• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
          • Odprawa celna GlobKurier
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Co zrobić w razie pomyłki w zleceniu dla kuriera?
17grudzień 2020

Co zrobić w razie pomyłki w zleceniu dla kuriera?

Wysyłając przesyłkę kurierem, trzeba pamiętać o kilku ważnych zasadach, dzięki którym uniknie się jakichkolwiek problemów z doręczeniem paczki. Ważne jest odpowiednie przygotowanie przesyłki, czyli prawidłowe jej zapakowanie. Jednak najważniejszym aspektem przy wysyłce paczek jest jej właściwie zaadresowanie. To właśnie błędny adres odbiorcy jest jedną z najczęstszych przyczyn zwrotu paczki do nadawcy. Co zrobić w sytuacji, gdy zauważymy, że przy adresowaniu przesyłki dla kuriera popełniliśmy błąd?

kurier, dostawa, metody dostawy, przesyłki kurierskie

Spis treści

  • Czy można poprawić błędne dane na liście przewozowym?
  • Jak przeadresować przesyłkę w przypadku błędu w zamówieniu?
  • Jak anulować zamówienie?
  • Jak uniknąć błędów w zamówieniach?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Czy można poprawić błędne dane na liście przewozowym?

Wypełniając formularz zamówienia, należy zwrócić szczególną uwagę na dane adresowe odbiorcy. Warto przed wysyłaniem zlecenia sprawdzić jej kilkukrotnie. Zdarza się, jednakże, że błąd zostanie niedostrzeżony, co można zrobić w takiej sytuacji? Jeśli zauważysz błąd w liście przewozowym, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia, musisz niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta GlobKurier.pl. Pracownik wprowadzi duplikat zlecenia, zmieniając pomyłkę w liście. Otrzymasz nowy list przewozowych, który będziesz mógł umieścić na przesyłce. Sytuacja wygląda nieco inaczej w momencie, kiedy zorientujesz się, że na liście przewozowym jest błąd, ale kurier już odebrał od Ciebie przesyłkę. Wtedy pozostaje tylko przeadresowanie przesyłki, jest to usługa dodatkowa płatna.

Jak przeadresować przesyłkę w przypadku błędu w zamówieniu?

Kurier odebrał od Ciebie przesyłkę, ale okazało się, że w zleceniu znajduje się błąd? Konieczne jest przeadresowanie przesyłki na właściwy adres. Przeadresowanie przesyłki jest usługą dodatkową płatną. Aby zlecić przeadresowanie, należy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta GlobKurier.pl. Pracownik zgłosi firmie kurierskiej, która odebrała przesyłkę zalecenie o przeadresowaniu paczki. Po stronie zleceniodawcy pozostanie uregulowanie płatności za usługę zmiany adresu.

Jak anulować zamówienie?

W celu uniknięcia kosztów związanych z przeadresowaniem przesyłki, najlepiej anulować zlecenie i złożyć nowe z poprawnymi danymi. Zlecenie można anulować, korzystając z Panelu Klienta, do którego dostęp ma każdy zarejestrowany użytkowników. Po wejściu do Panelu w zakładce „Na skróty” znajduje się opcja anulowania zlecenia. Po przejściu na stronę z zamówieniami wystarczy wybrać zlecenie, które chce się anulować i potwierdzić operację. Powoduje to automatyczny zwrot pieniędzy nawet tego samego dnia, tą samą metodą, którą zapłacono. Innym sposobem na anulowanie zlecenia jest kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@globkurier.pl i wtedy pracownik anuluje przesyłkę – zwrot także wykonuje się automatycznie.

Jak uniknąć błędów w zamówieniach?

Najczęściej popełnianymi błędami w adresach są źle przypisane kody pocztowe. W naszym systemie pojawiła się opcja automatycznej podpowiedzi kodu pocztowego dla danej miejscowości, jednak warto upewnić się samodzielnie czy aby na pewno kod jest właściwy. W przypadku przesyłek krajowych w tej kwestii może okazać się wyszukiwarka kodów pocztowych dostępna na stronie: https://www.globkurier.pl/faq/wyszukiwarka-kodow-pocztowych/. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce miasto i ulicę, a wyszukiwarka poda Ci odpowiedni numer.

Często błędy w adresie pojawiają się w przypadku korzystania z usługi ręcznego listu przewozowego. Jeśli zamówiłeś kuriera z usługą ręcznego listu przewozowego, przygotuj sobie wcześniej adres odbiorcy na kartce, aby prawidłowo go uzupełnić. Jeśli dane adresowe będzie wpisywał kurier poproś go o możliwość zweryfikowania danych. Błędy adres dostawy może spowodować, że paczka zostanie zwrócona do nadawcy, co wiążę się z dodatkową opłatą, którą obciążony jest zleceniodawca.

PORÓWNYWARKA KURIERÓW


Karolina Kadłubek, BOK, GlobKurier.plKarolina Kadłubek

Key Account Manager w firmie Globkurier.pl. Odpowiada za kontakt firmy z kluczowymi klientami. Koordynuje współpracę z przewoźnikami. Zarządza i wspiera swoim wieloletnim doświadczeniem Biuro Obsługi Klienta.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


Poprzedni wpis << Zamawianie prezentów świątecznych w sklepie online. Im wcześniej, tym lepiej?
Następny wpis Jak wysłać wino kurierem? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 głosów
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Rossmann zwroty - Jak zwrócić towar w Rossmannie?

Zwrot do nadawcy - czyli kiedy paczka wraca do nadawcy?

Co można wysłać w paczce do USA?

Spóźniona paczka – co zrobić, gdy przesyłka nie dotrze na czas?

Co to jest CMR – Międzynarodowy List Przewozowy?

Brytyjskie kody pocztowe - jak prawidłowo je zapisać?

Czy kurierzy pracują w sobotę?

Opinie

Zapisz się na newsletter

Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki NEXT DAY
      • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki krajowe
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
ul. Bogucicka 7
40-226 Katowice
messageSkontaktuj się z nami
mailkontakt@globkurier.pl
phone+48 22 300 16 21
© 2007-2022 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
0
0
Napisz komentarz!x
()
x
| Reply