• Wyceń przesyłkę
  • Cennik
  • Dla firm
  • Integracje
    • Moduły E-commerce
    • Strefa Programisty
    • Import CSV
    • Integracja Allegro
    • Integracja eBay
    • Utwórz sklep z kurierem
  • Oferta
        • Kurierzy i przewoźnicy
          • Black Week
          • UPS
          • DHL
          • DPD
          • GLS
          • InPost
          • ORLEN paczka
          • Fedex
          • Wszyscy przewoźnicy
          • Spedycja drogowa
          • Zgłoś współpracę z firmą transportową
        • Transport krajowy
          • Przesyłki paczkowe
          • Przesyłki paletowe
          • Przesyłki dłużycowe
          • Przesyłki terminowe
          • Paczkomaty
          • Punkty nadania i odbioru przesyłek
          • Oddziały nadania i odbioru przesyłek
          • Usługi magazynowania
        • Transport międzynarodowy
          • Przesyłki drogowe
          • Przesyłki ekspresowe
          • Przesyłki lotnicze
          • Przesyłki priorytetowe
          • Frachty międzynarodowe
            • Odprawa celna GlobKurier.pl
          • Transport morski
          • Przesyłki do Niemiec
          • Przesyłki do USA
          • Obsługiwane obszary
        • Narzędzia
          • Doładuj Pre-paid
          • Śledzenie przesyłki
          • Statusy przewoźników
          • Poczta Polska – status
          • Funkcjonalności
          • Wyszukiwarka produktów
          • Zobacz pełną ofertę >>
  • PL
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Rossmann zwroty – Jak zwrócić towar w Rossmannie?
  • Logowanie Załóż darmowe konto
  • 05lis 2020

    Rossmann zwroty – Jak zwrócić towar w Rossmannie?

    Drogeria Rossmann cieszy się ogromną popularnością wśród klientów. Atrakcyjne ceny, szeroki asortyment oraz częste rabaty sprawiają, że liczba kupujących stale rośnie. Niewątpliwą zaletą sklepu jest możliwość zamówienia produktów online. Dostawy do domu przebiegają szybko i bezproblemowo, a jeśli zajdzie taka potrzeba możliwy jest także zwrot kosmetyków. Chcesz wiedzieć jak odesłać produkty do drogerii? Informacje na ten temat znajdziesz w dalszej części tekstu. Zapraszamy do lektury!

    Pędzel do makijażu, puder i szminka

    Spis treści

    • Jak zwrócić produkty do Rossmanna?
    • Jak zapakować kosmetyki?
    • Jaki jest koszt dokonania zwrotu?
    • Co w przypadku nieodebrania przesyłki?
    • Z jakiego powodu mogę zareklamować produkt?
    • Jak dokonać reklamacji?
    • Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Jak zwrócić produkty do Rossmanna?

    Zwroty produktów do drogerii możliwe są w przypadku klientów zamawiających towar online. W tym wypadku masz 14 dni na odstąpienie od umowy liczone od dnia, w którym przesyłka została dostarczona lub odebrana osobiście w drogerii. Proces zwrotu jest szybki i bezproblemowy i zamyka się w zaledwie 4 krokach:

    1) Wypełnij wzór formularza o odstąpieniu od umowy — znajdziesz go w odebranej przesyłce. Możesz również pobrać go ze strony internetowej. Znajduje się on w zakładce Pomoc „Formularze do pobrania ”.
    2) Dokładnie zapakuj zwracany towar.
    3) Na paczce umieść napis „Odstąpienie od umowy”.
    4) Zapakowany towar odeślij na adres:

    Rossmann SDP Sp. z o.o.
    ul. św. Teresy 111,
    91-222 Łódź

    Nie masz czasu wychodzić z domu, a chcesz dokonać zwrotu? W takim razie wysyłka kosmetyków kurierem za pośrednictwem GlobKurier.pl to rozwiązanie idealne dla Ciebie. Wystarczy wypełnić formularz na stronie internetowej, aby paczka została odebrana ze wskazanego przez Ciebie miejsca i dostarczona na adres docelowy.

    Jak zapakować kosmetyki?

    Pamiętaj, że zwrot kosmetyków do drogerii wiąże się nie tylko z dopełnieniem wszystkich formalności. Niezwykle istotne jest również odpowiednie zapakowanie odsyłanych produktów. Przede wszystkim zadaj o to, aby nie uległy one uszkodzeniu w transporcie. Kosmetyki zapakowane w szklane opakowania należy dodatkowo zabezpieczyć. W tym celu najlepiej sprawdza się folia bąbelkowa. Jeżeli nie masz jej w domu, użyj klasycznej przezroczystej folii spożywczej. Wystarczy, że owiniesz nią produkt kilkakrotnie, aby odpowiednio go zabezpieczyć.

    W przypadku kosmetyków o niewielkich gabarytach możesz także skorzystać z koperty bąbelkowej. Dokonaj zwrotu za pośrednictwem GlobKurier.pl, a uzyskasz wszelkie niezbędne informacje na temat przygotowania przesyłki drogą elektroniczną.

    zarejestruj się i wysyłaj taniej z Globkurier

    Jaki jest koszt dokonania zwrotu?

    Wszelkie zwroty produktów odbywają się na koszt konsumenta. Dotyczy to wydatków ponoszonych w związku z zapakowaniem towaru oraz jego wysyłką. Wysyłka kosmetyków kurierem jest szybkim, prostym i tanim rozwiązaniem. Korzystając z GlobKurier.pl, zwrotu produktów dokonasz w 3 prostych krokach:

    1. Wypełnij formularza na stronie internetowej: szybka wycena przesyłki .
    2. Opłać usługę (dostępne jest wiele form płatności karta, przelew bankowy, blik, prepaid).
    3. Kurier odbierze wcześniej przygotowaną przesyłkę w wybranym przez Ciebie miejscu i czasie.

    Co w przypadku nieodebrania przesyłki?

    Zwroty produktów do drogerii odbywają się również wtedy, gdy nie odbierzesz przesyłki w wyznaczonych terminach. Jest to szczególna forma odstąpienia od umowy. W tym wypadku to drogeria korzysta z tego uprawnienia. Rossmann ma 30 dni na skorzystanie z odstąpienia od umowy. O swojej decyzji niezwłocznie Cię poinformują. Zazwyczaj zwrot środków dokonywany jest w taki sam sposób, w jaki płatność została dokonana.

    Z jakiego powodu mogę zareklamować produkt?

    Zgodnie z polskim prawem reklamacja produktów może zostać dokonana, jeżeli kupiony towar okazał się wadliwy. Co to oznacza w praktyce? Może się na przykład okazać, że kosmetyk został uszkodzony w transporcie lub nie działa pompka czy inny element. Reklamację w drogerii Rossmann składasz w zależności od formy dostarczenia przesyłki.

    Jeżeli zamówiony towar dostarczany był przez InPost, zaleca się sprawdzenie paczki od razu po jej wyjęciu ze skrytki. W przypadku stwierdzenia wady należy postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu. Na adres e-mail zostanie wysłany Ci formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni od odebrania paczki.

    Inaczej odbywa się reklamacja produktów dostarczanych przez kuriera. W tym wypadku w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki powinieneś spisać protokół szkody. W tym wypadku reklamacja dotyczy wad niewidoczny w momencie odbierania paczki.

    Jak dokonać reklamacji?

    Rossmann zaleca, aby każda reklamacja produktów zgłaszana była bezpośrednio do drogerii. W przypadku stwierdzenia wad towaru możesz skorzystać z dwóch opcji:

    • udanie się bezpośrednio do drogerii stacjonarnej z produktem i dowodem zakupu;
    • odesłanie produktu wraz z formularzem reklamacyjnym na adres:

    Serwis Reklamacyjny
    Rossmann SDP sp. z o.o.
    ul. św. Teresy 109
    91-222 Łódź

    Odpowiedni formularz jest do pobrania na stronie internetowej Rossmann w zakładce Pomoc „Formularze do pobrania”. Towar niezgodny z umową możesz odesłać w dowolny sposób. Klienci chętnie wybierają globkurier.pl ze względu na atrakcyjne ceny oraz możliwość odbioru przesyłki przez kuriera we wskazanym przez Ciebie miejscu i czasie.

    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie procesu reklamacji możesz skontaktować się z drogerią telefonicznie na numer: 42-61-39-700 lub drogą elektroniczną: obsluga_klienta@rossmann.com.pl.

    zamów tanio przesyłki, zamów kuriera


    GlobKurier.pl

    Lubimy dzielić się wiedzą, a mamy jej dość sporo, ponieważ zapewniamy kompleksową obsługę rynku KEP i TSL. Realizujemy wysyłki do 192 krajów na świecie. Współpracujemy z ponad 50 firmami kurierskimi i transportowymi. Dysponujemy własną siecią ponad 1000 punktów paczkowych Click&Collect w Polsce GlobBox.net.


    Wykorzystaj kod rabatowy i zaoszczędź na przesyłce​

    Wpisując ten kod rabatowy otrzymasz 7% zniżki na przesyłki krajowe i międzynarodowe. Kod przeznaczony dla indywidualnych użytkowników naszej platformy. Dziel się wiedzą, rozwijaj i wysyłaj taniej z GlobKurier.pl


    Poprzedni wpis << Wyjątkowy poradnik na Black Friday!
    Następny wpis Czy sklepy stacjonarne znikną? Zakupy w dobie pandemii >>
    Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
    Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
    5 1 vote
    Oceń artykuł
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments

    Szukaj artykułu

    Zwroty

    Najpopularniejsze tematy

    Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

    Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

    Czy kurierzy pracują w sobotę?

    GlobKurier w top 1000 najszybciej rosnących firm w Europie wg Financial Times!

    Czym jest kod celny?

    Czym jest kod CN?

    DPD Pickup — jak działa?

    Spóźniona paczka – co zrobić, gdy przesyłka nie dotrze na czas?

    Opinie
    Facebook
    Linkedin
    Instagram
    YouTube

    Zapisz się na newsletter

    Otrzymaj -12% na pierwszą wysyłkę
    Newsletter
    Newsletter
    Dziękujemy!

    Jeszcze tylko sprawdź swój e-mail i potwierdź subskrypcję.
    x
    • .
      • O Firmie
        • Kim jesteśmy?
        • Blog
        • Aktualności
        • E-commerce porady
        • Jak zapakować i wysłać
        • Współpraca biznesowa
        • GlobkurierTV
        • Kontakt
      • Przesyłki zagraniczne
        • Przesyłki do Anglii
        • Przesyłki do Australi
        • Przesyłki do Chin
        • Przesyłki do Kanady
        • Przesyłki do Francji
        • Przesyłki do Niemiec
        • Przesyłki do Norwegii
        • Przesyłki do USA
        • Przesyłki do Rumunii
      • Usługi Kurierskie
        • Przesyłki kopertowe
        • Przesyłki priorytetowe
        • Przesyłki lotnicze
        • Przesyłki drogowe
        • Przesyłki paletowe
        • Przesyłki krajowe
        • Przesyłki międzynarodowe
        • Spedycja
      • Strefa informacji
        • Pomoc / FAQ
        • Reklamacje
        • Program partnerski
        • Sposoby płatności
        • Statusy przewoźników
        • Towary wykluczone
        • Wszyscy przewoźnicy
        • Cennik
        • Ranking kurierów
    GLOBKURIER
    al. Wojciecha Korfantego 138a
    40-156 Katowice
    Icon formularz kontaktowy
    Icon kontakt@globkurier.pl
    Icon +48 22 300 16 21
    © 2007-2023 GlobKurier.pl Wszelkie prawa zastrzeżone
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Mapa strony
    logo
    ue-banner
    Aktywnie wspieramy fundacje
    fundacja rozwoju polska akademia
    Otrzymane nagrody
    funfacja rozwoju polska akademia

    Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 §1 Kodeksu Cywilnego.

    WYŚWIETLONE OFERTY PRZEWOŹNIKÓW SORTOWANE SĄ WEDŁUG CENY
    7
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x
    | Odpowiedz