• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > E-commerce > Black Friday – przygotowania czas start!
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 15paź 2021

    Black Friday – przygotowania czas start!

    Mamy ostatni kwartał roku i doskonale wiemy, co to oznacza — największy sezon zakupowy jest tuż za rogiem. Aż 30% całej sprzedaży detalicznej ma miejsce między Czarnym Piątkiem a Bożym Narodzeniem. Przygotowanie witryny e-commerce na ten pracowity okres ma kluczowe znaczenie dla płynności finansowej Twojego sklepu. Jeśli zatem szukasz praktycznych porad w tym temacie, jesteś we właściwym miejscu. Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik, w którym znajdziesz cenne wskazówki dotyczące przygotowania na Black Friday. Przez najbliższe 7 tygodni, w każdy piątek będziemy publikować pro tipy związane z przygotowaniem działalności na rekordową liczbę zamówień oraz wiążący się z tym szczyt paczkowy. Dowiesz się, jak przygotować swoją firmę, jak zaplanować poszczególne działania oraz jak zorganizować płatności w Twoim sklepie internetowym, aby każdy klient mógł skorzystać z najlepszej dla siebie opcji. Zatem do dzieła!

    Black Friday przygotowania

    Spis treści

    • Rozpocznij od planowania
    • Analizuj dane
    • Sprawdź płatności!
    • Zapanuj nad szczytem paczkowym
    • Weź głęboki oddech

    Rozpocznij od planowania

    Dobra wiadomość jest taka, że ​​małe zmiany mogą mieć duży wpływ na Twoje przychody. Jednak przygotowanie do zaspokojenia zwiększonego popytu i ruchu w witrynie wymaga planu działania. Jeśli więc nie chcesz, aby Twój zespół był przeciążony w tym krytycznym okresie, Twoja firma musi zacząć przygotowania już teraz. Planowanie powinno obejmować kilka obszarów: promocje i działania marketingowe, ewentualne testy, logistykę i wysyłkę, opakowania, kwestie magazynowe, obsługę klienta, zwroty i płatności. Planowanie powinno uwzględnić także plan awaryjny, gdyby któryś z elementów zawiódł.

    Analizuj dane

    Ze względu na niekończącą się konkurencję podczas szczytu BFCM, markom i sprzedawcom opłaca się jak najwcześniejsze planowanie strategii marketingowych. Dzięki temu będziesz mieć więcej czasu na analizę swojego asortymentu, obserwowanie zachowań użytkowników i wymyślanie najskuteczniejszych komunikatów promocyjnych. Zacznij od przejrzenia swoich danych z poprzednich lat oraz aktualnych trendów. Wykorzystaj te informacje, aby przewidzieć, które produkty z asortymentu będą popularne. Następnie utwórz listę przewidującą, jak może wyglądać Twoja nadchodząca sprzedaż. Wybierz produkty, które musisz mieć w magazynie na nadchodzący sezon. Wskaż te kluczowe, które chcesz wyróżnić w swoich kampaniach marketingowych.

    Sprawdź płatności!

    Nawet najlepiej przygotowana promocja nie napędzi sprzedaży bez dobrze działającej witryny. Brak możliwości zakupu i opuszczone koszyki to czarnopiątkowa zmora. Niekompletna integracja lub błąd w systemie płatności może sprawić, że zamówienia po prostu nie będą mogły zostać zrealizowane. Aktywne monitorowanie sprawności systemu jest niezbędne. Natomiast jeśli jesteś na etapie planowania, rozważ potencjalne rozszerzenie opcji płatności. Im więcej dostępnych bramek płatniczych, tym większe prawdopodobieństwo, że klienci dokonają zakupu w Twoim sklepie. Nową tendencją rynkową jest także wprowadzenie tzw. płatności odroczonych. Jak podkreśla Marcin Szkop, Doradca ds. Biznesu E-commerce Centrum Agile Online Payments Solutions www.imoje.pl: płatności odroczone np. TwistoPay – pozwala płatnikowi na przesuniecie terminu spłaty o 30 dni bez ponoszenia dodatkowych kosztów, sklep natomiast otrzymuje środki natychmiast. Opcja płatności odroczonych pozwala skłonić klientów do szybszej finalizacji swojego zamówienia i nieodkładania go na później (np. z powodu braku środków czy braku zaufania do zakupów w internecie). Opcje odroczonych płatności wprowadziły między innymi takie marki jak: H&M, Allegro, MediaExpert, Zalando czy platforma Pyszne.pl.

    Zapanuj nad szczytem paczkowym

    Prowadząc e-commerce, prawdopodobnie polegasz na innych dostawcach nie tylko w kwestii płatności. Logistyka i wysyłka paczek to często outsourcingowane obszary. Możesz przygotować się na szczyt paczkowy,  korzystając ze wsparcia GlobKurier.pl. Zarejestruj swoją firmę na platformie, przygotuj się na paczkowy pik przy okazji BFCM, a także znajdź idealnego kuriera do obsługi świątecznych wysyłek. W GlobKurier.pl możesz korzystać z usług aż 50 przewoźników, dzięki czemu doskonale przygotujesz się na intensywne wysyłanie zamówień.

    Weź głęboki oddech

    Przygotowanie platformy do szczytowego sezonu to masa pracy. Warto jednak skupić się na pozytywach. BFCM to intensywne 4 dni, do których można podejść ze spokojem. Zawsze planuj i analizuj. Zapewne zbierzesz ogromną ilość danych o swoich klientach, co może doprowadzić do zwiększenia przychodów w kolejnych miesiącach.

    Ciekawy, jakie wskazówki dla Ciebie przygotowaliśmy? Już za tydzień podpowiemy Ci, jak zabrać się za promocję i na co warto zwrócić uwagę. I od razu zaznaczamy: nie, nie jest za wcześnie! To najlepszy moment na rozpoczęcie działań, jeśli jeszcze ich nie podjąłeś, także zapraszamy do lektury.

    oferta dla sklepów internetowych
    Uber Connect

    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

    black friday przygotowania


    Poprzedni wpis << Jaki wpływ na sprzedaż w sklepie mają zdjęcia?
    Następny wpis Branża TSL – co to jest? >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

    Czym jest kod celny?

    Czym jest kod CN?

    Czy kurierzy pracują w sobotę?

    DPD Pickup — jak działa?

    Spóźniona paczka – co zrobić, gdy przesyłka nie dotrze na czas?

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    7
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz