• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • UPS
          • DHL
          • TNT
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Kody pocztowe
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Omnichannel = spójny przekaz kanałów sprzedaży
06mar 2017

Omnichannel = spójny przekaz kanałów sprzedaży

co to jest omnichannel?

Spis treści

  • O Omnichannel w ubiegłych latach słyszeliśmy już bardzo wiele, ale czy wielokanałowa sprzedaż wystarczy, aby osiągnąć dziś sukces w biznesie?
  • Lepsza sprzedaż? Tak, ale dopiero po jakimś czasie
  • Dwie twarze sprzedaży wielokanałowej
  • Jakie narzędzia pomogą?
  • Bądź na bieżąco

O Omnichannel w ubiegłych latach słyszeliśmy już bardzo wiele, ale czy wielokanałowa sprzedaż wystarczy, aby osiągnąć dziś sukces w biznesie?

Jeszcze kilka lat temu polskie media rozpisywały się na temat tego, że jesteśmy daleko w tyle za państwami zachodu, jeśli chodzi o sprzedaż wielokanałową. Ponadto mało kto wiedział w ogóle, co znaczy słowo omnichannel. Dzisiaj krajowi sprzedawcy wiedzą już, że sprzedaż elektroniczna to dostosowanie swoich usług do różnych kanałów sprzedaży i w efekcie zadowolenie Klienta. Omnichannel bowiem to nie tylko mechanizmy sprzedażowe, ale także udostępnienie systemu, w którym konsument może się swobodnie poruszać.

Lepsza sprzedaż? Tak, ale dopiero po jakimś czasie

Rozbudowa wielokanałowej sprzedaży to proces długofalowy i nie da się go jednorazowo zmierzyć. Na widoczne efekty z reguły trzeba trochę poczekać. W omnichannel chodzi głównie o nową jakość zyskaną przez sklep, a nie natychmiastowe zwiększenie przychodów. Dlatego właśnie warto uświadomić sobie, że na realne zwiększenie przychodów możemy trochę poczekać, ale jeśli chcemy mieć sklep przyjazny odbiorcom, to musimy sprzedawać wielokanałowo.

Dwie twarze sprzedaży wielokanałowej

Najważniejszą rzeczą jest jednak uświadomienie sobie, że nie wystarczy uruchomić sprzedaży w kilku różnych kanałach, ale trzeba także te kanały ze sobą w pełni zintegrować. Czyli Twój klient może korzystać z serwisu www, urządzeń mobilnych czy infolinii, mając dostęp do jednego, tego samego konta lub oferty. Jednocześnie oznacza to, że Twoje kanały sprzedaży muszą tworzyć jednolitą całość. Wszystko po to, by nie przysporzyć klientom więcej problemów od udogodnień.

Jakie narzędzia pomogą?

Z pewnością warto postawić na dobry system CMS. Jeszcze wcześniej rozeznać się na rynku i wybrać dla siebie najbardziej odpowiednie rozwiązanie. Nawet gdybyśmy w najbliższym czasie nie chcieli inwestować w aplikacje mobilne, warto dowiedzieć się, czy dostawca naszego systemu, pozwala na zintegrowanie tego typu kanałów w przyszłości. Aplikacje to doskonałe narzędzie oraz przyszłość sprzedaży, a ponadto może być alternatywą dla wersji mobilnej strony.

Biorąc pod uwagę fakt, że liczba osób, korzystających z telefonów komórkowych podczas zamawiania produktów, stale szybuje w górę, to aplikacja na telefony komórkowe jest obecnie jednym z najlepszych rozwiązań dla sprzedawców. Jednak aplikacja nie powinna służyć tylko i wyłącznie do zamawiania produktów, a oferować konsumentom dodatkowe korzyści, które może uzyskać po zainstalowaniu aplikacji na swoim urządzeniu.

Bądź na bieżąco

Zintegrowanie procesów sprzedażowych wymaga przede wszystkim Twojego bycia na bieżąco z wszelkimi nowinkami i trendami technologicznymi. Sięgaj także od czasu do czasu po najnowsze badania konsumenckie, np. raporty GEMIUS. Jeśli uświadomisz sobie, że już ponad 40% społeczeństwa korzysta z telefonu komórkowego do zamawiania produktów przez internet, być może będziesz bardziej skłonny do zastosowania w swojej firmie nowoczesnych kanałów sprzedaży i nakierujesz swój biznes na sukces.


Poprzedni wpis << Promocja sklepu internetowego – kilka sposobów, w które warto zainwestować
Następny wpis Punkty paczkowe czyli alternatywne sposoby dostawy >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
0 0 votes
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Paczka do Korei Południowej

Co można wysyłać na paletach kurierskich?

Transport palet do Niemiec

Przesyłki kurierem w Europie

Transport drobnicowy – niezbędne informacje

Bezpieczny transport przesyłek paletowych

Największe wyzwania logistyki kontraktowej i potencjał usługi

Czym jest transport intermodalny?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube

Zapisz się na newsletter

Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
Newsletter
Newsletter
Dziękujemy!

Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
x
  • .
    • O Firmie
      • Kim jesteśmy?
      • Blog
      • Aktualności
      • E-commerce porady
      • Jak zapakować i wysłać
      • Współpraca biznesowa
      • GlobkurierTV
      • Kariera
      • Kontakt
    • Przesyłki zagraniczne
      • Przesyłki do Anglii
      • Przesyłki do Australi
      • Przesyłki do Chin
      • Przesyłki do Kanady
      • Przesyłki do Francji
      • Przesyłki do Niemiec
      • Przesyłki do Norwegii
      • Przesyłki do USA
      • Przesyłki do Rumunii
    • Usługi Kurierskie
      • Przesyłki kopertowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki drogowe
      • Przesyłki paletowe
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
      • Spedycja
    • Strefa informacji
      • Pomoc / FAQ
      • Reklamacje
      • Program partnerski
      • Sposoby płatności
      • Statusy przewoźników
      • Towary wykluczone
      • Wszyscy przewoźnicy
      • Cennik
      • Ranking kurierów
GLOBKURIER
al. Wojciecha Korfantego 138a
40-156 Katowice,
Icon formularz kontaktowy
Icon kontakt@globkurier.pl
Icon +48 22 300 16 21
© 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Mapa strony
logo
ue-banner
Aktywnie wspieramy fundacje
fundacja rozwoju polska akademia
Otrzymane nagrody
funfacja rozwoju polska akademia
Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

GlobKurier.pl to międzynarodowa platforma transportowa, która zapewnia kompleksową obsługę rynku KEP i branży TSL. Posiada dostęp do transportu drogowego, morskiego oraz lotniczego. Za pośrednictwem GlobKurier.pl możesz zorganizować wysyłkę do 192 krajów, korzystając z najlepszych firm kurierskich i transportowych. GlobKurier.pl utworzył innowacyjny silnik wysyłkowy, który łączy wielu lokalnych i globalnych przewoźników kurierskich i transportowych w 1 miejscu. W ofercie GlobKurier.pl znajdziesz ponad 50 firm transportowych takich jak: DHL, UPS, InPost, DPD, Fedex, TNT, GLS, ORLEN paczka, Raben, Hellmann. Dzięki temu z łatwością zamówisz taniego kuriera, który obsłuży najbardziej wymagające zlecenia. Dodatkowo firma posiada sieć ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce: GlobBox.net, które rozwiązują wyzwania pierwszej i ostatniej mili. Każdego dnia platforma realizuje wysyłki przesyłek kurierskich praktycznie na cały świat. Oferuje szeroki zakres usług kurierskich, od zwykłych przesyłek listownych, poprzez paczki, przesyłki paletowe, aż po dłużyce. W każdej chwili masz możliwość śledzenia przesyłki online bezpośrednio na stronie internetowej. GlobKurier.pl realizuje zarówno kurierskie zlecenia standardowe, jak i specjalne, takie jak fracht morski czy doręczenia przesyłek niestandardowych. Współpraca z GlobKurier.pl to gwarancja nadania szybkiej, bezpiecznej i taniej przesyłki kurierskiej.
0
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
| Odpowiedz