Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Sephora – zwrot produktów kurierem
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
07sie 2020

Sephora – zwrot produktów kurierem

   Czas czytania 4 min.

Sephora to uznana marka z długoletnią tradycją. Sieć założona w Paryżu w 1970 roku podbiła serca Europejek, a wkrótce opanowała znaczną część kosmetycznego rynku. Aktualnie na całym świecie znajdują się tysiące sklepów stacjonarnych, prężnie rozwija się też sklep internetowy. Zamówiłeś kosmetyk bądź produkt, który nie spełnił oczekiwań? Jeśli jako wierny klient stajesz przed koniecznością zwrotu produktu, podpowiemy jak to zrobić w prosty i szybki sposób.

sprzedaż kosmetyków, kosmetyki przez internet

Spis treści

  • Czy można zwrócić kosmetyki zamówione w Sephora.pl?
  • Zwrot paczki do Sephora kurierem
    • Jak zamówić taką usługę?
  • Jak zabezpieczyć produkty?
    • Wysyłasz perfumy?
  • Jak zwrócić karty podarunkowe?
  • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Czy można zwrócić kosmetyki zamówione w Sephora.pl?

Oczywiście, sklep Sephora pozwala na zwrot nieudanego zakupu. Kosmetyk może zostać zwrócony bez dodatkowych kosztów w terminie do 60 dni. Ten okres liczony od dnia dostawy zamówienia. Co ważne, aby zwrot został uznany, produkt powinien zostać dostarczony zawsze w oryginalnym opakowaniu.

Produkt możesz zwrócić osobiście, tj. odnieść go do stacjonarnego sklepu. Aby dokonać zwrotu, musi mieć ze sobą wydrukowaną fakturę za zamówienie. Ten dokument załączany jest w wiadomości mailowej potwierdzającej zamówienie. Dodatkowym potrzebnym dokumentem jest też formularz zwrotu, który zwykle jest już wydrukowany i dołączony do paczki z zamówieniem. Jeśli nie masz formularza zwrotu, możesz go pobrać ze strony internetowej. Przy tak skompletowanym zwrocie możesz liczyć na natychmiastowe wydanie kwoty za zamówienie. Inną opcją jest też wymiana produktu lub doładowanie wskazaną kwotą karty upominkowej. Jeśli nie chcesz osobiście odwiedzać perfumerii, swoje zamówienie możesz zwrócić inną droga – np. zamawiając kuriera.

zarejestruj się i wysyłaj taniej z Globkurier

Zwrot paczki do Sephora kurierem

Wystarczy, że odpowiednio spakujesz produkty, dołączysz wspomniane wyżej dokumenty i całość zaadresujesz na adres:

Logwin — Sephora,

al. Katowicka 66,

05-830 Nadarzyn.

Zwrot należności otrzymasz po tym, jak pracownik sprawdzi, czy produkt nie został uszkodzony i zwrot może zostać przyjęty. Wysyłka kurierem jest wygodną metodą, zwłaszcza gdy wybierzesz opcję door to door. Kurier przyjedzie pod wskazany przez Ciebie adres, odbierze paczkę i dostarczy do magazynu Sephory.

Jak zamówić taką usługę?

Na naszej platformie znajdziesz szybką porównywarkę cen i ofert dostępnych na rynku. Wystarczy, że uzupełnisz formularz o podstawie informacje, czyli wymiary paczki i Twoją lokalizację, a system podpowie najtańsze rozwiązania. Nie musisz odwiedzać centrów handlowych i stać w kolejkach, aby zwrócić produkty do Sephory. Sprawna usługa kurierska pomoże Ci zaoszczędzić czas, bez zbytniego obciążenia dla Twojego portfela.

Jak zabezpieczyć produkty?

Jak wiemy, kosmetyki mają różne konsystencje i opakowania. Często występują w szklanych buteleczkach, łatwo się kruszą i rozlewają. Dlatego niezwykle ważne jest odpowiednie opakowanie przesyłki. Najlepiej, aby odsyłać produkty w oryginalnych opakowaniach, dokładnie tak jak zostały dostarczone. Jeśli jednak wyrzuciłeś już pudełko i musisz zapakować produkty od nowa, podejdź odpowiedzialnie do tego zadania. Jeśli kosmetyki dotrą do magazynu uszkodzone, możesz nie otrzymać zwrotu należności, dlatego warto pakować rozsądnie i precyzyjnie. Po pierwsze, dobierz odpowiednie pudełko. Rozmiar w tym przypadku ma znaczenie, bo pudełko nie może być za duże. Produkty powinny być ciasno ułożone, każdy ruch wewnątrz pudełka i obijanie się produktu od ścianek jest ryzykowne. Recykling pudełek to bardzo dobry pomysł, pamiętaj jednak, żeby wykorzystywać te niezniszczone materiały. Konieczne zamortyzuj całą przesyłkę. Możesz wykorzystać folię bąbelkową, bądź stare gazety. Cokolwiek co wyścieli wnętrze pudełka. Użyj mocnych taśm klejących, dodatkowo zabezpieczając rogi i zgięcia pudełka. Etykietę przyklej w widocznym miejscu. Pamiętaj, że przesyłka pokonuje długą drogę, jest transportowana i przenoszona przez wiele osób, dlatego wymaga odpowiednich zabezpieczeń.

Więcej informacji, o tym jak prawidłowo pakować kosmetyki znajdziesz na: Jak wysłać kosmetyki kurierem?

Wysyłasz perfumy?

1.Umieść butelkę perfum w oryginalnym pudełku.
2.włóż do woreczka lub zawiń w folię i dokładnie zaklej, aby płyn nie mógł się ulotnić.
3.Owiń perfumy folią bąbelkową, aby zapewnić lepszą ochronę zewnętrzną.
4.Umieść perfumy w pudełku i wypełnij je granulatem styropianowym lub innym odpowiednim materiałem amortyzującym.
5.Zamknij pudełko i zaklej je.

Jak zwrócić karty podarunkowe?

Karty upominkowe dostępne w sklepie Sephora upoważniają do zakupu każdego produktu w sklepie. Ta forma płatności nie jest imienna, może być wykorzystana przez rok od daty zakupy. Karty podarunkowe można zwrócić pod pewnymi warunkami. Nie można wnosić o częściowy zwrot należności z karty podarunkowej. Jeśli wykorzystałeś już część funduszy zgromadzonych na karcie, dokonałeś jakiegoś zakupu — pozostałe środki nie będą mogły zostać zwrócone. Możesz wnosić jedynie o całościowy zwrot. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni i podobnie jak w przypadku innych produktów musisz odesłać ją wraz z wypełnionym formularzem. Niewykorzystanie karty, zgubienie czy kradzież nie jest podstawą do zwrotu funduszy.

Jesteś fanem drogerii internetowych? Swoje kosmetyki zamawiasz regularnie online?
Zarejestruj się na GlobKurier.pl i usprawnij proces zwrotów. Rejestracja jest zupełnie darmowa, a na zalogowanych użytkowników czekają dodatkowe rabaty.

Wybierz wygodne usługi kurierskie w atrakcyjnych cenach.
Sprawdź, który z przewoźników obsłuży Twój zwrot w najniższej cenie:

zamów tsl


GlobKurier.pl

Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Jak wysłać paczkę lotniczą? Praktyczne porady
Następny wpis Indie – ważne informacje o wysyłce towarów >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter