Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Co zrobić w razie pomyłki w zleceniu dla kuriera?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
17gru 2020

Co zrobić w razie pomyłki w zleceniu dla kuriera?

   Czas czytania 3 min.

Wysyłając przesyłkę kurierem, trzeba pamiętać o kilku ważnych zasadach, dzięki którym uniknie się jakichkolwiek problemów z doręczeniem paczki. Ważne jest odpowiednie przygotowanie przesyłki, czyli prawidłowe jej zapakowanie. Jednak najważniejszym aspektem przy wysyłce paczek jest jej właściwie zaadresowanie. To właśnie błędny adres odbiorcy jest jedną z najczęstszych przyczyn zwrotu paczki do nadawcy. Co zrobić w sytuacji, gdy zauważymy, że przy adresowaniu przesyłki dla kuriera popełniliśmy błąd?

kurier, dostawa, metody dostawy, przesyłki kurierskie

Spis treści

  • Czy można poprawić błędne dane na liście przewozowym?
  • Jak przeadresować przesyłkę w przypadku błędu w zamówieniu?
  • Jak anulować zamówienie?
  • Jak uniknąć błędów w zamówieniach?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Czy można poprawić błędne dane na liście przewozowym?

Wypełniając formularz zamówienia, należy zwrócić szczególną uwagę na dane adresowe odbiorcy. Warto przed wysyłaniem zlecenia sprawdzić jej kilkukrotnie. Zdarza się, jednakże, że błąd zostanie niedostrzeżony, co można zrobić w takiej sytuacji? Jeśli zauważysz błąd w liście przewozowym, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia, musisz niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta GlobKurier.pl. Jeżeli kurier nie odebrał jeszcze przesyłki, możesz to zrobić bezpłatnie poprzez anulowanie błędnego zlecenia i wprowadzenie nowego z poprawnymi danymi. Sytuacja wygląda nieco inaczej w momencie, kiedy zorientujesz się, że na liście przewozowym jest błąd, ale kurier już odebrał od Ciebie przesyłkę. Wtedy pozostaje tylko przeadresowanie przesyłki, jest to usługa dodatkowa płatna.

Jak przeadresować przesyłkę w przypadku błędu w zamówieniu?

Kurier odebrał od Ciebie przesyłkę, ale okazało się, że w zleceniu znajduje się błąd? Konieczne jest przeadresowanie przesyłki na właściwy adres. Przeadresowanie przesyłki jest usługą dodatkową płatną. Aby zlecić przeadresowanie, należy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta GlobKurier.pl. Pracownik zgłosi firmie kurierskiej, która odebrała przesyłkę zalecenie o przeadresowaniu paczki. Po stronie zleceniodawcy pozostanie uregulowanie płatności za usługę zmiany adresu.

Jak anulować zamówienie?

W celu uniknięcia kosztów związanych z przeadresowaniem przesyłki, najlepiej anulować zlecenie i złożyć nowe z poprawnymi danymi. Zlecenie można anulować, korzystając z Panelu Klienta, do którego dostęp ma każdy zarejestrowany użytkowników. Po wejściu do Panelu w zakładce „Na skróty” znajduje się opcja anulowania zlecenia. Po przejściu na stronę z zamówieniami wystarczy wybrać zlecenie, które chce się anulować i potwierdzić operację. Powoduje to automatyczny zwrot pieniędzy nawet tego samego dnia, tą samą metodą, którą zapłacono. Innym sposobem na anulowanie zlecenia jest kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta: kontakt@globkurier.pl i wtedy pracownik anuluje przesyłkę – zwrot także wykonuje się automatycznie.

Jak uniknąć błędów w zamówieniach?

Najczęściej popełnianymi błędami w adresach są źle przypisane kody pocztowe. W naszym systemie pojawiła się opcja automatycznej podpowiedzi kodu pocztowego dla danej miejscowości, jednak warto upewnić się samodzielnie czy aby na pewno kod jest właściwy. W przypadku przesyłek krajowych w tej kwestii może okazać się wyszukiwarka kodów pocztowych dostępna na stronie: https://www.globkurier.pl//. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce miasto i ulicę, a wyszukiwarka poda Ci odpowiedni numer.

Często błędy w adresie pojawiają się w przypadku korzystania z usługi ręcznego listu przewozowego. Jeśli zamówiłeś kuriera z usługą ręcznego listu przewozowego, przygotuj sobie wcześniej adres odbiorcy na kartce, aby prawidłowo go uzupełnić. Jeśli dane adresowe będzie wpisywał kurier poproś go o możliwość zweryfikowania danych. Błędy adres dostawy może spowodować, że paczka zostanie zwrócona do nadawcy, co wiążę się z dodatkową opłatą, którą obciążony jest zleceniodawca.

PORÓWNYWARKA KURIERÓW


Karolina Kadłubek, BOK, GlobKurier.plKarolina Kadłubek

Key Account Manager w firmie Globkurier.pl. Odpowiada za kontakt firmy z kluczowymi klientami. Koordynuje współpracę z przewoźnikami. Zarządza i wspiera swoim wieloletnim doświadczeniem Biuro Obsługi Klienta.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Zamawianie prezentów świątecznych w sklepie online. Im wcześniej, tym lepiej?
Następny wpis Jak wysłać wino kurierem? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter