Reklamacje zleceń i faktur
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/faktury-1024x576.png)
Reklamacje zgłoszeń to nowa funkcjonalność, która została wdrożona w panelu klienta GlobKurier. Co to oznacza dla klienta? Od teraz reklamacje zamówienia można zgłaszać z poziomu szczegółów konkretnego zamówienia, utworzonego w naszym serwisie, np. poprzez użycie przycisku Złóż reklamację, lub z poziomu Listy faktur zgłoszonych reklamacji w panelu klienta GlobKurier.
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/1f-1024x410.png)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/2f-1024x625.png)
Dodane zgłoszenie będzie widoczne w sekcji: Reklamacje zamówień lub Reklamacje faktur.
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/3F-1024x512.png)
Dostęp do Reklamacji zamówień lub Reklamacji faktur, jest dostępny dla użytkowników z poziomu szybkiego menu Moje reklamacje, z poziomu głównego widoku panelu klienta w sekcji Na skróty, jest również wpięte do menu Moje konto i płatności:
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/4f-1024x496.png)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/5f-1024x683.png)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/6f-1024x344.png)
Po przejściu do podstrony Moje reklamacje zleceń, ukaże się z kolei lista zgłoszonych reklamacji wraz ze statusem i podjętymi krokami:
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/7f-1024x624.png)
W szczegółach danej reklamacji zleceń zawarte są najważniejsze informacje dotyczące niej (takie, jak: nr GK, nr reklamacji, wiadomość od GK itd.)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/8f-1024x585.png)
W szczegółach danej reklamacji faktur, zawarte są najważniejsze informacje dotyczące niej (takie, jak: nr GK, nr reklamacji, załączniki itd.)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/9f-1024x715.png)
W widoku szczegółów zamówienia, widoczny jest również przycisk Odwołaj się, który umożliwia umieszczenie dodatkowych informacji, uzasadniających odwołanie, jak również dodanie załączników. Po złożeniu odwołania, pojawi się komunikat:
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/10f.png)
Po przejściu na podstronę Reklamacje faktur i użyciu opcji Nowa reklamacja faktury, nastąpi przeniesienie na listę faktur, gdzie istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji.
Moje zgłoszenia
Moje zgłoszenia to z kolei funkcjonalność, która służy z kolei do śledzenia statusów zgłoszeń w panelu klienta GlobKurier. Opcja ta, dostępna jest dla użytkowników zarejestrowanych – z poziomu szybkiego menu Panelu klienta, z poziomu głównego widoku panelu klienta w sekcji Na skróty, jest również wpięte do menu Moje zgłoszenia, oraz Moje konto i płatności:
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/11f-1024x530.png)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/12f-1024x527.png)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/13f-1024x273.png)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/14f-1024x614.png)
W szczegółach danego zgłoszenia, zawarte są podstawowe informacje odnośnie konkretnego zgłoszenia (takie jak: status, powód zgłoszenia, wiadomość od GlobKurier itp.)
![](https://www.globkurier.pl/wp-content/uploads/2023/06/15f-1024x804.png)
Zamów kuriera: https://www.globkurier.pl/
Globkurier.pl
Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.
Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce
Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl
![Newsletter Signup](https://www.globkurier.pl/wp-content/themes/globkurier/assets/img/zapis-do-globlettera.png)