• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Za wcześnie? Już teraz pomyśl o promocji Black Friday!
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 22paź 2021

    Za wcześnie? Już teraz pomyśl o promocji Black Friday!

    Nadszedł czas, aby kusić kodami rabatowymi i ofertami specjalnym! Jak powinna wyglądać sprzedaż w wersji black? Zastanów się już teraz, nie czekaj na pomysły konkurencji. Badanie przeprowadzone przez RetailMeNot wskazuje, że ponad połowa konsumentów rozpoczyna świąteczne zakupy lub szuka informacji na temat Czarnego Piątku już w październiku. Zatem do dzieła!

    Spis treści

    • Nie rabatuj w ciemno!
    • Gdzie się promować?
    • Friday? Monday? Holiday! 
    • Szaleństwo na 100% 
    • W tym szaleństwie jest metoda 

    Nie rabatuj w ciemno!

    Rabatowanie w ciemno to z reguły nie najlepszy pomysł… dlatego w kontekście Black Friday potrzebujesz odpowiedniej strategii. Pamiętaj, że w czasie globalnych obniżek klienci czekają na wysokie rabaty. Czarne przeceny powinny sięgać powyżej 50%. Wśród przecen rzędu 80% czy 70%. Twój 5% upust raczej nie zrobi na nikim wrażenia. Zaplanuj wietrzenie magazynu, wybierz produkty, które jesteś w stanie solidnie przecenić. Policz marże, koszty magazynowania, ustal swoje możliwości i sprawdź trendy z ubiegłego roku. 

    Gdzie się promować?

    Wysokość rabatu będzie bez znaczenia, jeśli potencjalni klienci się o nim nie dowiedzą… Zastanów się, do kogo chcesz zaadresować swoje produkty? Proponujesz niskie ceny stałym klientom, czy kusisz osoby, które jeszcze nie znają marki? Black Friday to ten moment w roku, w którym warto uruchomić wszystkie kanały marketingowe: newsletter, social media, płatne kampanie na serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram) czy kampanie searchowe w wynikach wyszukiwania Googole. To doskonała okazja do eksperymentowania z reklamą PPC (Pay Per Click) i uzyskania szybkiego skoku ruchu. Około 79% marek korzystających z PPC twierdzi, że jest to główny czynnik ich sukcesu. Wybierz produkt, ustal rabat i promuj! 

    Friday? Monday? Holiday! 

    Na Czarny Piątek warto popatrzeć w szerszej perspektywie, bo inwestycja w kampanie ma szansę zwrócić się w nadchodzącym sezonie świątecznym. Ten dzień otwiera sezon zakupowy, który potrwa aż do końca roku. Przygotuj się i prześledź dane historyczne. Sprawdź, jak do tematu sezonu wyprzedażowego podchodzą Twoi konkurenci. Jakie tricki stosują? Być może już przy okazji Black Friday publikują przewodniki prezentowe? Budują listę subskrybentów newslettera? Oferują darmową dostawę?

    Nie zostawaj w tyle. Ty też możesz pokazać swoje produkty w prezentowej odsłonie i zachęcić do świątecznego wydawania. Pamiętaj, że kupując prezenty, użytkownicy mogą badać marki i produkty, których nie znają. Oznacza to, że przy nagłym wzrośnie ruchu w witrynie, warto myśleć poza zwykłym rynkiem docelowym, tak aby zainteresować szerszą grupę. Nie tylko działania konkurencji, ale też kampanie w branżach pokrewnych mogą być dla Ciebie inspiracją. Dlatego bądź na bieżąco, zapisuj się do newsletterów, obserwuj profile marek i badaj rynek. 

    Szaleństwo na 100% 

    Czy w Black Friday warto zaszaleć? Twój sklep internetowy może mieć najlepsze oferty i najszybsze opcje dostawy, ale z pewnością nie będziesz jedyną firmą, która złoży takie deklaracje. Każdy e-sprzedawca na co dzień walczy o uwagę potencjalnych klientów, podczas Czarnego Piątku marketerzy nie mają złudzeń — musisz zostać zapamiętany. Konsumenci bombardowani są tysiącami przekazów reklamowych niemal na każdym kroku. Poruszają się po różnych witrynach, porównują, tworzą listy zakupów, jednocześnie oglądają kilkadziesiąt banerów reklamowych. Skalę zjawiska świetnie pokazują analizy e-mail marketingu. W 2020 w sam Black Friday dostawcy poczty elektronicznej przetworzyli ponad 5,8 miliarda wiadomości. Zatem będziesz musiał się nagłowić, aby wyróżnić się w takiej masie. Standardowe wezwania do działania zginą wśród zalewu informacji. Postaw na chwytliwe tytuły wiadomości. Oto kilka przykładów: 

    • Czarny Piątek ODWOŁANY
    • Wcześniejszy dostęp do wyprzedaży 
    • Psssst… Ta sprzedaż jest tajna!

    W tym szaleństwie jest metoda 

    Najlepsze marki wiedzą, że kupujący szukają czegoś więcej niż zniżki. Chcą robić zakupy w firmie, która naprawdę dba o nich i ich potrzeby. Słuchaj swoich klientów i kontaktuj się z nimi na każdym kroku. Nawet gdy masz kilka świetnych pomysłów i wiesz jak przykuć uwagę, nadal musisz utrzymywać spójność komunikacji i obsługę na wysokim poziomie. Black Friday powoduje zwiększony ruch i sprzedaż, ale to nie zwalnia Cię z troski o customer journey. Promocja to dopiero pierwszy etap czarnopiątkowego sukcesu. 

    Pobierz darmowy ebook na Black Week
    Uber Connect

    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

    black friday przygotowania


    Poprzedni wpis << Kody pocztowe Anglia – jak znaleźć kod pocztowy do Wielkiej Brytanii?
    Następny wpis Globkurier – skrócony czas transportu z Europy do Japonii >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    0 0 votes
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest waga wolumetryczna

    GlobKurier.pl z nową siedzibą w centrum Katowic

    Wszystko, co musisz wiedzieć o kontenerach składanych

    Jak wysłać przesyłkę poza Unię Europejską

    Transport morski – czym jest ETA i ETD

    Czym jest kompletacja w logistyce

    Handel międzynarodowy i jego możliwości

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kariera
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia
    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
    0
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz