieć długość do 120 cm, natomiast pozostałe krawędzie mogą mieć do 80 cm;
  • suma długości i obwodu nie może przekraczać 300 cm.

Kurier UPS może zatem potraktować przesyłkę jako niestandardową jeśli nie będzie ona spełniała wymienionych powyżej wymagań. Istnieje jeszcze kilka innych cech, które mają wpływ na to, do której kategorii paczka zostanie zaliczona. Firma kurierska UPS za przesyłkę niestandardową uznaje również:

  • paczkę opakowaną w zewnętrzne kontenery wykonane z drewna lub metalu;
  • paczki o kształcie cylindrycznym, w tym także tuby itp.;
  • paczkę o nieregularnych kształtach lub z wystajacymi elementami;
  • paczki zapakowane w lepki materiał uniemożliwiający ich swobodne przesuwanie;
  • paczki, których zawartość stanowią płyny lub luźne i ciężkie elementy.

Jak nadać przesyłkę niestandardową UPS na GlobKurier.pl?

Zawsze, zanim zaczniesz wypełniać zlecenia nadania przesyłki, dokładnie zważ i zmierz spakowany i zabezpieczony karton. Otrzymane w ten sposób parametry wpisz w poszczególne pola formularza szybkiej wyceny dostępnej na GlobKurier.pl.

Wyceń przesyłkę i zamów kuriera

Jest to proste narzędzie, które pozwoli Ci porównać oferty najpopularniejszych i największych przewoźników realizujących zarówno przesyłki krajowe, jak i międzynarodowe. Następnie kliknij “Wyceń przesyłkę” i spośród ofert, które pojawią się w polach poniżej wyszukiwarki, wybierz ofertę kuriera UPS. Jest to zaufana firma kurierska, z której usług Polacy mogą korzystać już od wielu lat. Z roku na rok jednak jego popularność rośnie, a atrakcyjne ceny przesyłek dodatkowo zachęcają, aby zamówić kuriera UPS. Po kliknięciu w wybrane pole zostaniesz przekierowany na stronę z formularzem nadania przesyłki. Aby mieć pewność, że przesyłka zostanie sprawnie doręczona pod wskazany adres, powinieneś podać:

  • dane nadawcy,
  • dane odbiorcy przesyłki,
  • wymiary przesyłki.

W formularzu istnieje również możliwość wyboru opcji dodatkowych, które usprawnia proces doręczenia i dodatkowo zabezpieczą przesyłkę. Nadanie paczki kurierskiej UPS możesz uzupełnić m.in. o następujące opcje dodatkowe:

  • ubezpieczenie przesyłki,
  • powiadomienie SMS o nadaniu przesyłki,
  • powiadomienie SMS o odbiorze przesyłki,
  • opcje płatności za pobraniem.

W formularzu możesz również wybrać wygodna dla siebie forme płatności. Kiedy już wszystkie pola będą wypełnione poprawnymi danymi, możesz sfinalizować proces zlecania przesyłki poprzez dokonanie opłaty. O tym, że zlecenie zostało przez nas przyjęte do realizacji, zostaniesz poinformowany droga mailową. Teraz pozostaje tylko czekać, aż przesyłkę odbierze kurier UPS i wyruszy z nią w drogę do odbiorcy.

Przesyłka niestandardowa UPS ruszyła w drogę – co dalej?

Jeśli nadanie paczki kurierem UPS zakończyło się sukcesem, możesz spokojnie oczekiwać na wiadomość od adresata, że paczka jest już u niego. Możesz również sam na bieżąco monitorować proces doręczenia przesyłki kurierskiej UPS. W tym celu zachęcamy do skorzystania z naszego narzędzia, które umożliwia bieżący monitoring procesu dostarczania paczki. Mowa tutaj o opcji śledzenie przesyłek UPS na GlobKurier.pl. We wspomnianym wcześniej mailu potwierdzającym przyjęcie zlecenia do realizacji otrzymasz od nas numer GK przesyłki, za pomocą którego będziesz mógł ja w łatwy sposób zlokalizować. Otrzymany ciąg cyfr i liter wystarczy wkleić w białym polu na stronie śledzenia, a następnie kliknąć przycisk “Zlokalizuj”. Poniżej pojawi się lista z poszczególnymi statusami Twojej przesyłki. Pojawią się tutaj informacje m.in. o tym, gdzie aktualnie się znajduje oraz data i godzina ostatniej aktualizacji statusu. Pomoże Ci to oszacować termin doręczenia przesyłki, co może mieć istotne znaczenie dla jej odbiorcy. Dzięki temu będzie on w stanie przekierować paczkę do punktu odbioru w razie nieobecności w domu lub zorganizować sobie odpowiednio czas w tym konkretnym dniu. Śledzenie przesyłki niestandardowej UPS to również możliwość szybkiej reakcji w razie problemów z doręczeniem. Jeśli zauważysz, że paczka utknęła na którymś z etapów, możesz zgłosić problem do nas, a my podejmiemy interwencję u przewoźnika UPS.

UPS to zaufana firma kurierska dostarczająca zarówno przesyłki krajowe, jak i międzynarodowe już od kilkudziesięciu lat. Klienci doceniają długa obecność na rynku oraz sprawne doręczanie przesyłek, dzięki czemu przewoźnik cieszy się niesłabnącą popularnością w branży kurierskiej. Dla nas jako profesjonalnego operatora logistycznego, szczególne znaczenie mają opinie naszych klientów o usługach świadczonych przez przewoźników, z którymi współpracujemy. Dlatego też uruchomiliśmy na naszej stronie ranking kurierów, czyli miejsce, gdzie każdy klient może zostawić opinię nie tylko o UPS, ale również o innych firmach kurierskich dostępnych na GlobKurier.pl. Jest to przejrzyste narzędzie pozwalające na wyszukiwanie informacji na temat przewoźnika, który Cię interesuje i z którego usług planujesz skorzystać. Dzięki temu dowiesz się, która firma kurierska specjalizuje się w dostawach przesyłek niestandardowych, a dla której priorytetem są przesyłki krajowe. Jeśli wahasz się, którego przewoźnika wybrać, to narzędzie z pewnością Ci to ułatwi. Pamiętaj również, że w razie problemów z zamówieniem kuriera UPS, możesz skontaktować się z nami, a my możliwie szybko postaramy się rozwiązać zaistniały problem.


Uber Connect

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

black friday przygotowania

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jak wysłać paletę kurierem DPD?
Następny wpis Promocja! 0zł za podjazd kuriera InPost przez cały rok >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter