Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Media > Mobile Trends Conference for e-commerce
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
20sie 2018

Mobile Trends Conference for e-commerce

   Czas czytania 3 min.

Spis treści

  • Dowiedz się jak rozwijać swój biznes w przestrzeni internetowej z wykorzystaniem kanałów mobilnych
  • Potencjał rozwiązań mobilnych
  • Zagraniczne platformy zakupowe
  • Jak pozyskać klientów?
  • Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

Dowiedz się jak rozwijać swój biznes w przestrzeni internetowej z wykorzystaniem kanałów mobilnych

13 i 14 września 2018 roku w  Hotelu Best Western Premier w Krakowie odbędzie się Konferencja Mobile Trends. Tegoroczna edycja przygotowana jest specjalnie dla przedsiębiorców z  sektora e-handlu. Wydarzenie będzie skupione na zagadnieniach związanych z rozpowszechnianiem wykorzystywania kanałów mobilnych w biznesie online oraz dostarczaniem rzetelnej i sprawdzonej wiedzy na temat tego typu rozwiązań. Jeżeli interesujesz się zagadnieniami z zakresu e-commerce i branż marketingowo-sprzedażowych nie może Cię tam zabraknąć. To jedyna okazja, by wymienić się doświadczeniami ze specjalistami i poznać nowe trendy funkcjonujące na rynku.

Potencjał rozwiązań mobilnych

Coraz więcej Polaków wykorzystuje urządzenia mobilne nie tylko do komunikacji interpersonalnej, ale również jako narzędzia umożliwiające dokonywania zakupów w przestrzeni internetowej. „Jak pokazuje raport E-commerce w Polsce 2018, stworzony przez Gemius PBI, już ponad połowa kobiet i 46% mężczyzn w naszym kraju dokonuje zakupów przez internet. Aż 38% Polaków jest zainteresowanych obsługą klienta zgodnie z modelem “tylko online”, co na tle innych krajów Europy daje bardzo obiecujące wyniki”(informacja prasowa Mobile Trends).

E-sklepy chcąc nadążyć za preferowanymi zachowaniami konsumentów, muszą przygotować się więc na zmiany i szybko wprowadzić nowe, funkcjonalne rozwiązania. Działania te w znaczącym stopniu przełożą się na wzrost liczby użytkowników korzystających z danego serwisu. Zwiększą tym samym sprzedaż produktów. Co zrobić, by ułatwić potencjalnym klientom ten proces? Odpowiedzi na te pytanie dostarczą podczas własnych prelekcji między innymi Michał Giera, który opowie o aktualnych oczekiwaniach użytkowników względem aplikacji zakupowych czy Joanna Ostafin – ekspertka w projektowaniu rozwiązań mobilnych dla generacji Z.

Zagraniczne platformy zakupowe

Na przestrzeni ostatnich lat możemy zaobserwować również popularyzację wykorzystywania przez Polaków zagranicznych serwisów zakupowych. Z badań wynika, że już co czwarty obywatel kupuje za pośrednictwem tego typu platform. Według statystyk firmy Gemius w maju tego roku z usług AliExpress skorzystało blisko 3,1 miliona Polaków. Niewiele mniejsze osiągnięcia notuje Amazon – 2,7 miliona czy eBay – 1,4 miliona użytkowników.

Dodatkowo konsumenci coraz częściej przyznają się, że dokonują zakupów online właśnie za pośrednictwem urządzeń mobilnych. O tym, jak wygląda rynek mobile w Rumunii, opowie Raluca Radu – Country Manager z Answear . Prelegentka porówna go także z innymi państwami.

Jak pozyskać klientów?

Przede wszystkim należy poznać ich potrzeby, spojrzeć na proces zakupowy z innego punktu widzenia. Następnie przygotować spójną strategię i wybrać odpowiednie technologie do działania. Warto zaprojektować, przetestować i wdrożyć w życie aplikację bądź ulepszyć posiadaną stronę internetową, a także zabezpieczyć dane odbiorców wprowadzając między innymi certyfikaty SSL. Cały proces wydaje się zawiły i skomplikowany, dlatego z pomocą zmierza Mobile Trends Conference 2018.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji?

W wydarzeniu weźmie udział 25 prelegentów zarówno z kraju jak i zza granicy, działających prężnie w sektorze m-commerce. Ciekawe prelekcje, panele dyskusyjne oraz sesje Q&A sprawią, że uczestnicy otrzymają podczas tych dwóch dni sporą dawkę wiedzy i inspiracji do działania.

 Rozwój nowoczesnych technologii i preferencje wykorzystywania M-commerce w procesie zakupowym przez użytkowników generacji Y i Z sprawia, że sklepy internetowe muszą dynamicznie rozwijać i udoskonalać własne platformy w sferze mobile. Chęć ciągłego rozwój determinuje więc pogoń za klientem, którego wymagania zmieniają się na przestrzeni lat. Uważamy, że konferencja Mobile Trends for e-commerce jest strzałem w dziesiątkę, ponieważ dotyka aktualnych problemów, z którymi na co dzień borykają się handlowcy. Spotkanie z gronem doświadczonych specjalistów i ekspertów zarówno z branży e-commerce, jak i mobile to idealne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy prowadzącego sklep internetowy, jak również zespołów zajmujących się marketingiem i sprzedażą. My również nie możemy pominąć udziału w tak rozwojowej konferencji. Jako firma wciąż poszukujemy nowych ścieżek rozwoju i rozwiązań technologicznych. Sami oferujemy również usługi dla e-commerce. Naszą najnowszą funkcjonalnością jest między innymi integracja z platformą eBay, dzięki której klienci mogą sprawnie nadawać paczki do kontrahentów na całym świecie. – Matueusz Pycia, CEO GlobKurier.pl

GlobKurier.pl partnerem Mobile Trends Conference for e-commerce

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Video content marketing – zwiększ rozpoznawalność swojej marki w sieci
Następny wpis „Zakaz stosowania blokad geograficznych szansą na rozwój Twojej platformy e-commerce” >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter