Logo
Śledź przesyłkę
  • Moje konto i płatności
  • Lista zamówień
  • Integracje i importowanie
  • Faktury
  • Moje zgłoszenia
  • Moje reklamacje
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
  • PL
Logo
  • PL
Globkurier.pl > Blog Globkurier > Porady > Rossmann zwroty – Jak zwrócić towar w Rossmannie?
✖
Menu
  • Oferta dla firm
    • Oferta
      • Dla firm
      • Dla przewoźników
      • Dla spedytorów
      • Program partnerski
      • Ubezpiecz przesyłkę
      • Cross-border
      • Odprawa celna
    • Branże
      • Branża motoryzacyjna
      • Branża kosmetyczna
      • Sklepy internetowe
      • Sklepy elektroniczne
      • Branża budowlana
      • Agencje reklamowe
      • Branża dekoratorska
      • Branża stolarska
      • Branża tekstylna
      • Branża zabawek
      • Dla przemysłu
      • Jubilerzy
      • Sklepy sportowe
      • Sklepy wędkarskie
    • Rodzaje transportu
      • Transport kolejowy
      • Transport morski
      • Transport lotniczy
      • Transport całopojazdowy
      • Spedycja drogowa
      • Frachty międzynarodowe
  • Klient indywidualny
    • Usługi
      • Wysyłka za pobraniem
      • Tani kurier
      • Szybka paczka
      • Przesyłki krajowe
      • Przesyłki międzynarodowe
    • Rodzaje przesyłek
      • Przesyłki lotnicze
      • Przesyłki dłużycowe
      • Przesyłki ekspresowe
      • Przesyłki paczkowe
      • Przesyłki priorytetowe
      • Przesyłki terminowe
      • Przesyłki drogowe
    • Kody rabatowe
  • Narzędzia i integracje
    • Narzędzia
      • Doładuj Pre-paid
      • Punkty oraz oddziały
        nadania i odbioru
      • Funkcjonalności
      • Statusy przewoźników
    • Integracje
      • Zobacz wszystkie
        integracje
      • WooCommerce
      • PrestaShop
      • Shopify
      • Shoper
    • Marketplace
      • Zobacz wszystkie
        marketplace
      • Allegro
      • eBay
      • Empik
      • eMag
      • Erli
    • Kurierzy
      • Kurier DPD
      • Kurier DHL
      • Kurier UPS
      • Kurier Fedex
      • Kurier ORLEN Paczka
      • Wszyscy przewoźnicy
    • Zwroty
      • Zwroty InPost
  • Cennik
  • Wyceń przesyłkę
  • Kraje
    • Przesyłki na Europę
      • Paczki do Niemiec
      • Paczki do Holandii
      • Paczki do Norwegii
      • Paczki do Hiszpanii
      • Paczki do UK
      • Paczki do Irlandii
      • Paczki do Anglii
      • Paczki do Francji
      • Paczki na Ukrainę
      • Zobacz wszystkie kraje
    • Przesyłki poza Europę
      • Paczki do USA
      • Paczki do Chin
      • Paczki do Kanady
      • Paczki do Australii
      • Zobacz wszystkie kraje
Wróć
Wróć
24sty 2025

Rossmann zwroty – Jak zwrócić towar w Rossmannie?

   Czas czytania 4 min.

Drogeria Rossmann cieszy się ogromną popularnością wśród klientów. Atrakcyjne ceny, szeroki asortyment oraz częste rabaty sprawiają, że liczba kupujących stale rośnie. Niewątpliwą zaletą sklepu jest możliwość zamówienia produktów online. Dostawy do domu przebiegają szybko i bezproblemowo, a jeśli zajdzie taka potrzeba możliwy jest także zwrot kosmetyków. Chcesz wiedzieć jak odesłać produkty do drogerii? Informacje na ten temat znajdziesz w dalszej części tekstu. Zapraszamy do lektury!

Zwrot zamówienia na stronie internetowej sklepu Rossmann

Spis treści

  • Czy w Rossmannie można zwrócić produkty i jak to zrobić?
  • Jak zapakować kosmetyki?
  • Jaki jest koszt dokonania zwrotu towaru do Rossmanna?
  • Co w przypadku nieodebrania przesyłki?
  • Z jakiego powodu mogę zareklamować produkt?
  • Jak dokonać reklamacji?

Czy w Rossmannie można zwrócić produkty i jak to zrobić?

Zwroty produktów do drogerii możliwe są w przypadku klientów zamawiających towar online (zakupy dokonane w sklepie stacjonarnym Rossmann, nie podlegają zwrotom). W tym wypadku masz 14 dni na odstąpienie od umowy liczone od dnia, w którym przesyłka została dostarczona lub odebrana osobiście w drogerii. Proces zwrotu jest szybki i bezproblemowy i zamyka się w zaledwie 4 krokach:

1) Wypełnij wzór formularza o odstąpieniu od umowy — znajdziesz go w odebranej przesyłce. Możesz również pobrać go ze strony internetowej. Znajduje się on w zakładce Pomoc „Formularze do pobrania ”.
2) Dokładnie zapakuj zwracany towar.
3) Na paczce umieść napis „Odstąpienie od umowy”.
4) Zapakowany towar oraz wypełniony formularz reklamacyjny odeślij na adres:

Rossmann SDP Sp. z o.o.
ul. św. Teresy 111,
91-222 Łódź

Nie masz czasu wychodzić z domu, a chcesz dokonać zwrotu? W takim razie wysyłka kosmetyków kurierem za pośrednictwem GlobKurier.pl to rozwiązanie idealne dla Ciebie. Aby reklamować produkty do sklepu, wystarczy wypełnić formularz na stronie internetowej, aby paczka została odebrana ze wskazanego przez Ciebie miejsca i dostarczona na adres docelowy.

Jak zapakować kosmetyki?

Pamiętaj, że zwrot kosmetyków do drogerii wiąże się nie tylko z dopełnieniem wszystkich formalności. Niezwykle istotne jest również odpowiednie zapakowanie odsyłanych produktów. Przede wszystkim zadaj o to, aby nie uległy one uszkodzeniu w transporcie. Kosmetyki zapakowane w szklane opakowania należy dodatkowo zabezpieczyć. W tym celu najlepiej sprawdza się folia bąbelkowa. Jeżeli nie masz jej w domu, użyj klasycznej przezroczystej folii spożywczej. Wystarczy, że owiniesz nią produkt kilkakrotnie, aby odpowiednio go zabezpieczyć.

W przypadku kosmetyków o niewielkich gabarytach możesz także skorzystać z koperty bąbelkowej. Dokonaj zwrotu za pośrednictwem GlobKurier.pl, a uzyskasz wszelkie niezbędne informacje na temat przygotowania przesyłki drogą elektroniczną.

Jaki jest koszt dokonania zwrotu towaru do Rossmanna?

Wszelkie zwroty produktów odbywają się na koszt konsumenta. Dotyczy to wydatków ponoszonych w związku z zapakowaniem towaru oraz jego wysyłką. Wysyłka kosmetyków kurierem jest szybkim, prostym i tanim rozwiązaniem. Korzystając z GlobKurier.pl, zwrotu produktów dokonasz w 3 prostych krokach:

1. Wypełnij formularza na stronie internetowej: szybka wycena przesyłki .
2. Opłać usługę (dostępne jest wiele form płatności karta, przelew bankowy, blik, prepaid) – otrzymasz od sklepu potwierdzenie płatności online
3. Kurier odbierze wcześniej przygotowaną przesyłkę w wybranym przez Ciebie miejscu i czasie.

Co w przypadku nieodebrania przesyłki?

Zwroty produktów do drogerii odbywają się również wtedy, gdy nie odbierzesz przesyłki w wyznaczonych terminach. Jest to szczególna forma odstąpienia od umowy. W tym wypadku to drogeria korzysta z tego uprawnienia. Rossmann ma 30 dni na skorzystanie z odstąpienia od umowy. O swojej decyzji niezwłocznie Cię poinformują. Zazwyczaj zwrot środków dokonywany jest w taki sam sposób, w jaki płatność została dokonana.

Z jakiego powodu mogę zareklamować produkt?

W Rossmannie zwracać możesz produkty, które spełniają określone zasady dotyczące reklamacji i wymian. Zgodnie z polskim prawem reklamacja produktów może zostać dokonana, jeżeli kupiony towar okazał się wadliwy. Co to oznacza w praktyce? Może się na przykład okazać, że kosmetyk został uszkodzony w transporcie lub nie działa pompka czy inny element. Reklamację w drogerii Rossmann składasz w zależności od formy dostarczenia przesyłki.

Jeżeli zamówiony towar dostarczany był przez InPost, zaleca się sprawdzenie paczki od razu po jej wyjęciu ze skrytki. W przypadku stwierdzenia wady należy postępować zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie paczkomatu. Na adres e-mail zostanie wysłany Ci formularz reklamacyjny, który należy wypełnić i zatwierdzić w ciągu 14 dni od odebrania paczki.

Inaczej odbywa się reklamacja produktów dostarczanych przez kuriera. W tym wypadku w ciągu 7 dni od odebrania przesyłki powinieneś spisać protokół szkody. W tym wypadku reklamacja dotyczy wad niewidoczny w momencie odbierania paczki.

Jak dokonać reklamacji?

Rossmann zaleca, aby każda reklamacja produktów zgłaszana była bezpośrednio do drogerii. W przypadku stwierdzenia wad towaru możesz skorzystać z dwóch opcji:

  • udanie się bezpośrednio do drogerii stacjonarnej z produktem i dowodem zakupu;
  • odesłanie produktu wraz z formularzem reklamacyjnym na adres:

Serwis Reklamacyjny
Rossmann SDP sp. z o.o.
ul. św. Teresy 109
91-222 Łódź

Odpowiedni formularz jest do pobrania na stronie internetowej Rossmann w zakładce Pomoc „Formularze do pobrania”. Towar niezgodny z umową możesz odesłać w dowolny sposób. Klienci chętnie wybierają globkurier.pl ze względu na atrakcyjne ceny oraz możliwość odbioru przesyłki przez kuriera we wskazanym przez Ciebie miejscu i czasie.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie procesu reklamacji możesz skontaktować się z drogerią telefonicznie na numer: 42-61-39-700 lub drogą elektroniczną: obsluga_klienta@rossmann.com.pl.

Newsletter Signup

Poprzedni wpis << Czym jest MOQ – minimalna wielkość zamówienia?
Następny wpis RTV Euro AGD – zwroty >>
Podobał Ci się artykuł? Oceń, zostaw komentarz lub udostępnij dalej.
Facebook & Messenger Linkedin Twitter Pinterest WhatsApp Teams Mail
5 1 vote
Oceń artykuł
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Szukaj artykułu

Zwroty

Najpopularniejsze tematy

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Cło z USA - Wysyłka z USA a cło – kiedy płacimy cło?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Czy można sprawdzić, o której przyjedzie kurier?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Shein - zwrot towaru. Jak to zrobić?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

Deichmann zwroty – jak oddać kupione produkty w sklepie Deichmann?

DPD Pickup — jak działa?

DPD Pickup — jak działa?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Jak zwrócić sprzęt do UPC?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Opłaty celne: co to jest cło i kiedy się je płaci?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Sprawdzanie paczki kurierskiej przy odbiorze — czy można?

Opinie
Facebook
Linkedin
Instagram
YouTube
X twitter