• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Zwroty > Modnakiecka zwroty – jak zwrócić towar?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 16wrz 2022

    Modnakiecka zwroty – jak zwrócić towar?

    Sklepy internetowe cieszą się obecnie ogromną popularnością. Nic dziwnego, zakupy w takich punktach to spora oszczędność czasu. Możesz wybrać ciekawe ubrania, obuwie i inne produkty codziennego użytku nie wychodząc z domu. Warto jednak pamiętać, że zanim dokonasz zakupu, warto sprawdzić, na jakich zasadach można zwrócić produkt w danym miejscu. Sklep online Modnakiecka ma w swoim asortymencie naprawdę ciekawe rozwiązania dla kobiet, które kochają modę. Okres zwrotu w tym miejscu warunkowany jest przez prawa konsumenta. Według nich obowiązuje 14 dni kalendarzowych, podczas których można odstąpić od umowy zakupu, bez podawania konkretnej przyczyny. Jak to się przedstawia w sklepie Modnakiecka?

    Spis treści

    • Modnakiecka zwroty – jak oddać nietrafiony produkt?
    • Modnakiecka zwroty środków na konto
    • Wymiana towarów – jak zrobić to na stronie Modnakiecka?
    • Modnakiecka – jak zareklamować towar?

    Modnakiecka zwroty – jak oddać nietrafiony produkt?

    Sklepy internetowe, które sprzedają swoje produkty na terenie Polski, muszą stosować się do zasad zapisanych w prawach konsumenta. Według nich każdy ma możliwość odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, w okresie 14 dni kalendarzowych. W przypadku e-sklepu Modnakiecka również jest to okres właśnie dwóch tygodni, podczas których możesz odstąpić od umowy zakupu. Warto trzymać się tego terminu, zwłaszcza że większość sklepów po upływie określonego czasu może nie przyjąć naszego zwrotu. Kolejną kwestią jest również samo nadanie paczki. Możesz to zrobić na własną rękę lub skorzystać z opcji dostępnych na stronie sklepu. Modnakiecka ma na swojej stronie opcję nadania przesyłki, jednak to Ty musisz zapłacić za zwrot. Dlatego warto sprawdzić, czy w innych miejscach nie będzie to tańsze. Broker usług kurierskich GlobKurier ma bardzo bogatą ofertę w zakresie różnych firm kurierskich. Współpracujemy z 52 przewoźnikami, którzy dostarczają paczki aż do 192 krajów. Zatem możesz dogodnie nadać zwrot, nawet jeżeli znajdujesz się akurat na wakacjach. Do tego mamy bardzo korzystne propozycje cenowe, co sprawia, że klienci chętnie korzystają z naszych usług. Dobranie konkretnej propozycji co do przewoźnika to połowa sukcesu w kwestii odstąpienia od umowy. Musisz również wypełnić specjalny formularz, który dostępny jest na stronie Modnakiecka w zakładce zwroty. Możesz go wówczas dołączyć do paczki lub nadać przez internet, obie te opcje są akceptowane przez sklep. Warto mieć na uwadze, że Modnakiecka nie przyjmuje zwrotów, które nadawane są do paczkomatów lub odsyłane paczką za pobraniem. Adres, pod który należy wysłać przesyłkę to:

    ModnaKiecka.pl

    ul. Sokołowska 159B

    08-110 Siedlce

    Modnakiecka zwroty środków na konto

    Niezwykle istotną kwestią podczas odstąpienia od umowy w poszczególnych sklepach jest kwestia zwrotu środków na konto. Najlepiej zapoznać się z zasadami obowiązującymi w danym punkcie ze względu na fakt, że według prawa konsumenta sprzedawcę obowiązuje 30 dni na odesłanie środków. Dla uspokojenia powiemy, że z reguły jest on krótszy i opiewa na kilka do maksymalnie kilkunastu dni. Można wówczas zakupić interesujący nas produkt w innym miejscu. W przypadku sklepu Modnakiecka zwrot środków następuje po otrzymaniu towaru i sprawdzeniu, czy nie został on uszkodzony oraz, czy nie nosi śladów użytkowania. Do tego powinien mieć metki i oryginalne opakowanie. Jeśli któryś z punktów nie zostanie spełniony, Twoje odstąpienie od umowy może nie zostać przyjęte. Należy także pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu paczki przed uszkodzeniem podczas transportu. Co prawda taka sytuacja zdarza się wyjątkowo rzadko, jednak może mieć miejsce, zwłaszcza jeśli inna osoba nie zabezpieczy swoich produktów i np. ulegają rozszczelnieniu. Dlatego najlepiej sprawdzi się nie tylko oryginalne opakowanie, ale również wdrożenie dodatkowych środków bezpieczeństwa. Możesz dla pewności umieścić ubrania w foliowej torebce, a następnie włożyć ją do kartonu. Jego wnętrze dobrze będzie wypełnić specjalnym materiałem, takim jak wióry, ekologiczne gąbki czy ścinki. Pamiętaj także o zaklejeniu paczki mocną taśmą. Na wierzchu z kolei powinna znaleźć się etykieta, która umożliwia odebranie paczki, a później nadanie jej do magazynu danego sklepu. Pełnowartościowa paczka, która dotrze do sprzedawcy, po przyjęciu zwrotu zostanie ponownie wystawiona w sklepie, dlatego tak ważne jest zachowanie tych wszystkich standardów.

    Wymiana towarów – jak zrobić to na stronie Modnakiecka?

    Można nie tylko oddać produkt do sklepu, ale również wymienić go na inny. W niektórych punktach internetowych nie ma takiej opcji, jednak Modnakiecka umożliwiła swoim klientom zamianę towarów na inny model czy rozmiar. Odbywa się ona na takich samych zasadach jak zwrot. Należy na wstępie odesłać produkt na własny koszt, a później wybrać inny, który będzie na nas pasował lub spełniał nasze wymagania. Pamiętaj o wypełnieniu formularza dostępnego na stronie. Ważną kwestią jest właściwie wpisanie numeru konta, na które mają przyjść środki ze zwrotu. Jeśli nie dopełnisz tego obowiązku, możesz nie otrzymać ich w odpowiednim terminie. Sprawdź dokładnie każdą cyfrę, zanim odeślesz zwrot. Kupowanie produktów przez internet jest jedną z najwygodniejszych form. Co ciekawe, niektóre sklepy w celu zminimalizowania kosztów utrzymania punktów stacjonarnych, całkowicie z nich rezygnują, na rzecz właśnie sklepów online. Wielu sprzedawców zostało do tego zmuszonych przez pandemię koronawirusa. Obostrzenia nałożone przez poszczególne kraje zabraniały nawet otwierania sklepów, zwłaszcza tych, które znajdowały się galeriach. Zdecydowanie bezpieczniej z perspektywy czasu jest uruchomić sprzedaż online. Kurierzy dostarczali paczki mimo pandemii. Były one oczywiście wysyłane z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, a przewoźnicy zlecali nawet pozostawianie przesyłek przed drzwiami, aby ograniczać kontakt bezpośredni. Takie rozwiązanie jest zatem bezpieczne i niezwykle wygodne dla każdej ze stron.

    Modnakiecka – jak zareklamować towar?

    Oczywiście, tak jak w każdym sklepie, produkty dostępne w Modnakiecka możesz zareklamować. Oby to zrobić należy odesłać produkt pod ten sam adres, co w przypadku zwrotu, czyli do punktu w Siedlcach. Tam zostanie on rozpatrzony. Musisz jednak samodzielnie pokryć koszty wysyłki. W tym przypadku również warto zajrzeć na stronę GlobKurier w celu znalezienia najkorzystniejszej propozycji. Do tego sklep zastrzega sobie, że może nie uwzględnić reklamacji, jeśli produkt zostanie uszkodzony w trakcie transportu do sklepu, dlatego pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki. W GlobKurier masz pewność, że zostanie ona dostarczona w stanie nietkniętym do danego punktu. Bardzo dbamy o jakość świadczonych przez nas usług. Pamiętaj, aby dołączyć do reklamacji kilka informacji, które pozwolą sprzedającemu szybciej ją rozpatrzyć. Po pierwsze są to informacje dotyczące tego, w jakich okolicznościach doszło do uszkodzenia, w tym miejscu należy wpisać rodzaj wady, a także datę jej wystąpienia. Następnie przedstaw czego oczekujesz, czy ma być to zwrot środków, naprawa towaru, a może wymiana na pełnowartościowy artykuł. Nie zapomnij o podaniu swoich danych, które pozwolą sprzedawcy odesłać produkt pod wskazany adres. Warto jednocześnie pamiętać, że sklep może nie rozpatrzyć reklamacji pozytywnie. Dużo zależy od tego, czy uszkodzenie wynika z wady produktu, czy może nieprawidłowego sposobu użycia. Wszystkie te zależności będą bardzo istotne, zwłaszcza jeśli zależy Ci na tym, aby jak najszybciej otrzymać środki na konto lub pełnowartościowy produkt pozbawiony wad. Wszystkie udogodnienia takie jak formularz zwrotny oraz klarowna strona znacząco wpływają na zadowolenie klienta z usługi. Nawet jeśli będzie musiał zareklamować produkt, ale cały proces odsyłania będzie szybki i sprawny, z pewnością powróci do sklepu, aby ponownie dokonać zakupu lub poleci go znajomym. Takie opinie od zadowolonych konsumentów są szczególnie ważne w kwestii wizerunkowej danej marki.


    Poprzedni wpis << Listy przewozowe – rodzaje
    Następny wpis Jak transportować pojazdy >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz