Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Aktualności > #zostańwdomu – #zamówkuriera i wyślij paczkę online
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
18mar 2020

#zostańwdomu – #zamówkuriera i wyślij paczkę online

   Czas czytania 3 min.

Ze względu na obecną sytuację związana z pandemią COVID-19 motywujemy wszystkich do zachowania odpowiedniej postawy społecznej w tym czasie. Zachęcamy do podejmowania kroków prewencyjnych, zapobiegających dalszemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jako odpowiedzialny operator logistyczny dołączyliśmy do wspólnych działań w ramach akcji #zostańwdomu. Rozpoczęliśmy kampanię #zamówkuriera w kontekście korzystania z usług kurierskich i zamawiania przesyłek wyłącznie online.

Spis treści

  • #zostańwdomu – #zamówkuriera i wyślij paczkę online!
  • Branża logistyczna w walce z COVID-19
  • Czy #zamówkuriera jest bezpieczne?
  • Aktualność na temat funkcjonowania firm kurierskich i transportowych w związku z koronawirusem
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

#zostańwdomu – #zamówkuriera i wyślij paczkę online!

Jako Globkurier.pl zachęcamy wszystkich klientów do korzystania z serwisów kurierskich. W tym trudnym okresie dokonaliśmy największych starań, by zapewnić operacyjność i sprawność w realizacji Państwa zleceń transportowych. W trosce o zdrowie publiczne, ale również każdej osoby z osobna podkreślamy istotność i konieczność wykorzystywania możliwości sektora usługowego skupionego właśnie w przestrzeni Internetowej.

Branża logistyczna w walce z COVID-19

Branża logistyczna i transportowa funkcjonuje intensywnie – wprowadzone zostały jednak w ostatnim czasie przez Ministerstwo Rozwoju i Główny Inspektorat Sanitarny dodatkowe zalecenia skierowane bezpośrednio dla przedsiębiorców z wybranego sektora.

Zaostrzone zostały regulacje odnośnie prawidłowej higieny w miejscu pracy. Oznacza to rozszerzenie zapasów środków antybakteryjnych i antywirusowych. Zalecenia dotyczą również dokładnego i regularnego mycia rąk oraz dezynfekcji tak zwanych „powierzchni dotykowych” – dotyczy to między innymi klamek, kierownic i terminali płatniczych, ale również części magazynowej, czyli biur i toalet.

Instrukcje podkreślają zmniejszenie bezpośredniego kontaktu z klientem do minimum – wykorzystywanie rozmów telefonicznych, korespondencji mailowych, a w sytuacji face to face zachowanie bezpiecznej odległości, która wynosi 1,5 metra.

Czy #zamówkuriera jest bezpieczne?

Nie powinniśmy obawiać się kontaktu z kurierem – osoby dostarczające paczki do naszych domów są zobowiązane przestrzegać wyżej wymienionych wytycznych. Oczywiście przestrzeganie określonych zasad jest obustronne, więc dotyczy również samych klientów. Tylko wspólne działania w temacie związanym z naszym zdrowiem mogą przynieść efekty. Co więc sam możesz zrobić, by czuć się pewnie podczas spotkania z kurierem?

  • wybierz bezgotówkową formę płatności (przelew, konto prepaid)
  • wybierz doręczenie w bezpiecznym miejscu (doręczenie bez podpisu) lub skorzystaj z paczkomatu

Pamiętaj! Jeżeli zdecydujesz się na doręczenie przez kuriera paczki we wskazanym przez Ciebie miejscu, zadbaj o to, by było ono odpowiednio zabezpieczone na działanie warunków atmosferycznych oraz niedostępne dla osób trzecich. Dzięki temu unikniesz zniszczenia bądź kradzieży Twojej przesyłki.

  • każdorazowo nie zapominaj o dokładnym umyciu rąk!

#zamówkuriera #zostańwdomu wyślij paczkę online z Globkurier.pl

Aktualność na temat funkcjonowania firm kurierskich i transportowych w związku z koronawirusem

Pragniemy podkreślić, że jesteśmy w stałym kontakcie z firmami kurierskimi i transportowymi. Mamy potwierdzenia o pełnym funkcjonowania odbiorów i doręczeń:

  • Fedex i TNT w pełni funkcjonuje w tym na obszarze Włoch (poza Wuhan w Chinach)
  • DHL w pełni funkcjonuje w tym na obszarze Włoch (poza Wuhan w Chinach)
  • Inpost w pełni funkcjonuje
  • DPD w pełni funkcjonuje, preferowane płatności bezgotówkowe za pobrania
  • Raben i Eron, wyłączają płatności za pobraniem, i odbiory z magazynów przez klientów reszt funkcjonuje bez zmian
  • Hellmann w pełni funkcjonuje
  • Rohlig Suus w pełni funkcjonuje
  • UPS w pełni funkcjonuje w tym na obszarze Włoch (poza Wuhan w Chinach)
  • GLS w pełni funkcjonuje
  • GlobBox w pełni funkcjonuje

Przedstawiciele największych firm kurierskich zapewniają, że ich własne (drogowe/lotnicze) sieci połączeń działają bez zarzutów. Umożliwia to zarówno import jak i eksport towarów międzynarodowych. Jednak ze względów na wzmożone kontrole na granicach mogą występować utrudnienia i opóźnienia jeżeli chodzi o transport zagraniczny.


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Firmy kurierskie: najnowsze informacje związane z pandemią COVID – 19
Następny wpis Przesyłki międzynarodowe wstrzymane przez Pocztę Polską i ograniczone godziny pracy. Jak nadać paczkę za granicę w dobie COVID-19? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter