Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Zwrot towaru w Castoramie – jak zwrócić towary zakupione w Castoramie?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
19maj 2025

Zwrot towaru w Castoramie – jak zwrócić towary zakupione w Castoramie?

   Czas czytania 4 min.

Remont czy wykończenie nowego mieszkania to dla wielu stresujący i męczący okres. Czas remontu to także godziny spędzone na zakupach w marketach budowlanych. Jeśli zdarzyło Ci się dokonać nietrafionego wyboru i chcesz zwrócić zakupiony produkt, przeczytaj nasz poradnik. Dowiesz się, w jaki sposób możesz odesłać niechciany towar.

zwrot towaru w Castoramie

Castorama to jednej z najpopularniejszych marketów budowlanych, w którym codziennie zaopatruje się tysiące klientów. Sklepy funkcjonują na rynku już od 22 lat, oferując całą gamę produktów budowlanych i remontowych. W asortymencie znajdziemy także bogatą ofertę materiałów ogrodniczych i dział poświęcony dekoracji domu. Castorama reklamuje się hasłem: Budujesz? Remontujesz? Urządzasz? Stała się wielofunkcyjnym sklepem, który swoje produkty oferuje także online.

Spis treści

  • Castorama zwroty – wysyłka towarów online w popularnych marketach budowlanych
  • Jak zwrócić towar do Castoramy? – Proces zwrotu
  • Czego nie można zwrócić do Castoramy? – Najważniejsze informacje
  • W jaki sposób dokonać zwrotu do Castoramy?
  • Jak przygotować towar do zwrotu w sklepie budowlanym Castorama?

Castorama zwroty – wysyłka towarów online w popularnych marketach budowlanych

E-sklep Castorama.pl realizuje wysyłkę towarów wedle 3 różnych schematów. Pierwszym jest dostawa do klienta pod wskazany adres, drugim możliwość odbioru towaru w sklepie. Klient, wypełniając formularz, deklaruje, w jakim konkretnie punkcie odbierze towar. Trzecią opcją jest dostawa z wykorzystaniem paczkomatów InPost. W razie wątpliwości, regulamin sklepu internetowego Castorama znajdziesz na: https://www.castorama.pl/regulaminy/regulamin-sklepu-castorama

Bez względu na to, czy kupisz towar stacjonarnie, czy online masz prawo do zwrotu. Forma zwrotu nie jest uzależniona od sposobu dostawy. Bez względu na to, czy sam odebrałeś towar, czy został on dostarczony przez kuriera — zwrotu możesz dokonać w najwygodniejszy dla Ciebie sposób. Każdy zwrot może zostać zrealizowany osobiście przez klienta w dowolnym sklepie na terenie kraju. Nie ma znaczenia, pod jakim konkretnie adresem dokonałeś zakupu, towar możesz zwrócić w każdym sklepie stacjonarnym.

Jak zwrócić towar do Castoramy? – Proces zwrotu

Jakie są warunki i termin zwrotu towaru do Castoramy? Jako konsument masz prawo do zwrotu każdego towaru w terminie 14 dni od daty zakupu. Zasada zwrotu definiowana jest art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta. W takich przypadkach nie musisz podawać powodu ani składać wyjaśnienia, dlaczego oddajesz towar. Aby zwrócić produkt, klient powinien wypełnić standardowy formularz odstąpienia od umowy. Taki dokument dołączony jest do każdej przesyłki i dostarczany razem z rachunkiem. Jeśli klient zgubi załączony formularz, może go pobrać ze strony i wydrukować. Formularz zwrotu pobierzesz z: https://www.castorama.pl/cms/index/renouncement – zwrot towaru w Castoramie wymaga szczególnej uwagi, ponieważ jako sklep budowlany oferuje asortyment, którego część może nie podlegać zwrotowi ani wymianie.

Jeśli zakup został zrealizowany online, nie musisz drukować dokumentów. Formularz ma też formę interaktywną i może zostać wypełniony z poziomu Panelu Klienta. Pamiętaj! Jeśli wyślesz zgłoszenie i odstąpisz od umowy, od tego momentu masz 14 dni na zwrócenie towaru.

Zwrot Castorama, Castorama reklamacje

Czego nie można zwrócić do Castoramy? – Najważniejsze informacje

Jeśli towar został zakupiony online przez sklep internetowy, również można go zwrócić stacjonarnie. Co ciekawe, towar może być zwracany w dowolnym momencie. Regulamin nie określa sztywnej daty zwrotu. Jeśli reklamujesz produkt i powołujesz się na kartę gwarancyjną, pamiętaj, aby mieć dokument przy sobie. Jeśli zwracasz towar, powinieneś załączyć także paragon bądź fakturę VAT. Jeśli nie powołujesz się na procedurę reklamacyjną, musisz pamiętać, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrócone nie mogą zostać także towary wykonane na specjalne zamówienie i życzenie klienta. Jeśli zamówiłeś w Castoramie docinane specjalnie na Twoje życzenie elementy szkła czy drewna nie będziesz miał możliwości zwrotu. Podobnie w przypadku mieszanych farb. Produkt, który został wykonany specjalnie na Twoje zamówienie, nie podlega standardowym regułom zwrotu.

W jaki sposób dokonać zwrotu do Castoramy?

Castorama oferuje także odpłatny sposób odbioru zwrotu towaru, taką deklarację można złożyć w trakcie wypełniania formularza online. Warto zaznaczyć, że wedle informacji umieszczonej na oficjalnej stronie sklepu, Castorama nie pokrywa kosztów dostawy produktów. Za odesłanie towaru klient musi zapłacić z własnej kieszeni. Jeśli chcesz odesłać produkty do Castoramy taniej, skorzystaj z oferty dostępnej na platformie GlobKurier.pl. Opcja szybkiej wyceny pomoże Ci obrazowo porównać ceny dostępne na rynku. Zaproponowana cena wyliczana jest na podstawie wymiarów paczki (waga, długość, szerokość, wysokość) i adresów (miejsce odbioru/dostawy paczki). Platforma obsługuje także wielkogabarytowe przesyłki. Bez problemu zwrócisz towar na palecie czy z wykorzystaniem dłużyc.

Nadaj zwrot do Castoramy!

Jak przygotować towar do zwrotu w sklepie budowlanym Castorama?

Sklep zaznacza, że aby uniknąć niepotrzebnych komplikacji, zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnych opakowaniach, nienaruszonym stanie i posiadać dowód zakupu. Jeśli rozpakujesz towar i wyrzucisz pudełko, reklamacja nie zostanie uznana. Jeśli sklep zatwierdzi zwrot, należność za towar zostanie zwrócona. Dlatego bardzo ważne jest, aby odpowiednio przygotować i zabezpieczyć towar. Folia bąbelkowa czy inne materiały amortyzujące mogą zniwelować ryzyko obicia produktu w czasie transportu. Dodatkowe, staranne opakowanie oryginalnego pudełka może wyeliminować ryzyko uszkodzeń w transporcie. Warto podkreślić, że każdy zwrot weryfikowany jest przez pracownika sklepu Castorama. Jeśli towar jest uszkodzony bądź zużyty, nie będzie możliwości zwrócenia produktu. Co ważne, na konto konsumenta zostaje zwrócona kwota, za jaką towar został kupiony, nie taka, która aktualnie znajduje się w ofercie – w razie wątpliwości, zalecamy kontakt z biurem obsługi klienta.

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << ADN – Co to jest? Jak umowa ADN wpływa na transport materiałów niebezpiecznych
Następny wpis Certyfikat FSC – co to jest? >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
4 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter