Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Czy Twoja strona internetowa jest gotowa na Black Friday?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
19lis 2021

Czy Twoja strona internetowa jest gotowa na Black Friday?

   Czas czytania 3 min.

Dzięki gorączce BFCM strony internetowe mogą odnotowywać wzrost odwiedzin nawet o 136%. Uważasz, że masz dobrze zoptymalizowaną witrynę? Zastanów się dwa razy. Wpadki zdarzały się przecież nawet leaderom branży e-commerce. Podpowiemy, co może pójść nie tak i jak minimalizować ryzyko katastrofy podczas Black Friday. 

Czy Twoja strona internetowa jest gotowa na Black Friday?

Spis treści

  • Czas ładowania strony 
  • Go mobile! 
  • Zadbaj o widoczność i dobre pozycje – SEO
  • Hosting — dlaczego serwery padają? 

Czas ładowania strony 

Liczne badania wskazują, że współczynnik osób porzucających Twoją witrynę bez dokonania zakupu jest bezpośrednio związany z czasem ładowania strony. Oznacza to, że im wolniej ładuje się Twoja witryna, tym większe prawdopodobieństwo, że klienci ją opuszczą. Jest to szczególnie ważne podczas Czarnego Piątku przy nagłych skokach ruchu. Przetestuj swoją witrynę i zmniejsz rozmiar obrazów, grafik i filmów tam, gdzie to możliwe. Czas ładowania strony możesz testować dzięki darmowym narzędziom Google takim jak PageSpeed Insights.

Go mobile! 

Dostosowanie strony do urządzeń mobilnych wymaga zaangażowania dobrego web dewelopera, ale jest inwestycja opłacalna. Jeśli Twoja witryna nie jest zgodna z typem urządzenia i rozmiarem ekranu, z UX-owego punktu widzenia, strzelasz sobie w kolano, zmniejszając współczynniki konwersji.

Szacuje się, że do końca 2021 roku, aż 54% całkowitej sprzedaży e-commerce będzie pochodzić ze sprzedaży mobilnej. W 2017 r. liczba ta wynosiła tylko 34,5% (źródło: thecircularboard.com). Statystyki mówią zatem same za siebie. Każda ankieta, badanie i analiza danych pokazują, że handel mobilny rośnie w siłę. Kupujący ogarnięci impulsem zakupowym sięgną po smartfon, dlatego wykorzystaj tę wiedzę przy planowaniu działań na BFCM. 

Zadbaj o widoczność i dobre pozycje – SEO

Klienci są silniej zmotywowani do zakupów podczas BFCM niż w jakimkolwiek innym sezonie. Wyszukiwarki z pewnością pójdą w ruch! Upewnij się więc, że klienci znajdą Twoją ofertę także na frazy około czarnopiątkowe. Dopieszczaj najskuteczniejsze słowa kluczowe. Skoncentruj się na optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek, tak aby poprawić widoczność strony online. Oczywiście, pamiętaj, że praca nad wynikami organicznymi jest długofalowa. Jeśli dziś zaczynasz optymalizacje, myśl o przyszłorocznych kampaniach. Użyj wtyczki SEO i stale optymalizuj treści strony. Skoncentruj się na jakości. Nie kopiuj opisów produktu od konkurencji. Wykorzystaj słowa kluczowe w swoich treściach i dołącz przydatne linki wewnętrzne i zewnętrzne. Gdy myślisz o swojej e-commercowej działalności długoterminowo, planuj strategię SEO z pomocą specjalisty.

Hosting — dlaczego serwery padają? 

Awarie i przestoje w czasie Black Friday dotykają nawet największych platform. Gdy wszyscy spieszą się z zakupami w godzinach szczytu, serwer witryny może zostać przeciążony, a to prowadzi do całkowitej niedostępności witryny lub wolnego czasu ładowania. Duża liczba żądań jednocześnie może powodować powolne ładowanie witryny. W każdej sekundzie, w której Twoja witryna nie działa, tracisz możliwości sprzedaży, dlatego przygotuj się do zarządzania ruchem. Skontaktuj się z działem IT i dostawcą hostingu. Jeśli nie korzystasz z CDN, zapytaj swojego dostawcę usług o ograniczenia ruchu w Twojej witrynie. Poinformuj o planowanej akcji promocyjnej. Zrób to odpowiednio wcześnie, pamiętaj też o przeprowadzeniu testu obciążenia, aby oszacować pojemność witryny. Zapytaj o rozwiązania takie jak CDN (Content Delivery Network) i zabezpieczenia przed atakami DDoS. Dbanie o aktualność CMS i wtyczek oraz wysokiej jakości hosting są świetnym sposobem na zabezpieczenie witryny przed atakami hakerskimi. Przy Black Friday wszystko dzieje się szybko, dlatego zwróć uwagę na czas odpowiedzi i reakcji supportu.

Z odpowiednimi partnerami będziesz gotowy na Black Friday przez cały rok. 

Uber Connect

GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

black friday przygotowania

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jak zamówić kuriera Poczta Polska?
Następny wpis Black Friday 2021- odbierz rabat -10% dla klientów indywidualnych >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter